Minibar, individuelt design, individuel indretning, skrivebord

Anmeldelser af Mirador Maspalomas by Dunas

3 out of 5
Mirador Maspalomas by Dunas
Calle de Einstein, s/n, Maspalomas, San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria

Anmeldelser

7,8

Godt

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 69 af i alt 297 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 139 af i alt 297 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 61 af i alt 297 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 19 af i alt 297 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 9 af i alt 297 anmeldelser" "

8,6/10

Rengøring

8,0/10

Service og personale

8,0/10

Faciliteter

7,6/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

7,4/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

8/10 Udmærket

Henning

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i november 2022
Svar fra Estancia Mirador Maspalomas den 25. nov. 2022
Dear Guest,thank you very much for your high valuation about our hotel Mirador Maspalomas by Dunas.We are pleased to know that you appreciate our service and attentions so positively.Best regards,Vesela KrasenovaGuest Experience

8/10 Udmærket

Anne Ejler

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt ophold
Dejligt område og god service
Overnattede 6 nætter i december 2021
Svar fra Estancia Mirador Maspalomas den 12. mar. 2022
Dear Anne, Thank you for your stay at our hotel and for taking the time to write this review. We are glad to read that you had an overall good stay and enjoyed our services and installations. It would be a pleasure for us to welcome you again in the near future. Regards, Vesela V. Guest Relations

8/10 Udmærket

Sanne Madsen

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Vi havde en dejlig ferie på hotellet. Der var sødt og i mødekommende personale. Maden var fin fra en stor buffet og flinke tjenere i baren. Området var pænt og rent, både på værelserne og i poolen.
Overnattede 6 nætter i marts 2020

8/10 Udmærket

Elisabeth

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bortset fra maden og larmen hver aften fra underholdning, var alt andet fin fin.
Overnattede 7 nætter i november 2019

8/10 Udmærket

Karin Skjødt

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fint hotel, meget rart personale
Dejligt hotel. Fine værelser. Søde medarbejdere, der er klar til at hjælpe med alt. Fin pool. Ok mad, men men restauranten er støjende og minder om et cafeteria. Irriterende at alle stolene ved poolen er booket af folk der ikke bruger dem, men det er gæsterne, ikke hotellet der er noget galt med. Ligger lidt langt fra alt, men det er nemt at komme til stranden med den gratis hotelbus.
Overnattede 4 nætter i februar 2019

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 23 nætter i oktober 2018

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Svar fra Angela Magni - Atencion al Cliente den 2. jun. 2018
Thank you for the 4 stars!! Best regards

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Svar fra Angela Magni - Atencion al Cliente den 31. maj 2018
Thank you for your evaluation! We hope we will improve this further to 5 in the future, and to receive your visit soon! Regards, Angela Magni - Guest Relations

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
dejligt sted.
Stort hotel super service. Men alt for mange mennesker. Langt til by liv. Godt sted at slappe af og dejlige pools.
Overnattede 7 nætter i marts 2018

8/10 Udmærket

Peter

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt hotel i Maspalomas
Dejligt hotel med mange faciliteter og god underholdning fra et fantastisk underholdningsteam i løbet af dagen. Mange gæster på hotellet så meget proppet ved måltider hvor køerne til kaffe og juice om morgenen ofte var lange. Maden var god men havde lidt for meget fisk og fugl efter min smag der manglede noget rigtigt kød
Overnattede 7 nætter i marts 2018

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
dejligt perfekt
Overnattede 3 nætter i januar 2018

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 18 nætter i december 2017
Svar fra Guest Relations den 23. jan. 2018
Dear Sir, thank you for your evaluation. We appreciate you shared your positive experience on the web and hope you will visit us again in the future. Regards, Angela Magni

10/10 Fremragende

Stanley

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 5 nætter i december 2017
Svar fra Guest Relations den 23. jan. 2018
Dear Guest, thank you for your positive evaluation. We hope to see you soon here again!! Regards, Angela Magni

2/10 Forfærdeligt

Alma

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dårligt hotel,ikke besøg det!!
Det værste hotel nogensinde.hvis I rejser som familie med mindre børn,fravælg dette hotel.børnepoolen er ikke opvarmet,men den ene pool for voksne er opvarmet.ingen logik.børneområder er gemt godt væk fra alt,lige op af en motorvej.personalet er overhovedet ikke servicemindet.hotellet ligger langt fra alt.værelserne er meget små.gammelt og nedslidt hotel.udvalget af maden er ok,dog gentagelse.det endte med,st vi forlod hotellet efter 3 dage,til fordel for Radisson blue resort i mogan.vi fik ingen penge tilbage,endte med at skulle betale for 7 dage,til trods for at vi forlod hotellet som utilfredse efter 3 dage. mirador hotel får vores absolut dårligste anmeldelse.
Overnattede 7 nætter i november 2017

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 13 nætter i oktober 2017

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jeg er her stadig da jeg har 2 bookinger i forlængelse af hinanden. Hotellet er dejligt, god mad, venlig betjening etc. Parkeringsplads forholdene ikke specielt gode. Specielt ikke når man som jeg er afhængig af en bil. Flere handicap p- pladser ville hjælpe meget.
Overnattede 16 nætter i oktober 2017

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Skøn ferie
Skøn ferie på et hotel med masser af underholdning. Charter som vi slet ikke er vant til. Gode senge på pæne værelser og bad med kar. Pænt og rent og dejlig mad med masser af grønt og frugt.
Overnattede 14 nætter i oktober 2017

8/10 Udmærket

Birthe, Danmark

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Dejligt hotel, men mangler lidt byliv.
Dejligt med gratis strandbus, og stranden er fantastisk.
Svar fra Angela Magni, Guest Relations den 9. mar. 2017
Kære kunde, tak for din anmeldelse og for din positive vurdering. Vi håber at byde dig velkommen igen snart. Venlig hilsen.

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Fik en salmonella infektion i hotellets restaurant. Parkerings faciliteterne er forfærdelige. Når et hotel skrive der er elevator, forventer jeg ikke at jeg først skal bestige en masse trapper. Jeg har en hjertefejl og har problemer med trapper og bakker.
Svar fra General Manager den 7. mar. 2017
Kære kunde, tak for dit besøg og kommentar. Vores virksomhed har aldrig haft salmonella-infektion. Vores mad og dens forberedelse er konstant kontrolleret og opfylder alle sikkerhedskrav lovbestemte. Vi løfter i alle blokke, der udgør hotellet. Vi føler, at vores hotel er ikke højden af deres krav. Venlig hilsen. Angela Magni, Guest Relations

8/10 Udmærket

Søren

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt hotel
Rent og pænt, god mad, smilene personale. Rart sted at være. Kan virkelig godt anbefales.

6/10 Okay

Jan Tauber, Nærum

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Service og personale, værelsets komfort
Udmærket hotel til prisen
Hotellet lå oppe på et bjerg. Der skulle bus eller taxa til for at komme rundt. Taxaer er billige, og der var gratis bus til stranden. Hotellet var rent og pænt, dejlig opvarmet pool område. Mange aktiviteter for alle. Udmærket mad til prisen. Det store minus var receptionen. De kendte intet til ture, var ikke opdateret og kunne ikke tænke en selvstændig tanke. Deres engelsk var rigtig dårlig. Sengene var lige til at smide ud på vores værelse. Der burde være gratis wi fi på hotellet.

8/10 Udmærket

Stig, Hørsholm

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotellet var super Maden var lidt kedeligt, masser af kylling og ikke så meget andet Der var to pools. Den ene opvarmet den anden (den store) kold. Det ville havde været rat med to opvarmet pools

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Vidunderlig ferie
Helt fantastisk sted for børnefamilier. Vi hyggede os BIG TIME og det samme gjorde ungerne.

8/10 Udmærket

Peter, Spain

Synes godt om: Rengøring
Beautyfull Pool Area
The hotel is value for money.
Svar fra Antonio Cabrera den 19. maj 2014
Dear Dunas Mirador Guest, Thank you very much for choosing our Hotel for your stay here on the sunny island of Gran Canaria. Much to our pleasure we acknowledge from your comment that you spent a wonderful time here with us, and that you were fully satisfied with the facilities and services provided by the hotel team. Once again we want to thank you for staying with us and are looking forward to welcome you back to the Hotel Dunas Mirador. Yours faithfully, Antonio Cabrera Hotelmanager

8/10 Udmærket

Inge Lise, Haslev

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Perfekt sted for en dovneferie
Stedet ligger lidt afsides fra alting - Block C her er utrolig megen uro, larm fra poolbar og diskotek. Morgenmaden perfekt, der er noget for enhver smag - buffet om aftenen efter en 3 dages tid bliver den dog noget kedelig, for ensformig. De ansatte kunne godt reagere lidt hurtigere når man beder om hjælp. Ingen turistbrochurer og særlig hjælp på stedet hvis man søger oplysninger om udflugter eller andet. Der er ingen parkeringspladser der tilhører stedet - man skal være heldig at finde en parkeringsplads inden for de første 800 - 900 meter fra hotellet. Det er absolut ikke et sted for gangbesværede. Dog skal tilføjes at på vores afrejse skulle vi køre kl. 06.00 til lufthavnen og de åbnede morgenbuffeen for os så vi kunne få morgenmad inden vi skulle køre.

6/10 Okay

Jørgen Bjerg, Randers

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Pænt hotel
Det var et pænt hotel men meget støjende med høj musik en stor del af dagen og aftenen. Det virkede lidt upersonligt på mig med virkelig mange gæster. Værelset var godt med en rigtig fin udsigt mod havet. Buffeterne var noget ensformige, men ellers valuta for pengene.

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Lækker hotel - helt i top hele ugen igennem
Fantastisk lækker hotel! Lækre omgivelser, det venligste personale, mega lækker buffet med mange forskellige retter hele ugen igennem og god pool bar med lækre drinks mv. Kan kun anbefale dette hotel - det har været en virkelig go oplevelse og klart den bedst af de all inclusive hoteller jeg har besøgt. Jeg kunne godt have brugt mere end en uge der fordi der bare var så lækkert eller evt. besøge stedet igen.

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt familiehotel
Dette er et meget stort hotel med mange muligheder for børnefamilier. Hotellet er oplagt som "All inclusive". Buffetten er den samme hverdag og der er rigtig mange mennesker og det virker som fabriksagtig servering. Kort sagt: hold jer væk som par, men super som familie.

10/10 Fremragende

stefano

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 7 nætter i maj 2024

8/10 Udmærket

Bernard

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Good - but too noisy food and hard to find sunbeds
We are a group of 10-15 friends going on a cycling holiday once a year. We have been staying at Mirador 3 times and we really enjoy the resort. But we consider to find another place to stay for two reasons: 1- the food court, although with a lot of good food, it is extremely noisy. Some noise dampening definetly is needed. It must be a health concern for the eployees at the restaurant. 2- although it is very vell communicated that reservation of sun beds are not allowed, it is very much practised by the guests. It would be easy to stop the practise simply by doing what is written on the info paper - remove any items on sun beds not being used for a period of time.
Overnattede 7 nætter i januar 2024
Svar fra Guest Experience den 4. feb. 2024
Dear Customer,Thank you very much for taking your time to write a comment about our hotel, and thank you once more for your nice words, about the service and the comfort and specially our staff, we will tell your comments to our colleagues, we are very proud to hear that the hotel met your expectations.Best regards,

6/10 Okay

Birthe

Rejste i en gruppe
Helt ok
God og mye mat. mye støy i matsal, dårlig støydempet. Veldig energiske ansatte rundt bassenget - ganske støyende.
Overnattede 7 nætter i januar 2024
Svar fra Guest Experience den 4. feb. 2024
Dear Customer,Thank you very much for taking your time to write a comment about our hotel, and thank you once more for your nice words, about the service and the comfort and specially our staff, we will tell your comments to our colleagues, we are very proud to hear that the hotel met your expectations.Best regards.

6/10 Okay

Guido

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sehr hellhöriges Hotel. Ausserdem an Autobahn und Hauptstrasse gelegen. Essraum laut wie Bahnhofshalle. Schöner Pool, aber die Gäste, naja. Essen war gut.
Overnattede 6 nætter i januar 2024
Svar fra Guest experience den 4. feb. 2024
Dear Customer,Thank you once again for choosing us as your hotel and for your constructive criticism.You can always approach the customer service department and request information, we will be happy to answer any questions.We certainly hope to serve you again and have the opportunity to exceed your expectations in the not too distant future.Sincerely,

6/10 Okay

Michelle

Overnattede 2 nætter i december 2023
Svar fra Guest Experience den 7. jan. 2024
Dear Michelle,Thank you for taking a few minutes to write a review of your holiday at Mirador Maspalomas by Dunas***.We hope to see you again soon.Best regards,

8/10 Udmærket

Åse

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 7 nætter i december 2023
Svar fra Tatiana A. Customer Service Department den 10. dec. 2023
Dear Ase,Thank you for sharing your impressions about Mirador Maspalomas by Dunas.We are glad to hear that our services met your expectations and that our team made your holiday enjoyable.We hope to see you again in the future.The staff of Mirador Maspalomas by Dunas wishes you a Merry Christmas and a Happy New Year 2024.Best regards,Customer Service.

10/10 Fremragende

Vincent

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Really impressed by hotel haven’t done all inclusive for years and this hotel exceeded my expectations. Only negative evening entertainment was ok but some guests that were there before us said it was better.
Overnattede 5 nætter i november 2023
Svar fra Tatiana A. Guest Relations den 10. dec. 2023
Dear Vincent,Thank you for sharing your impressions about Mirador Maspalomas by Dunas.We are glad to hear that our services met your expectations and that our team made your holiday enjoyable.We hope to see you again in the future.The staff of Mirador Maspalomas by Dunas wishes you a Merry Christmas and a Happy New Year 2024.Best regards,Customer Service.

8/10 Udmærket

Santiago

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i september 2023
Svar fra Tatiana A. Departamento de Atención al Cliente den 10. dec. 2023
Estimado Santiago,Gracias por compartir sus impresiones sobre Mirador Maspalomas by Dunas.Nos alegra saber que nuestros servicios cumplieron sus expectativas y que nuestro equipo le hizo disfrutar de sus vacaciones.Esperamos verle de nuevo en el futuro.Un saludo,Guest Relations.

6/10 Okay

DENISE

Rejste med familie
The air con through out the hotel was so low that the hotel and dining area was not cool made it stiffling and unpleasant when eating your meals, dissapointing that the drinks in the sports bar were not part of the inclusive package even though the sports bar is on the complex,being charged for pool towels per person per towel cheaper to take your own towels l
Overnattede 9 nætter i august 2023
Svar fra Tatiana A. Customer Service Department den 27. aug. 2023
Dear Denise , Thank you for your stay at the Mirador Maspalomas by Dunas. We appreciate your comments and we will take note of everything you say but I must inform you that the sports bar is not included in our all-inclusive service, that is why our customers have a discount on the sports bar. Our hotel has air conditioning in the common areas but due to the heat wave we have been suffering, the temperatures have been very high. We cannot fight the weather but we do our best to make sure our guests have a good stay. Best regards, Tatiana A. Customer Service Department

8/10 Udmærket

Irina

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 10 nætter i juli 2023
Svar fra Tatiana A. Departamento de Atención al Cliente den 27. aug. 2023
Estimada Irina, Gracias por su estancia en el Mirador Maspalomas by Dunas. Apreciamos sus comentarios y estamos encantados de que haya disfrutado de su estancia y haya quedado satisfecho con nuestro personal y servicio. Esperamos volver a verle de nuevo. Saludos cordiales, Tatiana A. Departamento de Atención al Cliente

2/10 Forfærdeligt

Suresh

Overnattede 3 nætter i juni 2023

8/10 Udmærket

tessa

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i maj 2023
Svar fra Tatiana A. Guest Relations den 19. maj 2023
Dear Client,Thank you for choosing Mirador Maspalomas by Dunas to enjoy your holiday.We are glad to know that you enjoyed our facilities and our staff as much as we enjoyed your presence at the hotel. We hope to see you again soon.We send you our best regards.

10/10 Fremragende

Naguib

Overnattede 3 nætter i marts 2023
Svar fra Tatiana A. Guest Relations den 19. maj 2023
Dear Client,Thank you for choosing Mirador Maspalomas by Dunas to enjoy your holiday.We are glad to know that you enjoyed our facilities and our staff as much as we enjoyed your presence at the hotel. We hope to see you again soon.We send you our best regards.

10/10 Fremragende

Heidi

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
vinterferie
Oppholdet var fint. Hotellet var bra men de som jobbet som aktivitører var noe dårlige med info og at det snakkes bare spansk, fransk av og til engelsk er litt dårligt.
Overnattede 7 nætter i februar 2023
Svar fra Mirador Maspalomas by Dunas den 26. feb. 2023
Kjære Heidi,Tusen takk for at du tok deg tid til å sende oss dine kommentarer og din verdifulle mening om vårt hotell Mirador Maspalomas by Dunas.Vi takker deg for dine ord som motiverer oss til å fortsette å forbedre oss hver dag. Vi håper å få deg til å besøke oss igjen i fremtiden.Tusen takk og vennlig hilsen,Tatiana A.Gjesteopplevelse.

8/10 Udmærket

ELENA

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Collocato in una zona molto tranquilla , l’hotel offre una navetta gratuita per raggiungere la spiaggia di Maspalomas Malgrado le camere siano molto minimal, sono dotate di un balcone privato molto carino . Cucina internazionale abbondante e variegata . Soggiorno molto gradevole .
Overnattede 4 nætter i november 2022
Svar fra Soggiorno Mirador Maspalomas by Dunas den 14. nov. 2022
Egregia Elena,La ringraziamo per aver scelto il nostro hotel Mirador Maspalomas by Dunas per le sue vacanze e per essersi ritagliata del tempo per valutarci.Ci rende molto felice sapere che ha apprezzato il trasporto che offriamo per raggiungere la spiaggia, il balcone privato delle camere e la cucina del nostro ristorante.Attentamente,Glenn AldiGuest Relations

4/10 Dårligt

L

Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 7 nætter i oktober 2022
Svar fra Estancia Mirador Maspalomas den 25. nov. 2022
Dear guest,Thank you for taking the time to rate our hotel. We are looking forward to welcome you back soon in order to improve your rating. Kind regards,Vesela V.Guest Relations

8/10 Udmærket

Ramírez

Overnattede 2 nætter i august 2022

10/10 Fremragende

Zuleima

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i maj 2022
Svar fra Estancia Mirador Maspalomas den 20. maj 2022
Estimada Sra. Zuleima, El equipo de Mirador Maspalomas by Dunas agredece su visita en nuestro hotelo y el tiempo dedidcado en hacernos llegar sus comentarios. Estamos contentos de leer que han disfrutado de nuestras instalaciones y servicios. Será un placer para nosotros darle la bienvenida en un futuro. Atentamente, Vesela V. Guest Experience

6/10 Okay

Neil

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Great value clean accommodation. Food good value and quality. Negatives - just a bit far from beach (although there's a free bus 4 times/day) or else it's a taxi ride to get anywhere. Great for families. Pool bar was very good and had great snack options between meals.
Overnattede 5 nætter i februar 2022
Svar fra Estancia Mirador Maspalomas den 7. mar. 2022
Dear Neil, Thank you for choosing our hotel Mirador Maspalomas by Dunas for your stay and for taking the time to share your experience with us. We are glad to read that you enjoyed our varied gastronomic offer and pool bar options. We hope you had a safe trip back home and it would be a pleasure for us to welcome you again in the near future. Kind Regards, Vesela V. Guest Experience

8/10 Udmærket

Heidi

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale
Heilt greit
Vi hadde ett fint opphold, men rommet er veldig slit. Det var noe galt med låsen til rommet, for jeg måtte 3 til 4 ganger om dagen få nye nøkler. Hadde en lås teknikker på besøk to ganger.
Overnattede 7 nætter i februar 2022
Svar fra Estancia Mirador Maspalomas den 7. mar. 2022
Dear Heidi, Thank you for choosing our hotel for your holidays and for taking the time to share your experience after your stay. We are glad to read that you had an overalla a good stay. We take a note of the observation that you mentioned and will forward it to the responsible Department. We hope to welcome you again in the near future. Regards, Vesela V. Guest Experience