Beliggenheden er fantastisk, og derfor er det virkelig ærgerligt at hotellet og service ikke følger med. Meget venlig indtjekning ved ankomst, men vi bliver ikke informeret om at restauranten er ved at være fuldt booket til aftensmad eller måske er den allerede fuldt booket. Ret dårligt ift hotellets gæster, som bor på stedet. Dette betød man var tvunget ned i byen for at finde en restaurant og spise på. Problemet er bare, at ALT er booket.....
Vi må nøjes med kedelig aftensmad hvilket på ingen måde var planen med vores ophold.
Ved indtjekning bliver vi spurgt hvad tid vi ønsker morgenmad, lækkert vi kunne sove lidt længe. Vi booker til 9:30. Vi står klar 9:30 - får besked om, de er lidt forsinkede ift at vi kan gå til bords. Efter 15 min bliver vi anvist et bord. Vi sidder 40 minutter inden maden bliver serveret. Da vi skal tjekke ud kl. 11 bliver morgenbordet jo ikke hyggeligt og afslappet som vi havde forestillet os pga tidspresset.
Vi konkluderer hurtigt, at havde vi betalt fuld pris 3.495 for 1 overnatning og oplevet det vi gjorde, så havde vi klaget til hotellet. Nu havde vi en bonusovernatning hos hotels.com så vi overlever, meeeen når man tager sig SÅ dyrt betalt - så skal HELE oplevelsen spille Max for gæsterne.