Jeg havde booket et familieværelse med separat opholdsafdeling til mig selv og mine tre teenagedrenge. Da vi ankom kl. 15.45 var vores værelse ikke rengjort, så vi blev bedt om at tage plads i launch-området af receptionisten, der ikke engang beklagede fejlen. Efter 50 minutters ventetid var der intet sket, så jeg henvendte mig igen i receptionen og fik nu anvist et andet værelse. Dette viste sig ikke at svare til det, jeg havde booket, da der ikke var separat opholdsafdeling. Da vi kom op på værelset manglede der en opredning, så jeg måtte ned i receptionen igen for at få det bragt i orden. Da vi skulle i seng om aftenen, opdagede vi, at der lå en dobbeltdyne i dobbeltsengen, som jeg skulle dele med min søn, så jeg måtte endnu engang i receptionen for at ombytte til enkeltdyne.
Det er for ringe service i forhold til hvad man forventer af et hotel i den prisklasse.
Stikkontakten på badeværelset var i øvrigt defekt og virkede ikke, så hårtørring måtte foregå på værelset i dunkel belysning.
Morgenmadsbuffeten var fin med et stort udvalg.
Hotellets beliggenhed var super central.