Ved ankomst til lufthavn var vores ene kuffert bortkommet.
Det afstedkom en forsinkelse på ca. een time, der igen affødte en forsinkelse til transfer til hotellet, der var ingen?
Vi måtte finde Taxi for at komme frem til hotellet, der viste sig at være ca. 75 km til hotellet, og måtte betale 83 euro.
Altså omkring Dkr. 625,00
Ved ankomst til hotellet var receptionen lukket.
I vinduet var sat en seddel vi kunne ringe for at få en kode til en boks, hvori nøglen lå.
Vi havde ingen mulighed for at ringe, og havde vi ikke holdt chaufføren tilbage havde vi stået i mulm og mørke uden at kunne gøre noget.
Vi fik ham til at ringe og med megen møje og besvær fik vi fikset nøglen ud boksen, hvortil man skulle have en kode, under al kritik.
Vi forsøgte at få refunderet taxien ved chefen næste dag, men det var hotellet uvedkommende, vi skulle kontakte Expedia, hvilket vi gør nu.
Ved afrejse betilte vi naturligvis vækning og chefen anbefalede kl. 04.00 for at være sikker på at nå lufthavn i god tid.
Vi blev vækket kl. 03.00??
Chefen anbefalede hans private taxi til kl. 05.00 imod vi betalte nu 74 euro, nu Dkr. 560,00.
Det var vi jo af naturlige årsager nødt til at sige ja til.
På given foranledning skal vi anmode Jer om at refundere i det mindste vores ubekendte udgift til og fra hotellet Dkr. 1185,00 for unødig trætte og dårlig kommunikation.
Jeg vil ikke kommentere yderligere på hotellet, det hjælper ikke nogen.
Vi ser frem til at modtage positivt svar fra Jer, snarest muligt.
Med venlig