Vi bestilte 2xsuperior værelse med 2 enkeltsenge i hvert. Først fik vi tilbudt en lejlighed med enkeltsenge, med lugten af mad-os fra tidligere gæster var umulig at bo i. Vi blev upgraded til en suite, der var meget meget fin - dog med dobbeltseng. Sengen var fin, men med dobbeltdyne. Senere på dagen blev vores andet værelse meldt klar, og igen fik vi en lejlighed. Denne gang uden lugt - den var fin nok - men igen med dobbeltseng og dobbeltdyne. De første 2 dage ud af 4 gik med at gå i receptionen igen og igen for at få en ekstra dyne til hvert værelse. Først fik vi "uldne" klamme tæpper, vi kunne bruge som ekstra dyne. Så lykkedes det os at få et par lagener, at pakke tæpperne ind i - dårlig løsning. Først på dag 3 lykkedes det at få en ekstra dyne i suiten - ved at føre hånd-sprogs-samtale med cleaningen, der kun talte spansk!
Det var en meget skuffende oplevelse, at et så dyrt hotel lover superior værelser på Hotels.com, men næsten kun har klamme lejligheder. Vi vil HELT sikkert tilbage til Sitget, men ALDRIG til Sunway. Uforskammet og flabet receptionschef, der ved sidste kamp erklærede, at der kun følger een dyne med til hvert værelse. Lidt upraktisk, når man beder om enkeltsenge. En virkelig dårlig oplevelse, der kunne være klaret så nemt fra receptionen.
Poolområde, havudsigt og morgenbuffet var helt som ønsket, og der var ikke en finger at sætte på det.