2 restauranter; serverer morgenmad, frokost og internationale retter

Anmeldelser af Heidelberg Marriott Hotel

Heidelberg Marriott Hotel
Vangerowstr. 16, Heidelberg, BW

Anmeldelser

8,2

Alletiders

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 318 af i alt 864 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 341 af i alt 864 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 132 af i alt 864 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 57 af i alt 864 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 16 af i alt 864 anmeldelser" "

8,8/10

Rengøring

8,6/10

Service og personale

8,0/10

Faciliteter

8,0/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,2/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

6/10 Okay

Peter Kroghave

Rejste med familie, Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring
Meget besværlig indtjekning, vi var en gruppe på 10 personer. Der skulle udfyldes og underskrives papir.
Overnattede 2 nætter i oktober 2023
Svar fra Heidelberg Marriott Hotel den 28. okt. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience with the Heidelberg Marriott Hotel. Please accept our sincere apologies for the inconvenience you may have experienced. We take great pride in ensuring our guest’s satisfaction. Unfortunately, we did not meet your—or our own—expectations. Our goal is to address your concerns so that we can ensure you have an exceptional experience on your next visit.We would like to regain your trust and hope to serve you again in the future. All the best,Manjol SollovaManger on Duty

8/10 Udmærket

Mette Havndrup

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt hotel
Pænt og velholdt, lidt gammeldags indretning. Super dejlig og rolig placering med terrasse lige ned til floden med mulighed for at tage "flod-bussen" ind til Altstadt. God parkeringskælder, meget nemt at køre dertil - hurtig forbindelse til motorvej. Venligt personale, alt fungerede tilfredsstillende.
Overnattede 5 nætter i maj 2023
Svar fra Heidelberg Marriott Hotel den 24. maj 2023
Dear Mette, on behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Manjol SollovaManager on Duty

8/10 Udmærket

Steen

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Very nice hotel
Beautiful situated alond the river. You can take a river taxi to the old part of Heidelberg, or walk (it is about 2 km). Some of the rooms are a little dated, but still nice. Staff is very nice and the breakfast is ourstanding.
Overnattede 2 nætter i april 2023
Svar fra Heidelberg Marriott Hotel den 25. apr. 2023
Dear Steen, on behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Manjol SollovaManager on Duty

8/10 Udmærket

Steen

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i september 2022
Svar fra Heidelberg Marriott Hotel den 9. sep. 2022
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience with the Heidelberg Marriott Hotel. As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. Please accept our sincere apology for not meeting and exceeding your expectations. As we strive for an excellent customer service, I would be more than happy to discuss your experience further and would be able to contact you at any time convenient for you. Upholding our commitment to provide a memorable experience with exceptional service, we hope to have an opportunity to better your experience with us, whenever your travels bring you back to Heidelberg.All the best,Manjol SollovaManager on Duty

10/10 Fremragende

Susanne

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Skønt
Dejligt værelse med altan og flot udsigt
Overnattede 3 nætter i september 2022
Svar fra Heidelberg Marriott Hotel den 8. sep. 2022
Guten Abend Susanne,zunächst möchte ich die Gelegenheit nutzen und mich für das Feedback zu Ihrem Aufenthalt im Heidelberg Marriott Hotel bedanken.Da es unser größtes Anliegen ist, Ihnen erstklassigen Gästeservice zu bieten, sind wir sehr stolz Ihre Bedürfnisse zu erfüllen und sind mehr als erfreut zu hören, dass wir Ihre Erwartungen erfüllt haben.Ihr Feedback wird mit dem gesamten Team geteilt, um unsere Mitarbeiter weiterhin zu motivieren und für außergewöhnlichen Gästeservice zu begeistern.Wir hoffen, Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt, wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Bis dahin wünsche ich Ihnen alles Gute und bedanke mich noch einmal für Ihre netten Worte.Herzliche Grüße,Manjol SollovaManager on Duty

10/10 Fremragende

Alex

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i august 2022
Svar fra Heidelberg Marriott Hotel den 3. sep. 2022
Dear Alex, Thank you for taking the time to share your experience with the Heidelberg Marriott Hotel. As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. Please accept our sincere apology for not meeting and exceeding your expectations. As we strive for an excellent customer service, I would be more than happy to discuss your experience further and would be able to contact you at any time convenient for you. Upholding our commitment to provide a memorable experience with exceptional service, we hope to have an opportunity to better your experience with us, whenever your travels bring you back to Heidelberg.All the best,Manjol SollovaManager on Duty

10/10 Fremragende

Lars Perch

Overnattede 1 nat i august 2022
Svar fra Heidelberg Marriott Hotel den 3. sep. 2022
Dear Lars Perch, Thank you for taking the time to share your experience with the Heidelberg Marriott Hotel. As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. Please accept our sincere apology for not meeting and exceeding your expectations. As we strive for an excellent customer service, I would be more than happy to discuss your experience further and would be able to contact you at any time convenient for you. Upholding our commitment to provide a memorable experience with exceptional service, we hope to have an opportunity to better your experience with us, whenever your travels bring you back to Heidelberg.All the best,Manjol SollovaManager on Duty

10/10 Fremragende

Finn Walther

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i august 2022
Svar fra Heidelberg Marriott Hotel den 3. sep. 2022
Dear Finn Walther, Thank you for taking the time to share your experience with the Heidelberg Marriott Hotel. As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. Please accept our sincere apology for not meeting and exceeding your expectations. As we strive for an excellent customer service, I would be more than happy to discuss your experience further and would be able to contact you at any time convenient for you. Upholding our commitment to provide a memorable experience with exceptional service, we hope to have an opportunity to better your experience with us, whenever your travels bring you back to Heidelberg.All the best,Manjol SollovaManager on Duty

10/10 Fremragende

Michael F.

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt og velbeliggende hotel lige ned til Neker floden, super receptionsservice, de til byder afgang til executive lounge incl morgen mad for 30€, det fortrød vi ikke, det er et fint sted med penthousebalkon, frugt, softdrinks fred og ro hele dagen, og super eftermiddagssnacks med fri øl/vinbar, ost, diverse delikatesser og faktisk en varm ret som nogen tog som et måltid. Kommer gerne igen.
Overnattede 1 nat i juli 2022
Svar fra Heidelberg Marriott Hotel den 3. sep. 2022
Dear Michael F., Thank you for taking the time to share your experience with the Heidelberg Marriott Hotel. As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. Please accept our sincere apology for not meeting and exceeding your expectations. As we strive for an excellent customer service, I would be more than happy to discuss your experience further and would be able to contact you at any time convenient for you. Upholding our commitment to provide a memorable experience with exceptional service, we hope to have an opportunity to better your experience with us, whenever your travels bring you back to Heidelberg.All the best,Manjol SollovaManager on Duty

4/10 Dårligt

Harrie

Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Lidt slidt og træt hotel
Vi havde bestil et værelse med balkon. Det kan vi fraråde, det er ikke pengene værd, da det er meget lille og udsynet derfra er ellendigt. Desuden havde vores forgængere brugt det som rygested. Der lå masser af cigaretskodder på balkonnen, som tuydeligt ikke var rengjort. Foran vores værelse stod desuden porcelæn med gammel mad og et glas fyldt med cigaretskodder. Værelset lugtede af røg. Efter lidt snak fik vi tilbudt et andet værelse (det eneste der var tilbage på hotellet), med udsigt til floden men uden balkon. Vi skulle selv spørge om prisforskellen mellem værelse med og uden balkon ved udchekning. Det var meget bøvlet, men det endte med at vi fik tilbudt "gratis" parkering, svarende til 25€/døgn. Det nye værelse var bedre, men hotellet er brugt og trænger til en opgradering. Det lever ikke op til den standard vi ellers har oplevet hos Marriott. Morgenbuffeten havde et meget stort udvalg, men kvaliteten af fødevarene var ikke imponerende. Det kan købes i "discountbutikken" på hjørnet. Helt klart det dårligste morgenmad på de 6 hoteller vi har besøgt på vores sommerferie. Hotellet ligger 20 fra bymidten og gåturen er langs en trafikeret vej. Langs floden deler man "fortovet" med en cykelsti, ikke særligt afslappende. Der er dog en bus/sporvogn 5 min gang fra hotellet. Afstanden kunne man sagtens leve med, hvis hotellet havde haft en bedre standard. Alt i alt vil vi ikke anbefale dette hotel. Der kan findes bedre hoteller til denne pris.
Overnattede 2 nætter i juli 2022
Svar fra Heidelberg Marriott Hotel den 3. sep. 2022
Dear Harrie,Thank you for taking the time to share your experience with the Heidelberg Marriott Hotel. Please accept our sincere apologies for the inconvenience you may have experienced. We take great pride in ensuring our guest’s satisfaction. Our goal is to address your concerns so that we can ensure you have an exceptional experience on your next visit.We are aware that our hotel doesn't offer the most up to date and stylish product at this time. Until we get a renovation we work hard to compensate that with a brilliant service of our hosts. As it seems we were not able to reach this goal in your case.We would like to regain your trust and hope to serve you again in the future.All the best,Manjol SollovaManager on Duty

8/10 Udmærket

Henrik

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Pænt ældre hotel.
Pænt men ældre og lidt slidt hotel. Bestilte et værelse med balkon, dette viste sig IKKE at have udsigt (lidt underligt) Kunne ikke ændre bookingen, da alt var optaget. Lidt ærgerligt at betale xtra for udsigt til naboejendommens tag og vinduer :-( Super lækker morgenmad - samt vine :-)
Overnattede 3 nætter i juli 2022
Svar fra Heidelberg Marriott Hotel den 3. sep. 2022
Dear Henrik,Thank you for taking the time to share your experience with the Heidelberg Marriott Hotel. Please accept our sincere apologies for the inconvenience you may have experienced. We take great pride in ensuring our guest’s satisfaction. Our goal is to address your concerns so that we can ensure you have an exceptional experience on your next visit.We are aware that our hotel doesn't offer the most up to date and stylish product at this time. Until we get a renovation we work hard to compensate that with a brilliant service of our hosts. As it seems we were not able to reach this goal in your case.We would like to regain your trust and hope to serve you again in the future. All the best,Manjol SollovaManager on Duty

8/10 Udmærket

Claus

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2022
Svar fra Heidelberg Marriott Hotel den 3. sep. 2022
Dear Claus,Thank you for taking the time to share your experience with the Heidelberg Marriott Hotel. Please accept our sincere apologies for the inconvenience you may have experienced. We take great pride in ensuring our guest’s satisfaction. Unfortunately, we did not meet your—or our own—expectations. Our goal is to address your concerns so that we can ensure you have an exceptional experience on your next visit.We would like to regain your trust and hope to serve you again in the future. All the best,Manjol SollovaManger on Duty

4/10 Dårligt

Susanne Ø

Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i juli 2022
Svar fra Heidelberg Marriott Hotel den 3. sep. 2022
Dear Susanne,Thank you for taking the time to share your experience with the Heidelberg Marriott Hotel. Please accept our sincere apologies for the inconvenience you may have experienced. We take great pride in ensuring our guest’s satisfaction. Our goal is to address your concerns so that we can ensure you have an exceptional experience on your next visit.We are aware that our hotel doesn't offer the most up to date and stylish product at this time. Until we get a renovation we work hard to compensate that with a brilliant service of our hosts. As it seems we were not able to reach this goal in your case.We would like to regain your trust and hope to serve you again in the future. All the best,Manjol SollovaManager on Duty

10/10 Fremragende

Carsten

Overnattede 1 nat i maj 2022

8/10 Udmærket

Lars

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Marts 2022
Fin beliggenhed ved Neckar floden. God morgenmad buffet og venligt personale. I Beskrivelsen af værelset på Hotels.com var der gratis parkering inkluderet i det værelse vi havde valgt - det stemte dog ikke overens med virkeligheden 😬 vi måtte betale € 125 for parkering i 5 dage ☹️
Overnattede 5 nætter i marts 2022

8/10 Udmærket

Ole Michael

Overnattede 1 nat i februar 2022

8/10 Udmærket

Frank

Overnattede 1 nat i september 2021

8/10 Udmærket

Karin

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt hotel og god beliggenhed
Overnattede 2 nætter i september 2021

10/10 Fremragende

Lars

Overnattede 1 nat i juli 2021

8/10 Udmærket

Aksel Berg

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fint hotel. Meget rent og venligt personale, Godt hotel, men et stort og ikke hyggeligt hotel. Personalet flinkt og servicemindet .
Overnattede 4 nætter i juli 2021

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2021

8/10 Udmærket

Peter

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt hotel
Dejligt hotel og god service. Eneste minus var at jeg blev opkrævet ekstra beløb for at have barn med på trods af at jeg havde noteret at det var for 2 voksne og 1 barn da jeg bookede det på Hotels.com.
Overnattede 2 nætter i juli 2018

8/10 Udmærket

palle munk

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fint hotel
Fint ophold på vej sydover
Overnattede 1 nat i marts 2018

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i oktober 2017

8/10 Udmærket

Thomas

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fire stjerner, men value og pris matcher ikke
Bestemt et godt hotel. Uheldigt at hotellets skønne udendørs restaurant var beslaglagt af et lukket arrangement. Nok ikke et revisit hotel trods de 4 stjerner.
Overnattede 1 nat i september 2017

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Thomas, Aalborg

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
fint og flot
super fint hotel go restaurant

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

10/10 Fremragende

Jørgen, Esbjerg

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Perfekt værelse
Havde fået et super værelse med balkon, super når vi var der i 5 dage.

8/10 Udmærket

Søren Kiærskou, danmark

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Restauranten lever desværre ikke op til kvaliteten af hvad man forventer af en steak-restaurant. Vægten på bøfferne er misvisende, da vores bøf var væsentlig laver i vægt end angivet. og jo, jeg har taget forbehold for stegesvind. en katastrofe er, at de ikke ved hvordan man laver bearnaise sauce, som i øvrigt serveres i et fingerbøl.

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super kvalitet
Brugte hotellet til overnatning på vej sydpå. Ligger 5 min. kørsel fra Motorvejen. God service, dejlige værelser.

8/10 Udmærket

Anders, Odense

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Kim, Rødovre

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Skønt ved floden
super godt hotel med høj service.... kan anbefales

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Marriott Heidelberg
Godt hotel med nem afkørelse og tilkørelse til motorvejen og fri parkering i kælder under hotel

8/10 Udmærket

Ali

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sehr nettes Personal, Frühstück war auch traumhaft! Empfehle ich.
Overnattede 1 nat i april 2024
Svar fra Heidelberg Marriott Hotel den 15. apr. 2024
Guten Tag,zunächst möchte ich die Gelegenheit nutzen und mich für das Feedback zu Ihrem Aufenthalt im Heidelberg Marriott Hotel bedanken.Da es unser größtes Anliegen ist, Ihnen erstklassigen Gästeservice zu bieten, sind wir sehr stolz Ihre Bedürfnisse zu erfüllen und sind mehr als erfreut zu hören, dass wir Ihre Erwartungen erfüllt haben.Ihr Feedback wird mit dem gesamten Team geteilt, um unsere Mitarbeiter weiterhin zu motivieren und für außergewöhnlichen Gästeservice zu begeistern.Wir hoffen, Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt, wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Bis dahin wünsche ich Ihnen alles Gute und bedanke mich noch einmal für Ihre netten Worte.Herzliche Grüße,Manjol SollovaManager on Duty

10/10 Fremragende

Judith

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Staff was outstanding
Overnattede 7 nætter i april 2024
Svar fra Heidelberg Marriott Hotel den 15. apr. 2024
Dear Guest,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Manjol SollovaManager on Duty

10/10 Fremragende

Guodong

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Good location by the beautiful river bank
Overnattede 1 nat i april 2024
Svar fra Heidelberg Marriott Hotel den 15. apr. 2024
Dear Guest,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Manjol SollovaManager on Duty

10/10 Fremragende

Ali Imdad

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sehr Professsionale Mitarbeiter
Overnattede 1 nat i marts 2024
Svar fra Heidelberg Marriott Hotel den 1. apr. 2024
Dear Guest,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Manjol SollovaManager on Duty

4/10 Dårligt

Carine

Rejste med familie
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Muss dringend renoviert werden, ist in den 80er Jahren geblieben. Check-in Personal sehr unfreundlich.
Overnattede 1 nat i marts 2024
Svar fra Heidelberg Marriott Hotel den 24. mar. 2024
Guten Abend,zunächst möchte Ich die Gelegenheit nutzen und mich für Ihr Feedback bezüglich Ihres Aufenthalts im Heidelberg Marriott Hotel bedanken. Eines unserer wichtigsten Anliegen ist es, unseren Gästen einen Aufenthalt zu bereiten, der die an uns gestellten Erwartungen nicht nur erfüllt sondern übertrifft. Es wäre mir eine Freude, die Inhalte persönlich mit Ihnen zu besprechen und stehe hierzu jederzeit für ein Telefonat zur Verfügung.Für die nicht erfüllten Erwartungen möchte ich mich nochmals herzlichst entschuldigen und hoffe, Sie trotzdem bei Ihrem nächsten Aufenthalt in Heidelberg wieder bei uns begrüßen zu dürfen, sodass wir die Chance haben Ihren Eindruck über unser Haus zum Positiven zu ändern.Herzliche Grüße,Manjol SollovaManager on Duty

4/10 Dårligt

Werner

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 3 nætter i februar 2024
Svar fra Heidelberg Marriott Hotel den 2. mar. 2024
Guten Abend,zunächst möchte Ich die Gelegenheit nutzen und mich für Ihr Feedback bezüglich Ihres Aufenthalts im Heidelberg Marriott Hotel bedanken. Eines unserer wichtigsten Anliegen ist es, unseren Gästen einen Aufenthalt zu bereiten, der die an uns gestellten Erwartungen nicht nur erfüllt sondern übertrifft. Es wäre mir eine Freude, die Inhalte persönlich mit Ihnen zu besprechen und stehe hierzu jederzeit für ein Telefonat zur Verfügung.Für die nicht erfüllten Erwartungen möchte ich mich nochmals herzlichst entschuldigen und hoffe, Sie trotzdem bei Ihrem nächsten Aufenthalt in Heidelberg wieder bei uns begrüßen zu dürfen, sodass wir die Chance haben Ihren Eindruck über unser Haus zum Positiven zu ändern.Herzliche Grüße,Manjol SollovaManager on Duty

10/10 Fremragende

Stephan

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Heidelberg Marriott Hotel den 24. feb. 2024
Dear Stephan,on behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Manjol SollovaManager on Duty

8/10 Udmærket

Ronald

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mehr Auswahlmöglichkeiten beim Essen wäre toll.
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Heidelberg Marriott Hotel den 14. feb. 2024
Guten Abend,zunächst möchte Ich die Gelegenheit nutzen und mich für Ihr Feedback bezüglich Ihres Aufenthalts im Heidelberg Marriott Hotel bedanken. Eines unserer wichtigsten Anliegen ist es, unseren Gästen einen Aufenthalt zu bereiten, der die an uns gestellten Erwartungen nicht nur erfüllt sondern übertrifft. Es wäre mir eine Freude, die Inhalte persönlich mit Ihnen zu besprechen und stehe hierzu jederzeit für ein Telefonat zur Verfügung.Für die nicht erfüllten Erwartungen möchte ich mich nochmals herzlichst entschuldigen und hoffe, Sie trotzdem bei Ihrem nächsten Aufenthalt in Heidelberg wieder bei uns begrüßen zu dürfen, sodass wir die Chance haben Ihren Eindruck über unser Haus zum Positiven zu ändern.Herzliche Grüße,Manjol SollovaManager on Duty

10/10 Fremragende

Ingrid

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Sehr schöne Lage gute Ausstattung des Hotels, wir würden es wieder buchen.
Overnattede 5 nætter i januar 2024
Svar fra Heidelberg Marriott Hotel den 19. jan. 2024
Sehr geehrter Gast,zunächst möchte ich die Gelegenheit nutzen und mich für das Feedback zu Ihrem Aufenthalt im Heidelberg Marriott Hotel bedanken.Da es unser größtes Anliegen ist, Ihnen erstklassigen Gästeservice zu bieten, sind wir sehr stolz Ihre Bedürfnisse zu erfüllen und sind mehr als erfreut zu hören, dass wir Ihre Erwartungen erfüllt haben.Ihr Feedback wird mit dem gesamten Team geteilt, um unsere Mitarbeiter weiterhin zu motivieren und für außergewöhnlichen Gästeservice zu begeistern.Wir hoffen, Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt, wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Bis dahin wünsche ich Ihnen alles Gute und bedanke mich noch einmal für Ihre netten Worte.Herzliche Grüße,Karina WinklerGuest Relations Manager

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Heidelberg Marriott Hotel den 19. jan. 2024
Dear Guest,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Kind regards,Karina WinklerGuest Relations Manager

8/10 Udmærket

Thomas

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Sehr guter Service.
Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Heidelberg Marriott Hotel den 19. jan. 2024
Dear Guest,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Kind regards,Karina WinklerGuest Relations Manager

4/10 Dårligt

Zdenka, Backnang

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 6 nætter i januar 2024
Svar fra Heidelberg Marriott Hotel den 8. jan. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience with the Heidelberg Marriott Hotel. Please accept our sincere apologies for the inconvenience you may have experienced. We take great pride in ensuring our guest’s satisfaction. Unfortunately, we did not meet your—or our own—expectations. Our goal is to address your concerns so that we can ensure you have an exceptional experience on your next visit.We would like to regain your trust and hope to serve you again in the future. All the best,Karina WinklerGuest Relations Manager

10/10 Fremragende

ANDREAS

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Heidelberg Marriott Hotel den 2. feb. 2024
Dear Guest, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Best regards,Manjol SollovaManager on Duty

6/10 Okay

Olga

Overnattede 3 nætter i december 2023
Svar fra Heidelberg Marriott Hotel den 4. jan. 2024
Dear Guest,I hope this email finds you well. I am writing on behalf of the entire hotel team to express our heartfelt gratitude for sharing your experience with us.We are truly honored and encouraged to receive such positive feedback, especially when it comes from valued guests like yourself. Your kind words have been shared with our team, and it has served as a source of motivation for us to continue delivering exceptional guest experiences. We genuinely appreciate the time you took to provide us with your feedback.We sincerely hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future, allowing us another opportunity to exceed your expectations.Once again, thank you for your valuable feedback.Warm regards,Karina WinklerGuest Relations Manager

10/10 Fremragende

Ivan

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Marriott de Heidelberg à recommander
Excellent séjour, nous avons pu réserver dans des conditions très avantageuses grâce à Hotels.com. Le restaurant proposait le soir de délicieuses pièces de bœuf accompagnées d'un magnifique vin italien. Et il y a beaucoup à visiter à Heidelberg, centre villes avec des boutiques et restaurants originaux et un impressionnant chateaux.
Overnattede 2 nætter i december 2023
Svar fra Heidelberg Marriott Hotel den 2. jan. 2024
Dear Guest,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Kind regards,Karina WinklerGuest Relations Manager