Luftfoto

Anmeldelser af All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa - All Inclusive

5 out of 5

Anmeldelser

7,8

Godt

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 78 af i alt 246 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 95 af i alt 246 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 39 af i alt 246 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 20 af i alt 246 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 14 af i alt 246 anmeldelser" "

7,4/10

Rengøring

8,2/10

Service og personale

7,4/10

Faciliteter

7,2/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

6,8/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

2/10 Forfærdeligt

Stina

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Gammel, snavset og slidt
Overnattede 7 nætter i juli 2022
Svar fra Guest Relations Manager den 4. aug. 2022
Dear Mrs. Stina, The renovation of the hotel takes place every year when the hotel is closed but we also keep an eye throughout the season when the hotel operates. In case of serious technical issues we always try to sort them out the earliest possible. Instead, let us clarify that a scrutinised check is performed before the rooms are delivered to our valued guests and there is a final check from the head housekeeper for additional needs.

2/10 Forfærdeligt

Jonas

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 8 nætter i juli 2022

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 7 nætter i juli 2019
Svar fra Guest Relation den 21. sep. 2019
Dear Guest, Thank you for your kind feedback regarding your stay with us. We are most certainly excited to have fulfilled your expectations and enjoyed your vacation. It will be a delight to welcome you back to All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa any time. Sincerely, All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Kommer nok igen!
Selve hotellet og omgivelserne er fantastiske, jeg havde skrevet en bemærkning inden afrejse at jeg vil komme på bryllups, og wupti lå der en flaske vin på værelset om aften 👌 alt var godt, værelset var ren hele tiden! Det eneste minus er deres buffet, der ikke rigtig havde nogen variationer og man tager ingen hensyn til ikke gris spisende gæster.
Overnattede 4 nætter i august 2018
Svar fra Guest Relations Manager den 6. sep. 2018
Dear Sir/Madam, Thank you so much for your kind words following your recent stay with us at All Senses Nautica Blue Exclusive Resort and Spa. It is a great pleasure to read that you enjoyed so much your stay with us. Your kind word makes us try even more to deliver the best service possible. Rest assured we will pass your compliments to our colleagues. Thank you and we do hope to have the chance to offer you once again the hospitality of our Resort . With Kind Regards, Katerina Tzachrista Guest Relations Manager

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt hotel
Dejligt hotel, eneste lille minus er at det ligger langt fra byen. Gode værelser, god service fra personalet.
Overnattede 7 nætter i juli 2018
Svar fra Guest Relations Manager den 5. aug. 2018
Dear Sir/Madam, thank you for taking the time to write a review regarding your recent experience in our hotel. We do hope to see you again in one of our Resort. Kind regards, Katerina Tzachrista Guest Relations Manager

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super dejligt sted. 3 teens og maser af hygge og aktiviteter til dem- fantastiske solnedgange. Afslappet atmosfære.
Overnattede 7 nætter i juli 2018
Svar fra Guest Relations Manager den 5. aug. 2018
Dear Sir/Madam, thank you for writing such a nice review regarding your recent stay at our hotel. We are really glad that you enjoyed your vacation. Our goal in All Senses Nautica Blue Exclusive Resort and Spa is to give our guests an unforgettable holiday experience with good memories to cherish. Once again Thank you for your review. Best Regards, Katerina Tzachrista Guest Relations Manager

4/10 Dårligt

Benjamin, Danmark

Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nedslidt med hyggeligt
Første oplevelse var skidt. Finnair ville have 300 kr. pr. næse for bagage, uagtet at der i rejseplanen står, at der er 23 kg bagage til hver rejsende uden gebyr. Det var Finnair ikke enige i. Opkald til Expedia, der kun kunne råde os til at klage og sende regningen for bagage til Expedia og håbe på tilbagebetaling. Stedets nyere ejere har desværre ikke brugt pengen på at renovere stedet. Som følge af det er hotellet og faciliteterne slidt totalt ned. Poolområderne og barområderne er nok de værste. Solsengene er ødelagte, belægninger og træterrasser er så slidte, at folk falder og slår sig til blods. Eneste lille lyspunkt er, hvis man har købt en bolig med egen pool. Disse fremstår rimelige i stand. Og så ligger de alle med den smukkeste udsigt. Personligt vil jeg aldrig besøge stedet igen, da på ingen måde lever op til de 5 stjerner de engang er vurderet til. På plussiden vil jeg lige nævne personalet på stedet. De var utroligt imødekommende og hjælpsomme. Flere af de ansatte gav udtryk for skam over stedets stand. Maden på stedet er god. Vi spiste kun i buffeten, der byder på lokale og internationale retter med kvalitet på højde med alle andre resorts jeg har besøgt i verden.
Overnattede 6 nætter i juli 2018

10/10 Fremragende

Helle, Danmark

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt resort
Skønt resort med dejligt og rummeligt værelse og en virkelig fin udsigt til hav og pool fra terassen. Virkelig skøn, stor pool og dejlig lille sandstrand med masser af solsenge. Værelser og omgivelser er ryddelige og rene. God restaurant med frisk og varieret udbud af mad. Personalet er meget imødekommende og venlige. Alt i alt en god oplevelse.
Overnattede 7 nætter i juli 2018
Svar fra Guest Relations Manager den 22. jul. 2018
Dear Helle, Thank you for your recent review of your time with us at All Senses Nautica Blue Exclusive Resort and Spa . I am happy to see that overall, you had a good time at the resort and I am even happier to see the comments on my team members. I will make sure that everyone from our Resort team will hear your kind words. We hope to have the pleasure of seeing you again soon. Until then, I wish you and your family all the best. Yours Sincerely, Katerina Tzachrista Guest Relations Manager

10/10 Fremragende

Marco

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Das Resort ist ca. 15 Auto-Minuten vom Airport entfernt, ca. 30 Min. von der Hauptstadt. Um das Resort ist so gut wie nichts, aber man hat alles innerhalb der Resort-Anlage, was man für einen entspannten Urlaub benötigt. Ohne Auto würde ich dort aber nicht urlauben, wenn ich mir auch die Insel anschauen möchte. Wenn Sie eine All-In-Urlaub mit viel Erholung, Ruhe und Entspannung suche, sind Sie hier jedoch genau richtig. Wir waren zum Ende der Saison da, was den Vorteil hatte, dass es ziemlich leer war, jedoch waren die Pools auch saukalt. Wir hatten eine Junior Suite mit Privatpool ... wochenlang herrschaten zuvor 30°, so dass ich dachte, das Wasser wäre warm ... ist es aber nicht, da es ständig getauscht/gefiltert wird und somit kalt ist. Beheizte Pools scheint es generell auf Rhodos nicht zu geben. Wen Welle, Salzwasser, Steine und Algen nicht stören, der kann auch ins Meer gehen, das tatsächlich wärmer war. Es gibt Animateure, die Französisch und Englisch sprechen, das Resort scheint besonders von Franzosen gebucht zu werden, es liefen aber auch Engländer, Deutsche und Russen rum, also recht gemischt. Das Personal ist super freundlich und spricht gerade im Restaurantbereich viele Sprachen, so dass man gut zurechtkommen sollte. Das Essen wird in Buffetform angeboten. Im All-in-Urlaub ist quasi von 7 Uhr bis 23 Uhr Verpflegung inkludiert. Fanden wir super, da wir eher Langschläfer sind und so gemütlich um 11/12 Uhr zum "Frühstück" gehen konnten.
Overnattede 8 nætter i oktober 2023

8/10 Udmærket

Markus

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
This resort is quite far from Rhodes town. If you want to visit there often, you should rent a car or be prepared to pay around €40-50 for a taxi ride one way. The food was good and it was served in a variety of ways. The staff was very friendly, especially the spa and leisure staff. The rooms were cleaned daily but in general both of the bungallow rooms we stayed in smelled a bit damp when the doors were closed. Overall, this is a great resort with friendly staff and good food, with strong cocktails.
Overnattede 7 nætter i oktober 2023

10/10 Fremragende

Rainer

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Everything works wery well.
Overnattede 7 nætter i september 2023

6/10 Okay

Ahmed Salah eldin soliman

Synes godt om: Service og personale
Overnattede 6 nætter i september 2023

6/10 Okay

Mirella

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale
Wir hatten eine Woche gebucht für 3 Erwachsene in einem Familienzimmer. Leider hat das Zimmer nicht den Fotos entsprochen. Ein großes Manko war, dass die Badtüre nur aus Milchglas ist und der das diese nicht absperrbar war. Die Einrichtung wirkte nicht stimmig und war teilweise sehr abgenutzt. Insgesamt war das Zimmer aber für drei Erwachsene zu klein. Die Anlage hat großes Potential. Die Lage direkt am Meer ist großartig und auch die Terrasse vom Hauptrestaurant ist traumhaft. Das Personal hat ist sehr freundlich. Essen ist gut und immer ausreichend. Das Buffet macht immer einen guten Eindruck. Leider hat die Anlage optisch einige Schwachstellen und man könnte einige Punkte renovieren. Die Auswahl an der Snackbar ist eher schlecht und sehr überschaubar. Für uns war es trotz der Kritikpunkte ein erholsamer Urlaub.
Overnattede 7 nætter i september 2023

8/10 Udmærket

Yann

Overnattede 7 nætter i september 2023

2/10 Forfærdeligt

Susanne

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The whole Hotel needs a complete redo. The Furniture is old, the woodenplanks around the pool are very old and partially broken. The food is Most of the Time cold and There isnt much variety. You geh Papier cups and plates for food which really doesnt fit a 5 Star hotel.
Overnattede 5 nætter i september 2023

8/10 Udmærket

ALFREDO, Fellingsbro

Overnattede 4 nætter i september 2023

8/10 Udmærket

SEVERINE

Overnattede 11 nætter i august 2023

8/10 Udmærket

Hannelore

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Niet ver van de luchthaven, verder niet zoveel te beleven buiten het resort. Goed voor een echt rust vakantie
Overnattede 4 nætter i august 2023

10/10 Fremragende

Ella-Hope

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
We liked that the property was spacious and brightly coloured. We liked that the property has its own beach and entertainment everyday. Our room was lovely and spacious too. The resort had nice shops (clothing and snacks/basic hygiene products) which was good.
Overnattede 7 nætter i august 2023

6/10 Okay

Gaia

Rejste med partner
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Villaggio poco curato, la camera molto grande ma con parecchie cose rotte (assi di legno che si staccavano, doccia) se curassero queste cose cambierebbe molto. Pulizia approssimativa
Overnattede 11 nætter i juli 2023

10/10 Fremragende

Kimi Michael

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Loistava paikka
Overnattede 7 nætter i juli 2023

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i juli 2023

8/10 Udmærket

Yehuda

Overnattede 3 nætter i juni 2023
Svar fra Guest Relation den 30. jun. 2023
Dear Mr Yehuda , Thank you very much for your kind rating . I hope we will have the pleasure to have you with us again in the future. With kind regards, Guest Relations ManagerMaria Exadaktilou

8/10 Udmærket

Jesse

Rejste med partner, Rejste i en gruppe
Synes godt om: Service og personale
Hyvä hinta-laatusuhde ainakin juniorsviitissä omalla uima-altaalla. Ruoka ok. Paikka on rauhallinen ja hieman syrjässä. Maisemat ovat hienot. Hotellihuoneet ja rakennukset kaipaavat remonttia. moninpaikoin.
Overnattede 7 nætter i september 2022
Svar fra Guest Relation den 5. okt. 2022
Dear Mr. Järvinen, We would like to thank you that your experience in 'All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & SPA'' prompted you to write this review.In terms of the renovation, we opt for renovating the hotel during the winter time where the hotel remains closed, without excluding any minor retouch during the summer season. Be sure that your opinion will be acknowledged and respected.With the warmest regards.Apostolos KoulouriotisGuest Relation Manager

10/10 Fremragende

Erik

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i august 2022
Svar fra Guest Relation den 21. aug. 2022
Dear Mr. Erik, It is always a great pleasure to receive this type of review. We are glad you enjoyed our services and we look forward to having you back in the forthcoming future. Kind regards

4/10 Dårligt

gökhan

Rejste med partner
Synes ikke om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
So anlage wahr einfach zu alt foto Galerie in internet und dort live kein vergleich sehr schlecht Schlimster wahr Zimmer und die strand schrecklich ehrlich leute kein 5 oder 4 sterne hotel muss ihr wissen außer essen wirklich wahr alles enttäuschend schade einfach ja
Overnattede 3 nætter i august 2022
Svar fra Guest Relations Manager den 19. aug. 2022
Dear Mr. Gökhan,I am sorry for the review you left. Notwithstanding our efforts to keep you satisfied in our resort, we would have expected a more comprehensive and collaborative approach from your side. In case of a future visit, I will be happy to hear your request in order to turn your experience into a positive one.

8/10 Udmærket

Sofie

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i august 2022

6/10 Okay

Magalie

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Séjour convenable avec un personnel très agréable. La plage n’est jamais nettoyée des mégots et autres petits déchets. Il faut enlever les photos de l’ancienne salle de sport car il n’y en a plus aujourd’hui. L’odeur des toilettes côté restaurant italien-plage est assez désagréable. Mettre la climatisation dans le restaurant en même temps que les portes et fenêtres ouvertes est une aberration écologique de même que la quantité ahurissante de gobelets utilisés… les 5 étoiles de l’établissement valent tout juste un 3 étoiles.
Overnattede 10 nætter i juli 2022
Svar fra Guest Relations Manager (Apostolos) den 11. aug. 2022
Dear Mrs. Magalie, Thank you very much for your review and the appreciation that you express regarding our staff. Instead, we hope to have you back to show you our improvements. Kind regards

6/10 Okay

Philippe

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
La Salle de sport n’hésite plus.
Personnel très souriant et à tous les niveaux. Établissement que l’on sent vieillir avec un léger manque d’entretien. La salle de sport en photo n’existe plus ! Alors que notre choix a été influencé par cette salle. Il faut supprimer la photo du site , car nous ne sommes pas les seules clients à avoir été leurrés par cette prestation supprimée (mais pas de la facture)
Overnattede 9 nætter i juli 2022

6/10 Okay

Aida, Asarum

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Maten var ok. Inte alls perfekt som skulle ha en 5 * hotel . Samma mat hella tiden.
Overnattede 9 nætter i juli 2022
Svar fra Guest Relations Manager den 10. aug. 2022
Dear Mr. Aida, we are sorry you did not enjoy the variety of over 30 different plates we serve dialy in the main restaurant for dinner and lunch. We would like to thank you for the review anyway and we hope to have you in the future to show you our improvements.

8/10 Udmærket

Toni

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Rauhallinen paikka. Kaukana kaikesta.
Overnattede 7 nætter i juli 2022
Svar fra Apostolos den 7. aug. 2022
Dear Mr. Toni, We would like to thank you for appreciating the secluded and peacefull location of our hotel. It was great having you in our resort and we are glad you enjoyed as much as we did your stay.

8/10 Udmærket

Andreas

Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 9 nætter i juli 2022

8/10 Udmærket

Barbara

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Good for what we paid for and expected.
Overnattede 7 nætter i juli 2022
Svar fra Guest Relation den 31. jul. 2022
Dear Mrs. Barbara Sutton, We would like to thank you for taking the time for this review. Moreover, we wish to have you back in the forthcoming future to show you our improvements. Kind regards

2/10 Forfærdeligt

Claire

Overnattede 1 nat i juli 2022

2/10 Forfærdeligt

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Poor 3star hotel far away from city with good food
Pros: Food was good, drinks as expected with local options in all incls Barmen were really nice and had also fun at their work Cons: -Pool water not incl chlorine or salt and because of not desinfection it smells really bad -Our rooms door was broken, when it was windy it kept huge noice starting from 5 am -there was no double/queen/king size beds, only two matrasses next to each other with big hole between -reception didnt answer to a calls during one week stay even once, so when there was issue you needed to walk to reception -they didnt have blankets for bed even when u asked many times until you yell at them then they ”found” oversheets (not blankets) Neutral: -Beach was really messy (not cleaned/closed) -No shuttle to city, - no ATM
Overnattede 7 nætter i april 2022

8/10 Udmærket

Masaru

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Clean and beautiful design. Facilities are great. But beverages/food are bit disappointed
Overnattede 1 nat i oktober 2021

10/10 Fremragende

Frederic

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Très bon séjour
Bonne prestation générale Le personnel est à l’écoute et sympathique. Certains parlent français.
Overnattede 10 nætter i oktober 2021
Svar fra Guest Relations den 14. okt. 2021
Dear Frederic, Thank you for your kind review. We will be more than happy to offer your our services again on your future holidays. With kind regards, The team of All Senses Nautica Blue

8/10 Udmærket

Jitka

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i september 2021

4/10 Dårligt

Jean Luc, MARSEILLE

Rejste med partner
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Cet hôtel n’est pas un 5 étoiles et il y a un énorme progrès au niveau de la nourriture
Overnattede 4 nætter i september 2021
Svar fra Guest Relations den 11. sep. 2021
Dear Jean Luc, Our restaurant offers a variety of dishes to cover every taste and nutritional habit. Plus, there is a thematic dinner for every night of the week. All the dishes are made on the spot with fresh products. Additionaly, our resort has two a la carte restaurants that you could have reserved but you decided not to try it. Regardless the unpleasant mentions we really hope you had a pleasant experience in our resort and we will be happy to offer our services to you again in the future. Kind regards, The team of All Senses Nautica Blue.

8/10 Udmærket

Yoram

Rejste med familie
J’ai apprécié le petit déjeuner, pas apprécié l’hôtel mérite un 3 étoile pas un 5 étoile
Overnattede 14 nætter i august 2021
Svar fra Guest Relations den 26. aug. 2021
Dear Yoram, Thank you for sharing your thoughts. We will be honoured to have you as a guest again in the future. With kind regards, The team of All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa.

8/10 Udmærket

Alfonso

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Buono
In totale la struttura è bella e ben organizzata, si mangia molto bene e ci sono tutti I comfort
Overnattede 6 nætter i august 2021
Svar fra Guest Relations den 25. aug. 2021
Dear Alfonso, Thank you very much for your kind review. I hope we will have the pleasure to have you with us again in the future. With kind regards, The team of All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa.

2/10 Forfærdeligt

Trond

Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
2 stjerners hotell utgir seg for 5 stjerner
Dette fremstår som 5 stjerner, dette er helt feil. Anlegget er slitt, barområdet ute ser ut som en billig strandbar. ikke noe vindskydd, dårlig bemannet. Maten på hovedrestauranten får 2 stjerner, elendig, etterfylles for sjeldent, selv kalvekjøtt var seigt. Ølet er det billigste og mest smakløse du kan få tak i, bemanningen er for dårlig. det ryddes ikke av bordene før etter lang tid. Det eneste som var bra var rommet, men der lakk det i alle kraner, det var alltid vått på badegulvet. Vi kommer aldri tilbake!
Overnattede 2 nætter i juli 2021
Svar fra Guest Relations den 20. aug. 2021
Dear Trond, Thank you for taking the time to write your personal opinion. We will be honoured to have you again in the future. Dear Rainer, Thank you for sharing your thoughts. All comments are taken into account from the administration. We would be honoured to have you as our guest again in the future. With kind regards, The team of All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa

4/10 Dårligt

EMMANUELLE

Rejste med familie
Synes ikke om: Service og personale, værelsets komfort
Très moyen
Acceuil moyen, nourriture très moyenne, piscine top,emplacement top ,spa complet à réserver trop à l'avance
Overnattede 4 nætter i juli 2021
Svar fra Guest Relations den 20. aug. 2021
Dear Emmanuelle, Thank you for your lovely review. It will be our pleasure to have you as our guest one more time, or more times. Dear Rainer, Thank you for sharing your thoughts. All comments are taken into account from the administration. We would be honoured to have you as our guest again in the future. With kind regards, The team of All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Ai demande 1 chambre double avec 2 lits separes parce que je voyageais avec mon fils de 21 ans. On nous a attribue 1 chambre avec 1 grand lit Ai demande a changer sans succès Menage douteux quand il est fait..
Overnattede 10 nætter i juli 2021
Svar fra Guest Relations den 20. aug. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to write your personal opinion. We will be glad to have you with us again in the future. With kind regards, The team of All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa

10/10 Fremragende

Ioannis

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excellent accommodation, staffs very kindly,room very clean and very good facilities and services.
Overnattede 2 nætter i juni 2021
Svar fra Guest Relations den 20. aug. 2021
Dear Ioanni, Thank you so much for your review. We will be happy to have you as our guest again in the future. Until then, best wishes! With kind regards, The team of All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa

10/10 Fremragende

Tadeusz

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
The best hotel in Rhodos with a great service.
We were the first clients after korona lockdawn. Hotels is in the very good condition after the long break. Excellent service, hotel staff very friendly with a great altitiude to serve turist. Bungalow was very clean with the great seawiev. Very fresh and good food every day. Many thanks to the two waiters, George Kolezakis and Dimos Gatos for the good tips about Greek meals and food.We highly recommend this hotel to all who visit Rhodos.
Overnattede 7 nætter i maj 2021

6/10 Okay

Hamza

Synes godt om: Service og personale
L’hôtel mérite d’être rénové. La restauration etait vraiment médiocre. La piscine privée des chambres n’était pas propre. Ça reste un hôtel 4 étoiles ou 3 mais pas un 5 étoiles.
Overnattede 2 nætter i september 2020

2/10 Forfærdeligt

OUARDIA

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
totalement nul
Hôtel soit disant 5 étoiles qui n’en méritent à peine une! Tout le descriptif est faux. La COVid a bon dos. Pas de nettoyage des chambres. Faut aller réclamer pour que ce soit fait... Le nombre de transat est inférieur au nombre de personnes présentes dans l’hôtel. Même pour les serviettes faut réclamer sinon on ne les change pas!
Overnattede 8 nætter i august 2020

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Rejste med partner
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring
Das Hotel hat aufjedenfall sehr hohes Potential! Absolut freundliches Personal & eine atemberaubende Aussicht aufs Meer. Dennoch lässt die Sauberkeit zu wünschen übrig: Spinnenweben im Zimmer, verdreckte Poolduschen & der Strand ist eine reine Katastrophe. Des Weiteren ist das Essen immer kalt gewesen und auch nicht sonderlich lecker. Eine Renovierung wäre auch mal wieder nötig. 5 Sterne ist es das meiner Meinung zwar nicht wert, doch das könnte sich ändern, falls das Hotel an diesen Punkten arbeitet!
Overnattede 4 nætter i august 2020

4/10 Dårligt

eva

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Not nice
Personalen visste inte om att det skulle komma ytterligare gäster på deras sista dag på säsongen och visade det genom att göra miner åt varann (de ville uppenbarligen inte ha några fler). Vi hade bokat "havsutsikt", som var anledningen till bokningen över huvudtaget, men fick först "garden view". När vi påtalade det fick vi utsikt över havet, men mellan två hus som alltså var den var den största delen av "utsikten".
Overnattede 1 nat i oktober 2019