Udendørsområde

Anmeldelser af Novotel Wien City

4 out of 5
Novotel Wien City
Aspernbrueckengasse 1, Vienna, Vienna

Anmeldelser

8,8

Fremragende

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 456 af i alt 989 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 415 af i alt 989 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 90 af i alt 989 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 21 af i alt 989 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 7 af i alt 989 anmeldelser" "

9,0/10

Rengøring

8,8/10

Service og personale

8,4/10

Faciliteter

8,8/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,8/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

10/10 Fremragende

Natalia

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i februar 2024
Svar fra Markus Koller, Cluster General Manager den 12. feb. 2024
Dear Natalia,Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We look forward to welcoming you again soon.Best wishes,Markus Koller, Cluster General Manager

8/10 Udmærket

Anders

Overnattede 3 nætter i november 2023
Svar fra Markus Koller, Cluster General Manager den 14. nov. 2023
Dear Anders,Thank you for such a positive review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to seeing you again soon.Best regards,Markus Koller, Cluster General Manager

10/10 Fremragende

Henriette

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i december 2019
Svar fra Guest Relations Manager den 27. jan. 2020
Lieber Gast, vielen herzlichen Dank, dass Sie unser Gast waren und dass Sie uns Ihr Vertrauen geschenkt haben. Wir hoffen, dass Sie eine tolle Zeit in Wien und auch im Novotel Wien City hatten und dass wir Ihre Erwartungen erfüllen konnten. Wir sind jederzeit dankbar über Feedback und Verbesserungsvorschläge und Sie können uns immer ein E-Mail schicken. Unsere Türen stehen Ihnen immer offen. Herzliche Grüße aus Wien, Michaela Kaineder

6/10 Okay

Signe Voigt

Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Rengøring, service og personale
Levede ikke optil forventningerne
Opholdet på Novotel Wien City var en blandet oplevelse. Positivt: - super belligenhed i et kvarter med et lokalt præg og stadig tæt på centrum og U-bahn. Særligt området Karmeliterviertel kan anbefales. - gode senge, selv slå-ud sengen til børnene var god. - nyrenoveret og flot værelse - hjælpsom og effektivt personale i lobbyen - morgenmadens smag ig kvalitet Dårligt: - der blev ikke gjort ordenligt rent. Vires søn havde spildt på et lagen og pletten blev blot foldet ind på bagsiden i stedet for at solgte lagnet. Gulvet på badeværelset blev heller ikke vasket. - der var totalt kaos den første dag i morgenmadsrestauranten, man skulle vente længe på at blive vidt hen til et bord, selvom der var ledige borde, vi ventede også for længe på barnestol og det tog næsten 1/2 time før min mand fik et stykke microovnsopvarnet glutenfrit brød. Kaffe fik vi aldrig og der var tomt flere steder på buffeten. De følgende dage spiste vi tidligere og detvar bedre, men selv da vi kun var 4 borde der spiste, var der for lang ventetid og ikke fyldt op i buffeten. En virkelig skam, for maden smagte godt og udvalget var fint. Alt i alt forventede vi noget mere af et hotel med det antal stjerner.
Overnattede 4 nætter i juli 2019
Svar fra Guest Relations Manager den 31. jul. 2019
Dear Guest, thank you so much for your detailed feedback and your impressions about your stay. We are thankful for all kinds of comments and also your suggestions for improvement. First of all, we hope that you enjoyed your time in Vienna and at Novotel Wien City. It is great, that you liked so many aspects about our hotel, especially the location, the room and our reception team. Nevertheless, let me express my sincere apologies for any inconvenience and for not fulfilling your expectations. It shouldn't occur that your comfort is lowered by a lack of cleanliness. I will definitely forward your comments to our housekeeping team. Moreover we would like to apologize if the waiting times at the breakfast buffet affected your stay negatively. Unfortunately the size of our restaurant is due to the building structure limited. This is not an adequate excuse, but our team has created a plan for stressful situations and tries their best, to keep the waiting times as short as possible, but the number of guests varies from day to day and is also dependent on the weekday. Again, we would like to apologize that we couldn't meet your expectations and the problems you faced. If you want to share any further feedback with us, you are always welcome to write us an e-mail. We would be grateful to get the chance of welcoming you as our guest again and better serve you next time. Best regards, Michaela Kaineder

6/10 Okay

David

Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Disappointing experience but great location
This should be a 3+ star, not 4 star hotel. It has great location and close to many attractions. However, service in the reception should improve and breakfast is very average
Overnattede 5 nætter i juli 2019
Svar fra Guest Relations Manager den 29. jul. 2019
Dear Guest, thank you very much for sharing your honest and detailed feedback with us. We appreciate all kinds of comments. First of all, we hope, that you were able to enjoy your time in Vienna and at Novotel Wien City. Eventhough, let me express my sincere apologies for not fulfilling your expectations. We are so sorry, if you faced any inconvenience in terms of our front office. We hope that it didn't affected your stay too negatively and I will definitely share your comment with my colleagues. In terms of the breakfast, we are also thankful for your suggestion for improvement. If you want to share any further feedback with us, you are always welcome to write us an e-mail. Anyway, we would be grateful to get the chance of welcoming you as our guest again and better serve you next time. Best regards, Michaela Kaineder

6/10 Okay

Maya

Synes godt om: Værelsets komfort
Giver hotellet 3-3½ stjerner
Alt fungerede fint på nær at værelset engang imellem lugtede af kloak. Jeg blev lidt skuffet især fordi rejsen var en gave til min mand og jeg forventer en vis standard af et 4-stjernet hotel.
Overnattede 4 nætter i december 2018

8/10 Udmærket

Michael

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Sensommer i Wien
Velbeliggende hotel - I fin gåafstand til centrum og U-bahn stationer
Overnattede 4 nætter i september 2018

8/10 Udmærket

Marianne

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i juli 2018

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Kan anbefales
Venlig betjening og godt værelse.
Overnattede 6 nætter i oktober 2017
Svar fra Chudzik den 30. okt. 2017
Dear guest, Thank you for staying with us. It is a pleasure to recieve positive feedback. We are looking forward welcoming you again soon. Best regards, Magdalena Gussner, BA Guest Relation Manager

10/10 Fremragende

Tom Vincens

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Centralt beliggende hotel, men til en billig penge
Har skrevet om dette hotel mange gange. Det er (stadig) i top, men slitagen melder sig (gulvtæpperne er ved at være ulækre). Det ligger centralt, det er ikke dyrt, og personalet er helt i top
Overnattede 3 nætter i august 2017
Svar fra Chudzik den 30. okt. 2017
Dear guest, Thank you very much for staying with us. We very much appriciate your feedback. We are looking forward welcoming you again soon. Best regards, Magdalena Gussner, BA Guest Relation Manager

10/10 Fremragende

Tom Vincens

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Atter blev forventningerne indfriet
Komfort og renhed har jeg ikke givet topkarakter, men det skyldes IKKE personalet, men hotellets alder. Tæpperne kan ikke blive ved med at være rene efter mange års brug og slitage. Hvorfor i alverden er der ikke flere hylder, knagerækker etc - mere aflægningsplads? Min hund var næsten mere velkommen, end jeg var. Det kan kun glæde en hundeejer!

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Tur til Wien
Venligt personale, meget hjælpsomme, dejlig morgenbuffet lidt længere fra centrum end først antaget men smuk tur over Donau Sengene var lidt hårde men værelset generelt i orden.

10/10 Fremragende

Tom Vincens, Flensborg

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Novotel Wien er kun at anbefale
Dette er en gentagelse, da det er det 5. ophold på hotellet: Værelsets pris er den “bedste valuta for pengene“ + et personale, der er imødekommende døgnet rundt.

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Svar fra Chudzik den 28. nov. 2015
Dear guest, Thank you very much for taking time and sharing your experiences concerning your last stay at our Novotel Wien City. It is always a pleasure to receive positive feedback. Once again thank you very much. We are looking forward welcoming you soon again. Kind regards, Magdalena Chudzik, BA Guest Relation Manager

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Værelsets komfort
Et tip!
Hotellet ligger godt og i nærheden turistmål, men uden for turisthurlumhejet. Personalet er helt i top med stor imødekommenhed. Men pas på følgende: Billederne snyder. Lejede et værelse, hvor der skulle være blot en lille siddegruppe (se hotelbilleder), men fik et dobbeltværelse med en enkelt skrivebordsstol og intet andet. Et vandrehjem værdigt! Tag et skærmbillede af værelsesbestilling med billede og påpeg det over for personalet. Hotellet Arenberg (i nærheden) sætter fx. et billede ind af en juniorsuite, som var det et standartværelse. Billederne stemmer sommetider ikke overens med det tildelte værelse og ligger klasser under.

10/10 Fremragende

Tom Vincens, Flensborg

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Mere for færre penge
Supervenligt personale. Imødekommende. Lyttende! Andre hoteller i området er dyrere, men ringere service.

4/10 Dårligt

Lars, Veksø

Ikke fleksible
Havde forudbetalt, men mødte ingen imødekommenhed, da jeg skulle ændre i bestillingen.

10/10 Fremragende

Anders Kaare, Frederiksberg

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Skønt personale
Hotellet er et rigtig godt hotel, ikke mindst på grund af et rigtig godt personale, lige fra reception til stuepige. Det fungerer bare. Beliggenheden er i top, tæt på centrum og tæt på U-Bahn og anden kollektiv trafik. Værelset var rigtig godt, gode senge og godt badeværelse. Eneste minus var den totale mangel på knager, både til overtøj i entreen og til håndklæder i badeværelset.

10/10 Fremragende

Heidi B

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Perfekt beliggenhed og fin standard. Eneste anke er den dobbelte sovesofa: Den er bare alt for lille til to personer

8/10 Udmærket

Tom Laursen, DK

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Centralt og komfortabelt

10/10 Fremragende

Anne-Sophie, København

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super hotel
Super hotel ligger tæt på alt, og helt fantastik morgenmad ;0)

8/10 Udmærket

Steen, I wien

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
En god oplevelse
Super

10/10 Fremragende

Jakob Christensen, København

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Meget hjælpsomt personale
Der var styr på tingene. Hotellet levede op til det gode niveau, man altid finder hos Novotel hoteller.

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Perfekt for familier
Gode værelser, god morgenmad og ok beliggenhed kun to stop med U-bahn fra Stephansplatz. Børn overnatter gratis på novotel, det er rigtig godt. Vi spurgte om sen check out og fik uden problem fire ekstra timer. Hvis du er medlem af accorkæden år man opgradering til luksusværelse for 30 euro, de værelser hr altan de udsigt.

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fint hotel
Rigtig fint hotel til prisen. God service og venligt personale. Værelserne var rene og fine.

6/10 Okay

Conrad Meier-Jensen

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Centralt og i gå afstand til centrum
Fint hotel. God service. Lidt upraktisk badeværelse. Morgenmad ok, men ikke noget fantastisk. All in all et okay hotel.

8/10 Udmærket

charlotte

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
go beliggenhed, venligt og service minded staff
Go og venlig service af smilende personale. Go beliggenhed lige ved floden, og tæt på gå gaden og restauranter. Go morgenmads buffet, med noget for en hver smag. FInt standard hotel.

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
God morgenmad og moderne hotel med høj service
Vi kommer tilbage engang og dette Novotel er bare super. Vi havde vores to børn med på 12 og 14 år - perfekt til vores familie. Gåafstand til midtbyen og mange attraktioner.

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Novotel i Wien
Købte city breaks fordi jeg skulle med flyet kl.19 og i dette tilbud stod man kunne lave late check out kl.17. Det var sjovt nok ikke mulighed, da hotellet var booket op. Ellers lever det op til beskrivelse fra dem og andre andre bruger. 5 mins gang fra metroen, hotellet er placeret i et roligt område. Fin morgenmads buffet, men ingen omelet mand til at lave det, som man ellers ser 9 ud af 10 andre steder, når der er tale om et hotel på dette prisleje/niveau.

10/10 Fremragende

Kasper, København

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Velbeliggende, god morgenmadsbuffet, dyr parkering
3 overnatninge med familien i familieværelse. Alle var godt tilfredse! Beliggenheden er i gå-afstand til det mindste, selv for de mindste. Mulighed for parkering i parkeringskælder, der dog er semidyrt efter min mening (Euro 21 pr. nat). Rigtig god morgenmadsbuffet på hotellets restaturant (5 senses), der også kan benyttes til frokost og aftensmad. Restauranten var dog ikke særlig velbesøgt bortset fra morgenmaden, men der er rigtig gode muligheder i Wien i øvrigt, så det gør ikke noget. Fitnessrummet består alene af 3-4 maskiner, som det jo gør på de fleste hoteller. Lille sauna.

10/10 Fremragende

mette, ebeltoft

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
fint hotel
fint hotel, ligge godt, gode værelse og rigtigt flot morgen mad. det er ikke sidste gang vi bor der.

10/10 Fremragende

Birgit, Vejle

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Perfekt beliggenhed til en storbyferie.
Gode værelser og meget rent overalt. God og spændende restaurant. Meget hjælpsomt personale overalt ikke mindst i receptionen.

6/10 Okay

Stefan

Synes ikke om: Rengøring
Overnattede 1 nat i maj 2024
Svar fra Markus Koller, Cluster General Manager den 22. maj 2024
Sehr geehrter Stefan,vielen Dank für Ihre Bewertung zu unserem Hotel.Wir bedauern es sehr, dass wir Ihre Erwartungen an unser Hotel nicht vollständig erfüllen konnten.Wir würden uns dennoch sehr freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns als Gast begrüßen zu dürfen!Mit besten Grüßen,Markus Koller, Cluster General Manager

10/10 Fremragende

Miron

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nice
Overnattede 3 nætter i februar 2024
Svar fra Markus Koller, Cluster General Manager den 20. maj 2024
Dear Miron,Thank you for this positive feedback.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to seeing you again in the future.Best wishes,Markus Koller, Cluster General Manager

8/10 Udmærket

eraldo

Synes godt om: Service og personale
Overnattede 3 nætter i april 2024
Svar fra Markus Koller, Cluster General Manager den 12. apr. 2024
Dear Eraldo,We thank you for your kind review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you again soon, Best regards,Markus Koller, Cluster General Manager

8/10 Udmærket

Karl

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Gutes Preis / Leistungsverhältnis. Hat uns Gut gefallen im Novotel in Wien.
Overnattede 2 nætter i marts 2024
Svar fra Markus Koller, Cluster General Manager den 6. mar. 2024
Sehr geehrter Karl,vielen Dank für Ihr positives Feedback.Es freut uns zu hören, dass Sie die Sauberkeit unserer Zimmer mit 80% bewertet haben, denn unser Team legt großen Wert auf ein einwandfreies Ambiente für unsere Gäste. Ebenso danken wir Ihnen für das positive Feedback zum Zustand unseres Hotels, welcher nach der letzten Renovierung 2019-2020 modern und komfortabel gestaltet ist. Dass Sie mit unserem Service zufrieden waren, erfüllt uns mit Stolz und bestärkt uns darin, weiterhin unseren Gästen einen ausgezeichneten Service zu bieten. Auch Ihre Anerkennung für die Ausstattung unserer Zimmer ist für uns eine wichtige Bestätigung, dass wir mit Annehmlichkeiten wie kostenfreiem Highspeed-WLAN und einer gut gefüllten Minibar den Erwartungen unserer Gäste entsprechen.Wir würden uns freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Markus Koller, Cluster General Manager

6/10 Okay

Ester

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Prima hotel. Warme kamers. Vriendelijk personeel. Goede locatie.
Overnattede 2 nætter i februar 2024
Svar fra Markus Koller, Cluster General Manager den 28. feb. 2024
Beste Ester,Bedankt voor uw review.We zijn blij te horen dat onze warme kamers en de vriendelijkheid van ons personeel bij u in de smaak vielen. Onze locatie wordt inderdaad gewaardeerd door vele gasten vanwege de nabijheid van het stadscentrum en de gemakkelijke toegang tot culturele highlights. We hopen dat u ook genoten heeft van onze moderne faciliteiten en het comfort van onze pas gerenoveerde kamers.Met vriendelijke groet en hopelijk tot nogmaals,Markus Koller, Cluster General Manager

6/10 Okay

Mark

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i februar 2024
Svar fra Markus Koller, Cluster General Manager den 24. feb. 2024
Sehr geehrter Mark,vielen Dank für Ihre Bewertung.Wir bedauern zu lesen, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns nicht vollständig geniessen konnten und wir möchten uns für eventuelle Unannehmlichkeiten entschuldigen.Vielleicht geben Sie uns ja die Chance Ihre Meinung zu revidieren. Freundliche Grüße,Markus Koller, Cluster General Manager

6/10 Okay

Jaesoon

Overnattede 2 nætter i februar 2024
Svar fra Markus Koller, Cluster General Manager den 19. feb. 2024
Sehr geehrter Gast,vielen Dank für die Bewertung unseres Hotels.Wir bedauern zu lesen, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns nicht vollständig geniessen konnten und wir möchten uns für eventuelle Unannehmlichkeiten entschuldigen.Hoffentlich können wir Sie in der Zukunft gänzlich von unserem Service überzeugen.Freundliche Grüße,Markus Koller, Cluster General Manager

2/10 Forfærdeligt

Alberto

Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Markus Koller, Cluster General Manager den 16. feb. 2024
Dear Alberto,Thank you for taking the time to share your feedback.We are very sorry you were not happy with your experience.We would appreciate it if you could provide us with some more information.We hope you will consider staying with us again in the future. Best regards,Markus Koller, Cluster General Manager

10/10 Fremragende

Emilo

Overnattede 3 nætter i februar 2024
Svar fra Markus Koller, Cluster General Manager den 14. feb. 2024
Lieber Gast,vielen Dank für Ihre positive Bewertung!Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Freundliche Grüße und bis zum nächsten Mal.Markus Koller, Cluster General Manager

6/10 Okay

Mireille

Rejste med familie, Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Het is een prima hotel voor een stedentrip maar niet bijzonder. Het is een gemiddeld hotel. Personeel allemaal vriendelijk. Ontbijt is wel een chaos, maar goed het was ook erg druk in de december periode. Ik lag met 2 volwassenen en 2 kids op 1 kamer, volgende keer zou ik 2 kamers boeken. Het was best klein voor 4 personen.. Al met al prima, maar gemiddeld.
Overnattede 3 nætter i december 2023
Svar fra Markus Koller, Cluster General Manager den 6. feb. 2024
Dag Mireille,Dank u vriendelijk voor uw recensie.We zijn verheugd te horen dat ons personeel vriendelijk was en dat u ons als een prima keuze voor een stedentrip beschouwt. Onze centrale locatie biedt inderdaad een uitstekende uitvalsbasis om de pracht van Wenen te verkennen. Wij erkennen dat de drukte tijdens het ontbijt in de decemberperiode tot een uitdaging kan leiden, en wij streven ernaar om deze ervaring zo aangenaam mogelijk te maken. Het spijt ons te horen dat de kamer voor vier personen aan de kleine kant was. Onze familiekamers zijn ontworpen om comfort te bieden en wij bieden ook kamers met verbindingsdeuren voor extra ruimte en privacy.Nogmaals bedankt voor uw feedback en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Markus Koller, Cluster General Manager

8/10 Udmærket

HyunWoo

Overnattede 3 nætter i januar 2024
Svar fra Markus Koller, Cluster General Manager den 16. jan. 2024
Sehr geehrter Gast,wir danken Ihnen herzlich für positive Bewertung Ihres Aufenthalts in unserem Hotel.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Wir würden uns freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Markus Koller, Cluster General Manager

10/10 Fremragende

Federica

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
La struttura è molto bella, pulita e vicina a tutte le attrazioni di Vienna la consiglio sicuramente!
Overnattede 3 nætter i december 2023
Svar fra Markus Koller, Cluster General Manager den 9. jan. 2024
Gentile Federica,La ringraziamo per aver recensito il nostro hotel.Ci fa molto piacere che abbia messo in risalto la bellezza delle camere e l'ottima pulizia che contraddistingue la struttura, aspetti che curiamo con grande attenzione e che riteniamo imprescindibili per un'esperienza di soggiorno piacevole e rilassante.Speriamo di avere presto il piacere di ospitarla di nuovo presso il Novotel Wien City. Nel frattempo, le porgiamo i nostri auguri per un felice anno nuovo.Markus Koller, Cluster General Manager

8/10 Udmærket

Chantal

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Simple and cozy hotel, very nice people at the reception. The buffet for the breakfast was not that great...would have been great to have hot meals like scramble eggs, baccon, and more fresh fruits.
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Markus Koller, Cluster General Manager den 3. jan. 2024
Dear Chantal,Thank you for taking the time to share your review.We're delighted to hear that you found our team at the reception to be very nice, as we strive to provide our guests with the warmest welcome. We're also glad you appreciated the cosiness of our hotel. However, we regret to hear that our breakfast buffet did not meet your expectations. While we do offer a variety of hot and cold foods as part of our breakfast buffet, we apologise if the selection did not satisfy your preferences on this occasion.It would be a pleasure to have you return. Best wishes for 2024,Markus Koller, Cluster General Manager

10/10 Fremragende

Peter

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Great staff, breakfast was great. Room v hot! Beds not very comfortable.
Overnattede 2 nætter i december 2023
Svar fra Markus Koller, Cluster General Manager den 23. dec. 2023
Dear Peter,Thank you for sharing your review.We're thrilled to hear that our staff made a positive impression and that you enjoyed the breakfast offerings. Our team strives to provide a welcoming atmosphere and a great start to the day with a variety of breakfast choices.We regret, however, that the room temperature did not meet your comfort level. While our air conditioning can be individually regulated, we understand that achieving the perfect room temperature can sometimes be a challenge. Our team are on hand 24/7 to assist with any issues you may experience.We also note your feedback regarding the beds. We understand that bed preference can vary and have noted your comments for consideration.We hope to welcome you back again for an improved experience. Sending warm wishes for the festive season,Markus Koller, Cluster General Manager

4/10 Dårligt

Kelsey

Synes ikke om: Værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i december 2023
Svar fra Markus Koller, Cluster General Manager den 20. dec. 2023
Dear Kelsey,Thank you for taking the time to share your feedback.We are sorry your stay was not as enjoyable as you would have liked. Our team are always on hand to deal with any concerns or issues you may have. Furthermore, we would love to know how we could have better met your expectations.We hope we can provide you with an improved stay in the future.Kind regards,Markus Koller, Cluster General Manager

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Novotel Wien City
Location isn’t perfect but good enough. The issue we had was that the heater didn’t work, it was just blowing cold air. They provided the oil filled heater which did help, so the service was good.
Overnattede 2 nætter i december 2023
Svar fra Markus Koller, Cluster General Manager den 19. dec. 2023
Dear Guest,Thank you for reviewing your stay with us.We're glad to hear that our service met your expectations and that the additional heater provided was helpful. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your stay. Our maintenance will be looking into this matter to ensure it is an isolated incident.We look forward to welcoming you back.Our best wishes for the festive season!Markus Koller, Cluster General Manager

8/10 Udmærket

Alessandra De

Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 3 nætter i december 2023
Svar fra Markus Koller, Cluster General Manager den 15. dec. 2023
Dear Alessandra,Thank you for sharing this review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,Markus Koller, Cluster General Manager