Terrasse/gårdhave

Anmeldelser af Leonardo Hotel Dresden Altstadt

3 out of 5
Leonardo Hotel Dresden Altstadt
Magdeburger Str. 1a, Dresden, SN

Anmeldelser

8,4

Alletiders

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 249 af i alt 645 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 304 af i alt 645 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 70 af i alt 645 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 13 af i alt 645 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 9 af i alt 645 anmeldelser" "

9,2/10

Rengøring

8,6/10

Service og personale

8,0/10

Faciliteter

8,6/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,8/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

4/10 Dårligt

Annie

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
3 dage uden morgenmad i Dresden
Vi ankom til hotellet 02.06.23. Det første, vi får at vide, er at det ikke er muligt at få morgenmad på hotellet - alt er optaget! Det er alt for dårligt!! Vi bestilte opholdet 15.08.22!!! 4 ældre mennesker, der skal ud i byen i 3 dage for at få morgenmad…, hvad fanden er meningen?!?!
Overnattede 3 nætter i juni 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 7. jun. 2023
Dear Annie, Thank you for taking the time to rate your stay at the Leonardo Dresden Altstadt. We are very sorry that we could not meet your expectations in the breakfast area and would like to apologize to you. Due to the renovation of the actual breakfast area, we have to comply with an upper limit of breakfast guests and therefore cannot be booked on site at the moment, we are sorry. Thank you for letting us know. Kind regards,

8/10 Udmærket

Torben

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fint til prisen og god beliggenhed
Fint til prisen, og virkelig god beliggenhed i forhold til centrum.
Overnattede 1 nat i juli 2022
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 31. jul. 2022
Dear Torben, Thank you for taking the time to share your feedback and that you liked the price-performance ratio of our house. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Best regards,

8/10 Udmærket

Bell Louise Wigelsen

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fint hotel med en lækker morgenmadsbuffet. Receptionisten, der tjekkede os ind var meget venlig og hjælpsom. Sengene var behagelige og badeværelserne ar alt det nødvendige.
Overnattede 7 nætter i april 2022
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 29. apr. 2022
Dear Bell Louise, Thank you very much for your lovely review. Our team and I are very happy that we were able to convince you and that you had a good time at our hotel. We look forward to your next visit and wish you all the best. Kind regards,

8/10 Udmærket

Henrik

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i september 2019
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 3. okt. 2019
Hallo Henrik, Ihnen als unser Gast einen herausragenden Service zu bieten liegt uns sehr am Herzen und es ist uns eine große Freude aus Ihren Punkten zu erkennen, dass Sie unsere Bemühungen zu schätzen wissen. Gern begrüßen wir Sie erneut in unserem Leonardo Hotel Dresden Altstadt. Beste Grüße,

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nice hotel helpful staff all in all very pleasant..
Overnattede 1 nat i august 2019
Svar fra Leonardo Hotel Dresden Altstadt den 11. sep. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your evaluation. We are looking forward to your next visit and wish you all the best. Kind regards, Mandy Hoffmann, Leonardo Hotels

8/10 Udmærket

Vivian

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Service og komfort.
Et godt hotel med god service og komfort. Vi overnattede kun en enkelt nat, da vi var på gennemrejse. Aftensmaden på hotellet var både billigt og rigtig godt. Stort morgenbord med meget at vælge imellem.
Overnattede 1 nat i juli 2019
Svar fra Leonardo Hotel Dresden Altstadt den 26. jul. 2019
Dear Vivian, Thank you very much for your given feedback. We are looking forward to your next stay at Leonardo Hotel Dresden Altstadt and wish you all the best. Kind regards, Mandy Hoffmann, Leonardo Hotels

8/10 Udmærket

Evan

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
God beliggenhed for besøg i bymidten.Ikke mange spisesteder i nærområdet. Leonardo hotellet lever op til, hvad vi før har prøvet
Overnattede 5 nætter i april 2019
Svar fra Leonardo Hotels den 26. apr. 2019
Dear Evan, Thank you very much for choosing our Leonardo Hotel Dresden Altstadt. We are happy that we met your expectations. Our team and I wish you all the best and would like to welcome you back again in the future. Kind regards, Mandy Hoffmann, Leonardo Hotels

10/10 Fremragende

Bjørn

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
God beliggenhed
Hotellet lå godt med hensyn til at parkere, og afstanden til den gamle bydel var ca. 15 minutter til fods. Værelset var lydisoleret, så vi hørte ingen støj. Morgenmaden var fortrinelig og prisen for værelset ok. Vi kunne ikke finde hotellet i første omgang trods gps for indkørslen var lidt gemt.
Overnattede 3 nætter i juli 2017
Svar fra L Hotel Dresden Altstadt den 4. aug. 2017
Dear Bjørn, Thank you for taking the time to post a review, I am delighted that you enjoyed the Leonardo Breakfast and I will be sure to pass all of your comments onto the F&B Manager. Simone Leonhardt, General Manager - Leonardo Hotel Dresden Altstadt

6/10 Okay

Erik, Juelsminde

Udmærket
Svar fra L Hotel Dresden Altstadt den 15. jul. 2016
Dear Erik, a very warm THANK YOU. Until your next stay we wish you all the best. Simone Leonhardt - General Manager

10/10 Fremragende

Viktoriya

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Svar fra L Hotel Dresden Altstadt den 2. jun. 2016
Liebe Viktoriya, :-) DANKESCHÖN. Das gesamte Team empfängt Sie gern wieder und wünscht Ihnen bis dahin in eine für Sie schöne Zeit.

8/10 Udmærket

Astrid, Denmark

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Value for money
Value for money. Meget venligt personale. Pænt, rent og stille værelse, omend lidt lille. Der var ingen støj fra vejen nedenfor, når vinduerne var lukket.Vil bestemt bo her igen.
Svar fra L Hotel Dresden Altstadt den 23. feb. 2016
Dear Astrid, it is our goal to make each of our guests feel special. We will work hard to achieve this goal. Thank you very much for your nice comments about our Leonardo Hotel Dresden Altstadt.

8/10 Udmærket

Inge Maria, Lestrup 4500 Nykøbing Sjælland

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
ok
OK på henblik at man skal til koncert og kun overnatte en nat dejlig nær koncerthallen
Svar fra L Hotel Dresden Altstadt den 21. nov. 2015
Dear Inge Maria, thank you for visiting and providing us with your impressions of our hotel. With great pleasure we would like to welcome you again as a guest in Dresden.

8/10 Udmærket

Thorkil, Danmark

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Udmærket byhotel
Tilfredsstillende for et kort ophold i Dresden - alt nødvendigt uden den store luksus - god til prisen!

10/10 Fremragende

Birgit Brøndum, Dresden

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super hotel

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
lækkert hotel
Hotellet var rigtig lækkert, super værelser rart personale.Var desværre uheldig at værer i Dresden i heldags regn,men fik set det vil gerne ville.

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt Hotel
Vi var meget tilfred med opholdet. Morgenbuffeten var overraskende varieret og rigelig. Vi var ikke opmærksom på, at vor reservation IKKE omfattede betaling for morgenmad, hvorfor vi fik en regning på 12 €/pers/dag.

10/10 Fremragende

Thomas

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

10/10 Fremragende

Thomas

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

10/10 Fremragende

poul

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
rigtig godt hotel med uspændende beliggenhed
et rigtigt godt hotel med god service og i gåafstand - 15 min - fra altstadt. ligger tæt på jernbane og forholdsvis stor vej. hvilket er en uspændende beliggenhed. støj ikke væære endi andre storbyer

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Værelsets komfort
Hotelværelserne er for små og AC kunne ikke følge med til at holde værelset køligt

8/10 Udmærket

Marina

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Das Hotel befindet sich direkt vor den Gleisen und mit offenen Fenster ist sehr laut. Alles andere war in Ordnung. Ein Parkhaus ist direkt nebenan.
Overnattede 1 nat i maj 2024
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 15. maj 2024
Liebe Marina, vielen Dank für Ihr Feedback und Hinweise zur Lautstärke. Wir haben schallisolierte Fenster und eine Frischluftzufuhr auf den Zimmern, da lässt es sich auch mit geschlossenem Fenster aushalten. Wir wünschen uns, dass Sie bald erneut unser Gast sind und Ihnen alles Gute. Viele Grüße,

8/10 Udmærket

Sabine

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Location was good, but very noisy due to roads and railroad.
Overnattede 3 nætter i maj 2024
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 14. maj 2024
Dear Sabine, Nice to read that you have our location in positive memory. Best regards,

10/10 Fremragende

Carlo

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i april 2024
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 23. apr. 2024
Dear Carlo, We would be happy to welcome you at any time and wish you all the best. Best regards,

6/10 Okay

Alexander

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring
Keine Parkplätze, viel Schmutz auf Boden, Spinnennetze am Decke in Badewanne und direkt über Bett.
Overnattede 1 nat i marts 2024
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 1. apr. 2024
Hallo Alexander, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Aufenthalt im Leonardo Deresden Altstadt zu bewerten. Gästekommentare helfen uns, ständig unsere Leistungen auf den Prüfstand zu stellen. Wir danken Ihnen aufrichtig für Ihre Meinung. Teilen Sie uns das nächste Mal doch bitte vor Ort Ihre Kritikpunkte mit, dann haben wir sofort die Möglichkeit zu reagieren. Falls es die Verfügbarkeit zulässt, bieten wir unseren Gästen in solchen Fällen gern ein Alternativzimmer an. Wir können Ihre Unzufriedenheit bezüglich des Parkens verstehen. Wir bitten um Ihr Verständnis, das wir keinen eigenen Parkplatz haben, uns jedoch direkt neben einem Parkhaus befinden, deshalb profitieren unsere Gäste von der angrenzenden Parkmöglichkeit. Wir wünschen uns, dass Sie uns eine weitere Chance geben und wir bei Ihrem Aufenthalt Ihren Erwartungen rundum gerecht werden. Herzliche Grüße,

8/10 Udmærket

Alexander

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ein schönes, sauberes Hotel
Overnattede 3 nætter i marts 2024
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 1. apr. 2024
Hallo Alexander, Vielen Dank für Ihre positive Einschätzung und bis zum nächsten Aufenthalt verbleiben wir mit freundlichen Grüßen,

8/10 Udmærket

Wolfgang

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i marts 2024
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 18. mar. 2024
Hallo Wolfgang, Danke, für Ihre Bewertung. Bis zu Ihrer nächsten Buchung und alles Gute. Mit freundlichen Grüßen,

2/10 Forfærdeligt

Gunda

Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra L. Schwenke Guest Relations Support den 8. jan. 2024
Dear Gunda,thank you for your feedback. Unfortunately we were not able to convince you of our service and standard. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Kind regards,

10/10 Fremragende

Nancy

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
I was pleasantly surprised at how nice this hotel was! some of the reviews were not great, and next to train station. i stayed for 4 nts and went to the circus. i did not go near the train station at night but went the other direction and it was fine even walking or riding a bike at night. the hotel itself is nice with a nice bar in the lobby. there were people downstairs at night enjoying cocktails. there is a coffee shop and a grocery store across the street which were very convenient. a great place to stay outside of town and very convenient to where the circus was performing
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra L. Schwenke Guest Relations Support den 29. dec. 2023
Dear Nancy,thank you very much for your lovely feedback and your visit in our hotel.It is so great to read that we were able to convince you completely of our service and standard.Your comments are such a big compliment to our whole hotel team.We look forward to your next visit and wish you all the best for the new year.Kind regards

10/10 Fremragende

Janine

Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 20. dec. 2023
Hallo Janine, Danke, für Ihre Bewertung mit der bestmöglichen Punktzahl. Bis zu Ihrer nächsten Buchung und alles Gute. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 Fremragende

Christopher

Overnattede 3 nætter i december 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 20. dec. 2023
Hallo Christopher, Es freut uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und wir Ihnen einen angenehmen Aufenthalt ermöglichen konnten. Viele Grüße,

2/10 Forfærdeligt

Dr. Ulrich

Overnattede 2 nætter i december 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 20. dec. 2023
Hallo Dr. Ulrich, vielen Dank für Ihre Bewertung. Gästefeedbacks sind sehr wichtig und werden von uns aufmerksam ausgewertet. Schade, dass es nicht für eine höhere Punktzahl gereicht hat. Gern möchten wir von Ihnen erfahren, was wir verbessern können, um Ihre Erwartungen zu 100% zu erfüllen. Wir wünschen Ihnen alles Gute. Viele Grüße,

10/10 Fremragende

Stephanie

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
War alles total Angenehm
Overnattede 3 nætter i november 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 20. dec. 2023
Hallo Stephanie, Es freut uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und wir Ihnen einen angenehmen Aufenthalt ermöglichen konnten. Viele Grüße,

8/10 Udmærket

Holger

Overnattede 3 nætter i september 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 16. okt. 2023
Hallo Holger, Wir freuen uns, dass Sie mit schönen Erinnerungen nach Hause zurückgekehrt sind. Wir wünschen Ihnen alles Gute. Herzliche Grüße,

10/10 Fremragende

Kwangsun

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i september 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 6. okt. 2023
Dear Kwangsun, Thank you very much for your feedback. Guest comments are extremely useful for improving our performance. It is our goal to make each of our guests feel special. We are glad to welcome you again to our hotel and wish you all the best. Kind regards,

10/10 Fremragende

Marion

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Wir haben uns sehr wohl gefühlt und das Personal war rundherum sehr freundlch. Kann man nur weiterempfehlen.
Overnattede 3 nætter i september 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 22. sep. 2023
Liebe Marion, Vielen Dank für Ihre positive Einschätzung und bis zum nächsten Aufenthalt verbleiben wir mit freundlichen Grüßen,

10/10 Fremragende

Thomas

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Gut , freundlich , sauber
Overnattede 2 nætter i august 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 21. aug. 2023
Hallo Thomas, Es freut uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und wir Ihnen einen angenehmen Aufenthalt ermöglichen konnten. Viele Grüße,

8/10 Udmærket

Gerd-Wolfgang

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Schönes Zimmer, nettes Personal
Overnattede 4 nætter i august 2023
Svar fra Melanie Hartmann, Assistant FO Manager DD den 17. aug. 2023
Hallo Gerd-Wolfgang, wir möchten die Chance nutzen, um uns bei Ihnen für Ihre positive Bewertung zu bedanken. Es freut uns sehr, dass Sie bei uns eine tolle Zeit verbracht und sich wohl gefühlt haben. Wir wünschen uns, bald erneut Ihr Gastgeber sein zu dürfen und Ihnen alles Gute. Mit freundlichen Grüßen,

2/10 Forfærdeligt

Dirk

Overnattede 1 nat i august 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 28. aug. 2023
Hallo Dirk, vielen Dank für Ihre Bewertung. Gästefeedbacks sind sehr wichtig und werden von uns aufmerksam ausgewertet, da sie für die Weiterentwicklung unseres Hauses unentbehrlich sind. Schade, dass es nicht für eine höhere Punktzahl gereicht hat. Gern möchten wir von Ihnen erfahren, was wir verbessern können, um Ihre Erwartungen zu 100% zu erfüllen. Wir wünschen uns, dass Sie sich bei Ihrer nächsten Reise erneut für uns entscheiden und Ihnen alles Gute. Viele Grüße,

10/10 Fremragende

Claire

Overnattede 2 nætter i juni 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 30. jun. 2023
Dear Claire, Our mission is to offer our guests the best possible hospitality and service. Nice that we achieved this goal with you. Best regards,

10/10 Fremragende

Markus

Overnattede 1 nat i juni 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 28. jun. 2023
Hallo Markus, Vielen Dank für Ihre positive Einschätzung und bis zum nächsten Aufenthalt verbleiben wir mit freundlichen Grüßen,

10/10 Fremragende

Andreas

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Parkmöglichkeiten Lage
Overnattede 1 nat i april 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 2. maj 2023
Hallo Andreas, Vielen Dank für Ihre positive Einschätzung und bis zum nächsten Aufenthalt verbleiben wir mit freundlichen Grüßen,

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i marts 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 9. mar. 2023
Dear guest, Many thanks for great recommendation. Leonardo Dresden Altstadt-Team is looking forward to hosting you again. Best regards,

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i februar 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 20. feb. 2023
Dear guest, What a great rating. Thank you so much for that. We look forward to seeing you again at Leonardo Dresden Altstadt. Best regards,

8/10 Udmærket

Pascal

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i februar 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 14. feb. 2023
Hello Pascal, We don't want to miss the chance to thank you for your feedback about our Leonardo Dresden Altstadt. We are glad that you have chosen our hotel as your accommodation and that you had a good stay with us. Our team and I are looking forward to your next visit. Best regards,

8/10 Udmærket

Frank

Overnattede 2 nætter i februar 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 14. feb. 2023
Hallo Frank, Wir freuen uns, dass Sie mit schönen Erinnerungen nach Hause zurückgekehrt sind. Wir wünschen Ihnen alles Gute. Herzliche Grüße,

8/10 Udmærket

Jörg

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
gut gefallen : von der Autobahn gekommen , sehr gut ausgeschildert ( extra " Leonardo " Schild ) . Parkhaus direkt neben dem Hotel . Personal sehr freundlich und zuvorkommend . Rezeption , Service , Restaurant , alle ... Frühstückbuffett sehr umfangreich . Danke verbesserungswürdig : besseres Angebot im Abend-Restaurant & Bar . Bei der nächsten Gesamtrenovierung würde ich Schallschutzfenster Richtung Strasse/Rewe empfehlen
Overnattede 4 nætter i februar 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 6. feb. 2023
Hallo Jörg, wir freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Leonardo Dresden Altstadt erlebten. Ihre konstruktiven Hinweise zum Restaurant und den Zimmern wissen wir zu schätzen, vielen Dank. Gern möchten wir Sie bei der nächsten Möglichkeit wieder begrüßen. Herzliche Grüße,

10/10 Fremragende

Jörg

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Gute Lage, Parkhaus gleich nebenan, alle Angestellten freundlich, kommen gern wieder
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 9. jan. 2023
Hallo Jörg, Unsere Mission ist es unseren Gästen die bestmögliche Gastfreundschaft und Service zu bieten. Schön, dass wir dieses Ziel bei Ihnen erreicht haben. Herzliche Grüße,

10/10 Fremragende

Yoonkyung

Overnattede 1 nat i januar 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 9. jan. 2023
Dear Yoonkyung, Thank you very much for your lovely feedback to our Leonardo Dresden Altstadt. Best regards,

8/10 Udmærket

Franz

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
gute Erreichbarkeit zur Altstadt
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 6. dec. 2022
Hallo Franz, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Leonardo Dresden Altstadt gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen,