Bar (på overnatningsstedet)

Anmeldelser af Hotel La Barracuda

3 out of 5
Hotel La Barracuda
Avd. de Espana, 1-3 y 5, Playa de Montemar, Torremolinos, Malaga

Anmeldelser

8,6

Fremragende

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 148 af i alt 302 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 106 af i alt 302 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 28 af i alt 302 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 11 af i alt 302 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 9 af i alt 302 anmeldelser" "

8,4/10

Rengøring

8,6/10

Service og personale

8,4/10

Faciliteter

7,8/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,0/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

8/10 Udmærket

Kim

Synes godt om: Service og personale
har været på La Barracuda 9 gange mellem 2016 - 2024 9 gange i alt, hotellet liger centralt mellem Torremolinos og Benalmadena i gå afstand og der er rigeligt at se på
Overnattede 7 nætter i maj 2024

6/10 Okay

Jørgen Nigaard

Rejste med partner
Synes godt om: Service og personale
Ingen støvsugning mens vi var der
Overnattede 5 nætter i marts 2024
Svar fra Miguel A. LL. den 7. apr. 2024
Dear Jørgen NigaardThanks for your comment. See you soon.Kind regards

8/10 Udmærket

Daniel

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Fint hotel, men ret slidt. Til gengæld fin service og virkelig god (omend lidt dyr) rooftop bar. Morgenmad medium.
Overnattede 6 nætter i februar 2024
Svar fra Miguel A. LL. den 29. feb. 2024
Dear Mr GoranThanks for your commentKind regards

10/10 Fremragende

pierre

Overnattede 7 nætter i februar 2024
Svar fra Miguel A. LL. den 29. feb. 2024
Dear Mr PierreThanks for your rating

8/10 Udmærket

Michael

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 3 nætter i november 2023
Svar fra Miguel A. LL. den 8. dec. 2023
Thanks for the evaluationKind regards

8/10 Udmærket

Birthe Bruun

Fint sted for voksne mennesker. Dog kunne vi godt have været foruden div. underholdning om aften. Pris og faciliteterne passer sammen.
Overnattede 7 nætter i oktober 2023
Svar fra Natalia M. den 20. okt. 2023
Dear Birthe,Thank you for your review.We hope to welcome you back in the future.Kind regards,

8/10 Udmærket

Kim

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Service og personale
Bin there before
Overnattede 7 nætter i oktober 2023
Svar fra Miguel A. LL. den 14. okt. 2023
Dear KimThank you for your comment

8/10 Udmærket

Alicia

Overnattede 3 nætter i september 2023
Svar fra Miguel A. LL. den 30. sep. 2023
Gracias por su puntuaciónSaludos

10/10 Fremragende

Anne Garde

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt hotel med super beliggenhed
Dejligt hotel med super beliggenhed. Dog kunne aircondition ikke blive rigtig kold. Men alt i alt et godt sted - rent og pænt, god service og venligt personale.
Udsigt fra værelse på 3. sal
Overnattede 5 nætter i maj 2023
Svar fra Miguel A. LL. den 6. jun. 2023
Thank you very much for your commentWe hope you come back soon to make you spend some wonderful days of rest in the best location.

10/10 Fremragende

Torben Hjorth

Overnattede 9 nætter i april 2023
Svar fra Miguel A. LL. den 6. jun. 2023
Thank you very much

10/10 Fremragende

Britta

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super hotel tæt på alt
Overnattede 1 nat i april 2023
Svar fra Enrique F. den 25. apr. 2023
Dear Britta,Thank you very much for your feedback, we really appreciate it as it make us improve everyday.It is a pleasure to know that you have really enjoyed your stay at La Barracuda Hotel.We would love to welcome you back again very soon.Kind regards,

6/10 Okay

helle

Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Find et andet
La Barracuda kommer vi ikke tilbage til. Havde bestilt værelse med delvis havudsigt og det fik vi inklusiv en seng som mindede mere om en feltseng og ovenikøbet fik vi et uldtæppe med lagen😩efter 2 nætter uden søvn bad vi om en opgradering, her fik vi en dobbeltseng, dyne og havudsigt. Mener ikke at der skal være forskel på delvis eller fuld havudsigt, med hensyn til værelset, men det er der tydeligvis Vi brugte 400kr til de sidste 4 nætter og det var godt givet ud. 12 euro for leje af af elkedel i en uge, det burde være gratis Det positive er beliggenheden og så var der en god rooftop bar, men du kan finde bedre hotellet med samme beliggenhed, pris og i MEGET bedre stand
Overnattede 6 nætter i marts 2023

6/10 Okay

Muhammad Asif

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring
Det ene værelse var iskoldt den første nat og varmen virkede ikke.
Overnattede 3 nætter i januar 2023
Svar fra Natalia M. den 11. feb. 2023
Dear Mr Asif,Thank you for choosing our hotel for your recent stay. We hope you enjoyed our location and hotel facilities.We are sorry to read that you had some inconvenience in your room. Our staff is glad to help our guests when the issue is reported in reception desk.Kind regards,Natalia

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i januar 2023
Svar fra Natalia M. den 10. feb. 2023
Dear guest,We appreciate your review.Kind regards,Natalia

8/10 Udmærket

Torben Hjorth

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Golf vacation.
Very polite personel, bur the hotel is a little outdated. Has stayed at the hotel many times and it’s okay. Near beach and restaurants.
Overnattede 7 nætter i november 2022
Svar fra Natalia M. den 26. nov. 2022
Dear Torben,We appreciate your review. Our guests thoughts help us to continue improving.We will be glad to welcome you back in the future!Kind regards

10/10 Fremragende

Inge Merete Thode

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Altid en god og venlig modtagelse. Dejligt personale, og skønne omgivelser. Udsigten fra værelset kunne ikke være bedre.
Svar fra Natalia M. den 24. nov. 2022
Tak for at dele din oplevelse. Det er dejligt at læse, at du havde et godt ophold.Med venlig hilsen

8/10 Udmærket

Kim

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale
DET virker
Overnattede 6 nætter i september 2022
Svar fra Enrique F. den 10. okt. 2022
Dear Kim,Thank you very much for choosing La Barracuda Hotel and for sharing your recent experience.We are glad that you have enjoyed your holidays with us.It has been a pleasure having you as our guest and we hope to welcome you back very soon.Kind regards,

6/10 Okay

Susanne

Rejste i en gruppe
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Faldenden standard
Standarden er faldende Der blev ikke skidtet sengetøj ej håndklæder med midre vi gjorde opmærksom på det, måtte tikke om at få toiletpapir. Det er max et 2 stjernen hotel
Overnattede 7 nætter i august 2022
Svar fra Miguel A. LL. den 5. sep. 2022
Thank you for taking time to comment.See you next time.

8/10 Udmærket

Jesper Kaare

Synes godt om: Service og personale
Overnattede 5 nætter i august 2022
Svar fra Ángel den 5. sep. 2022
Muchas gracisa por su valoración.

10/10 Fremragende

Annette

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 5 nætter i maj 2022
Svar fra David A. den 28. maj 2022
Dear Anne-Marie, Thank you very much for taking your time to share your experience in our hotel. We are really sad to read that the fruit served in our buffett did not meet your expectations. We work very closely with our suppliers to ensure that the food meets our strict quality standards.. We have taken note of your comments though. Our guests´ opinions are very important to us. In relation to our reception staff, we always give a brief explanation about the facilities and amenities of our hotel during the check-in process, so we will have a look at that. Nevertheless, We are available at any time for any additional inquiry or information you may need. Regards

8/10 Udmærket

Kim

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
tæt på næsten alt...
Overnattede 5 nætter i maj 2022
Svar fra David A. den 11. maj 2022
Dear Kim, Thank you very much for sharing your experience at La Barracuda Hotel. We are really happy to read your positive rating and comments. Nevertheless, if there is anything we could improve, we would be delighted to hear about that. Regards

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale, værelsets komfort
God beliggenhed og service med et par mangler
Meget venlig personale. God beliggenhed men kan godt gøre det bedre på rengøring. Maden ikke helt i top men morgenmaden kan godt gå an hvis man ikke er krævende.
Overnattede 4 nætter i marts 2022
Svar fra David. A den 27. apr. 2022
Dear Guest, Thank you very much for taking your time to share your experience in our hotel. Our guest´s opinion is very important for us, and we take them very seriously. Thank you very much for your kind words in regard to our staff, we try to be as serviceable as possible and it is very rewarding to see that our guests acknowledge it. In relation to the cleaning condition of our rooms, we are sorry to hear that you were not entirely satisfied with it. We have taken note of it and will have a look at it. Regarding the quality of food and breakfast in our restaurant, you do not specify what exactly you did not like, therefore we can not give you an accurate answer about that. Just kindly to remind you that we are a 3-star hotel. Anyway, we believe that our restaurant serves high quality and varied food, so we would have liked to know what exactly did not meet your expectations. We take note about it anyway. Regards

8/10 Udmærket

Kenneth

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring
Overnattede 4 nætter i februar 2022
Svar fra David A. den 26. apr. 2022
Dear kenneth, Thank you very much for taking part of your time to rate your stay in our hotel. We are really happy to see your positive rate. Please do not hesitate to reach us if you think there is anything we can improve on. Regards David

8/10 Udmærket

Kim

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Der er kort til både Torremolinos og Benalmadena begge ind for gå afstand via paseo i begge ratninger og ja stranden er lige på den anden side af paseo
Overnattede 8 nætter i september 2021
Svar fra Natalia M. den 17. nov. 2021
Kære Kim Vi sætter pris på din feedback. Vi håber at byde dig velkommen tilbage igen i fremtiden. Med venlig hilsen

8/10 Udmærket

Trine Færgemann

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 11 nætter i september 2021

10/10 Fremragende

William

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
All good
Overnattede 7 nætter i maj 2024

8/10 Udmærket

Lisa

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Great location. Exceptionally clean . Staff lovely . Would absolutely recommend
Overnattede 7 nætter i april 2024
Svar fra Jose C. den 8. maj 2024
Thank you very much for your comment . We hope you visit us again soon.

8/10 Udmærket

trevor thomas

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
we enjoyed our stay as always we found the hotel is extremely clean the rooms are clean but sadly need decorating also the sofa bed in our room was really tatty it needed new covering its too uncomfortable to sit on anyway but apart from this its all good
Overnattede 9 nætter i april 2024
Svar fra Miguel A. LL. den 1. maj 2024
Dear Mr Trevor ThomasThank you for taking the time to comment on your stay at the hotel.We are glad that you are happy with the hotel. Regarding the furniture, we inform you that in the next renovation, which will take place this year, the classic furniture will be changed for modern furniture in all rooms.Kind regards

8/10 Udmærket

Alistair

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
helpful staff
Overnattede 4 nætter i april 2024
Svar fra Natalia M. den 22. apr. 2024
Dear Alistair,Thank you for your feedback.We hope to welcome you back in the future.Kind regards,Natalia

8/10 Udmærket

Jacobus

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 3 nætter i april 2024
Svar fra Natalia M. den 22. apr. 2024
Thank you!

10/10 Fremragende

Christian

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Wat een fijn verblijf. Alleen de bedjes bij het zwembad zijn aan vervanging toe en het net om het zwembad heen geeft geen toegevoegde waarde!! Voor de rest was alles TOP!!
Overnattede 4 nætter i april 2024
Svar fra Miguel A. LL. den 17. apr. 2024
Dear ChristianThank you for taking part of your time to comment on your experience.It's great that you have been so satisfied with us. We hope to see you again very soon.Kind regards

10/10 Fremragende

LUCIE

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Très bien situé sur la Paseo maritimo
Overnattede 1 nat i april 2024
Svar fra Miguel A. LL. den 17. apr. 2024
Chère Mme LucieMerci pour votre commentaire positif. Nous espérons que vous avez passé un agréable séjour.

10/10 Fremragende

Birgit

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Uns hat das Hotel sehr gefallen wir waren im April in den Osterferien dort, das Hotel war nicht voll besetzt und daher war es ruhig und alle Mitarbeiter waren entspannt und hilfsbereit, vor allem haben wir uns gefreut über den Sekt das Wasser und die Muffins in unserem Kühlschrank die wir als Geschenk erhalten haben Punkt danke
Overnattede 9 nætter i marts 2024
Svar fra Miguel A. LL. den 17. apr. 2024
Sehr geehrte Frau BirgitVielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrung zu kommentieren.Wir freuen uns, dass Sie einen sehr angenehmen Aufenthalt hatten. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen.Grüße

10/10 Fremragende

Dirk

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Goed hotel vriendelijke bediening
Overnattede 9 nætter i marts 2024
Svar fra Miguel A. LL. den 9. apr. 2024
Dear DirkThank you for your words about our hotel and our staff.Kind regards

2/10 Forfærdeligt

kylie

Overnattede 2 nætter i april 2024
Svar fra Miguel A. LL. den 1. maj 2024
Thanks for your rating

8/10 Udmærket

Henricus, Esch

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale
De kamers en vooral de badkamer is aan een upgrade/renovatie toe. De kranen en de douchekop waren erg verkalkt. Het is wel schoon.
Overnattede 5 nætter i april 2024
Svar fra Miguel A. LL. den 9. apr. 2024
Dear HenricusThank you for taking your time to comment. We take note of your suggestions.Kind regards

10/10 Fremragende

Claire

Rejste med partner, Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
It was a very well-equipped hotel for a 3-star. Good selection for breakfast, pool bar, roof top bar and evening entertainment. It’s close to a good selection of restaurants, next to the beach, friendly attentive staff. We wanted to hire a car, they called one for us. All very convenient. What more could you ask for?
Overnattede 7 nætter i marts 2024
Svar fra Miguel A. LL. den 7. apr. 2024
Dear ClaireThank you for taking the time to comment on your stay at the hotel.These comments like yours are what make us feel proud of our work. You highly value all our virtues as a hotel and we appreciate that.We would love to see you again in the future.Kind regards

4/10 Dårligt

Julie

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
There was no customer service at this hotel. The staff were quite rude on reception. The food was appalling possibly the worst breakfast I’ve ever eaten in a hotel. No entertainment bar staff extremely rude when you are in Spain you expect a sangria made correctly. Mine was poured out of a carton I couldn’t believe it. I had to pay for a kettle in the room. The facilities are very poor.. the electric tripped while I was there. I would most definitely not recommend this hotel which is a shame because the location is perfect. I would give this a one star at best. The staff manners are atrocious.
Overnattede 7 nætter i marts 2024
Svar fra Miguel A. LL. den 7. apr. 2024
Dear JulieThank you for taking the time to comment on your stay at the hotel.It is evident that you are not making this comment from an objective point of view since everyone can see in comments before and after yours that what you say is not true.For what We have been told, the hotel staff had to repeatedly endure your rudeness towards the staff and other guests. Electricity sometimes fails in all houses and the important thing is that we solved it quickly. You also have to know that sangria is prepared in advance because the demand is great and requires a specific recipe. That is true here and everywhere.Fortunately, you are not the one who gives the stars to the hotels.Kind regards

10/10 Fremragende

Patrick

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
As I was a wheelchair user, I was particularly impressed with the help and service from the reception staff, thank you.
Overnattede 4 nætter i marts 2024
Svar fra Miguel A. LL. den 7. apr. 2024
Dear PatrickThanks for your commentWe are very pleased to know that you had a pleasant stay and that all your needs were met.We hope to see you back soon.Kind regards

10/10 Fremragende

Carol

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Great place
Overnattede 8 nætter i marts 2024
Svar fra Miguel A. LL. den 7. apr. 2024
Dear CarolThanks for your comment.Kind regards

10/10 Fremragende

Karla

Overnattede 7 nætter i marts 2024
Svar fra Miguel A. LL. den 17. apr. 2024
Dear KarlaThanks for your rating

8/10 Udmærket

Jonathan

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
I am a returning guest having visited 2 years ago. I wrote a glowing review back then as I felt it was undervalued. This hotel is a superb budget hotel. It's as good as you'll find. The rooms and beds are fine and the air con is exceptional. The rooftop bar is the gem this hotel has to offer. Sadly, the weather was terrible in late March, so didn't get chance to use it much. The hotel is located right next to the beachside promenade and just a 5 minute stroll from the marina. There are so many bars and restaurants on the doorstep of this hotel, you'll struggle to get round them all. The one major disappoinment this time (apart from the weather - not the hotels fault of course), was we requested a late check out due to a night flight. We were quoted 40 euros for an extra 4 hours. This is so expensive. The hotel are well within their rights and so not saying thet can't. I have just had free late check outs though when travelling before and so I feel I must mark the hotel down. But for clarity, it wouldn't stop me returning - I'll just make sure I book an early flight home. Other than that, book this hotel with confidence.
Overnattede 4 nætter i marts 2024
Svar fra Miguel A. LL. den 7. apr. 2024
Dear JonathanThank you for taking part of your time to comment on your experience.We are glad to see your nice words about our hotel. These comments help us work hard and give you the best experiences. Regarding late check out, we will pass your suggestion to the management but we have to inform you that these are prices that adjust to those in the area. Thanks again for your words. See you soon.Kind regards

10/10 Fremragende

patricia Annie LENCLUD ép.

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hotel bien placé au bord de la plage.Petit déjeuner et buffet sont corrects. Calme au mois de mars. Bon rapport qualité prix
Overnattede 8 nætter i marts 2024
Svar fra Natalia M. den 28. mar. 2024
Chère Patricia,Merci d'avoir partagé votre commentaire. Nous espérons vous accueillir à nouveau dans le futur. Cordialement

8/10 Udmærket

Rebecca

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Only complaint is having to pay 12euro to hire a kettle otherwise couldn’t fault the room and facilities.
Overnattede 7 nætter i marts 2024
Svar fra Natalia M. den 28. mar. 2024
Dear Rebecca,Thank you for sharing your comments. We are glad to know that the rest of your stay went well. Kind regards

10/10 Fremragende

Julie

Overnattede 7 nætter i marts 2024
Svar fra Miguel A. LL. den 7. apr. 2024
Thanks for your rating

8/10 Udmærket

Louis

Overnattede 4 nætter i marts 2024
Svar fra Miguel A. LL. den 7. apr. 2024
Thanks for your rating

8/10 Udmærket

Rachelle

Rejste med familie, Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nice place, worth what we paid for- nothing fancy
Overnattede 1 nat i marts 2024
Svar fra Natalia M. den 28. mar. 2024
Dear Rachelle,Thank you for your review.Kind regards

8/10 Udmærket

Henk

Rejste med partner
Kamer was netjes, iedere dag schoongemaakt, ijskastje, mooi uitzicht prima. Minder was dat omdat we dat er niet hadden bijgeboekt niet konden ontbijten ook niet tegen betaling extra, beetje vreeemd.
Overnattede 9 nætter i februar 2024
Svar fra Miguel A. LL. den 6. mar. 2024
Dear Mr HenkThank you for commenting on your stayWe also appreciate that you spoke so well about your stay at the hotel. We are also surprised that you were not able to go to breakfast paying, normally all clients who do not have breakfast included can go to breakfast paying the buffet price.Kind regards

10/10 Fremragende

Martin

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Had a 2 night weekend break at this fantastic hotel, can't fault anything and breakfast was just great! Will be back again.
Overnattede 2 nætter i marts 2024
Svar fra Miguel A. LL. den 6. mar. 2024
Dear Mr MartinThanks for your commentWe are glad to see that you have been very satisfied with our hotel. We hope to see you soon

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Plus mauvaise expérience sur cette cote en 6 ans
La réception essaye à notre enregistrement de nous faire croire que nous serons logés dans une chambre plus grande et meilleure. Tout cela sans utiliser le mot « surclassement… chambre sombre, vieux meubles des années 80 en bois, vue sur bâtiment et route… quelle honte! Nous avons demandé un vrai surclassement mais « impossible » nous avons simplement été bougé vers une chambre moins triste… 2 lits simples pour un couple… traces d humidite et champignons sur le mur Bâtiment vieux et mal entretenu a part les parties communes autour de la piscine et le bar sur le toit Buffet triste et répétitif… ne parlons pas des desserts immangeables… Notre plus mauvaise expérience dans la région
Overnattede 2 nætter i februar 2024
Svar fra Miguel A. LL. den 29. feb. 2024
Cher invitéNous sommes désolés que vous ayez cet avis sur votre séjour. Nous respectons votre avis mais évidemment nous ne le partageons pas puisqu'il s'agit d'un avis très subjectif et conditionné par la situation survenue à l'arrivée. Nous tenons à ce qu'il soit clair que vous avez loué une chambre standard et que si vous souhaitiez un surclassement vous pouviez payer le supplément vue sur la piscine et la mer, vous avez refusé et nous vous avons donné la plus grande chambre dont nous disposons (et qui est aussi plus chère) sans vous facturer de supplément. C'est pourquoi notre collègue vous a dit que vous alliez avoir une amélioration, à aucun moment nous n'avons eu l'intention de vous tromper comme vous le sous-entendez.Après vos plaintes disproportionnées, nous avons procédé à vous fournir une chambre offrant les meilleures vues dans le type de chambre que vous aviez réservé et nous vous avons demandé à plusieurs reprises si vous étiez satisfait. Vous avez répondu à chaque fois que nous vous demandions que vous étiez à l'aise dans la nouvelle chambre. C'est pourquoi nous sommes surpris que vous veniez à nous évaluer et à parler si mal de nous à travers ce site. De plus, plusieurs des points que vous évoquez ne correspondent pas à la réalité actuelle puisque l'hôtel est en pleine rénovation et rien de ce que vous évoquez n'a beaucoup de sens. Cela semble plutôt être le résultat de sa frustration de ne pas avoir obtenu une mise à niveau gratuite et gratuite en raison de ses plaintes constantes. Nous sommes restés fidèles à vos propos ici à l'hôtel lorsque nous vous avons demandé si la nouvelle chambre vous convenait (vous avez répondu que tout allait bien) et nous n'allons pas accorder trop d'importance à votre commentaire qui semble plus par frustration que par frustration. rien d'autre.Sans plus attendre, nous vous adressons un salut cordial.