Vi ankom til hotel nytårs dag og fik vores hotel værelse, væreset var kold og der kunne ikke skrues op for varmen fordi det ikke virkede, jeg ringet til reception og ville bestille bord til nytårs aften alt var optaget, jeg spurte om vi kunne bestille menu på værelset istedet, men det kunne ikke lade sig gøre fordi deres restaurant havde travlt var deres svar, jeg kunne evt. Prøve og gå op på 18 sal og høre deres restaurant om det var muligt eller ej, har aldrig fået sådan en dårlig service når jeg ringer til deres romservice og de bare smider deres kunder videre i hotellets system, så kan og må man ikke kalde det romservice, så det endte med vi måtte gå ned på burgerking som var deres nabo og bestille nytårs menu, jeg prøvet også og finde et bar skab på værelset nu når det var et 4 stjernet hotel vi var kommet til, men kunne ikke finde noget så jeg ringet til romservice og spurte om det kunne være rigtig at et 4 stjernet hotel ikke havde en mini bar på værelset, de sagde det rigtigt vi har ikke noget og hvis jeg skulle bestille noget at drikke skulle det være inden kl 18 fordi der lukket deres romservice, tænk man kalder sig 4 stjernet hotel uden en mini bar og uden romservice efter kl 18, tror der skal fjernes 1 eller 2 stjerner fra deres hotel før de overholder reglerne.
Forventer i tager fat i hotellet så vi kan få refunderet vores penge