2 udendørs pools

Anmeldelser af Resort Amarin Apartments

4 out of 5
Resort Amarin Apartments
Monsena 2, Rovinj

Anmeldelser

7,8

Godt

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 56 af i alt 223 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 112 af i alt 223 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 38 af i alt 223 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 9 af i alt 223 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 8 af i alt 223 anmeldelser" "

7,6/10

Rengøring

7,4/10

Service og personale

8,2/10

Faciliteter

8,0/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

Anmeldelser

10/10 Fremragende

Maria

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Overnattede 6 nætter i juli 2021
Svar fra Marin Lovrić, Resort Amarin manager den 21. aug. 2021
Dear Maria, thank you for the vote ! We look forward to the pleasure of welcoming you back. Best regards,

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring
Opholdet var fint, og pris/kvalitet var ok.
Overnattede 7 nætter i juli 2021
Svar fra Marin Lovrić, Resort Amarin manager den 26. jul. 2021
Dear Guests, thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back. Best regards,

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Mej
Nice place but expensiv.
Overnattede 3 nætter i juli 2020
Svar fra Josip Ružić, Resort Amarin manager den 30. sep. 2020
Dear Mej, thank you so much for review. We look forward to the pleasure of welcoming you back. Best regards,

6/10 Okay

Ahmad

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring
Not 4 starred
The resort itself might be 4 starred as they tell you. But the rooms are definstely of various ratings.
Overnattede 5 nætter i juli 2020
Svar fra Josip Ružić, Resort Amarin manager den 6. aug. 2020
Dear Ahmad, thank you for your feedback. Your comments are much appreciated and your feedback will help us to continually improve our services. We hope you will visit us again. Best regards, Josip Ružić, Resort Amarin manager

8/10 Udmærket

Claus Lorentzen

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Stedet har alt, så man behøver ikke bevæge sig uden for stedet, hvis det er det man ønsker. Det er andet år vi er der. Den lejelighed vi havde i år var noget mere slidt og trænger til en renovering efter denne sæson. Pga. COVID-19 var der laver om på rengøringen ( skulle ønske rengøring, da personalet ikke ville gå ind i lejeligheden uden din tilladelse) ellers står Resortet pænt og rent.
Overnattede 8 nætter i juli 2020
Svar fra Josip Ružić, Resort Amarin manager den 29. jul. 2020
Dear Mr Claus I would like to thank you for having been our guest and for taking the time to share your impressions with us. Your comments are extremely important to us as they allow us to see what we do well and where there may still be room for improvement. This helps us identify ways in which we can improve our services, which, in turn, enhances the satisfaction of our guests. We look forward to the opportunity to welcome you back again soon. Kind regards Josip Ružić, Resort Amarin manager

8/10 Udmærket

Silvija

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Meget renlige værelser i lejligheden super fint, morgenmadsbuffeten var der alt for mange mennesker og lang ventetid på at få maden
Overnattede 5 nætter i juli 2020
Svar fra Josip Ružić, Resort Amarin manager den 28. jul. 2020
Dear Silvija, thank you so much for taking the time to write us a review. Your helpful comments are much appreciated and your feedback will help us to continually improve our services. Best regards, Josip Ružić, Resort Amarin manager

8/10 Udmærket

Jan

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
God beliggenhed
Overnattede 5 nætter i august 2019
Svar fra Josip Ružić Amarin Resort Manager den 5. sep. 2019
Dear Jan, thank you for your feedback. We look forward to welcoming you again soon. Kind regards

10/10 Fremragende

John Lind

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Badeferie
Fint sted til bade/familieferie. Hvis du skal rundt og se på seværdigheder skal du leje bil. Amarin Resort er veldrevet og stedet absolut OK
Overnattede 7 nætter i juli 2019
Svar fra Josip Ružić Amarin Resort Manager den 6. aug. 2019
Dear Mr Lind, Thank you so much for all your votes! In anticipation of your return, with kind regards

8/10 Udmærket

Lisbeth

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Virkelig dejlig lejlighed, med hyggelig terrasse. Pænt, rent overalt. Venligt personale. Mulighed for flere aktiviteter. Samt mulighed for sejlads ind til hyggelig by
Overnattede 6 nætter i juli 2019
Svar fra Josip Ružić Amarin resort manager den 20. jul. 2019
Dear Mrs Lisbeth, thank you so much for taking the time to write us a review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back. Best regards,

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 6 nætter i juli 2018
Svar fra Aleksandra Rojnić den 15. aug. 2018
Dear guests, Thank you so much for all your votes! In anticipation of your return, with kind regards, Aleksandra Rojnić Front Office Manager

10/10 Fremragende

Sven Eli

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Recommended.
Large well equipped rooms. Very good restaurant om site with an superb buffet. Supermarket on site. Beach water was nice, but many slippery rocks.
Overnattede 2 nætter i juli 2018
Svar fra Aleksandra Rojnić den 15. aug. 2018
Dear Mr Sven Eli, On my personal behalf and on behalf of the whole Amarin Resort, I would like to thank you for having been our guest and for taking the time to share your impressions with us. We are delighted that our service and hospitality contributed to making your stay a relaxing and enjoyable experience. Your comments are extremely important to us as they allow us to see what we do well and where there may still be room for improvement. This helps us identify ways in which we can improve our services, which, in turn, enhances the satisfaction of our guests. We look forward to the opportunity to welcome you back again soon. Kind regards, Aleksandra Rojnić Front Office Manager

8/10 Udmærket

Mette Berg

Synes ikke om: Rengøring
Overnattede 19 nætter i juli 2017
Dear guests, On my personal behalf and on behalf of the whole team of resort Amarin, I would like to thank you for staying with us and for taking the time to share your comments. The satisfaction of our guests is our priority and we value every comment our guests share. It is only through feedback such as yours that we are able to maintain, and indeed, where necessary, improve upon the service that we provide to our valued guests. On the other hand, every praise is proof that we are on the right track and serves as an incentive for further improvements. We look forward to welcoming you again soon. Marko Tomić, Resort Amarin manager

8/10 Udmærket

Torben

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Et dejligt familieophold
Det gode først: Vi boede i en Premium bolig, som var af høj standard og anbefalelsesværdig. Der er gode faciliteter med bager (god bake-off kvalitet), forhandlere af badeudstyr, supermarked, pizzaria/restaurant mv..Pools er gode. Der er også tennisbaner og muligheder for afslappende massage. Så i det perspektiv lever det op til vores forståelse af et ressort. Der er rent overalt. Der er mulighed for transport ind til Rovinj med bus (12kr/person/vej) eller båd (25kr/person/vej) Det mindre gode: Stranden er for kroatiske forhold ikke optimal. Mange store sten ude i vandet gjorde det til en forhindringsbane. Stranden burde gøres mere brugervenlig 15-30m ud i vandet. Vi var skuffede over, at en forhindringsbane på havet ikke var inkluderet i prisen for resort gæsterne. Den burde være inkluderet - enten kontinuerlig adgang eller ved et antal adgangsbilletter. Liggestole og parasol koster 30 kr./stk./dag. Træls at man skal betale men reelt OK for at undgå at gæster sætter sig på flere faciliteter end nødvendigt. Endeligt skal det siges, at vi mødte en venlig og imødekommende stab overalt, men at indtjekningsprocessen burde forløbe hurtigere ved at forøge antallet af ekspedienter fra 2 til 3 under spidsbelastning.
Overnattede 7 nætter i juli 2017
Dear guests, On my personal behalf and on behalf of the whole resort Amarin, I would like to thank you for having been our guest and for taking the time to share your impressions with us. We are delighted that our service and hospitality contributed to making your stay a relaxing and enjoyable experience. Your comments are extremely important to us as they allow us to see what we do well and where there may still be room for improvement. This helps us identify ways in which we can improve our services, which, in turn, enhances the satisfaction of our guests. Sorry for the smaller mistakes, we will try to improve it. We look forward to the opportunity to welcome you back again soon. Kind regards, Marko Tomić, Resort Amarin manager

4/10 Dårligt

Lars

Synes ikke om: Rengøring, service og personale
Beskidt og proppet
Vi boede i en af 'de gamle' lejligheder. Den var møgbeskidt. Der var skidt i alle hjørner, under sengene osv. Vi faldt endda en død skorpion, som lignede den havde ligget der i et stykke tid. Rengøring var der ingenting af den uge vi boede der. Poolområdet var dejligt, men der var alt for mange mennesker. Udover lejlighederne kunne en campingplads også benytte området, ligesom folk udefra for 20 kuna. Det kostede 90 kuna om dagen at bruge to liggestole og en parasol. Det løber op for en uge, når man er en familie på fire. Stedet lå godt i forhold til stranden og de omkring liggende byer. Der er meget underholdning for børn og restauranten (a la carte) var god. Det er ikke et sted, vi tager tilbage til!
Overnattede 7 nætter i juli 2017
Dear Guests, First of all, I would like to thank you for taking the time to share your comments with us. I truly regret that we were not able to meet during your stay with us to resolve this issue. I have personally checked the details regarding this matter and we have taken the necessary measures to improve our services and quality control. The experiences you described are not characteristic of the level of service our team strive to provide and we look forward to the opportunity to welcome you back and exceed your expectations. Yours sincerely, Marko Tomić, Resort Amarin manager

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 9 nætter i juli 2017
Dear guests, Thank you very much for your wonderful comments! We are delighted that you have such fond memories of the time spent at our resort. We look forward to the opportunity to welcome you back to experience many more wonderful moments. Cordially yours, Marko Tomić, Resort Amarin manager

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Max, Frederiksberg, Denmark

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Rengøring
Meget familie venligt, roligt og dejligt hotel
Vi var to familier afsted sammen og havde valgt at dele et hus. Inddelingen af huset var helt perfekt med to forskellige soveværelset og en ekstra opredning i stuen. Det er et dejligt og meget roligt område. Dog skal man være opmærksom på at på selve området er der også et stort campingområde. Lidt overraskende, men ikke noget man lagde mærke til, udover at det selvfølgelig betyder ret mange flere mennesker! Dog synes vi der var et par små ting det godt kunne være bedre, men Inter der ødelægger det overordnet indtryk af hotellet. 1. Der kunne godt være en elkedel i køkkenet 2. Der kunne med fordel installeres en loftventilator på terrassen da der bliver utroligt varmt og luften står stille der. 3. Rengøringsniveauet, den løbende var meget mangelfuld. Flere gange kom de kl. 8 om morgen og da vi ikke var klar spurgte vi om de kunne komme igen. Det var ikke altid de gjorde det. De skiftede håndklæder og poserne i skraldespandene men ikke andet.

10/10 Fremragende

Mette Berg

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

6/10 Okay

Steffen, Nørresundby

Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hyggeligt familieophold
Rovinj er en hyggelig by, der nemt kan besøges med færgen, som ligger til ved resortet. Strand er med sten/klippe og ingen sand.

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt sted men med stor forskel på terrasserne !! Nogle er mørke og helt uden sol og udsigt mens andre er med udsigt og lys/sol

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Rigtigt godt ophold Super ferie

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

6/10 Okay

Jannich, Nordsjælland

Synes godt om: Rengøring
Havde bestilt premium lejlighed, men der måtte man ikke have hund. Vi fik comfort lejlighed, den var ok men slidt. Premium lejlighederne er de nyeste og med bedste beliggenhed. Wifi virkede kun ude på balkon, og meget svagt.

10/10 Fremragende

Christian, Kolding

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Lækker stil
Flotte og lækre bungalovs. Moderne nordisk design. Gennemtænkt og rummeligt. (Vi boede øverst. Tror det er bedre end stueetagerne.) Flot pool område og restaurant. Dog lever madkvaliteten ikke helt op til arkitekturen og de flotte omgivelser. Vi kan bestemt anbefale dette sted, og Rovinj er det smukkeste vi har set!

8/10 Udmærket

Marit

Rejste med familie
Synes godt om: Værelsets komfort
Leilighetene var fine, med god air condition og gode senger. Uteplassen vi fikk var på bakkenivå, og ganske innestengt. Ingen luft og sol der. Litt slitte leiligheter. Daily cleaning innebærer at de koster en gang i løpet av uka, og tømmer søppel/kommer med handduker annenhver dag. Stedet er stort, og stranda er vakker. Rent vann og mange solsenger. Mye forskjellig å finne på for barna. Praktisk med båttaxi inn til Rovinj.
Overnattede 8 nætter i juli 2022
Svar fra Marin Lovrić, Resort Amarin manager den 5. aug. 2022
Dear Marit, thank you for your feedback. Your comments are much appreciated and your feedback will help us to continually improve our services. We hope you will visit us again . Best regards,

8/10 Udmærket

Andreas

Overnattede 9 nætter i september 2021
Svar fra Marin Lovrić, Resort Amarin manager den 7. okt. 2021
Dear Andreas, thank you for the vote ! We look forward to the pleasure of welcoming you back. Best regards,

10/10 Fremragende

Andreas

Overnattede 2 nætter i september 2021
Svar fra Marin Lovrić, Resort Amarin manager den 7. okt. 2021
Dear Andreas, Thank you for choosing resort Amarin as your holiday destination.!We look forward to the pleasure of welcoming you back. Best regards,

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie, Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i september 2021
Svar fra Marin Lovrić, Resort Amarin manager den 25. sep. 2021
Dear Guests, thank you for the vote ! We look forward to the pleasure of welcoming you back. Best regards,

8/10 Udmærket

Robert

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Schöne Anlage, Zimmer Service könnte regelmäßiger kommen.
Overnattede 7 nætter i september 2021
Svar fra Marin Lovrić, Resort Amarin manager den 2. okt. 2021
Lieber Robert, Vielen Dank für Ihre Bewertungen. Wir freuen uns, dass Ihnen das Resort Amarin gefällt. Ihre Bewertungen schätzen wir sehr, und bemühen uns auf Grund dieser unsere Leistungen ständig zu verbessern. Wir hoffen Sie besuchen uns wieder und geben uns die Möglichkeit Sie wieder begrüßen zu können. Mit freundlichen Grüßen,

8/10 Udmærket

Raphael

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Further to a wrongful booking, the staff has been effecient and solved quickly the problem, Thank you
Overnattede 5 nætter i september 2021
Svar fra Marin Lovrić, Resort Amarin manager den 25. sep. 2021
Dear Raphael, Thank you for choosing resort Amarin as your holiday destination.!We look forward to the pleasure of welcoming you back. Best regards,

6/10 Okay

Ralf

Rejste med familie
Sauberkeit lässt zu wünschen übrig. Strand ist überfüllt. Im Restaurant konnte nur Buffet serviert werden, für 20€ (140 Kuna) pro Person auch Kinder ab 7 Jahren OHNE Getränke obwohl die Rezeption das Restaurant mit alla Kart empfohlen hat. Das Resort ist an sich toll.
Overnattede 11 nætter i august 2021
Svar fra Marin Lovrić, Resort Amarin manager den 25. sep. 2021
Lieber Ralf, Vielen Dank für Ihre Bewertungen. Ihre Bewertungen schätzen wir sehr, und bemühen uns auf Grund dieser unsere Leistungen ständig zu verbessern. Wir hoffen Sie besuchen uns wieder und geben uns die Möglichkeit Sie wieder begrüßen zu können. Mit freundlichen Grüßen,

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Very nice family hotel, well located just minutes from Rovinj, to where you can go with a sea-taxi that stops in a special hotel dock. Convenient, as it offers plenty of sport activities (tennis, volleyball, basketball, mini-golf, assorted water sports) on-site. It is mainly a family resort though, not the best choice for a romantic getaway for couples.
Overnattede 6 nætter i juli 2021
Svar fra Marin Lovrić, Resort Amarin manager den 28. aug. 2021
Dear Guests, thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back. Best regards,

8/10 Udmærket

nicolas

Rejste med familie
Synes godt om: Værelsets komfort
Vue splendide sur Rovinj - calme et confortable
Grand complexe avec appartements et un grand camping. Pour les appartements 0 circulation car on doit laisser sa voiture sur le parking de l’entrée donc c’est calme Depuis la piscine ou la plage, magnifique vue sur Rovinj. Plage de gravier mais cailloux dans l’eau donc chaussures en plastique indispensables Assez de chaises longues pour tout le monde y compris dans le bois (chênes verts) d’où la vue est aussi très belle et l’eau limpide Les appartements (standard dans notre cas) étaient confortables propres et calmes. Cuisine assez basique où vous ne cuisinerez pas vraiment. Petit supermarché dans le camping largement suffisant pour achats basiques du petit dej et boissons Mais sur place et surtout à Rovinj à seulement 5’ en voiture il y a vraiment plein de bons restaurants D’ailleurs Rovinj a vraiment notre préférence sur toute la côte S’y garer est un peu compliqué : viser le parking du Grand Park Hotel à la marina car c’est vite saturé partout (mi-août du moins) 20kr/h vs 10 dans la rue si vous trouvez (téléchargez l’appli PayDo pour ne pas galèrer avec les parcmètres !)
Coucher de soleil depuis le ponton de la plage de l’hôtel
Rovinj le plus beau village
A l’ombre sous les chênes à 200m de la piscine
Et la même mais vue de la mer, eau limpide
Overnattede 5 nætter i august 2021
Svar fra Marin Lovrić, Resort Amarin manager den 21. aug. 2021
Dear Nicolas, thank you so much for the review. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back. Best regards,

8/10 Udmærket

Mirza

Synes godt om: Værelsets komfort
Feed back
Next door had very noisy fun in bathroom could not sleep properly majority of night , cleaning girls where brilliant and very help full
Overnattede 9 nætter i juli 2021
Svar fra Marin Lovrić, Resort Amarin manager den 21. aug. 2021
Dear Mirza, thank you for your feedback. Your helpful comments are much appreciated and your feedback will help us to continually improve our services. We hope you will visit us again and give us a second chance to make the right impression. Best regards,

8/10 Udmærket

Rüdiger

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Premiumappartments sind top. Super faires Hotel!
Wir waren mit 2 Erwachsenen und 2 Kindern in einem Premium-Appartment mit 2-Schlafzimmern: sehr geräumig, sauber und komfortabel. Alle zwei Tage neue Handtücher und reinigung, alle 4 Tage neue Bettwäsche. Schöne Anlage mit Pools, Restaurant und schönem Fels/Kiesel-Strand. Pool allerdings zur Hauptsaison z.T. doch etwas sehr voll und man musste z.T. um Punkt 9 Uhr zu den Liegen um etwas zu bekommen (für Premiumappartments kostenlos). Service gut aber nicht perfekt (Kaffeemaschine haben wir auch nach 2x Nachfragen nicht bekommen und es dann nicht mehr versucht). Einmal standen morgen um 9:30 Handwerker plötzlich im Zimmer, um die Klimaanlage zu warten. Ich war grad zum Bäcker, da war meine Frau, die noch geschlafen hat, doch schwer erschrocken - aber ich glaube die Handwerker ebenso ;-) Super fair: Wir konnten aufgrund einer Autopanne erst 2 Tage später anreisen und beide Tage wurden uns NICHT Berechnet (obwohl die Stornozeit abgelaufen war). Ganz große Klasse und herzlichen Dank dafür! Lage gut, genug Restaurants in der Nähe (viele Fußläufig), Wassershuttle direkt nach Rovinj für schnelle Stadtausflüge. Insgesamt ein schöner Urlaub.
Overnattede 11 nætter i juli 2021
Svar fra Marin Lovrić, Resort Amarin manager den 25. sep. 2021
Lieber Ruediger, Vielen Dank für Ihre Bewertungen. Wir hoffen, dass wir Sie bald wieder begrüßen können. Mit freundlichen Grüssen,

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Wirklich schönes Resort am Meer, große Anlage. Zimmer werden in der Regel alle 2 Tage gereinigt und für ein Apartment absolut ausreichend. Restaurants und foodtruck haben im Vergleich zu manchen Restaurants in der Stadt leckeres Essen. Pizzen und Burger sind klasse… Fisch haben wir dann aber in rovinj selbst gegessen- aber auch im al la cart restaurant Spitze! Super easy sind die taxiboats in die Stadt hin und zurück. Sport Angebot im Resort ist ausgiebig- ebenso andere Attraktionen ( Ausflüge) Team / Angestellte reagieren schnell auf Probleme ( aussperren, technische Probleme mit Apartment) Der Zustand der Apartments war absolut fair - sauber - relativ alles neu gemacht worden. Würden auf jeden Fall wieder das gleiche Resort nehmen.
Overnattede 8 nætter i juli 2021
Svar fra Marin Lovrić, Resort Amarin manager den 21. aug. 2021
Dear Guests, thank you so much for taking the time to write us a review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back. Best regards,

10/10 Fremragende

Daniel

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Wunderschöner Urlaub, alles perfekt!
Wunderschöner Urlaub, alles perfekt!
Overnattede 15 nætter i juli 2021
Svar fra Marin Lovrić, Resort Amarin manager den 25. sep. 2021
Lieber Daniel, Vielen Dank für Ihre schöne Bewertungen. Es ist eine Freude zu sehen, dass Sie hier Spaß hatten und wir hoffen, dass wir Sie bald wieder begrüßen können. Mit freundlichen Grüssen,

8/10 Udmærket

Jana

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Overnattede 5 nætter i juli 2021
Svar fra Marin Lovrić, Resort Amarin manager den 22. jul. 2021
Dear Jana, thank you for the vote ! We look forward to the pleasure of welcoming you back. Best regards,

8/10 Udmærket

Sandra

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring
Trevligt och bra hotell!
Bra hotell, lite för mycket uppförsbackar och brist på variation på frukosten. Gillar inte att poolen är saltvatten.
Overnattede 14 nætter i juli 2021
Svar fra Marin Lovrić, Resort Amarin manager den 22. jul. 2021
Dear Sandra, thank you so much for taking the time to write us a review. We look forward to the pleasure of welcoming you back. Best regards,

8/10 Udmærket

Andrzej

Overnattede 9 nætter i juli 2021
Svar fra Marin Lovrić, Resort Amarin manager den 17. jul. 2021
Dear Andrzej , thank you for the vote ! We look forward to the pleasure of welcoming you back. Best regards,

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
This is stretching 5 stars - it is not perfect, but it is really good- especially taking into consideration the times we live in. Location is excellent. Just a short walk to the beach. Beach is one of the rare Blue Flag beaches in Croatia - one of the cleanest and best preserved beaches. Lifeguards are on site. Beach chairs and umbrellas are free of charge. Pools are available as well. Kids pool has shade, so younger ones can enjoy it the whole day without being exposed to direct sun. If you don’t want to use the car, bakery and small shop are available at site. Restaurant is located next to the pool. It is clearly visible that COVID-19 and last year’s lost season left some “damage”, but the staff is excellent and they are one of the main reasons one should consider this destination.
Overnattede 5 nætter i juni 2021
Svar fra Marin Lovrić, Resort Amarin manager den 17. jul. 2021
Dear Guests, thank you so much for taking the time to write us a great review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back. Best regards,

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juni 2021
Svar fra Marin Lovrić, Resort Amarin manager den 7. jun. 2021
Dear Guest , thank you so much for the vote! We look forward to the pleasure of welcoming you back. Best regards,

10/10 Fremragende

Anja, Deutschland

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Schöne saubere Unterkunft. Wir kommen gerne wieder
Overnattede 15 nætter i august 2020
Svar fra Josip Ružić, Resort Amarin manager den 18. sep. 2020
Liebe Anja, Vielen Dank für Ihre schöne Bewertungen. Es ist eine Freude zu sehen, dass Sie hier Spaß hatten und wir hoffen, dass wir Sie bald wieder begrüßen können. Mit freundlichen Grüssen, Josip Ružić, Resort Amarin manager

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Overnattede 5 nætter i august 2020
Svar fra Josip Ružić, Resort Amarin manager den 19. aug. 2020
Dear Guests, thank you for the vote! We look forward to the pleasure of welcoming you back. Best regards,

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Overnattede 7 nætter i august 2020
Svar fra Josip Ružić, Resort Amarin manager den 19. aug. 2020
Dear Guests, thank you for the vote! We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure of welcoming you back. Best regards, Josip Ružić, Resort Amarin manager

6/10 Okay

Armin

Rejste med familie
Overnattede 6 nætter i august 2020
Svar fra Josip Ružić, Resort Amarin manager den 19. aug. 2020
Dear Guests, thank you for the vote! We look forward to the pleasure of welcoming you back. Best regards, Josip Ružić, Resort Amarin manager

8/10 Udmærket

Marcelclaassens, Helmond

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, faciliteter
He huis was goedt kan niet anders zeggen alleen jammer dat vatwasmach kapot was en pas naar drie dagen er pas een nieuwe kwam tefloon was ook kapot dus moesten we elke dag naar de recept om door gegeven om het schoon telaaten maken wandt dit moest je door geven in verband met corona elke dag opneer naar de recept was wat minder en de airco was de eerste twee dag ook kapot die waaren ze aan het maken duurde alleen twee dagen dit was wat minder in die warmte dit is ons bevinden
Overnattede 6 nætter i august 2020

8/10 Udmærket

Artur, Mannheim

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, faciliteter
Lage Gut, nicht weit zur Meer, Premium App. gut ausgestattet, Service schnell und viel sprachig, Frühstück leider täglich gleiche Menü und wenig Platz oder zu viele Leute
Overnattede 10 nætter i juli 2020
Svar fra Josip Ružić, Resort Amarin manager den 12. aug. 2020
Liebe Artur, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Ihre Bewertungen schätzen wir sehr, und bemühen uns auf Grund dieser unsere Leistungen ständig zu verbessern. Wir hoffen Sie besuchen uns wieder und geben uns die Möglichkeit Sie wieder begrüßen zu können. Mit freundlichen Grüßen, Josip Ružić, Resort Amarin manager