Lounge i lobbyen

Anmeldelser af Leonardo Hotel Munich City Olympiapark

Leonardo Hotel Munich City Olympiapark
Dachauer Str. 199, Munich, BY

Anmeldelser

8,6

Fremragende

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 426 af i alt 1008 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 450 af i alt 1008 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 98 af i alt 1008 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 25 af i alt 1008 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 9 af i alt 1008 anmeldelser" "

8,6/10

Rengøring

8,6/10

Service og personale

8,2/10

Faciliteter

8,6/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,4/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

10/10 Fremragende

Eigil Ingemann

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Et godt hotel - meget for pengene
Et rent og pænt hotel, hvor man får meget comfort og god service for pengene. God morgenmad og god rengøring hver dag
Overnattede 3 nætter i oktober 2023
Svar fra Ulrike Bödcher/ Reputation Manager den 11. okt. 2023
Dear Eigil,thank you very much for your visit and your feedback here for us.We are pleased to read that you were satisfied with our overall performance and we hope we can welcome you again in the future.Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

8/10 Udmærket

Bjarne Gavnbo

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Et godt hotel med god service, morgenmad ikke ****
God service, venlig og hjælpsom personale, stort værelse lidt slidt, men god komfort. Morgenmaden trak ned jeg har været på 20 hoteller de seneste par år mest **** hoteller men også *** hotel fra 03. juli til 10. juli i Koblenz og der var morgenmaden bedre. Der var ikke mørkt brød og kun toastbrød og semmel første dag. Der var en slags normalost og den samme alle 5 dage. Andre hoteller har mindst 2 og ofte 3 slags oste ud over specialostene. Croisanterne var ikke gode, i Koblenz var de varme og lækre og større. Det er fint med varme pandekager og røræg og bacon, men basis morgenmaden skal være bedre end på et **** hotel. Af de 20 hoteller jeg har været på havde kun 1 hotel lige så dårlig morgenmad som Leonardo Olympia Park.
Overnattede 5 nætter i juli 2023
Svar fra Ulrike Bödcher/ Reputation Manager den 27. jul. 2023
Dear Bjarne,thank you very much for your visit and for taking the time to provide feedback.We are pleased to see your reviews and regret your impression of the breakfast all the more. Your feedback was already forwarded to our head chef, thank you for this.Please visit us nevertheless again in the future, we look forward to welcome you.Kind regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

8/10 Udmærket

Winnie

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt hotel
Dejligt hotel med nem parkering. God morgenmad dog lidt forvirring omkring pladser da der var mange mennesker
Overnattede 2 nætter i juli 2022
Svar fra Ulrike Bödcher/ Reputation Manager den 3. aug. 2022
Dear Winnie, thank you very much for your visit and your feedback here for us. We are pleased to read that you were satisfied with our overall performance and we hope we can welcome you again in the future. Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

8/10 Udmærket

Gitte

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt hotel, med en dårlig start
Et skønt hotel. Dejlig rent, stille og meget pænt værelse ... med køleskab. Morgenmaden var meget god. Opholdet begyndte dog dårligt, da hotellet ikke havde min reservation og sagde, at jeg skulle finde et andet hotel (kl.21 om aftenen efter 11 timer i tog fra Danmark og jeg stod med min 11 årige søn). Da jeg brokkede mig, fandt de alligevel et værelse til mig - fuldstændig magen til min reservation og pris.
Overnattede 3 nætter i april 2022
Svar fra Ulrike Bödcher/ Reputation Manager den 6. maj 2022
Dear Gitte, thank you very much for your visit and your feedback here for us. We are pleased to read that you were satisfied with our overall performance and we hope we can welcome you again in the future. Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

10/10 Fremragende

Christine

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Alt fint. Kan anbefales.
Rigtig fint ophold. God morgenmad. Tæt på centrum. Rene og stille værelser. Venligt personale.
Overnattede 1 nat i juli 2021
Svar fra Philipp Stalder den 29. jul. 2021
Dear Christine, Every review is important to us as it allows us to look at our Hotel with guest’s eyes and helps us to detect areas need to be improved, finally to reach our ultimate goal: guest satisfaction. We are more than happy to read, that we could add a bit to make your Munich stay memorable and enjoyable. Your opinion is a big motivation for our Hotel Team members to continue with the efforts, thank you for it! We are looking forward to the pleasure of welcoming you again to one of our Leonardo Hotels and wish you all the best. Best regards Philipp Stalder Operations Manager

8/10 Udmærket

Jakob Kjær

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i januar 2018
Svar fra Guest Relation Manager den 2. feb. 2018
Dear Jakob Kjær, Thank you very much for your positive feedback. We would be delighted to be your host again on your next trip to Munich. Best regards - Melanie Brandenburger / Guest Relation Manager

10/10 Fremragende

Anette Bork

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejlige dage i München
Utrolig dejlig og moderne hotel beliggende i bydelen Neuhausen i München. Olympia Park og BMW Welt inden for gåafstand og 10 min.i sporvogn/bus til centrum. Vi var her 4 nætter og nød vores værelse i stueetagen, med egen terrasse ud til baggården.Dejlig stor og velassorteret morgenbuffet og hotellet råder over egen parkeringskælder. Meget venligt og imødekommende personale, der altid kunne hjælpe med svar på turist spørgsmål. Aftensmad på hotellet kunne dog være en udfordring, da der var mange grupperejser på hotellet og disse grupper tit optog hele restauranten. Enkelt par/personer blev så henvist til at spise i hotellets barområde, som ikke var ideelt til dette formål.
Overnattede 4 nætter i september 2017
Dear Anette Bork, Thank you very much for sharing your experiences with us. Every review is important to us as it allows us to look at our Hotel with guest’s eyes and helps us to detect areas need to be improved, finally to reach our ultimate goal: guest satisfaction. We are more than happy to read, that we could add a bit to make your Munich stay memorable and enjoyable. Your opinion is a big motivation for our Hotel Team members to continue with the efforts, thank you for it! Unfortunately, you could not enjoy your dinner in our restaurant because of the group and we would like to apologize very much for this. We have realized that we have to change the procedures so that all our guests have the opportunity to use our restaurant. We are looking forward to the pleasure of welcoming you again to one of our Leonardo Hotels and wish you all the best.

10/10 Fremragende

Lasse

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2017

10/10 Fremragende

Jørgen

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super hotel, med god beliggenhed, selvom det ligger lidt uden for bycentrum - der går en TRAM lige uden for døren.
Overnattede 2 nætter i juli 2017

10/10 Fremragende

Jesper

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super sted til prise
Brugte hotellet til seks overnatninger med min Far på sightseeing i Munchen og omegn. Beliggenheden var ideel, da vi ikke ønskede larmen fra midtbyen, men alligevel var vi kun små 10 min væk fra Karlsplatz med sporvognen. Supermarked og bager få minutters gang væk og det samme med stoppesteder til sporvogn.
Overnattede 6 nætter i maj 2017

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

6/10 Okay

Tove, Sjælland

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Gedigent hotel lidt over gennemsnittet
På mange måder et dejligt hotel med god betjening, stort og rent værelse mod bagsiden hvor der var absolut stille. Velindrettet badeværelse. Rigtig god morgenmad som var inkluderet i prisen. Tysk kvalitet og ordentlighed. Gener: Irriterende med to sammensatte enkeltsenge når man er vant til dobbeltseng og dobbeltdyne. Syntetisk pude og dyne gør det ikke bedre. Koldt blåt lys fra reguleringen af aircondition, - kunne være orange i stedet, så var det ok som orienteringslys. Ingen central sluk/tænd funktion af lys. Mangler info om offentlig transport til hotellet,- sporvognen bl.a. fra hovedbanegården, rute 20 og 21, kører faktisk lige forbi!

10/10 Fremragende

Dan

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt og hyggeligt hotel og god morgenmad.

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Værelsets komfort

10/10 Fremragende

Hanna, Brovst

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super fint, men hårde senge.

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nyrenoveret - topklasse
hotellet var godt beliggende for at besøge BMW Welt og Museum i kanten af Olympiapark. Sporvogn til Centrum lige uden for hotellet. Helt nyrenoveret.

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

10/10 Fremragende

Heidi Bilgrav, Spjald

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Perfekt beliggenhed
Dejligt ophold. Fik en fantastisk værelse og skøn morgenmadsbuffet.

10/10 Fremragende

Heidi Bilgrav, Spjald

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Perfekt ift Olympia Park
Dejligt ophold og beliggenhed perfekt ift startsted til München Maraton. Fine værelser. Lydtæt. Dejligt rent. Mulighed for tidlig morgenmad på løbsdagen.

6/10 Okay

Test

Synes godt om: Rengøring, service og personale
不満はあまりありません。 部屋の中は綺麗でした。また、徒歩5分程度でスーパーはありました。値段は見ていないのですが近くにレストランもありました。 泊まった部屋がコネクティングルームでしたのであまり大きな音は出せませんでした。 一人で泊まるのであれば問題ないと思います。
Overnattede 2 nætter i maj 2024

10/10 Fremragende

Rebekah

Rejste med partner, Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hotel was clean and front desk staff was pleasant. Would definitely stay again. Close to a stop on the tram which is convenient.
Overnattede 1 nat i maj 2024
Svar fra Ulrike Bödcher/ Reputation Manager den 23. maj 2024
Dear Rebekah,thank you for sharing your experiences with us. We apprecite your positve review about our services very much and would be delighted to welcome you back again on your next trip to Munich.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

4/10 Dårligt

Angie

Synes ikke om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Air conditioning was not working and black mold in the showers
Overnattede 2 nætter i maj 2024
Svar fra Ulrike Bödcher/ Reputation Manager den 23. maj 2024
Dear Angie,thank you very much for your visit and for taking the time to provide feedback.We are pleased to see your reviews and regret your impression of the room all the more.We are uncomfortable with the above-mentioned carelessness in the preparation or maintenance of the room and we apologize for it. Please do not hesitate to let us know on site, we are pleased to find a quick solution that you can feel comfortable. We assure you, however, that this was not a standard situation.Please visit us nevertheless again in the future, we look forward to welcome you.Kind regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

8/10 Udmærket

Sarah

Rejste med partner
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Insgesamt würden wir dem Hotel eine Bewertung von 3,5/5 Sternen geben. Es gibt direkt eine Tiefgarage am Hotel und wir konnten schon früher einchecken (ca 11.45 Uhr). Große Pluspunkte. Das Zimmer war von der Größe und Ausstattung ausreichend. Manko war die Sauberkeit, die Verbesserungsbedürftig ist. Im Bad waren noch Kalkflecken und wir hatten das Gefühl der Boden war nicht richtig sauber. Auch die Teppiche überall im Hotel sind teilweise sehr fleckig. Die Matratzen waren leichte Federkernmatratzen, was für eine Nacht ok ist. Generell war es für eine Nacht ausreichend
Overnattede 1 nat i maj 2024
Svar fra Ulrike Bödcher/ Reputation Manager den 22. maj 2024
Hallo Sarah,vielen Dank für Ihre konstruktive Bewertung. Es ist erfreulich zu hören, dass Sie die Annehmlichkeiten unseres Hauses, wie die Tiefgarage und die Möglichkeit eines früheren Check-ins, zu schätzen wussten. Wir freuen uns, dass die Größe und Ausstattung Ihres Zimmers Ihren Erwartungen entsprach.Es tut uns leid, dass Sie in Bezug auf die Sauberkeit einige Punkte zu bemängeln hatten. Sauberkeit und Hygiene sind uns im Haus sehr wichtig, und wir streben stets danach, unseren Gästen ein makelloses Umfeld zu bieten. Ihre Kritikpunkte nehmen wir daher sehr ernst.Auch Ihre Anmerkungen zu den Matratzen haben wir zur Kenntnis genommen. Unser Ziel ist es, dass Sie sich rundum wohlfühlen und erholsam schlafen können.Ihre Meinung ist uns sehr wichtig, da sie uns hilft, unsere Dienstleistungen stetig zu verbessern und den Aufenthalt unserer Gäste so angenehm wie möglich zu gestalten. Wir hoffen, dass Sie uns dennoch erneut besuchen und wir die Möglichkeit haben, Ihre vollständige Zufriedenheit zu erreichen.Mit freundlichen Grüßen,Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

8/10 Udmærket

Anas

Overnattede 1 nat i april 2024
Svar fra Ulrike Bödcher/ Reputation Manager den 22. maj 2024
Hallo Anas,herzlichen Dank für Ihren Besuch und wir freuen uns über Ihre Bewertungen an dieser Stelle. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

10/10 Fremragende

Jaqueline

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Wir waren dort untergebracht für unsere Hochzeit. Wir waren sehr begeistert. Total tolles und super nettes Personal. Mir hat die junge Dame von der Rezeption beim ankleiden am Tag der Hochzeit geholfen. Und wir haben sogar noch eine Überraschung von ihr ins Zimmer bekommen. Die Zeit in München war eine unvergessliche Zeit und wird uns ewig in Erinnerung bleiben. Ganz liebe Grüße Jaqueline & Jan Kupper
Overnattede 2 nætter i april 2024
Svar fra Ulrike Bödcher/ Reputation Manager den 29. apr. 2024
Hallo Jaqueline,vielen Dank, dass Sie unsere Gäste waren und dass Sie uns hier bewerten.Wir freuen uns, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben und wir wünschen Ihnen für Ihre gemeinsame Zukunft alles Gute.Herzliche Grüße – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

10/10 Fremragende

Kerstin

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Uns hat alles sehr gut gefallen. Sehr freudlichen. Die parkmöglichkeit war etwas suspekt hat aber geklappt.
Overnattede 1 nat i marts 2024
Svar fra Leonardo Munich City Olympiapark den 30. mar. 2024
Hallo Kerstin,herzlichen Dank für Ihren Besuch und Ihr Feedback an dieser Stelle.Gern lesen wir, dass Sie mit unserem Gesamtpaket zufrieden waren und wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße,Leonardo Munich City Olympiapark

10/10 Fremragende

Tanja

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i marts 2024
Svar fra Ulrike Bödcher/ Repuation Manager den 18. mar. 2024
Hallo Tanja,herzlichen Dank für Ihren Besuch und wir freuen uns über Ihre Bewertungen an dieser Stelle. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

8/10 Udmærket

Annette

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i marts 2024
Svar fra Ulrike Bödcher/ Reputation Manager den 11. mar. 2024
Hallo Annette,herzlichen Dank für Ihren Besuch und wir freuen uns über Ihre Bewertungen an dieser Stelle. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

10/10 Fremragende

Laura

Overnattede 1 nat i marts 2024
Svar fra Leonardo Munich City Olympiapark den 30. mar. 2024
Hallo Laura,herzlichen Dank für Ihren Besuch und wir freuen uns über Ihre Bewertungen an dieser Stelle. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße,Leonardo Munich City Olympiapark

10/10 Fremragende

John

Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Clean nice quiet stay!!!
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Ulrike Bödcher/ Reputation Manager den 26. feb. 2024
Dear John,thank you for sharing your experiences with us. We apprecite your positve review about our performances very much and would be delighted to welcome you back again on your next trip to Munich.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

8/10 Udmærket

Johnathan

Rejste med familie, Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Rengøring
My family and I stayed here and while the property looks decent, the rooms were not cleaned. The floors were disgusting and one of my pillows had what seemed like blood on the pillow case. They did not look like they were switched out or cleaned so I had to go to the receptionist and get a new set of pillows. That made me weary of the cleanliness of the bed that me and my children were laying on. Luckily we only booked for one night.
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Ulrike Bödcher/ Reputation Manager den 22. feb. 2024
Dear Jonathan,thank you for taking the time to give us your feedback. We are very sorry to hear that your stay with us did not meet your expectations and we would like to apologize for the inconvenience you experienced.The cleanliness of our rooms is very important to us and we take great care to provide our guests with a comfortable and clean environment. We are sorry that we did not live up to your expectations in this instance.We hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future. Thank you for bringing this to our attention so that we can continue to improve our service.With best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

8/10 Udmærket

Thomas

Forretningsrejsende, Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Praktisch, gepflegt - Kaffe am Morgen war hervorragend!
Overnattede 3 nætter i februar 2024
Svar fra Ulrike Bödcher/ Reputation Manager den 16. feb. 2024
Hallo Thomas,herzlichen Dank für Ihren Besuch und Ihr Feedback an dieser Stelle.Gern lesen wir, dass Sie mit unserem Gesamtpaket zufrieden waren und wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

8/10 Udmærket

Dominik

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Das Frühstück hat pro Person 15 euro gekostet und war aufjedenfall nicht gut und nicht zum empfehlen
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Ulrike Bödcher/ Reputation Manager den 16. feb. 2024
Hallo Dominik,vielen Dank für Ihre Bewertung und Ihr Feedback zu Ihrem Aufenthalt. Es tut uns sehr leid zu hören, dass unser Frühstücksangebot nicht Ihren Erwartungen entsprach. Wir legen großen Wert auf die Zufriedenheit unserer Gäste und nehmen Ihre Rückmeldung ernst. Falls es Hinweise auf Verbesserungen gibt, sind wir sehr dankbar dafür.Hier sind wir auf die konkreten Rückmeldungen unserer Gäste angewiesenWir hoffen, dass wir Sie dennoch erneut bei uns begrüßen dürfen. Mit herzlichen Grüßen - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

8/10 Udmærket

Dima

.
Overnattede 3 nætter i februar 2024
Svar fra Ulrike Bödcher/ Reputation Manager den 14. feb. 2024
Hallo Dima,herzlichen Dank für Ihren Besuch und wir freuen uns über Ihre Bewertungen an dieser Stelle. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

10/10 Fremragende

Jarl

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Ulrike Bödcher/ Reputation Manager den 7. feb. 2024
Dear Jarl, thank you very much for your visit and we are glad to see your valuations at this point. We hope we can welcome you soon again in the future.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

6/10 Okay

Martin

Forretningsrejsende
Synes godt om: Service og personale, faciliteter
Nägel vom Vormieter im Bad, Zimmerkante dürftig repariert, keine Bananen oder/und zum Frühstück, körnige Minibrötchen, und es scheint etwas Licht unter der Zimmertür was bei der Lage des Bettes etwas suboptimal ist, da ich das wenn ich mich in die Richtung drehe dies direkt merke. Zimmer war leider am Anfang des Ganges, somit viel Betrieb abends und relativ laut, hatte noch extra nach einem ruhigen Zimmer gefragt weil ich die Nacht davor woanders schon nicht gut geschlafen hatte. Personl sehr freundlich, Frühstuckspersonal auf Zack und zügig beim beobachten von Unrat der Gäste etc. Bett war soweit zufriedenstellend und gut, die Zeit die ich geschlafen habe war gut.
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Ulrike Bödcher/ Reputation Manager den 9. feb. 2024
Hallo Martin,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback zu Ihrem Aufenthalt bei uns zu geben. Es tut uns leid zu hören, dass einige Aspekte Ihres Aufenthaltes nicht Ihren Erwartungen entsprachen.Wir bedauern, dass Sie Unannehmlichkeiten aufgrund der Sauberkeit in Ihrem Badezimmer und der Geräusche im Gang erfahren haben. Ebenso haben wir Ihre Anmerkungen zum Frühstück und den Zimmerdetails zur Kenntnis genommen. Ihr Feedback ist sehr wichtig für uns und hilft uns, unseren Service kontinuierlich zu verbessern.Wir freuen uns aber, dass Sie unser Personal und insbesondere das Frühstücksteam positiv hervorheben. Ihre freundlichen Worte werden wir gerne an unser Team weitergeben.Wir hoffen, Sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen, um Ihnen ein rundum zufriedenstellendes Erlebnis zu bieten.Mit herzlichen Grüßen - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

10/10 Fremragende

Ulrike

Rejste med familie, Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i januar 2024
Svar fra Ulrike Bödcher/ Reputation Manager den 31. jan. 2024
Hallo Ulrike,herzlichen Dank für Ihren Besuch und wir freuen uns über Ihre Bewertungen an dieser Stelle. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

10/10 Fremragende

Marcel

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Alles super, vielen Dank!
Overnattede 5 nætter i januar 2024
Svar fra Ulrike Bödcher/ Reputation Manager den 29. jan. 2024
Hallo Marcel,vielen Dank, dass Sie unser Gast waren und dass Sie uns hier bewerten.Wir freuen uns, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben und wir hoffen, wir dürfen Sie bald erneut bei uns begrüßen.Herzliche Grüße – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

10/10 Fremragende

Kevin

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Close to the HBF
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Ulrike Bödcher/ Reputation Manager den 25. jan. 2024
Dear Kevin, thank you very much for your visit and we are glad to see your valuations at this point. We hope we can welcome you soon again in the future.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

6/10 Okay

Michael

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale
Check-in ist immer wieder ein Problem.
Overnattede 4 nætter i januar 2024
Svar fra Ulrike Bödcher/ Reputation Manager den 23. jan. 2024
Hallo Michael,vielen Dank, dass Sie unser Gast waren und uns hier bewerten.Wir freuen uns über Ihre Einschätzungen und falls es Hinweise auf Verbesserungen beim Check In Prozess gibt, sind wir sehr dankbar dafür.Hier sind wir auf die konkreten Rückmeldungen unserer Gäste angewiesen.Bitte besuchen Sie uns dennoch erneut in der Zukunft, wir freuen uns auf Sie. Herzliche Grüße – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

10/10 Fremragende

VALQUIRIA S

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Impecável
Fiquei hospedada por 2 dias nesse hotel. Funcionário simpáticos e proativos. Café da manhã pago a parte, mas vale muito a pena. Café espetacular.
Overnattede 2 nætter i januar 2024
Svar fra Ulrike Bödcher/ Reputation Manager den 17. jan. 2024
Dear Valquiria,thank you for sharing your experiences with us. We apprecite your positve review about our performances very much and would be delighted to welcome you back again on your next trip to Munich.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

8/10 Udmærket

Paulo

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Boa estadia
Quarto espaço, limpo, boa cama e fantástico pequeno almoço. Empregados simpáticos
Overnattede 7 nætter i januar 2024
Svar fra Ulrike Bödcher/ Reputation Manager den 17. jan. 2024
Dear Paulo,thank you very much for your visit and your feedback here for us.We are pleased to read that you were satisfied with our overall performance and we hope we can welcome you again in the future.Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

8/10 Udmærket

Minoru

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
ミュンヘン中央駅から3キロほど。徒歩でも行けますが、目の前にトラムが通っているので便利です。ただ、周辺は住宅街でなんにもありません。スーパーは何軒かあり、買い出しはできます。 部屋は広さは充分で、機能的で快適に過ごせました。デジタル金庫に冷蔵庫やケトルと備品も充分にあり、無料の瓶入りのミネラルウォーターとコーヒーセットがありました。 少々、中心地からは離れますが、コスパの良い、素敵なホテルでした。
Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Ulrike Bödcher/ Reputation Manager den 10. jan. 2024
Dear Minoru,thank you very much for your visit and your feedback here for us.We are pleased to read that you were satisfied with our overall performance and we hope we can welcome you again in the future.Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

10/10 Fremragende

Retha

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i september 2023
Svar fra Ulrike Bödcher/ Reputation Manager den 4. jan. 2024
Dear Retha,thank you very much for your visit and we are glad to see your valuations at this point. We hope we can welcome you soon again in the future.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

10/10 Fremragende

Julia

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Definitely recommend!
Had a lovely time! It was my first trip to Germany and out first ever holiday together as a couple. The room was great, the staff were all really friendly and welcoming. We arrived slightly earlier than planned but the staff were happy to let us check in anyway which was a great bonus and also when it came to checking out again they were happy to accommodate us by letting us leave our bags with them until we needed to leave for the airport. The breakfast was brilliant! And really easy to navigate (especially as we didn’t initially book it with our stay). Would definitely recommend this place!
Overnattede 3 nætter i december 2023
Svar fra Ulrike Bödcher/ Reputation Manager den 29. dec. 2023
Dear Julia,thank you for your positive review and for taking the time to share your experience. We are very pleased that you were completely satisfied with your stay with us and that you appreciated the room, our breakfast offer and the friendliness of our staff.We always strive to offer our guests a pleasant and relaxing stay and it is always encouraging to hear that this is appreciated. We look forward to welcoming you again on your next stay in Munich.With best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

10/10 Fremragende

Philipp

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
.
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Ulrike Bödcher/ Reputation Manager den 29. dec. 2023
Hallo Philipp,herzlichen Dank für Ihren Besuch und wir freuen uns über Ihre Bewertungen an dieser Stelle. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager