Vi var fire piger afsted henover en weekend og boede på dette hotel, mens der blev afviklet Amsterdam Marathon i byen. Det var helt tydeligt at hotellet ikke er vant til at have så mange gæster - alle ansatte rendte hovedløse rundt og servicen bar utrolig meget præg af det, da den var ikke eksisterende. Vi blev til tirsdagen efter og det var en helt anden oplevelse om tirsdagen, hvor der var meget færre gæster.
At der var så travlt og at der ikke var styr på det kom allermest til udtryk ved morgenmadsbuffeen. Der var ikke nok service, ikke nok mad og så mange gæster stod længe i kø efter tallerkener, kopper og al slags mad. Det var en rigtig rigtig dårlig oplevelse at spise morgenmad hele weekenden.
Det eneste positive er, at værelset var fint og det hele så pænt ud. Vores oplevelse er dog helt klart at rammerne og faciliteterne er fine på hotellet, men at servicen slet ikke kan imødekomme et 4-stjernet hotel. Hertil kommer at det ligger langt fra byens centrum og tilmed er dyrt at bo der. Det er første og sidste gang jeg booker på dette hotel.