Overnatningsstedets indgangsparti

Anmeldelser af Pullman Dresden Newa

Pullman Dresden Newa
Prager Straße 2c, Dresden, SN

Anmeldelser

8,6

Fremragende

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 459 af i alt 1001 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 418 af i alt 1001 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 91 af i alt 1001 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 24 af i alt 1001 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 9 af i alt 1001 anmeldelser" "

9,0/10

Rengøring

8,6/10

Service og personale

8,6/10

Faciliteter

8,8/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,6/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

10/10 Fremragende

Inge

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i august 2023
Svar fra VF den 12. sep. 2023
Guten Tag, vielen Dank für Ihre wundervolle Bewertung! Es ist außerordentlich schön zu sehen, dass Sie rundum zufrieden mit unserem Hotel und Ihrem Aufenthalt waren. Es wäre uns eine Freude, Sie schon bald wieder begrüßen zu dürfen! Freundliche Grüße.

10/10 Fremragende

Niels

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dresden-ophold
Dejligt hotel, fin standard, centralt beliggende, fornuftig pris.
Overnattede 3 nætter i juni 2023
Svar fra Anne-Sophie Becker den 27. jun. 2023
Thank you very much indeed for your kind review. It reflects our attitude to provide an outstanding service to our highly valued customers. We look forward to welcoming you again during your next trip to Dresden.

10/10 Fremragende

Asim

Overnattede 1 nat i september 2022
Svar fra Adrian Anger den 28. sep. 2022
Vielen Dank für Ihre sehr gute Bewertung. Wir freuen uns, dass es Ihnen gefallen hat.

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2022
Svar fra Adrian Anger den 16. sep. 2022
Vielen Dank für Ihre gute Bewertung. Wir freuen uns, dass es Ihnen so gut gefallen hat.

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Service og personale
Hotel værelse ok Restaurant aften DÅRLIGT- ekstrem langsom og dårlig service! Morgenmad supergodt!
Overnattede 2 nætter i juni 2022
Svar fra Adrian Anger den 28. sep. 2022
Thank you for your review

8/10 Udmærket

Lars

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Skønt hotel med venlig personale og dejlig belligenhed tæt på hovedbanegården'
Overnattede 3 nætter i august 2021
Svar fra Fr. Rutke den 11. jan. 2022
Hello, thank you very much for your good rating. Please recommend us. Kind regards

8/10 Udmærket

Trine

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Udemærket ophold
Pullmann Hotel ligger dejlig centralt. Hotellet havde små værelser men meget lækker udsigt. Desværre virkede Aircondition ikke.
Overnattede 1 nat i maj 2021
Svar fra Olivia Zimmer | Trainee Pullman Dresden Newa den 26. jun. 2021
We would like to kindly thank you for submitting your impressions of your stay in our hotel. We remain grateful for every opinion that helps us to improve our work. However, we are not able to translate your comment into German. We would feel honoured if you could recommend us. We look forward to welcoming you as our guest next time you are in Dresden. Best regards

8/10 Udmærket

Annette

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Centralt placeret i forhold til tog, indkøb
Vi tilbragte et par nætter på hotellet. Parkering i kælderen under pladsen, ud for hotellet. Betales ekstra oven i overnatningen. Hotellet er super placeret, hvis man ankommer med tog til Dresden. Lokale indkøbs muligheder rundt om hjørnet. Ok morgenmad. Ok basis værelse. Hotellet ligger klods op af en central gågaden, som du kan følge helt ned til gamle centrale Dresden med alle seværdighederne.
Overnattede 3 nætter i juli 2020
Svar fra Adrian Anger den 13. okt. 2022
Thank you for your review. We appreciate your feedback.

6/10 Okay

Anette

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Skønt hotel med fantastisk udsigt
Super fint hotel, aircondition virkede ikke og Wifi var meget langsomt. Men ellers rigtig fint hotel. Og super udsigt. Dejlig morgenmad.
Overnattede 1 nat i juli 2020
Svar fra Adrian Anger den 13. okt. 2022
Thank you for your review. We appreciate your feedback.

10/10 Fremragende

Peter

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fino
Fint ophold, rent og pænt. Fin service, god beliggenhed...
Overnattede 1 nat i juli 2020
Svar fra Fr. Rutke den 11. jan. 2022
Hello, thank you very much for your very good rating. Please recommend us. Kind regards

8/10 Udmærket

Jacob B.

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i august 2019
Svar fra Isabel Himmelreich den 10. jan. 2020
Über Ihre sehr gute Bewertung freuen wir uns – vielen Dank. Schön, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat. Das zeigt uns, dass wir auf dem richtigen Weg sind, unsere Gäste allseits zufrieden zu stellen. Vielen Dank, wenn Sie uns weiter empfehlen würden. Und kommen Sie gern recht bald wieder – auch wir freuen uns über zufriedene Gäste. Freundliche Grüße – Isabel Himmelreich | Pullman Dresden Newa

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale
Ligegyldigt. Uvenlig reception. Men rent og ok seng
Overnattede 1 nat i juli 2019
Svar fra Hotel Pullman Dresden Newa den 26. jul. 2019
We would like to kindly thank you for submitting your impressions of your stay in our hotel. We remain grateful for every opinion that helps us to improve our work. However, we are not able to translate your comment into German. We would feel honored if you could recommend us. We look forward to welcoming you as our guest next time you are in Dresden. Best regards

8/10 Udmærket

Vibeke, Esbjerg

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejlig hotel
Dejligt værelse med fantastisk udsigt over byen. Skøn morgenmads buffe med venligt personale. Hurtig ind og udtjekning.
Overnattede 4 nætter i april 2019
Svar fra Adrian Anger den 6. maj 2019
We would like to kindly thank you for submitting your impressions of your stay in our hotel. We remain grateful for every opinion that helps us to improve our work. However, we are not able to translate your comment into German. Best regards

10/10 Fremragende

Dominik

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
very clean with central location
Very nice and clean room, good breakfast buffet with various eggs made on demand, and fresh fruit salad just to mention my favourites. Excellent location on a pedestrian street, 5 min. walk from the main train station, and close to the center. Nice and helpful staff at check in/out. We will use this hotel again.
Overnattede 2 nætter i april 2019
Svar fra Adrian Anger den 6. maj 2019
We would like to kindly thank you for submitting your impressions of your stay in our Hotel. We are happy that you liked your stay in our Hotel. We are looking Forward to seeing you again in Dresden. Best regards

10/10 Fremragende

Jan

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i juli 2018
Svar fra Dolph Haupt den 19. sep. 2018
Guten Tag, was können wir zu Ihrer rundum sehr guten Benotung über unser Hotel schon sagen, als einfach „Danke“. Wir würden uns freuen, Sie erneut in Dresdens höchstem Hotel begrüßen zu dürfen.

8/10 Udmærket

Jens

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Stort velfungerende hotel
Meget stort og højt hotel. Kan forekomme industrielt, men fin betjening af personalet
Overnattede 3 nætter i august 2018
Svar fra Adrian Anger den 17. aug. 2018
We would like to kindly thank you for submitting your impressions of your stay in our hotel.

10/10 Fremragende

Jørgen Erik K

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fin beliggende kvalitetshotel
Hotel beliggende direkte ved hovedbanegården så det var let at komme rundt. Der var gåafstand til Elben og de historiske bygninger. Tæt på forretninger og spisesteder. Meget fin morgenmadsbuffet.
Overnattede 3 nætter i juli 2018
Svar fra Adrian Anger den 14. aug. 2018
Hello, we would like to kindly thank you for submitting your impressions of your stay in our hotel. We remain grateful for every opinion that helps us to improve our work. However, we are not able to translate your comment into German.

10/10 Fremragende

Nicholas Erik, Berlin

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Pullmann Newa
Pænt værelse med udsigt over Prager Strasse og flot morgenmad
Svar fra Your Pullman Dresden Newa Team den 8. maj 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Fremragende

Sanne

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
et dejligt hotel som man ønsker at besøge igen.
Dejligt hotel med store rene værelser og ikke mindst morgen maden var suveren
Overnattede 1 nat i juli 2017
Svar fra Pullman Dresden Newa den 15. sep. 2017
Godmorgen Vi ser frem til den meget gode anmeldelse af dit ophold på vores hotel. Vi vil gerne takke for dit besøg på vores hotel og vores fremragende morgenmad. Så vi ser, at vi er på en god måde at tilfredsstille vores gæster på alle sider. Tak fordi du har anbefalet os til dine venner. Og som allerede næsten lovet, kom tilbage til os igen i Dresden. Vi ser også frem til glade gæster. Med venlig hilsen - Reinhard Herrmann | PR og marketingchef Pullman Dresden Newa

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Svar fra General Manager den 18. dec. 2016
Guten Tag, über die gute Bewertung Ihres Aufenthaltes bei uns freuen wir uns. Schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Das zeigt uns, dass wir auf dem richtigen Weg sind, unsere Gäste allseits zufrieden zu stellen. Vielen Dank, wenn Sie uns weiter empfehlen würden. Und kommen Sie gern recht bald wieder – auch wir freuen uns über zufriedene Gäste. Freundliche Grüße – Reinhard Herrmann | Public Relations and Marketing Manager Pullman Dresden Newa

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dresden er en spændende by..
Rigtig dejligt ophold. Eneste minus var, at internet forbindelsen kunne have været meget, meget bedre.
Svar fra Pullman Dresden Newa den 24. okt. 2015
Good day and thank you for your very good assessment of our hotel. We are pleased that you liked so well in Dresden and we were able to satisfy you during your stay. As for your Internet access, this is for us not really understandable, because our hotel guests is available throughout the hotel indefinitely and free access with up to 512 kB available. For more demanding guests even a speed access at up to 100 MB, which is however calculated. Nice if you recommend us to your circle on. But please come back to us, if you are in Dresden again - because we are pleased with all guests. Kind regards - Reinhard Herrmann | Executive Assistant Pullman Dresden Newa

8/10 Udmærket

jens, København

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hotel med rigtig god restaurant. Værelserne er lidt "sjove", idet brusekabine er placeret midt i selve værelset.
Svar fra Pullman Dresden Newa den 22. aug. 2015
God dag og tak for din gode bedømmelse af vores hotel. Vi er glade for, at vi var i stand til at nyde, især med vores restaurant og det glas komfort brusebad i midten af dit værelse. Rart, hvis du anbefale os til din cirkel på. Men kan du komme tilbage til os gerne, hvis du er i Dresden igen - fordi vi taler om en imponerende ophold. Med venlig hilsen - Reinhard Herrmann | Executive Assistant Pullman Dresden Newa

10/10 Fremragende

Poul, Blokhus

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Flot designhotel
Flot hotel med god beliggenhed, service og komfort. Super at baderummet er mit i lokalet og man ser ned over hele gågademiljøet.
Svar fra Pullman Dresden Newa den 11. jul. 2015
God dag og tak for din gode bedømmelse af vores hotel. Vi er glade for, at vi var i stand til at tilfredsstille dig med mange ting: med vores service og komfort, design og den fremragende placering af vores hotel ... Nice, hvis du anbefale os til din cirkel på. Men kan du komme tilbage til os, når du opholder dig i Dresden - fordi vi taler om en imponerende ophold. Med venlig hilsen - Reinhard Herrmann | Executive Assistant Pullman Dresden Newa

10/10 Fremragende

Ronny

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Unbedingt zimmer in den höheren Etagen buchen.
Overnattede 1 nat i maj 2024

10/10 Fremragende

mark

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Quiet room. Close to train. About a mile from historic area
Overnattede 1 nat i maj 2024

8/10 Udmærket

Stefan, Ammersbek

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
.
Overnattede 2 nætter i maj 2024
Svar fra i.A. Jana Bellmann | Guest Relation Coordinator den 14. maj 2024
Wir freuen uns zu sehen, dass Sie einen wunderbaren Aufenthalt in Dresden und in unserem Haus hatten. Vielen Dank also für Ihre gute Benotung und bis bald im Pullman! Herzliche Grüße, i.A. Jana Bellmann Guest Relation Coordinator

8/10 Udmærket

Virginia

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Personal sehr freundlich Die Zimmer haben schon leichte Gebrauchsspuren Teppich mehrere Flecken Gemeldete Probleme wurden sofort gelöst . Der Ausblick auf die Prager Straße - topp (aus 4.Etage)
Overnattede 3 nætter i maj 2024
Svar fra Jana Bellmann | Guest Relation Coordinator den 16. maj 2024
Vielen Dank für die gute Gesamtbewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Ich freue mich, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und wir Sie mit mit der tollen Lage und dem fantastischen Ausblick in die Altstadt Dresdens überzeugen konnten. Besonders freue ich mich, dass wir Ihnen vor Ort helfen konnten und unser Service Sie zufrieden gestellt hat. Uns ist es sehr wichtig, Ihnen bei jedem Kontakt eine Freude zu bereiten. Gleichermaßen ernst nehme ich Ihre kritischen Worte. Wir sind seit einiger Zeit dabei, unsere Zimmer schrittweise zu modernisieren und aufzuarbeiten, sodass mit der Zeit immer weniger Abnutzungsspuren sichtbar sein werden. Überzeugen Sie sich doch gern bei Ihrem nächsten Dresden-Besuch vom Erfolg unserer Bemühungen! Es grüßt Sie herzlich, i.A. Jana Bellmann Guest Relation Coordinator

8/10 Udmærket

Carlo

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i april 2024
Svar fra i.A. Jana Bellmann | Guest Relation Coordinator den 14. maj 2024
On behalf of the entire team, I would like to thank you very much for taking the time to leave us such positive feedback. We hope that we will soon be able to contribute once again to an all-round wonderful Dresden experience. Warm regards,i.A. Jana Bellmann Guest Relation Coordinator

10/10 Fremragende

Lyudmila

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Everything was excellent.
Overnattede 6 nætter i april 2024
Svar fra i.A. Jana Bellmann | Guest Relation Coordinator den 14. maj 2024
Thank you for sharing your thoughts on your stay with us. We especially appreciate the positive comments and hope to see you again soon! Best regards,i.A. Jana Bellmann Guest Relation Coordinator

10/10 Fremragende

melanie

Overnattede 1 nat i april 2024
Svar fra i.A. Jana Bellmann | Guest Relation Coordinator den 14. maj 2024
Über eine so positive Benotung freuen wir uns sehr, vielen Dank! Besuchen Sie uns doch gern wieder, wenn Sie einmal in Dresden sind. Bis dahin die besten Grüße,i.A. Jana Bellmann Guest Relation Coordinator

8/10 Udmærket

Kim, Nanaimo

Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overall this is a great place to stay. Check in was a bit difficult but mainly my fault. I was very tired, was asked for my passport which the clerk took, she noted information from it, gave it back and I put it away. Then she had me fill out the registration and ordered me to write my passport number and date of birth. I suggested she already had this and was informed that there are rules in Germany and that is how we do it. I'm Canadian and those would be fighting words at home but I understand I am in a different country. Other than that the hotel is great with a good sauna open 16:00 to 22:00 and the breakfast buffet is superb! There could be in room coffee however as having to get dressed before having coffee is tough for an old guy like me
Overnattede 3 nætter i marts 2024
Svar fra Jana Bellmann den 12. apr. 2024
On behalf of the entire team, I would like to thank you very much for taking the time to give us your positive feedback and for relaxing in our sauna and enjoying our first-class breakfast. Of course I can understand that you are exhausted after such a long journey and I am pleased that everything could be sorted out on site. We will also be happy to help you find the best room category for you next time. As our rooms all have a similar layout, we have actively decided to differentiate between our categories in terms of amenities. Our superior rooms are all located on the next floor up, and our deluxe rooms and suites, for example, include a tea station and stocked minibar in addition to the coffee machine you require. I look forward to welcoming you again on your next visit to Dresden, wish you all the best and send you my best regards, on behalf of Jana Bellmann Guest Relation Coordinator

8/10 Udmærket

ILSIG

Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Adrian Anger den 11. mar. 2024
Vielen Dank für die sehr positive Bewertung Ihres Aufenthalts. Wir freuen uns, dass es Ihnen so gut gefallen hat.

10/10 Fremragende

Alpin

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Svar fra Adrian Anger den 11. mar. 2024
Vielen Dank für die sehr positive Bewertung Ihres Aufenthalts. Wir freuen uns, dass es Ihnen so gut gefallen hat.

10/10 Fremragende

Irena

Overnattede 2 nætter i januar 2024
Svar fra Adrian Anger den 11. mar. 2024
Vielen Dank für die sehr positive Bewertung Ihres Aufenthalts. Wir freuen uns, dass es Ihnen so gut gefallen hat.

6/10 Okay

Jessika

Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra i.A. Jana Bellmann | Guest Relation Coordinator den 14. maj 2024
Vielen Dank, dass Sie Ihren Aufenthalt bewertet haben. Schade, dass wir aus den bloßen Zahlen nichts Konkretes entnehmen können. Denn wir sehen aufgezeigte Hinweise immer als Chance, unsere Gäste künftig umso besser zu betreuen. Vielleicht geben Sie uns ja die Gelegenheit, unser Haus bei Ihrem nächsten Dresden-Besuch von einer anderen Seite kennenzulernen. Wenn Sie etwas auf dem Herzen haben, melden Sie sich mit Ihrem Feedback gern noch einmal direkt bei mir. Freundliche Grüße, i.A. Jana Bellmann Guest Relation Coordinator

10/10 Fremragende

Osamu

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
You can keep away from unnecessary house keeping for environmental protection reason. If you can donate the cost of house keeping, it would be better.
Overnattede 3 nætter i december 2023
Svar fra i.A. Jana Bellmann | Guest Relation Coordinator den 28. mar. 2024
How pleasant that we were able to satisfy you in all respects and thank you very much for your good review. I am glad that you liked our "Make a green choice" program. We have actively decided to offer the drinks voucher or Accor bonus points as a thank you, so that more guests use our program as an incentive and thus contribute to protecting the environment. As a hotel, we also make donations independently of this program, for example just last week to the Lacrima Foundation for bereavement counseling for children & adolescents.Please feel free to drop by again on your next visit to Dresden - if you have any questions or requests, our team will be happy to help you at any time and sends our best regards,

6/10 Okay

Yong hun

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
화장실벽이 유리라 복수인원 숙박시 불편. 너무 비용을 줄이려 한듯. 바람이 많이 불어서 소음이 많이 들렸고, 난방이 전혀되지 않았슴. 실내화도 요청하면 제공. 단순히 잠만 자기 좋은 호텔. 가성비는…..
Overnattede 1 nat i december 2023

10/10 Fremragende

Romy

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 3 nætter i december 2023

10/10 Fremragende

Hay Hong

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Near Central station, breakfast is good nice staff
Overnattede 2 nætter i december 2023

10/10 Fremragende

Jessika

Overnattede 1 nat i december 2023

10/10 Fremragende

Gerhard

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Gute Lage, freundliches Personal, sehr Rein
Overnattede 4 nætter i november 2023

8/10 Udmærket

Stefan

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sehr schönes Hotel mit guter Frühstücksauswahl. Sehr gute Lage. Parkmöglichkeiten in der Nähe des Hauptbahnhofs vorhanden.
Overnattede 3 nætter i november 2023

10/10 Fremragende

Barbara

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Gut ausgestattetes, zentral gelegenes Hotel, vom Hauptbahnhof 5 Min. zu Fuß; 10 Minuten zum Altmarkt. Sehr freundliches Personal; hervorragendes Frühstücksbüffet. Immer wieder gerne!
Overnattede 2 nætter i december 2023

10/10 Fremragende

Irena

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotel Pullman - Dresden
Das Hotel ist wunderbar, sonst würde ich nicht wiederkommen, ich würde es sehr gerne weiterempfehlen, Sauberkeit, hervorragendes Frühstück, aber vor allem das nette Personal, vielen Dank und ich empfehle es gerne weiter! Irena aus Tschechien.
Overnattede 2 nætter i november 2023

8/10 Udmærket

Arnold

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Schönes, stadtnahes Hotel. Käseauswahl beim Frühstück ausbaubar, sonst gutes Frühstück
Overnattede 4 nætter i oktober 2023
Svar fra VF den 13. nov. 2023
Vielen Dank für Ihr Feedback zu unserem schönen und stadtnahen Hotel. Wir schätzen Ihre Anregungen bezüglich der Käseauswahl beim Frühstück sehr. Gern möchte ich erwähnen, dass wir unseren Gästen eine vielfältigere Auswahl bieten von 7 verschiedenen Käsesorten, darunter 3 verschiedene Schnittkäsesorten, einen regionalen Käse, Frischkäse, Brie und Mozzarella. Ich hoffe, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Falls Sie noch etwas auf dem Herzen haben sollten, so zögern Sie nicht Kontakt aufzunehmen. Freundliche Grüße –
Vivien Fenz, Social Media & Guest Relation Coordinator

6/10 Okay

Egils

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring
Overnattede 1 nat i november 2023
Svar fra VF den 8. nov. 2023
Vielen Dank für Ihre Bewertung und Ihr ehrliches Feedback zu Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel. Ich schätze es sehr, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Eindrücke mit uns zu teilen. Es tut mir leid zu hören, dass Ihr Aufenthalt nur 6 von 10 Punkte verdient hat. Ihre Zufriedenheit ist uns sehr wichtig, und ich würde gerne mehr darüber erfahren, was wir verbessern können, um Ihren nächsten Aufenthalt zu einem besseren Erlebnis zu machen. Wenn Sie spezifische Anliegen oder Verbesserungsvorschläge haben, zögern Sie bitte nicht, sie mit uns zu teilen. Freundliche Grüße – Vivien Fenz, Social Media & Guest Relation Coordinator

8/10 Udmærket

HYO JIN

Overnattede 2 nætter i oktober 2023
Svar fra VF den 27. okt. 2023
Herzlichen Dank für Ihre Bewertung! Ihre Zufriedenheit ist für uns von größter Bedeutung. Sollten Sie konstruktive Kritik oder Anregungen haben, die uns helfen können, unseren Service zu optimieren, teilen Sie sie bitte mit mir. Ich freue mich darauf, Sie bald erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Freundliche Grüße – Vivien Fenz, Social Media & Guest Relation Coordinator

10/10 Fremragende

Thomas

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Toll
War ein super Aufenthalt gerne wieder sehr zentral Frühstück sehr gute Auswahl und das Personal war sehr zuvorkommend im gesamten Haus
Overnattede 2 nætter i oktober 2023
Svar fra VF den 23. okt. 2023
Herzlichen Dank für Ihre Bewertung! Es freut mich sehr, dass Sie eine angenehme Zeit bei uns hatten und das Frühstück genossen haben. Ich hoffe, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und falls Sie noch etwas auf dem Herzen haben sollten, so zögern Sie nicht Kontakt aufzunehmen. Freundliche Grüße – Vivien Fenz, Social Media & Guest Relation Coordinator

10/10 Fremragende

Nino

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Wie immer war das Zimmer toll, Soweit alles Hervorragend ...nur mit dem Druck der Rechnung müssen wir noch mal nacharbeiten
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra VF den 23. okt. 2023
Herzlichen Dank für Ihre Bewertung! Es freut mich sehr, dass Sie eine angenehme Zeit bei uns hatten. Vielen Dank auch für Ihren Hinweis zum Rechnungsausdruck. Ich hoffe, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und falls Sie noch etwas auf dem Herzen haben sollten, so zögern Sie nicht Kontakt aufzunehmen. Freundliche Grüße – Vivien Fenz, Social Media & Guest Relation Coordinator

8/10 Udmærket

Jens

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i oktober 2023
Svar fra VF den 17. okt. 2023
Guten Tag, vielen Dank für Ihre Bewertung. Es freut mich zu sehen, dass Sie zufrieden waren. Ich hoffe, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Falls Sie noch etwas auf dem Herzen haben sollten, so zögern Sie nicht Kontakt aufzunehmen. Freundliche Grüße – Vivien Fenz, Social Media & Guest Relation Coordinator