Udendørsområde

Anmeldelser af Mövenpick Hotel Hamburg

4 out of 5
Mövenpick Hotel Hamburg
Sternschanze 6, Hamburg, HH

Anmeldelser

8,8

Fremragende

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 529 af i alt 1007 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 351 af i alt 1007 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 87 af i alt 1007 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 27 af i alt 1007 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 13 af i alt 1007 anmeldelser" "

9,2/10

Rengøring

8,8/10

Service og personale

8,8/10

Faciliteter

8,8/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,6/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

10/10 Fremragende

Søren

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i februar 2024
Svar fra Michael Lutz, General Manager den 6. mar. 2024
Lieber Søren,Danke für den positiven Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Schön, dass Ihnen der Aufenthalt sehr gut gefallen hat.Hoffentlich hatten Sie noch eine schöne Heimreise und besuchen uns auch in der Zukunft wieder. Mit besten Grüßen aus dem Schanzenpark,Michael Lutz, General Manager

10/10 Fremragende

jan

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i februar 2024
Svar fra Michael Lutz, General Manager den 6. mar. 2024
Lieber Jan,Danke für den positiven Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Wir freuen uns sehr, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns und unserem Service zufrieden waren.Gern würden wir Sie wieder einmal bei uns begrüßen.Mit besten Grüßen aus der Hansestadt,Michael Lutz, General Manager

10/10 Fremragende

Trine

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Virkelig dejligt sted med exceptionel god morgenmad i en spændende kvarter og tæt på u-bahn.
Overnattede 3 nætter i februar 2024
Svar fra Michael Lutz, General Manager den 21. feb. 2024
Kære Trine,Tak for din tid til at dele din oplevelse på vores hotel.Vi er glade for at høre, at du nød dit ophold hos os og var tilfreds med vores hotel.Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage på vores hotel i fremtiden.Michael Lutz, General Manager

8/10 Udmærket

Helle

Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Michael Lutz, General Manager den 21. feb. 2024
Dear Helle,Thank you for this kind feedback concerning your visit.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We all look forward to welcoming you on your next visit. With warm regards from the Hanseatic city,Michael Lutz, General Manager

10/10 Fremragende

Michael Dam

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i februar 2024
Svar fra Michael Lutz, General Manager den 21. feb. 2024
Dear Michael,Thank you for this positive review.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.It would be a pleasure to welcome you back.With warm regards from the water tower,Michael Lutz, General Manager

8/10 Udmærket

Per

Overnattede 3 nætter i februar 2024
Svar fra Michael Lutz, General Manager den 21. feb. 2024
Lieber Per,Danke für den positiven Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Es freut uns zu lesen, dass Sie Ihre Zeit in unserem Hotel genossen haben.Gern würden wir Sie wieder einmal bei uns begrüßen.Mit besten Grüßen aus dem Wasserturm,Michael Lutz, General Manager

8/10 Udmærket

Claus

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Michael Lutz, General Manager den 29. jan. 2024
Lieber Claus,Danke für den positiven Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Wir sind begeistert zu lesen, dass Sie mit allem zufrieden waren.Gern würden wir Sie wieder einmal bei uns begrüßen.Mit besten Grüßen aus dem Wasserturm,Michael Lutz, General Manager

10/10 Fremragende

Thomas

Overnattede 3 nætter i januar 2024
Svar fra Michael Lutz, General Manager den 25. jan. 2024
Lieber Thomas,Danke für den positiven Erfahrungsbericht zu unserem Hotel auf Expedia.Wir sind begeistert zu lesen, dass Sie mit allem sehr zufrieden waren!Wir hoffen, Sie in Zukunft wieder bei uns willkommen heißen zu dürfen.Mit herzlichen Grüßen aus dem Schanzenpark,Michael Lutz, General Manager

8/10 Udmærket

Kathrine

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt og hyggeligt hotel
Dejligt hotel og gode værelser. Skøn og alsidig morgenmad. Indtil kl. 12 lørdag og kl. 13 søndag! Dyr parkering, men indendørs i tilknytning til hotellet. Området var lækkert, og i gåafstand til det meste.
Overnattede 3 nætter i januar 2024
Svar fra Michael Lutz, General Manager den 22. jan. 2024
Hej Kathrine,Tak for din anmeldelse og for at dele dine oplevelser fra dit ophold hos os.Det glæder os at høre, at du nød vores hotel og værelser samt den skønne og alsidige morgenmad. Vi forstår, at parkerings priserne kan virke høje, og vi bestræber os på at sikre, at vores gæster får den bedst mulige værdi, hvilket inkluderer adgang til parkering i direkte tilknytning til hotellet for bekvemmelighed og sikkerhed. Området omkring hotellet er ideelt for dem, der ønsker at udforske byen til fods, og vi er glade for, at du fandt beliggenheden attraktiv.Vi håber i nød dit ophold i Hamburg, og det vil altid være os en glæde, at få lov at byde jer velkommen tilbage, på hotellet.Michael Lutz, General Manager

10/10 Fremragende

Adam

Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Michael Lutz, General Manager den 22. jan. 2024
Lieber Adam,Danke für den positiven Erfahrungsbericht zu unserem Hotel auf Expedia.Wir sind begeistert zu lesen, dass Sie mit allem sehr zufrieden waren!Wir hoffen, Sie wieder einmal bei uns begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen Grüßen aus dem Wasserturm,Michael Lutz, General Manager

8/10 Udmærket

Brian

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Michael Lutz, General Manager den 22. jan. 2024
Dear Brian,Thank you for this positive review on Expedia.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.It would be a pleasure to welcome you back.With warm regards from the water tower,Michael Lutz, General Manager

10/10 Fremragende

Henrik

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i december 2023
Svar fra Michael Lutz, General Manager den 13. dec. 2023
Lieber Henrik,Danke für den positiven Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Wir freuen uns sehr, dass Sie einen tollen Aufenthalt bei uns hatten. Auch freuen wir uns, dass Ihnen die Sauberkeit unseres Hotels sehr zugesagt hat.Hoffentlich hatten Sie noch eine schöne Heimreise und besuchen uns auch in der Zukunft wieder. Mit besten Grüßen aus dem Schanzenpark,Michael Lutz, General Manager

10/10 Fremragende

Hans

Overnattede 3 nætter i november 2023
Svar fra Michael Lutz, General Manager den 5. dec. 2023
Lieber Hans,Danke für den positiven Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Mit Freude haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Gern würden wir Sie als unseren treuen Stammgast bald wieder einmal bei uns begrüßen.Mit besten Grüßen aus dem Wasserturm,Michael Lutz, General Manager

8/10 Udmærket

Poul

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i oktober 2023
Svar fra Michael Lutz, General Manager den 9. nov. 2023
Dear Poul,Thank you for your kind feedback.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope to see you again soon.Best regards from the water tower,Michael Lutz, General Manager

6/10 Okay

Lene

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Manglende punktlighed
Flot hotel Opfyldning i receptionen af kaffe/vand og krus manglede Lækker morgenmadsbuffet men oprydning/klargøring til nye gæster manglede
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Michael Lutz, General Manager den 9. nov. 2023
Kære Lene,Tak for din anmeldelse og for at dele dine oplevelser på vores hotel.Vi er glade for at høre, at du synes vores hotel var flot og at du nød vores lækre morgenmadsbuffet.Vi beklager dog, at der manglede opfyldning af kaffe, vand og krus i receptionen samt oprydning og klargøring til nye gæster ved morgenmadsbuffeten. Vi vil tage dine kommentarer til efterretning og arbejde på at forbedre disse områder for at sikre en endnu bedre oplevelse for vores gæster i fremtiden.Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage på vores hotel i fremtiden.Michael Lutz, General Manager

10/10 Fremragende

Morten

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i oktober 2023
Svar fra Michael Lutz, General Manager den 30. okt. 2023
Dear Morten,Thank you for taking the time to share your feedback.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you for another pleasant stay. With best regards from the Schanzenpark,Michael Lutz, General Manager

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Michael Lutz, General Manager den 9. okt. 2023
Kære gæst,Mange tak for din anmeldelse af opholdet på Mövenpick Hotel Hamburg.Vi er glade for at høre, at du havde et dejligt ophold og nød vores rene værelser samt den gode betjening. Det er vigtigt for os at tilbyde vores gæster en behagelig og indbydende atmosfære, så det er dejligt at vide, at vi har opfyldt dine forventninger.Det vil være os alle en stor fornøjelse at byde dig velkommen tilbage, når du besøger en anden gang.Michael Lutz, General Manager

10/10 Fremragende

Lasse

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Michael Lutz, General Manager den 9. okt. 2023
Dear Lasse,Thank you for this great review.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We would love to have you return in the future. With warm regards from the Schanzenpark,Michael Lutz, General Manager

8/10 Udmærket

Lene

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt hotel
Dejligt behageligt hotel. Virkelig lækker morgenmadsbuffet.
Overnattede 2 nætter i september 2023
Svar fra Michael Lutz, General Manager den 3. okt. 2023
Kære Lene, tak fordi du tog tid til at anmelde dit ophold på hotel Mövenpick Hotel Hamburg.Vi er glade for at høre, at du fandt vores hotel behageligt og nød den lækre morgenmadsbuffet.Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage på vores hotel i fremtiden.Michael Lutz, General Manager

8/10 Udmærket

Nordic Digital Lab

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Lækkert sted men maden ikke noget særligt
Spiste der 2 gange første aften fik jeg en steak, den var sej. Anden aften gik jeg efter pastaen, den smagte som sådan fint men lavet af kedelige pasta skruer fra en pose, det er bare ikke godt nok til et 4 stjernet Hotel.
Overnattede 2 nætter i september 2023
Svar fra Michael Lutz, General Manager den 27. sep. 2023
Kære gæst.Tak for at give dig til at anmelde dit ophold hos os på Mövenpick Hotel HamburgVi er glade for at høre, at du synes godt om vores hotel. Dog beklager vi, at maden ikke levede op til dine forventninger. Vi sætter stor pris på din feedback vedrørende din oplevelse i vores restaurant, og vi vil tage dine kommentarer med i vores løbende forbedringsprocesser.Vi håber en anden gang at få muligheden for at åbne vores døre for dig igen.Michael Lutz, General Manager

10/10 Fremragende

Dorthea

Overnattede 2 nætter i september 2023
Svar fra Michael Lutz, General Manager den 21. sep. 2023
Kære Dorthea,Tak for din tid til at dele din oplevelse på vores hotel.Vi er glade for den flotte karakter, og at du fandt hotellet tilfredsstillende og at du havde et godt ophold hos os. Vi håber du fik samlet nogle dejlige minder sammen der vil holde i lang tid.Det vil naturligvis altid glæde os at byde dig velkommen tilbage en anden gang.Michael Lutz, General Manager

8/10 Udmærket

Niels Wann

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i september 2023
Svar fra Michael Lutz, General Manager den 15. sep. 2023
Kære Niels,Tak for din anmeldelse og for at dele dine oplevelser fra dit ophold hos os.Vi er glade for den flotte karakter, og at du fandt hotellet tilfredsstillende og at du havde et godt ophold hos os. Vi håber du fik samlet nogle dejlige minder sammen der vil holde i lang tid.Vi ser frem til at få lov at åbne dørene for dig igen en anden gang.Michael Lutz, General Manager

8/10 Udmærket

Brian

Overnattede 1 nat i september 2023
Svar fra Michael Lutz, General Manager den 9. nov. 2023
Dear Brian,Thank you very much for this kind review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you for another pleasant stay. With best regards from the Schanzenpark,Michael Lutz, General Manager

8/10 Udmærket

Søren

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Super fint hotel med god placering. Et ekstra plus var også gratis opladning af elbil i p kælder (Som du godt nok betaler for)
Overnattede 3 nætter i august 2023
Svar fra Michael Lutz, General Manager den 6. sep. 2023
Kære Søren,Tusinde tak for din gode anmeldelse af jeres ophold på Mövenpick Hotel Hamburg.Vi er glade for at høre, at du fandt vores hotel super fint og godt placeret. Det er dejligt at vide, at du også satte pris opladning af din elbil i vores parkeringskælder.Vi beklager, hvis der var nogen uklarhed omkring betalingen for parkeringskælderen, vi håber, at dette ikke har forårsaget nogen ulemper for dig.Vi vil altid se frem til at byde dig velkommen tilbage igen.Michael Lutz, General Manager

8/10 Udmærket

Rene

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i august 2023
Svar fra Michael Lutz den 26. aug. 2023
Lieber Rene, wir danken Ihnen von Herzen für die positive Bewertung. Wir hoffen, Sie ganz bald wieder im Wasserturm zu begrüßen. Mit herzlichen Grüßen aus dem Schanzenpark, Michael Lutz, General Manager

10/10 Fremragende

Marianne

Overnattede 3 nætter i august 2023
Svar fra Michael Lutz den 15. aug. 2023
Liebe Marianne, im Namen des gesamten Mövenpick-Teams danken wir Ihnen für die volle Punktzahl! Schön, dass Sie sich bei uns rundum wohlgefühlt haben. Hoffentlich dürfen wir Sie bald wieder im Wasserturm begrüßen – Sie sind immer ganz herzlich willkommen. Herzlichst, Michael Lutz, General Manager

6/10 Okay

Ole

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i juli 2023
Svar fra Michael Lutz den 15. aug. 2023
Lieber Ole, vielen Dank für die Bewertung Ihres Aufenthaltes im Mövenpick Hotel Hamburg bei Hotels.com. Es tut uns aufrichtig leid, dass es Ihnen bei uns nicht gefallen hat. Vielleicht mögen Sie uns in einer Nachricht schildern, was konkret vorgefallen ist - nur so haben wir die Möglichkeit, uns zu verbessern. Vielleicht mögen Sie uns ja in der Zukunft eine zweite Chance geben, damit wir Ihnen beweisen können, dass wir uns deutlich verbessert haben. Mit herzlichen Grüßen aus dem Schanzenpark, Michael Lutz, General Manager

10/10 Fremragende

Henrik

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2023
Svar fra Michael Lutz den 15. aug. 2023
Lieber Henrik, im Namen des gesamten Mövenpick-Teams danken wir Ihnen für die volle Punktzahl! Schön, dass Sie sich bei uns rundum wohlgefühlt haben. Hoffentlich dürfen wir Sie bald wieder im Wasserturm begrüßen – Sie sind immer ganz herzlich willkommen. Herzlichst, Michael Lutz, General Manager

10/10 Fremragende

Jonas Hammershøj

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i juli 2023
Svar fra Michael Lutz den 15. aug. 2023
Dear Jonas, Thank you for sharing your feedback on Hotels.com. We are delighted to read that you enjoyed your stay in our water tower. We look forward to welcome you again soon. Kind regards, Michael Lutz, General Manager

6/10 Okay

Jesper

Overnattede 2 nætter i juli 2023
Svar fra Michael Lutz den 24. jul. 2023
Lieber Jesper, vielen herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen im Mövenpick Hotel Hamburg mit anderen Reisenden bei Expedia zu teilen. Schade, dass Sie sich bei uns nicht wohlgefühlt haben. Vielleicht mögen Sie uns mitteilen, was Ihnen missfallen hat - nur so haben wir die Chance, uns zu verbessern. Lieber Jasper, wir würden uns sehr freuen, wenn Sie uns anlässlich eines erneuten Aufenthaltes eine zweite Chance geben. Mit herzlichen Grüßen aus dem Schanzenpark, Michael Lutz, General Manager

10/10 Fremragende

Jacob K

Overnattede 1 nat i juli 2023
Svar fra Michael Lutz den 22. jul. 2023
Lieber Jacob, wir danken Ihnen von Herzen für die positive Bewertung. Wir hoffen, Sie ganz bald wieder im Wasserturm zu begrüßen. Mit herzlichen Grüßen aus dem Schanzenpark, Michael Lutz, General Manager

8/10 Udmærket

Kristian

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juni 2023
Svar fra Michael Lutz den 3. jul. 2023
Lieber Kristian, im Namen des gesamten Mövenpick-Teams danken wir Ihnen für die positive Bewertung Ihres Aufenthaltes bei Hotels.com! Schön, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben. Hoffentlich dürfen wir Sie bald wieder im Wasserturm begrüßen – Sie sind immer ganz herzlich willkommen. Herzlichst, Michael Lutz, General Manager

10/10 Fremragende

Troels

Overnattede 1 nat i juni 2023
Svar fra Michael Lutz den 3. jul. 2023
Liebe Gäste, im Namen des gesamten Mövenpick-Teams danken wir Ihnen für die volle Punktzahl! Schön, dass Sie sich bei uns rundum wohlgefühlt haben. Hoffentlich dürfen wir Sie bald wieder im Wasserturm begrüßen – Sie sind immer ganz herzlich willkommen. Herzlichst, Michael Lutz, General Manager

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i juni 2023
Svar fra Michael Lutz den 25. jun. 2023
Dear guest, Thank you for sharing your feedback on Hotels.com. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you again soon. Kind regards, Michael Lutz, General Manager

6/10 Okay

Christian

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
På det jævne.
Fint hotel, men morgenrestauranten er ustruktureret og bøvlet - uagtet et fint potentiale.
Overnattede 2 nætter i juni 2023
Svar fra Michael Lutz den 20. jun. 2023
Dear Christian, Thank you very much for taking the time to rate your experience at the Mövenpick Hotel Hamburg on Hotels.com. We are sorry that we disappointed you with our restaurant. We would like to apologise for any inconvenience caused. We would be very pleased if you would give us a second chance on the occasion of another stay in Hamburg. Best regards, Michael Lutz, General Manager

8/10 Udmærket

Carsten

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i maj 2023
Svar fra Michael Lutz den 6. jun. 2023
Lieber Carsten, vielen herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen im Mövenpick Hotel Hamburg bei Hotels.com zu bewerten. Schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Hoffentlich dürfen wir Sie bald wieder im Wasserturm begrüßen – Sie sind immer ganz herzlich willkommen. Herzlichst, Michael Lutz, General Manager

10/10 Fremragende

Regina

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i april 2023
Svar fra Michael den 28. apr. 2023
Liebe Regina, wir danken Ihnen für die positive Bewertung Ihres Aufenthaltes bei uns im Wasserturm! Schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Bis hoffentlich bald wieder im Mövenpick Hotel Hamburg, herzlichst, Michael Lutz, General Manager

10/10 Fremragende

Finn

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super service
Super oplevelse. God service med opgradering af værelse og ikke mindst late check out, som var en stor hjælp. Tak til Mövenpick
Overnattede 1 nat i april 2023
Svar fra Michael Lutz den 28. apr. 2023
Dear Finn, Thank you for sharing your feedback on Hotels.com. We are delighted to read that you enjoyed your stay in our water tower and appreciated the upgrade and late check-out. We look forward to welcome you again soon. Kind regards, Michael Lutz, General Manager

8/10 Udmærket

Kristian

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
All good - except horrible check in
We travelled as a family of four for two rooms. I normally travel business and I am Gold member here at Hotels. We had ordered and prepaid two rooms out of which only one was ready after official check in time. We first waited loooong before we were served at the reception and then and arrogant receptionist told us that it was just bad luck the room was not ready, but we should find joy in knowing they also often helped with early check in for free. Tired after a longer journey we just wanted a room - but the receptionist did not find it urgent since we had one room but he could offer us a free coffee. I asked if it was a joke that he would compensate no room with a cup of coffee - it was not! So we waited, by the way without coffee since the coffee maker lacked water and the receptionist did not know how to fix it. We later found out that the coffee in the reception is free anyway (when it works) so not really a compensation. We finally got our room and after some complaining got one free nights of parking as compensation - but since they never checked our plates - I guess I might as well have parked for free, now I ended paying 25 Euro for one nights parking. All this left us annoyed for the first day! Despite this bad start of stay, it luckily all in all still turned out to be a good stay at the hotel! Fantastic service minded person receiving at the breakfast restaurant, nice facilities and beautifully restored interior.
Overnattede 2 nætter i april 2023
Svar fra Michael Lutz den 19. apr. 2023
Dear Kristian, Thank you for taking the time to describe your experience at the Mövenpick Hotel Hamburg in detail. First of all, we would like to apologise for the inconvenience caused during your check-in. We can understand your displeasure very well. We will do our utmost to ensure that this does not happen again and that we improve our complaints management. We are glad that you nevertheless enjoyed your stay. We were happy to pass on your praise of the service during your breakfast to the team. Dear Kristian, we hope to welcome you again soon and to convince you then in all points. Best regards from Hamburg, Michael Lutz, General Manager

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Lækkert hotel
Super fint og lækkert hotel. God morgenmad hurtig indtjekning God parkering i garage Området er nær togbanen og deraf mange hjemløse. Tæt på ok spisesteder
Overnattede 1 nat i marts 2023
Svar fra Annette den 16. mar. 2023
Dear Guest, Thank you very much for staying with us and for your comments which are much appreciated. We hope that we have the opportunity to welcome you again one day. Yours sincerelyAnnette BätjerGeneral Manager

8/10 Udmærket

Orla

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ellers fint ( meget godt )
Receptionen langsom, ingen kvittering da jeg tjekkede ud ! It ude af drift ?!
Overnattede 1 nat i februar 2023
Svar fra Annette den 1. mar. 2023
Dear Orla, Thank you very much for staying with us and for your comments which are much appreciated. We are already working on the staff situation and hope that we will improve soon. We hope that we have the opportunity to welcome you again one day. Yours sincerelyAnnette BätjerGeneral Manager

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fint hotel. spændende bygning, rigtig god morgenmad Meget tæt på U-bahn og S-tog
Overnattede 3 nætter i februar 2023
Svar fra Annette den 1. mar. 2023
Dear Guest, Thank you very much for staying with us and for your comments which are much appreciated. We hope that we have the opportunity to welcome you again one day. Yours sincerelyAnnette BätjerGeneral Manager

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Lækker morgenmad - smuk bygninh
Fint hotel. Træls udluftnings system der summede og ikke kunne slukkes. Men hotellet er en smuk bygning og der er dejligt rent.. Lidt hård madras. Men ellers super lækkert. Og morgenmaden var rigtig lækker og pengene værd.
Overnattede 2 nætter i januar 2023
Svar fra Annette den 1. mar. 2023
Dear Guest, Thank you very much for staying with us and for your comments which are much appreciated. We hope that we have the opportunity to welcome you again one day. Yours sincerelyAnnette BätjerGeneral Manager

10/10 Fremragende

Roar

Overnattede 1 nat i januar 2023
Svar fra Annette den 1. mar. 2023
Lieber Roar, herzlichen Dank für Ihren Besuch in unserem Haus und Ihre positive Bewertung. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Freundliche Grüße aus Hamburg Annette BätjerGeneral Manager

10/10 Fremragende

Jesper

Overnattede 1 nat i december 2022
Svar fra Annette den 28. dec. 2022
Lieber Jesper, herzlichen Dank für Ihren Besuch in unserem Haus und Ihre positive Bewertung, die ich gerne an unsere Mitarbeiter weitergeleitet habe. Wir freuen uns, dass Sie sich wohl gefühlt haben und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Freundliche Grüße aus Hamburg Annette BätjerGeneral Manager

8/10 Udmærket

Mikael

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
God placering
Lækkert hotel med god central placering. Fine værelser i god stand. Lækker bar(Cave bar) og restaurant. Forvent lang indtjekningstid.
Overnattede 2 nætter i december 2022
Svar fra Annette den 20. dec. 2022
Dear Mikael, Thank you very much for staying with us and for your comments which are much appreciated. We are already working on the staff situation and hope that we will improve soon. We hope that we have the opportunity to welcome you again one day. Yours sincerelyAnnette BätjerGeneral Manager

8/10 Udmærket

Jørgen

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt hotel
Dejligt hotel, kunne ikke lige finde min reservation. Virkede lidt forvirret - men efter 30 minutters venten fik vi tildelt værelse. Fantastisk morgenmad
Overnattede 2 nætter i december 2022
Svar fra Annette den 20. dec. 2022
Dear Jörgen, Thank you very much for staying with us and for your comments which are much appreciated. We are already working on the staff situation and hope that we will improve soon. We hope that we have the opportunity to welcome you again one day. Yours sincerelyAnnette BätjerGeneral Manager

6/10 Okay

Joergen

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Sjovt hotel med ufokuseret reception
Den bekræftede Reservationen fra Hotels.com var ikke kendt på hotellet. Receptionspersonalet havde meget travlt med interne ting som blev prioriteret højere end kundebetjening. Ligeledes blev igangværende kundebetjening ofte afbrudt af andet personale og dette blev prioriteret højere end at færdiggøre en ekspedition. Meget fin morgen mad Slidt madras med “hængekøje” facon. Sjov indretning i gammelt vandtårn.
Overnattede 2 nætter i december 2022
Svar fra Annette den 20. dec. 2022
Dear Jörgen, Thank you very much for staying with us and for your comments which are much appreciated. We are already working on the staff situation and hope that we will improve soon. We hope that we have the opportunity to welcome you again one day. Yours sincerelyAnnette BätjerGeneral Manager

10/10 Fremragende

Hans

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fint hotel,god beliggenhed og meget fi morgenmad
Overnattede 3 nætter i december 2022
Svar fra Annette den 20. dec. 2022
Dear Hans, Thank you very much for staying with us and for your comments which are much appreciated. We hope that we have the opportunity to welcome you again one day. Yours sincerelyAnnette BätjerGeneral Manager

10/10 Fremragende

Martin

Overnattede 2 nætter i november 2022
Svar fra Annette den 20. dec. 2022
Lieber Martin, herzlichen Dank für Ihren Besuch in unserem Haus und Ihre positive Bewertung, die ich gerne an unsere Mitarbeiter weitergeleitet habe. Wir freuen uns, dass Sie sich wohl gefühlt haben und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Freundliche Grüße aus Hamburg Annette BätjerGeneral Manager