Terrasse/gårdhave

Anmeldelser af Novotel Antwerpen

3 out of 5
Novotel Antwerpen
Luithagen Haven 6, Antwerp

Anmeldelser

7,8

Godt

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 177 af i alt 714 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 323 af i alt 714 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 160 af i alt 714 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 35 af i alt 714 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 19 af i alt 714 anmeldelser" "

7,8/10

Rengøring

8,2/10

Service og personale

7,0/10

Faciliteter

7,6/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

7,4/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

4/10 Dårligt

Steen

Forretningsrejsende
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Koldt, slidt og dårlig oplevelse
Værelset var koldt og vinduerne utætte. Vi rejste som en kroppe af 9 personer og alle oplevede det. Morgenmaden var ok, men hver morgen manglede der bacon eller scramle æg. De var dårlige til at fylde op. Værelserne var slidte og trænger til en renovering. Jeg kommer ikke til at bruge dette hotel igen.
Overnattede 4 nætter i januar 2024
Svar fra Marc Martens, General Manager den 14. jan. 2024
Kære Steen,Tak fordi du tog dig tid til at anmelde dit ophold hos os.Det glæder os at høre, at morgenmaden faldt i jeres smag, selvom der desværre manglede bacon eller scrambled æg på nogle morgener. Vi bestræber os altid på at være opmærksomme og fylde op løbende, så vores gæster har en bred vifte af valgmuligheder fra vores varme og kolde buffet. Vi er kede af at høre, at I oplevede værelserne som kolde og vinduerne som utætte. Vores hotel har en centralvarmesystem, som sikrer en behagelig temperatur i hele hotellet, og vi er altid klar til at tilbyde ekstra varmeapparater eller tæpper, skulle det være nødvendigt. Hvad angår tilstanden af værelserne, så stræber vi kontinuerligt efter at vedligeholde vores faciliteter for at sikre et behageligt ophold for alle vores gæster, og vi tager jeres feedback til os med henblik på fremtidige forbedringer.Vi håber at få muligheden for at byde jer velkommen igen og vise jer de forbedringer, vi arbejder på.Marc Martens, General Manager

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring
Ok til en enkelt overnatning. Men det var bl.a. tynde madrasser på udtrækssengene og der var kun rejesalat og grillet ananas tilbage i restaurenten til aftensmad.
Overnattede 1 nat i juli 2023
Svar fra Marc Martens, General Manager den 19. jul. 2023
Hej og tak for din anmeldelse af vores hotel!Vi er glade for at høre, at du fandt vores hotel passende til en enkelt overnatning. Vi beklager dog, at du oplevede tynde madrasser på udtrækssengene. Vi arbejder løbende på at forbedre vores værelseskomfort, og vi vil tage din feedback i betragtning.Vi er også kede af at høre, at der kun var rejesalat og grillet ananas tilbage i restauranten til aftensmad. Vores restaurant tilbyder normalt et varieret menukort, og vi vil sørge for at tage din oplevelse op med vores køkkenpersonale for at forbedre vores service.Vi håber, at du vil overveje at bo hos os igen i fremtiden. På gensyn,Marc Martens, General Manager

6/10 Okay

Michael

Forretningsrejsende
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The hotel on which I have been coming many times in the last 20 years is pretty runned down . Its very convenient for work in the port.
Overnattede 2 nætter i februar 2023
Svar fra Marc Martens, General Manager den 6. feb. 2023
Dear Michael,Thank you for your review.It is always a pleasure to welcome returning guests, we are so pleased that you continue to appreciate our ideal location. We are sorry that you were not entirely satisfied. We do carry out maintenance whenever necessary to keep our facilities up to date, however, we have noted your comment and will be considering it.We look forward to welcoming you back again in the future. Best regards,Marc Martens, General Manager

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Værelsets komfort
Synes ikke om: Rengøring
Bed for the children are not clean. We got a new room and got free drinks as compensation. At the bar, the waiters/bartenders were just dipping the glasses in water and serve new drinks to new customers. No fridge in the new room. The breakfast was ok. The beds were comfortable.
Overnattede 1 nat i oktober 2022
Svar fra Marc Martens, General Manager den 21. okt. 2022
Dear Guest,Thank you for your review.We are glad to know that you appreciated the comfort of your bed and that we helped start your day off on the right foot with our tasty breakfast.However, we are sorry to hear that your recent stay with us fell short of our high standards. Rest assured this will be addressed with our housekeeping team. Moreover, we are sorry to hear of the oversight with your second room and can only apologise for any inconvenience. Please don't hesitate to inform our team of any concerns while on-site so that we may take appropriate action.Thank you for notifying us of the issues you experienced at the bar I will be addressing this matter with our team members.We hope to have the pleasure of seeing you again in the future.Marc Martens, General Manager

6/10 Okay

Carsten

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring
Dårlig Wifi ellers ok
Fint men lille værelse til fire. Wifi var dårlig eller ikke eksisterende selv efter snak med hotellet.
Overnattede 1 nat i juli 2022
Svar fra Marc Martens, General Manager den 1. aug. 2022
Kjære Carsten, Takk for at du valgte oss. Tusen takk for dine fine tilbakemeldinger angående decoren vår. Vi beklager at størrelsen på rommet og wifi ikke levde opp til forventningene dine. Vi oppmutnrer våre gjester til å ta kontakt med resepsjonen ved slike problemstillinger slik at vi har muligheten til å ordne opp i internettforbindelsen. Vi takker for din tilbakemelding, og håper og se deg igjen snart. Marc Martens, General Manager

6/10 Okay

Thomas

Rejste i en gruppe
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotellet er slidt og det samme var værelserne, hvis man kun skal have en seng at sove i, er det vel okay. Anbefaler Max en overnatning
Overnattede 2 nætter i juli 2022
Svar fra Marc Martens, General Manager den 26. jul. 2022
Kære Thomas Mange tak for du gav dig tid til at anmelde opholdet hos os. Det glæder os at du valgte at booke dit ophold hos os for en enkelt overnatning og at du andre at gøre det samme. Vi håber du har har en fortsat god ferie. Vi håber selvfølgelig på at kunne få lov at byde jer velkommen tilbage en anden gang. Marc Martens, General Manager

2/10 Forfærdeligt

Peter

Overnattede 1 nat i juli 2022
Svar fra Marc Martens, General Manager den 26. jul. 2022
Dear Peter, Thanks sending us this rating of your stay. We are very sorry you were not happy with your experience. We would appreciate more information on how we could improve. We look forward to welcoming you back. Best regards, Marc Martens, General Manager

8/10 Udmærket

Anne

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i oktober 2021
Svar fra Marc Martens, General Manager den 21. okt. 2021
Kære Anne, Tusind tak for, at du tog dig tid til at sende os din vurdering. Vi er glade for, at din oplevelse har været tilfredsstillende. Vi vil gerne vide, hvordan vi kunne have forbedret din oplevelse hos os. Vi glæder os til at byde dig velkommen igen. De bedste hilsener Marc Martens, General Manager

6/10 Okay

Michael

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Good location for work in Habour
Room 210 was worn out a bit , Wifi did not work , only help was a phone number to call that did not answer. Had to sit in lobby to work on laptop to have internet connection .
Overnattede 1 nat i juni 2021
Svar fra Marc Martens, General Manager den 21. jun. 2021
Dear Michael, Thank you for reviewing your stay with us. It is a pleasure to know our location was convenient for you. However, we regret that your stay did not completely meet your expectations. Please accept our apologies for any issue you experienced with the WiFi. We are currently looking into the matter in order to find an effective solution. We hope to welcome you back in the future. Best wishes, Marc Martens, General Manager

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good
Nice clean and affordable
Overnattede 2 nætter i november 2020
Svar fra Marc Martens, General Manager den 3. dec. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your stay. We are pleased that you appreciated the high standards which we strive to uphold. We look forward to welcoming you back. Best wishes, Marc Martens, General Manager

8/10 Udmærket

Michael

Forretningsrejsende
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good business hotel
Good hotel , easy access to Habour area
Overnattede 2 nætter i oktober 2020
Svar fra Steven Hameeuw, General Manager den 12. okt. 2020
Dear Michael, Thank you for taking the time to review your stay. We are pleased that our hotel met your expectations and you found our location ideal for your requirements. It would be an absolute pleasure to welcome you again in the future. Best regards, Steven Hameeuw, General Manager

8/10 Udmærket

Michael

Forretningsrejsende
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good for business
Good hotel for business in the Habour area
Overnattede 6 nætter i september 2020
Svar fra Steven Hameeuw, General Manager den 12. okt. 2020
Dear Michael, Thank you for this positive feedback. We are pleased that our hotel met your expectations and you found our location ideal for your requirements. We look forward to welcoming you back for another enjoyable experience. Best wishes, Steven Hameeuw, General Manager

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excellent stay
Fantastic hotel! Service was great and it has a business feeling to it. The restaurant and bar were busy and the room large and clean. Great big TV! I would return anytime. Free parking
Overnattede 1 nat i december 2019
Svar fra Steven Hameeuw, General Manager den 6. jan. 2020
Dear Guest, Thank you very much for such a kind review about your stay at Hotel Novotel Antwerpen. It is very rewarding to know your time with us met all your expectations, it encourages us to continue to uphold our high standards. Our team is always happy to help and we are thankful that you appreciated our efforts to make your stay with us as enjoyable as possible. We look forward to seeing you again on a future visit. Best wishes for a happy holiday season! Steven Hameeuw, General Manager

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejlig pool
Fint hotel til en overnatning "på vejen". God morgenmad. God service i receptionen, knap så god oplevelse i aftenrestauranten, som var travl og uden nok personale (uheldig aften tror jeg). Området er trist og der er intet relevant i nærheden, men haven med pool er fin, og der glemmer man helt omgivelserne. Vi var der i pool-egnet vejr, i en anden sæson ville jeg nok vælge et andet sted.
Overnattede 1 nat i juli 2019
Svar fra Steven Hameeuw, General Manager den 15. dec. 2019
Kære gæster. Mange tak for jeres anmeldelse af vort hotel, og for at i valgte booke jeres ophold hos os. Det glæder os at hotellets beliggenhed passede jer rigtig godt, som et stop på vejen til jeres videre destination, og det er dejligt at læse i nød haven og poolen. I højsæsonen kan der være tryk på, men vi er altid meget lydhøre for kritik og derfor opfordrer vi til at tage kontakt til manageren som vi kigge på det med det samme. Vi ønsker at alle har en god oplevelse, både på hotellet og i restauranten. Vi håber til hver en tid at kunne byde jer velkommen hos os igen. Steven Hameeuw, General Manager

6/10 Okay

Lars

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Overnattede 1 nat i juli 2019

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2019

6/10 Okay

Michelle

Synes godt om: Service og personale, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i april 2019

8/10 Udmærket

Flemming

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Holder hvad de lover
Opholdet på hotellet var som sædvaneligt godt, morgenmad og renhed er i top. Seng er perfekt. og TV stort og fungerer. Indtjeckning er lyn hurtig.
Overnattede 1 nat i marts 2019
Svar fra Steven Hameeuw, General Manager den 30. mar. 2019
Kære Flemming Tusinde tak for din gode anmeldelse af dit ophold på Novotel Antwerpen. Vi glæder os stort over du har været fuldt ud tilfreds, og som altid har haft et et meget behageligt ophold. Det betyder utrolig meget for os at gæster som du, altid føler sig godt tilpas, og ved at alting er i top, hver gang du tjekker ind. Endnu engang tak for din ros. Vi ser med glæde frem til at byde dig velkommen tilbage, næste gang du opholder dig i Antwerpen. Steven Hameeuw, General Manager

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt stop på køre-ferie
Dejlig stop på en køre-ferie, og tæt på Antwerpen by, så man i hvert fald med bil, kan få set sig om i den hyggelige by.
Overnattede 1 nat i juli 2018
Svar fra Steven Hameeuw, General Manager den 19. aug. 2018
Kære gæst. Vi takker for din anmeldelse af din overnating på vores hotel. Vi er glade for du havde fornøjelse af vores placering, ikke så langt fra hyggelige Antwerpen, så du fik set byen i forbindelse med din overnatning. Vi håber at kunne få lov til at byde dig velkommen tilbage, en anden gang. Steven Hameeuw, General Manager

10/10 Fremragende

alan

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Børnevenligt
Dejligt børnevenligt hotel med masser af udendørs spil og fin pool - beligggende i lidt trist område men fint til en overnatning på vejen da nemt at komme til fra motorvejen
Overnattede 1 nat i juli 2018
Svar fra Steven Hameeuw, General Manager den 11. aug. 2018
Kære Allan. Mange tak for du valgte at booke dit ophold hos os på Novotel Antwerp, og for din anmeldelse. Det er dejligt at I har haft glæde af vores udendørs faciliteter, og poolen. Og så er det, som du nævner, utrolig nemt at komme på motorvejen når man skal afsted igen. Vi håber at kunne få lov til at byde Jer velkommen tilbage, en anden gang. Steven Hameeuw, General Manager

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt til prisen
Fint til en overnatning til/fra syd-europa
Overnattede 1 nat i september 2017

8/10 Udmærket

Christian

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt hotel til prisen
Dejligt hotel at komme til efter 850 km kørsel. Ligner ikke det store udefra men overrasker når man kommer ind med et dejlig bar og restaurantområde både inde og ude. Gode værelser til prisen.
Overnattede 1 nat i juli 2017

8/10 Udmærket

Charlotte

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Komfortabel og hyggeligt hotel
Rart og behageligt sted. Fin morgenmad. Flinkt personale som gerne vil hjælpe. Ligger i fin afstand til centrum med bil.

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Familieweekend...
Var af sted med familien i en weekend. Servicen på hotellet var super, og maden samt morgenmaden i restauranten var lækker. Eneste minus var at det lugtede ved indgangspartiet. Så ligger det uden for centrum...men prisen er jo også derefter :-)

8/10 Udmærket

Michael

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Pia Marianne, Holstebro

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt hotel til prisen
God pris, godt hotel. Hotellet ligger i et industriområde, men tæt på city (kræver dog man har bil med). Et tip: Husk at bestille værelse med morgenmad da denne ellers koster 150 kr pr pers.

6/10 Okay

Lars, Silkeborg

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Fint hotel som blev brugt til en ekstra overnatning mod vores endelig sommerferie mål. Letter slidt.

10/10 Fremragende

Anne

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt hotel for familier med pool. Det er dog beliggende i et erhvervsområde men alligevel kun 10 min kørsel fra Antwerpen centrum.

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotel god pris, morgenmad meget dyr.
Hotellet var OK. Men da prisen på morgenmad ikke var inkluderet og ikke oplyst på forhånd, syntes jeg det vat ekstremt dyrt, 20€ pr person!!

8/10 Udmærket

Tine, Denmark

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nice hotel
Nice hotel, but far from everything.

6/10 Okay

Schulz , Aabenraa, Danmark

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ganske fint værelse.
Hotellet levede op til vores forventninger hvad værelse angår, dog ligger hotellet lidt langt fra centrum og så er det meget dyrt at spise på hotellet 20 Euro for morgenmad pr. person !!

10/10 Fremragende

Kenny thomsen

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Svar fra Bram den 1. nov. 2014
Dear, Thank you for taking the time to share you feedback via this media. It's always interesting and useful to read these comments. They are the basis for our continuous improvement of service. Have a nice day and hopefully we will be able to welcome you in the near future once again in the Novotel Antwerp. Best regards Bram Maes Hotel Manager

10/10 Fremragende

Kim Pedersen, Helsingør

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super hotel. God beliggenhed, hvis du er i bil.
Vi fik en perfekt service ved check-in med gode råd om hvor man kan parkere gratis i byen, og hvor de vigtigste ting ligger. Værelserne er store og meget velholdte. Hotellet ligger uden for selve byen med gode trafikale forhold, men du har brug for en bil.
Svar fra Bram den 1. nov. 2014
Dear, Sorry that I'm not able to respond in Danish. Thanks for these very kind words, remarks and feedback. It's very pleasant for the staff to see that they day to day attention is appreciated. Hopefully we will be able to welcome very soon again in one of the Novotel Hotels in the Accor network. Best regards. Bram Maes Hotel Manager

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Service og personale
Svar fra Bram den 1. nov. 2014
Dear, Thank you for rating our hotel via this site. Best regards Bram Maes Hotel Manager

8/10 Udmærket

Henrik lindberg

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Svar fra Bram den 7. jun. 2014
Dear Sir, Taking for taking the time to share your opinion with us and to give the hotel a score to help fellow travelers in getting an insight in our day to day business. Hopefully we will be welcoming you very soon again in the Novotel Antwerp. Best regards Bram Maes Hotel manager

6/10 Okay

Nina, Sjælland, Danmark

Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ok til prisen
Hotellet ligger i en temmelig kedeligt område, men der er kun ca. 800 meter til bussen der hurtigt (ca. 10 - 15 minutter) kører en til centrum. Bussen kører i øvrigt 3 gange i timen indtil om aftenen (hvor det vist bliver to gange i timen), og man kan købe et 9-euro klippekort så hver tur kun koster 1 euro pr. person. Hotellet fungerede ganske fint, men det var ikke så inspirerende.

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

10/10 Fremragende

Familien L, Danmark

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super godt hotel
Vi syntes det var et dejligt ophold og kunne sagtens have brugt nogle flere dage på hotellet.

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super Hotel
God stand til billige penge

6/10 Okay

Raquel

Overnattede 2 nætter i maj 2024

8/10 Udmærket

Holger, Frankfurt am Main

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 1 nat i april 2024
Svar fra Marc Martens, General Manager den 30. apr. 2024
Dear Holger,Thank you very much for this kind review of your recent stay.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards.We would be delighted to welcome you back on another occasion. All the best,Marc Martens, General Manager

8/10 Udmærket

Nao

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Hotel is under construction so 8:00-18:00 is very loud plus you cannot watch TV (no receptions) so they should give other extras to guests…
Overnattede 2 nætter i marts 2024
Svar fra Marc Martens, General Manager den 4. apr. 2024
Dear Nao,Thank you for taking the time to give us feedback about your recent stay.We are delighted to hear that you found our room cleanliness and service to meet your expectations, as we strive to provide a comfortable and enjoyable stay for all of our guests.We regret to hear that the noise from the construction affected your stay and apologize for the inconvenience with TV reception. Please be assured that our team is always on hand to assist with any in-room amenities to enhance your comfort. Additionally, we are exploring ways to further compensate our guests during periods of renovation to ensure a more pleasurable experience.We are continuously working to improve our hotel's condition and amenities to better serve our guests and appreciate your feedback as it helps us in this endeavor.We hope to see you again in the future. Best wishes,Marc Martens, General Manager

10/10 Fremragende

Nao

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
We are often at this hotel. Hotel personal are very helpful and friendly all the time. And one of few hotels in Antwerp area, don’t charge parking and can travel with pet.
Overnattede 2 nætter i marts 2024
Svar fra Marc Martens, General Manager den 12. mar. 2024
Dear Nao,Thank you for your positive review.We're delighted to hear that our team's helpfulness and friendliness stood out during your frequent stays. It is our pleasure to offer complimentary parking and to accommodate your pet, ensuring a convenient and stress-free visit.We hope that you will return in the future. Best wishes,Marc Martens, General Manager

10/10 Fremragende

Bénie

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i februar 2024
Svar fra Marc Martens, General Manager den 29. feb. 2024
Beste gast,Hartelijk bedankt voor uw enthousiaste aanbeveling.Wat leuk dat u een aangenaam verblijf had bij ons en dat u tevreden was met onze bediening en uw kamer.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groeten,Marc Martens, General Manager

8/10 Udmærket

Nao

Rejste med familie, Rejste med kæledyr
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
My family and I like Novotel Antwerp and we have been several time because staff is friendly and family friendly.
Overnattede 3 nætter i januar 2024
Svar fra Marc Martens, General Manager den 19. jan. 2024
Dear Guest,Thank you for your kind review.We're delighted to hear that you and your family enjoy our hotel's friendly atmosphere and that you've chosen to stay with us multiple times. It's wonderful to know that our dedicated team has contributed to your positive experience.We look forward to welcoming you back soon. Kind regards,Marc Martens, General Manager

10/10 Fremragende

Lennie

Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Marc Martens, General Manager den 29. jan. 2024
Beste Lennie,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk zien we je snel nog eens!Marc Martens, General Manager

8/10 Udmærket

Timi

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
All went well
Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Marc Martens, General Manager den 5. jan. 2024
Dear Timi,Thank you for your positive review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope that you will return in the future. Wishing you a very Happy New Year,Marc Martens, General Manager

10/10 Fremragende

RAAKESH

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Marc Martens, General Manager den 29. dec. 2023
Beste gast,We waarderen het zeer dat u de tijd nam voor uw beoordeling.Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat de kamer naar wens was. Ook fijn dat u de goede service als pluspunt aanhaalt. Daar doen we het voor!Met vriendelijke groet,Marc Martens, General Manager