Fornemt rengjort og fint indrettet værelse. Generelt vældig rent og pænt. Fantastisk morgenbuffet med ALT.
Skøn udsigt fra restaurantens terrasse.
Når disse rosende er sagt, så var betjeningen i receptionen lad, ligegyldig og uforstående (de kunne ikke ét ord dansk, på trods af at vi talte langsomt og tydeligt) og virkede lettere livstrætte.
Det samme gjaldt serveringspersonalet om aftenen i baren. Da vi ved ankomst ville købe en sandwich og spurgte, om vi kunne få den delt i to, virkede den mandlige ansatte opgivende og lettere irriteret. Da han så bagefter tastede hele to forkerte priser ind, og vi venligt gjorde ham opmærksom på fejlene, end ikke undskyldte han.
Næste aften havde vi "fornøjelsen" af samme lade tjener. Efter at vi havde sat os i den udendørs restaurant, blev musikken skruet mærkbart op. Vi forespurgte på muligheden for at få lyden lidt dæmpet. En tjener sagde, at hun godt vidste, at lyden havde fået en tak op, og hun ville undersøge, om hun kunne skrue ned. Men hun vendte aldrig tilbage. Vi henvendte os til den mandlige tjener (som stod i baren aftenen forinden), og han sagde nej til at dæmpe lyden. Forklaringen var, at hotellet betaler en DJ for at spille ... Kl. var 19.30, så ikke just PARTY TIME, men vi skulle død og pine høre høj musik.Ingen forståelse eller undskyldning fra personalets side.