Alle de viste anmeldelser er indsendt af rigtige gæster. Kun rejsende, som har booket et ophold hos os, kan indsende en anmeldelse. Vi verificerer anmeldelser i henhold til vores retningslinjer og offentliggør alle anmeldelser, hvad enten de er positive eller negative.Flere oplysningerÅbner i et nyt vindue
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 707 af i alt 1004 anmeldelser" "
10 - Fremragende
707
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 251 af i alt 1004 anmeldelser" "
8 - Udmærket
251
Bedømmelse på 6 − Okay. 32 af i alt 1004 anmeldelser" "
6 - Okay
32
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 11 af i alt 1004 anmeldelser" "
4 - Dårligt
11
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 3 af i alt 1004 anmeldelser" "
2 - Forfærdeligt
3
9,6/10
Rengøring
9,4/10
Service og personale
9,4/10
Faciliteter
9,4/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
10/10 Fremragende
Jørgen
5. jul. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jørgen
Overnattede 2 nætter i juli 2023
Svar fra Anika Müller - Online Reputation Manager den 6. jul. 2023
Dear Jørgen, Thanks a million for the amazing rating on your stay at our hotel. We are delighted that you enjoyed your time with us so much and we hope to welcome you back again very soon for another fantastic abidance in Dresden. Sincerely, Your H-Hotels Team,
10/10 Fremragende
Alex
14. jun. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Alex
Overnattede 2 nætter i juni 2023
Svar fra Anika Müller - Online Reputation Manager den 15. jun. 2023
Lieber Alex, für die Bewertung unseres Hotels mit der Höchstpunktzahl bedanken wir uns sehr. Es freut uns besonders, dass Sie sich in unser Haus rundum wohlfühlten. Sollten Sie erneut in Dresden zu Gast sein, würde es uns sehr freuen Sie wiederholt in unserem Hotel willkommen zu heißen. Ihr Team von den H-Hotels,
10/10 Fremragende
jesper vestergaard
Rejste i en gruppe
10. apr. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
jesper vestergaard
Overnattede 3 nætter i april 2023
Svar fra Christina Dinklage - Online Reputation Manager den 11. apr. 2023
Dear Jesper, Thank you for your fantastic review regarding your recent stay at our hotel. We are more than happy about your 10-point rating. Please come back soon for another brilliant stay. Kind regards, Your H-Hotels Team, Christina Dinklage – Online Reputation Manager
8/10 Udmærket
Bjarne
Rejste i en gruppe
2. jan. 2023
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nice hotel. The only minus was that the buffet in the business lounge was not replenished.
Bjarne
Svar fra Christina Dinklage - Online Reputation Manager den 5. jan. 2023
Dear Bjarne,Thank you very much for your rating that you have given to our HYPERION Hotel. We are pleased that you enjoyed your stay with us and that we were able to meet your wishes and expectations for the most part. We hope to welcome you again soon! Kind regards, Your H-Hotels Team, Christina Dinklage – Online Reputation Manager
10/10 Fremragende
Mogens
9. sep. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Mogens
Overnattede 2 nætter i september 2022
Svar fra Christina Dinklage - Online Reputation Manager den 9. sep. 2022
Dear Mogens,We are deeply grateful for your fantastic rating as it shows that you had a brilliant time with us. It was our pleasure to have satisfied your expectations and we hope to welcome you back again soon for another wonderful stay.Kind regards,Your H-Hotels Team,Christina Dinklage – Online Reputation Manager
10/10 Fremragende
Ole
20. aug. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ole
Overnattede 3 nætter i august 2022
Svar fra Christina Dinklage - Online Reputation Manager den 23. aug. 2022
Dear Ole,Thank you for taking the time to share your great feedback. We hope to welcome you back soon to our hotel! Best regards, Your H-Hotels Team,Christina Dinklage – Online Reputation Manager
10/10 Fremragende
Mette Sandhoff
19. jul. 2022
Mette Sandhoff
Overnattede 1 nat i juli 2022
Svar fra Christina Dinklage - Online Reputation Manager den 21. jul. 2022
Dear Mette,
We are delighted about your brilliant rating as it confirms that your abidance at our hotel was pleasant and our conveniences highly appreciated. Please come back soon and let us enable your next stay just as memorable.
Warm regards,
Your H-Hotels Team,
Christina Dinklage – Online Reputation Manager
10/10 Fremragende
Stine Aistrup
16. jul. 2022
Stine Aistrup
Overnattede 1 nat i juli 2022
Svar fra Christina Dinklage - Online Reputation Manager den 18. jul. 2022
Dear Stine,
We are thankful for your recent stay and delighted about your amazing rating. How lovely to know that your time at our hotel was pleasant and associated with fantastic impressions. We would be more than happy to welcome you back again someday for another wonderful abidance with us in Dresden.
Best regards,
Your H-Hotels Team,
Christina Dinklage – Online Reputation Manager
10/10 Fremragende
Jesper David
14. jul. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jesper David
Overnattede 1 nat i juli 2022
Svar fra Christina Dinklage - Online Reputation Manager den 18. jul. 2022
Dear Jesper,
Thank you very much for taking the time to review your stay. We are really happy that you enjoyed your time with us and that our hotel met your expectations. We are looking forward to welcoming you soon again!
With best regards,
Your H-Hotels Team,
Christina Dinklage – Online Reputation Manager
10/10 Fremragende
Merete
7. maj 2022
Merete
Overnattede 1 nat i maj 2022
Svar fra Christina Dinklage - Online Reputation Manager den 9. maj 2022
Dear Merete,
We are thrilled to see your super rating and more than happy to know that your time at our hotel was associated with such great impressions. Please come back again someday and allow us to enable your future visit just as delightful.
Best regards,
Your H-Hotels Team,
Christina Dinklage – Online Reputation Manager
8/10 Udmærket
Merete Juhl
7. maj 2022
Merete Juhl
Overnattede 1 nat i maj 2022
Svar fra Christina Dinklage - Online Reputation Manager den 9. maj 2022
Dear Merete Juhl,
What a nice review! Thank you so much. We are happy you enjoyed and do hope you visit us again very soon!
Kind regards,
Your H-Hotels Team,
Christina Dinklage – Online Reputation Manager
6/10 Okay
Jacob
Forretningsrejsende
19. jan. 2022
Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Rengøring, service og personale
Not going here again.
Unable to charge my car in the provided parking, so I had to find an alternative parking garage, even though they stated that we would be able to charge. Then first got a room with the toilet in the middle of the room and unable to close the door propperly. Got another room which was insufficiently cleaned. Bed was super nice, but the breakfast buffet was mediocre for a 5 star hotel and staff not well trained. All together I would not go here again.
Jacob
Overnattede 1 nat i januar 2022
Svar fra Christina Dinklage - Online Reputation Manager den 24. jan. 2022
Dear Jacob,
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Sincerely,
Your H-Hotels Team,
Christina Dinklage – Online Reputation Manager
6/10 Okay
Bente Koudal
5. nov. 2021
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bente Koudal
Overnattede 4 nætter i oktober 2021
Svar fra Christina Dinklage - Online Reputation Manager den 5. nov. 2021
Dear Mr. Koudal,
Thank you for your time to rate your recent stay at our hotel. We regret that even though you overall enjoyed a pleasant time with us not all of our conveniences fully met your expectations. Please come back again someday and allow us to improve your impressions.
Best regards,
Your H-Hotels Team,
Christina Dinklage – Online Reputation Manager
10/10 Fremragende
Vicki
24. sep. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Absolut lækkert
Alt var perfekt, meget smilende og imødekommende personale.
Desværre var madrassen efter min mening, lidt for hård
Alt ialt absolut anbefalelsesværdigt hotel
Vicki
Overnattede 3 nætter i september 2021
Svar fra Anika Müller - Online Reputation Manager den 4. okt. 2021
Dear Vicki, Thank you for taking the time to share your great review with us and other guests. We are very happy to read that you had a good experience at the Hotel. Your positive feedback is a great motivation for the entire team. Thank you very much! We are looking forward to welcoming you again. Best regards, Your H-Hotels Team, Anika Müller - Online Reputation Manager
8/10 Udmærket
Jurgen
14. sep. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Supert
Jurgen
Overnattede 3 nætter i september 2021
Svar fra Anika Müller - Online Reputation Manager den 16. sep. 2021
Dear Juergen, thank you very much for taking the time to review your stay. We are looking forward to welcoming you soon again! Best regards, Your H-Hotels Team, Anika Müller - Online Reputation Manager
10/10 Fremragende
Henrik
7. sep. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Lige i smørhullet
En ideel central placering blandt alle Dredsens seværdigheder.
Det topideelle sted uden bil, men selv den blir der taget godt af..👍
Stor komfort og skarp opmærksomhed på gæsternes velbefindende - et superhotel midt i byens smørhul. 😀
Henrik
Overnattede 4 nætter i september 2021
Svar fra Anika Müller - Online Reputation Manager den 8. sep. 2021
Dear Henrik, Thank you for sharing your great experience at our property. We are happy to read that you were absolutely satisfied with our services and our location. We have forwarded your comment to them and hope to welcome you back soon. Best regards, Your H-Hotels Team, Anika Müller - Online Reputation Manager
6/10 Okay
Joen
5. aug. 2021
Synes godt om: Service og personale, værelsets komfort
Synes ikke om: Rengøring
Not a 5 star hotel more 4 star. Breakfast was very chaotic with almost zero hand sanitizer dispensers and everybody had to use the same utensils.
The room was nice
Joen
Overnattede 2 nætter i august 2021
Svar fra Anika Müller - Online Reputation Manager den 9. aug. 2021
Dear Joen, Thank you for taking the time to submit a review about your experience. We want to apologize for the inconvenience. We are very sorry to hear that the stay with us was anything less than satisfying and apologize for all inconveniences you had during your stay. Please know that your feedback is extremely valuable to us and we will utilize your response by continuing to focus on making each and every guest experience the best it can be. We thank you for letting us know your impression and look forward to welcoming you back to the hotel soon! Best regards, Your H-Hotels Team, Anika Müller - Online Reputation Manager
10/10 Fremragende
Lone Frank
Rejste med familie
1. aug. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Skønt hotel med perfekt beliggenhed
Vi boede her 6 nætter og hotellet er super skønt. Ligger perfekt i gamle bydel og der er stille også med værelse til gaden. Dejlige store værelser som er godt udstyret. God wifi på værelser. Lækker stor morgenbuffet med godt og varieret udvalg. Personalet er utroligt servicemindede og hjælpsomme. Kan anbefales - vi kommer gerne igen.
Lone Frank
Overnattede 6 nætter i juli 2021
Svar fra Anika Müller - Online Reputation Manager den 9. aug. 2021
Dear Lone Frank, Thank you for sharing your great experience at our property. We are happy to read that you were absolutely satisfied with our services from our professional staff members. We have forwarded your comment to them and hope to welcome you back soon. Best regards, Your H-Hotels Team, Anika Müller - Online Reputation Manager
10/10 Fremragende
Gitte Valentin
22. jul. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Gitte Valentin
Overnattede 2 nætter i juli 2021
Svar fra Anika Müller - Online Reputation Manager den 23. jul. 2021
Liebe Gitte Valentin,
herzlichen Dank, dass Sie unser Haus für Ihren Aufenthalt in Dresden wählten und sich die Zeit nahmen, uns so hervorragend einzuschätzen. Wir sind gern Gastgeber und solch positive Bewertungen wie Ihre, ist die schönste Belohnung für unser gesamtes Team. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder einmal in unserem Hause willkommen heißen zu dürfen.
Mit besten Grüßen aus Dresden,
Ihr Team von den H-Hotels, Anika Müller - Online Reputation Manager
8/10 Udmærket
Carsten
7. sep. 2020
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt centralt beliggende hotel.
Dejligt centralt beliggende hotel. Godt værelse med alle moderne faciliteter. I forhold til morgenmadsbuffetens tilgang til forebyggelse af Covid 19 smitte er der meget at arbejde for hotellet. For lille afstand imellem bordene med maden gjorde at det ikke var muligt at holde afstand på 1,5 m. som var anbefalet. Der var alt for mange mennesker omkring bufetten på en gang. Servicen til at tage maden med blev ikke skiftet ud, men rørt ved af rigtig mange mennesker. Der var ikke ved bufetten adgang til personlig bestik. Også de to kaffemaskiner blev betjent at alle gæster uden de blev sprittet af. Ingen adgang til håndsprit i restauranten.
Carsten
Overnattede 2 nætter i september 2020
Svar fra Anika Müller - Online Reputation Manager den 10. sep. 2020
Dear Carsten, Thank you for taking the time to write a review about your recent stay at our hotel. We appreciate your feedback and we’re very sorry for the issues you experienced with our breakfast. We will take your comments under consideration as we continually work to improve our guest experience. At the moment we can only apologize, but we hope that we can welcome you once again to show you our improvements. We are looking forward to welcome you again in order to convince you of our services. Best regards, Your H-Hotels Team, Anika Müller - Online Reputation Manager
10/10 Fremragende
Bo
27. aug. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Meget overbevisende hotel ophold
Savnede dog pandekager og omelet ved morgenbuffet. Manglede prisliste i værelsets minibar.
Bo
Overnattede 2 nætter i august 2020
Svar fra Anika Müller - Online Reputation Manager den 2. sep. 2020
Dear Bo, Thank you for your stay at our Hotel and your review! We apologize for the experience you had during your stay. We are always looking for ways to improve our customer experience as your satisfaction is very important to us and we try hard to make sure all of our guests have a great stay. We thank you again for sharing your concerns and allowing us the opportunity to ensure that your next visit will be a positive and pleasant one. Greetings from Dresden! Best regards, Your H-Hotels Team, Anika Müller - Online Reputation Manager
10/10 Fremragende
Martin
2. aug. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Martin
Overnattede 1 nat i juli 2020
Svar fra Anika Müller - Online Reputation Manager den 3. aug. 2020
Lieber Martin, herzlichen Dank, dass Sie unser Haus für Ihren Aufenthalt in Dresden wählten und sich die Zeit nahmen, uns so hervorragend einzuschätzen. Wir sind gern Gastgeber und solch positive Bewertungen wie Ihre, ist die schönste Belohnung für unser gesamtes Team. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder einmal in unserem Hause willkommen heißen zu dürfen. Mit besten Grüßen aus Dresden, Ihr Team von den H-Hotels, Anika Müller - Online Reputation Manager
8/10 Udmærket
Peter
24. jul. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Peter
Overnattede 6 nætter i juli 2020
Svar fra Anika Müller - Online Reputation Manager den 5. aug. 2020
Lieber Peter, ein herzliches Dankeschön für Ihre Bewertung. Es ist schön zu lesen, dass Ihnen unser Hotel gefallen hat und Sie Ihr Feedback direkt mit uns und unseren zukünftigen Gästen teilen. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Hause begrüßen zu dürfen. Ihr Team von den H-Hotels, Anika Müller - Online Reputation Manager
8/10 Udmærket
niels
23. jul. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
niels
Overnattede 2 nætter i juli 2020
Svar fra Anika Müller - Online Reputation Manager den 5. aug. 2020
Lieber Gast, ein herzliches Dankeschön für Ihre Bewertung. Es ist schön zu lesen, dass Ihnen unser Hotel gefallen hat und Sie Ihr Feedback direkt mit uns und unseren zukünftigen Gästen teilen. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Hause begrüßen zu dürfen. Ihr Team von den H-Hotels, Anika Müller - Online Reputation Manager
10/10 Fremragende
Peter
18. jul. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Peter
Overnattede 2 nætter i juli 2020
Svar fra Ihr Team von den H-Hotels den 21. jul. 2020
Lieber Peter,
tausend Dank für Ihr wundervolles Feedback, über das sich das gesamte Team sehr gefreut hat. Schön, dass wir Sie von unserem Hotel überzeugen konnten. Hoffentlich sehen wir uns bald wieder!
Herzliche Grüße aus Dresden -
Ihr Team von den H-Hotels,
Christina Dinklage – Online Reputation Manager
8/10 Udmærket
Mette
18. jul. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Mette
Overnattede 4 nætter i juli 2020
Svar fra Ihr Team von den H-Hotels den 21. jul. 2020
Liebe Mette,
vielen Dank für Ihren Aufenthalt in unserem Haus und Ihre anschließende Bewertung. Schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Wir würden uns freuen, Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt erneut bei uns willkommen heißen zu dürfen. Bis dahin wünschen wir Ihnen alles Gute.
Freundliche Grüße -
Ihr Team von den H-Hotels,
Christina Dinklage – Online Reputation Manager
10/10 Fremragende
Siri
17. jul. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Siri
Overnattede 2 nætter i juli 2020
Svar fra Ihr Team von den H-Hotels den 21. jul. 2020
Liebe Siri,
es ist wirklich eine große Motivation für uns zu lesen, dass Sie eine tolle Zeit mit uns als Gastgeber hatten. Wir wissen Ihre vergebenen 100% sehr zu schätzen und würden uns über einen weiteren Besuch sehr freuen.
Herzliche Grüße aus Dresden -
Ihr Team von den H-Hotels,
Christina Dinklage – Online Reputation Manager
8/10 Udmærket
Gunnar
12. jul. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Gunnar
Overnattede 1 nat i juli 2020
Svar fra Ihr Team von den H-Hotels den 16. jul. 2020
Lieber Gunnar,
ein herzliches Dankeschön für Ihre Bewertung. Es ist schön zu lesen, dass Ihnen unser Hotel gefallen hat und Sie Ihr Feedback direkt mit uns und unseren zukünftigen Gästen teilen. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Hause begrüßen zu dürfen.
Herzliche Grüße aus Dresden -
Ihr Team von den H-Hotels,
Christina Dinklage – Online Reputation Manager
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
5. okt. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 4 nætter i september 2019
Svar fra Anika Müller - Online Reputation Manager den 8. okt. 2019
Lieber Gast, über Ihren Besuch haben wir uns sehr gefreut und danken Ihnen vielmals für diese Bewertung! Ihr Team von den H-Hotels, Anika Müller - Online Reputation Manager
8/10 Udmærket
Henrik Priess
4. okt. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Enkelt nat i Dresden
Et dejligt hotel i centrum af Dresden. Parkering i kælder - bilen bliver parkeret hvis man ønsker det. Dejlige værelser og fornuftig restaurant.
Henrik Priess
Overnattede 1 nat i september 2019
Svar fra Anika Müller - Online Reputation Manager den 4. okt. 2019
Dear Henrik, Thank you for your feedback. Regarding your good rating we are glad that you overall enjoyed your stay with us. It is a pleasure to read that you liked especially our central location, our valet parking service and our room. We are looking forward to your next stay. Best regards, Your H-Hotels Team, Anika Müller - Online Reputation Manager
10/10 Fremragende
Sebastian
1. okt. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good stay
Very nice and clean
Sebastian
Overnattede 1 nat i september 2019
Svar fra Anika Müller - Online Reputation Manager den 4. okt. 2019
Dear Sebastian, Thank you for your stay at the Hyperion Hotel Dresden am Schloss and for taking your time to give us your feedback. We hope to have the pleasant to welcoming you back again soon.
Best regards, Your H-Hotels Team, Anika Müller - Online Reputation Manager
10/10 Fremragende
Erik
22. aug. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Flot og centralt hotel.
Flot og meget centralt beliggende hotel. Vi fravalgte dog morgenmad, da det for en person koster 25 euro. Der findes glimrende alternativer lige rundt om hjørnet. Hotellet ligger i den gamle bydel med masser af seværdigheder rundt om og mange restauranter isbarer mm lige rundt om.
Erik
Overnattede 1 nat i august 2019
Svar fra Anika Müller - Online Reputation Manager den 25. aug. 2019
Dear Erik, thank you very much for taking the time to review your stay. We are looking forward to welcoming you soon again! Best regards, Your team from the H-Hotels, Anika Müller - Online Reputation Manager
10/10 Fremragende
Mette
6. aug. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Mette
Overnattede 1 nat i august 2019
Svar fra Anika Müller - Online Reputation Manager den 9. aug. 2019
Lieber Gast, vielen lieben Dank für die großartige Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder von uns überzeugen zu dürfen. Alles Gute bis dahin. Ihr Team von den H-Hotels, Anika Müller - Online Reputation Manager
10/10 Fremragende
Hanne
30. jul. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Åbentbafevlrwlse
Man skikkelige vænne sig til at badeværelset var”integreret” i selve værelset. Det gik nemt for os som ægtepar og for en enkelt ovetnatning
Hanne
Overnattede 1 nat i juli 2019
Svar fra Anika Müller - Online Reputation Manager den 31. jul. 2019
Dear Hanne, thanks a million for your fantastic review regarding your stay at our hotel. We are more than happy about your 100% rating and and we want to be informed that we can offer as well nice rooms and suites with a closed bathroom. Please come back soon for another brilliant stay. Best regards, Your team from the H-Hotels, Anika Müller - Online Reputation Manager
10/10 Fremragende
Tina Henriette krebs
29. maj 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
I gå afstand til seværdigheder og aktiviteter
Tina Henriette krebs
Overnattede 2 nætter i maj 2019
Svar fra Anika Müller - Online Reputation Manager den 30. maj 2019
Dear guest, We are delighted that you chose us as your host in Dresden and we thank you for your praise about our location. It will be a pleasure to welcome you back again at our Hyperion Hotel Dresden am Schloss. Best regards, Your team from the H-Hotels, Anika Müller - Online Reputation Manager
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
12. dec. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nice, central hotel
Nice hotel situated right in the middle of all the "must see"-sights of Dresden and at the same time quiet with hardly any traffic noises
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i december 2018
Svar fra Anika Müller - Online Reputation Manager den 13. dec. 2018
Dear guest, Thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon. Best regards, Your team from the H-Hotels, Anika Müller - Online Reputation Manager
10/10 Fremragende
Henning Kildegaard
27. nov. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
MEGA skønt ophold!
Dejligt hotel, super service, kanon tysk go'morn mad, og i gå afstand til næsten alt! Perfekt hotel!
Henning Kildegaard
Overnattede 2 nætter i november 2018
Svar fra Anika Müller - Online Reputation Manager den 29. nov. 2018
Kære Henning, Mange tak for dit ophold på vores hotel og for din meget gode online anmeldelse. Det var en fornøjelse for os at overordnet tilfredsstille dine forventninger, og vi sætter pris på din dejlige kommentar. Vi ses snart. Med venlig hilsen, Dit hold fra H-Hotels, Anika Müller - Online Reputation Manager
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
20. okt. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i oktober 2018
Svar fra Anika Müller - Online Reputation Manager den 26. okt. 2018
Lieber Gast, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit für die Hotelbewertung genommen haben. Wir freuen uns über Ihr positives Feedback und das wir Ihren Aufenthalt zur Zufriedenheit gestalten konnten. Gern begrüßen wir Sie wieder. Ihr Team von den H-Hotels, Anika Müller - Online Reputation Manager
8/10 Udmærket
elisabeth, copenhagen
17. sep. 2018
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Desværre havde vores værelse et alt for lille vind
desværre havde hotellet ikke orienteret os om at det kostede 22 euro for at parkere pr døgn
elisabeth
Overnattede 4 nætter i september 2018
Svar fra Anika Müller - Online Reputation Manager den 17. sep. 2018
Dear guest, thank you very much for choosing our Hotel for your trip and for sharing your impressions with us and our future guests. Guest feedback is very helpful for us to improve our service. It would be great if we could get the chance to convince you of our service. Best regards, Your team from the H-Hotels, Anika Müller - Online Reputation Manager
10/10 Fremragende
Torben
11. sep. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Torben
Overnattede 3 nætter i august 2018
Svar fra Anika Müller - Online Reputation Manager den 19. sep. 2018
Lieber Torben, besser geht es nicht! Herzlichen Dank für Ihre grandiose Bewertung! Wir sind begeistert, dass Sie sich in unserem schönen Hause so wohl gefühlt haben und würden uns freuen, Sie bald wieder einmal bei uns willkommen heißen zu dürfen. Beste Grüße, Ihr Team von den H-Hotels, Anika Müller - Online Reputation Manager
8/10 Udmærket
Tove
9. sep. 2018
Perfekt med et lille minus
Vi havde et meget dejligt ophold på Hyperion Hotel. Service var helt i top og altid med et smil. Værelset var dejligt, lyst, rent og behageligt. Rengøring hver dag.
Det eneste lille minus var toilettet, som var placeret i en matteret glaskabine, som bestemt ikke var “lydtæt”.. ellers var ideen med et åbent badeværelse rigtig god.
Vi bruger gerne hotellet igen en anden gang.
Tove
Overnattede 6 nætter i september 2018
Svar fra Anika Müller - Online Reputation Manager den 11. sep. 2018
Dear guest, Thank you very much indeed for your nice rating. We are very delighted to read that you have enjoyed your stay in the hotel as well as our facilities and never the less our staff friendliness. Our sole focus is to provide a flawless and excellent service and facilities to our valued guests and to contribute towards a memorable stay. We look forward to welcome you again. Best regards, Your team from the H-Hotels, Anika Müller - Online Reputation Manager
6/10 Okay
Else
4. jul. 2018
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Mangelfuld service
Ingen parkeringsservice som nævnt i beskrivelsen. Vi måtte ud i byen og finde et p hus. Ved check ud fandt vi ud af at forbrug fra minibaren var inkluderet i værelsesprisen. Gode faciliteter, dejligt hotel, men service var dårlig.
Else
Overnattede 3 nætter i juni 2018
Svar fra Anika Müller - Online Reputation Manager den 6. jul. 2018
Dear guest, Thank you for your recent stay at our hotel and for taking the time to share your feedback. Our apologies for any encountered issues with our service. We would love to have another opportunity to show you the level of service we pride ourselves on. Thank you again for bringing these issues to our attention, and we hope to have the pleasure of welcoming you back the next time you are in Dresden! Best regards, Your team from the H-Hotels, Anika Müller - Online Reputation Manager
10/10 Fremragende
bjarne
25. dec. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Centralr beliggende hotel med fin standard
Fin beliggenhed. Ved check-in information om debitering for hele opholdet som var totalt forudbetalt. Rettet med bemærkning om at man så bare havde reserveret beløbet for evt. brug af minibar. Det kan ske men så må man sige undskyld. Derfor kun 4 ud af 5 på service. Har benyttet hotellet før og vil gerne benytte påny.
bjarne
Overnattede 2 nætter i december 2017
Svar fra Claudia Schumann - Guest Relation Supervisor den 16. jan. 2018
Dear Bjarne, thank you very much for staying with us recently. Please be aware that we take your feedback very seriously hence a transparent billing policy is very important for us. We do hope, that your next stay is not too far away, and that we will have soon the pleasure of welcoming you back for another great experience.
10/10 Fremragende
bjarne
11. jun. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bo godtg og centralt i den gamle bydel
Førsten gang i Dresden. Fantastisk by. Hotellet super og med fantastisk central beliggenhed i den gamle bydel
bjarne
Overnattede 3 nætter i juni 2017
10/10 Fremragende
Sven
23. sep. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Det er en rejse værd at se Dresden og nyde frauenkirche og spise på michelin restauranter
Sven
Svar fra General Manager den 26. sep. 2016
Dear Guest,
Thank you very much for your recent stay and your positive review. We are glad that you enjoyed your time in our house. It will be a pleasure to welcoming you back again in our Swissôtel Dresden Am Schloss.
With kind regards,
Kevin Furrer, General Manager & Team
10/10 Fremragende
Marco, Gendt
Rejste med partner
22. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mooi hotel op fantastische locatie naast het Schloss midden in de Altstadt. Alles op loopafstand. Mooie grote kamer (superior kamer), alles in goede staat, vriendelijk personeel, leuke bar en goed ontbijt. Tophotel in Dresden!
Marco
Overnattede 5 nætter i maj 2024
Svar fra Anika Müller - Online Reputation Manager den 22. maj 2024
Dear Marco, thank you very much for taking the time to review your stay. We are really happy that you enjoyed your time with us and that our hotel met your expectations. We are looking forward to welcoming you soon again! Best regards, Your H-Hotels Team,
10/10 Fremragende
John
21. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
John
Overnattede 3 nætter i maj 2024
10/10 Fremragende
Nadine
Rejste med partner
20. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sehr gutes Frühstück mit großer Auswahl an warmen und kalten Speisen; Hotel sehr zentral gelegen bei Veranstaltungen im Innenstadtbereich ist möglicherweise mit Lärm zu rechnen; sehr zuvorkommender Service/Empfang…wir kommen gerne wieder
Nadine
Overnattede 1 nat i maj 2024
Svar fra Anika Müller - Online Reputation Manager den 22. maj 2024
Liebe Nadine, vielen Dank für die positive Beschreibung Ihres Aufenthaltes in unserem Haus. Es ist für uns sehr wichtig zu erfahren, mit welchen Eindrücken unsere Gäste unser Haus in Erinnerung behalten. Wir würden uns freuen, wenn Sie uns in Zukunft wieder besuchen und wünschen Ihnen bis dahin eine gute Zeit! Mit herzlichen Grüßen aus Dresden, Ihr Team von den H-Hotels,
10/10 Fremragende
Viktoria
Rejste med partner
19. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Einfach perfekt
Viktoria
Overnattede 2 nætter i maj 2024
Svar fra Anika Müller - Online Reputation Manager den 20. maj 2024
Liebe Viktoria, vielen Dank für Ihre tolle Bewertung und die Zeit, die Sie sich genommen haben, um uns Ihren Eindruck zu übermitteln. Wir freuen uns sehr, dass wir Ihre Anforderungen vollständig erfüllen konnten. Wir freuen uns, Sie bald wieder in unserem HYPERION Hotel Dresden am Schloss begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen aus Dresden, Ihr Team von den H-Hotels,
10/10 Fremragende
Marko, Brunnen
17. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Alles perfekt!
Marko
Overnattede 1 nat i maj 2024
Svar fra Anika Müller - Online Reputation Manager den 17. maj 2024
Lieber Marko, wir danken Ihnen für Ihre fantastische Bewertung. Wie schön, dass Ihr Aufenthalt bei uns ein Erfolg war. Wir freuen uns schon heute auf Ihren nächsten Besuch. Mit herzlichen Grüßen aus Dresden, Ihr Team von den H-Hotels,