Udendørs pool, åben fra kl. 10.00 til kl. 23.00, parasoller, liggestole

Anmeldelser af Kenzi Sidi Maarouf Hotel

4 out of 5
Kenzi Sidi Maarouf Hotel
Lotissement Mandarouna 300, Sidi Maarouf, Casablanca

Anmeldelser

8,4

Alletiders

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 169 af i alt 375 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 132 af i alt 375 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 37 af i alt 375 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 19 af i alt 375 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 18 af i alt 375 anmeldelser" "

8,8/10

Rengøring

8,2/10

Service og personale

8,8/10

Faciliteter

8,8/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,4/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nice hotel.
Nice hotel, very clean and late Rooms. Really nice breakfast. The reception could however have been staffed with more people.
Overnattede 1 nat i september 2017

4/10 Dårligt

Nehad Salah

Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Rengøring, service og personale
Dårlig service..
Vi har booket hotel kenzi sidi marouf fra den 07-08/2017 til den 13-08/2017 Hotel var godt og værelset er mega flot og dejlige at være i med alle de god faciliteter, dog det var mega dårlig room service vi var nødt til at sige hverdag at de skal komme og gøre værelset rent og den var alligevel ikke rent, og spejler blev ikke pudset. Vi sov også på den samme sengetøj i 4 dage selvom vi bedt dem at skift dem, da min mand spildede cola på den. Der var en dag hvor vi bedt dem om at gøre værelset rent fra kl 12:00 af og vi kom til hotellet kl. 22:00 og den var stadig ikke gjort rent og vi var nødt til at vente på at de gøre det rent til kl 00:10, mens vi ventede på at værelset gøres rent fik vi ingen besked at værelset var færdig gjort, og receptionen var ikke så hjælpsomme. Placering af hotellet er også lidt udenfor byen og alle de turist steder, Tramway station er 3 minutter på ben fra hotellet men den sidste Tramway kører kl 23:30. Vi blev også snydt med 90 dirham da vi tjekket ud, for noget room service som vi ikke fik!
Overnattede 6 nætter i august 2017

6/10 Okay

Hanna Grasaasen

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

10/10 Fremragende

Abdellatif

Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Rengøring
Overnattede 4 nætter i april 2024
Svar fra Radouane ASFARI Directeur Général den 14. maj 2024
عزيزي السيد/ Abdellatif:يسرنا أن تجربتكم معنا كانت ممتازة ونشكركم على تقييمك المشرف لحالة الفندق ونحن فخورون بتوفير أجواء مثالية لضيوفنا الكرام.نأسف لسماع أن لديكم تحفظات على نظافة الغرف ونود أن نؤكد أن فريق النظافة لدينا يعمل بجد لضمان أعلى مستويات النظافة والراحة لضيوفنا. سنقوم بمراجعة هذه الملاحظات مع الفريق لضمان تقديم تجربة أفضل.نحن سعداء أنكم استمتعتم بالخدمات المقدمة ونتمنى أن نكون قد وفقنا في تلبية احتياجاتكم. شكرا لكم على اختياركم فندق كنزي سيدي معروف لإقامتكم.نتمنى أن نراك مرة أخرى عما قريب..مع خالص تحياتناRadouane ASFARI Directeur Général

10/10 Fremragende

Shamim

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Now the 3rd time I’ve stayed as genuinely have a great time whenever I’m there and the staff are exceptional
Overnattede 3 nætter i marts 2024
Svar fra Radouane ASFARI Directeur Général den 2. apr. 2024
Dear Shamim,Thank you for your review.It brings us immense pleasure to know that you've enjoyed your stay with us for the third time, and that our commitment to maintaining a high standard of cleanliness and hotel condition has met your expectations. Our team is delighted to receive such commendation for their exceptional service; they continuously strive to ensure our guests feel well taken care of throughout their stay. Moreover, we are thrilled to hear you found our room amenities to be satisfactory. We endeavor to provide a comfortable and convenient experience for all our guests, and it is rewarding to know we have succeeded in this regard for you.We look forward to welcoming you again. Best regards,Radouane ASFARI Directeur Général

10/10 Fremragende

Mikaela

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The staff was really helpful and the room was extremely clean! Beautiful hotel. The only downside it is not walkable and far from the tourist areas, overall very amazing hotel !
Overnattede 2 nætter i marts 2024
Svar fra Radouane ASFARI Directeur Général den 14. mar. 2024
Dear Mikaela,We thank you for taking the time to share your feedback.We're thrilled to hear you found our staff helpful and your room to be extremely clean, reflecting our commitment to providing a comfortable and spotless environment for our guests. Our team takes great pride in maintaining a high standard of cleanliness and guest service, which is appreciated in your kind words. While we understand our location may not be in close proximity to tourist attractions, we are glad to offer amenities like proximity to the airport, tramway access, and nearby golf courses for an enjoyable stay.We do hope that we have the pleasure of welcoming you back in the future. Kindest regards,Radouane ASFARI Directeur Général

10/10 Fremragende

Mr Shamim Haider-Ali

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The staff and hotel couldn’t be more pleasant. Genuinely a really nice place to stay and easy to access amenities in the area too
Overnattede 3 nætter i marts 2024
Svar fra Radouane ASFARI Directeur Général den 11. mar. 2024
Dear Shamim,We thank you for taking the time to review your recent visit.It is always a pleasure to receive positive feedback from our guests and we are glad that our location was ideal for you.We would love to have you return in the future.All the best,Radouane ASFARI Directeur Général

8/10 Udmærket

Shamim

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Staff at front desk as usual have been an absolute pleasure and welcoming as always! 2nd time there and didn’t disappoint!
Overnattede 7 nætter i marts 2024
Svar fra Radouane ASFARI Directeur Général den 11. mar. 2024
Dear Shamim,Thank you very much for this kind review.We're thrilled to hear that our front desk team continues to provide a warm and welcoming atmosphere for our guests. It's wonderful that you found our hotel to maintain its high standards of condition and service during your second stay with us. We also appreciate your positive feedback on the room amenities and cleanliness, and we are proud to offer a range of conveniences such as free Wi-Fi, access to our fitness room, and the panoramic city views from our rooms. While you've rated room cleanliness at 80%, we're committed to excellence and will take note of your feedback to ensure that our high standards are consistently met in all aspects of our guest experience.We look forward to welcoming you back. Best wishes,Radouane ASFARI Directeur Général

8/10 Udmærket

Shamim

Overnattede 3 nætter i februar 2024
Svar fra Radouane ASFARI Directeur Général den 21. mar. 2024
عزيزي السيد/ Shamim:نشكرك على تقييمك الإيجابي ونرجو أن تكون قد استمتعت بالإقامة لدينا على أكمل وجه ونحن سعداء لأن الخدمة التي نقدمها في Kenzi Sidi Maarouf Hotel, الدار البيضاء قد نالت رضاك ونتشوق من الآن لزيارتك القادمة ونعدك بتجربة إقامة متميزة في كل مرة.مع خالص تحياتي وشكري.Radouane ASFARI Directeur Général

10/10 Fremragende

fred, LA GARENNE COLOMBES

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Idéalement placé entre le centre ville et l’aéroport …
Overnattede 2 nætter i januar 2024
Svar fra Radouane ASFARI Directeur Général den 5. feb. 2024
Cher Fred,Merci pour cet aimable commentaire.Nous sommes ravis de savoir que l'emplacement de notre établissement entre le centre-ville et l'aéroport vous a convenu. Nous tenons à vous remercier pour vos commentaires positifs sur l'état de l'hôtel et les équipements des chambres. Votre satisfaction quant à la propreté de la chambre et la qualité de nos services nous encourage à maintenir nos standards élevés. Nous prenons néanmoins note de votre retour sur le service et la propreté de la chambre et nous nous efforçons continuellement d'améliorer l'expérience de nos clients.Bien Cordialement,Radouane ASFARI Directeur Général

10/10 Fremragende

Helmi

Overnattede 2 nætter i januar 2024
Svar fra Radouane ASFARI Directeur Général den 24. jan. 2024
Dear Helmi, Thank you for this positive review of your stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Radouane ASFARI Directeur Général

2/10 Forfærdeligt

James

Overnattede 4 nætter i januar 2024
Svar fra Radouane ASFARI Directeur Général den 10. feb. 2024
Cher James,Nous prenons bien note de votre commentaire.Nous sommes désolés que les prestations durant votre séjour n'aient pas été à la hauteur de vos attentes.Votre satisfaction reste notre objectif premier. N'hésitez pas à nous faire part durant votre séjour de vos remarques afin que nous puissions intervenir au plus vite et au mieux.Bien cordialement,Radouane ASFARI Directeur Général

10/10 Fremragende

Ahmed

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i januar 2024
Svar fra Radouane ASFARI Directeur Général den 16. jan. 2024
Dear Ahmed, Thank you for this feedback concerning your recent visit.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Radouane ASFARI Directeur Général

10/10 Fremragende

Tasneem

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
I enjoyed my stay at this property. They had buffet for breakfast which I had to pay extra for; it had various options and was delicious. The staff (Khaled and Loubna) were amazing people and answered all my questions I had about the city/neighborhood. However, this property was sort of far from tourist attractions so I had to take a cab or the tram. It was okay to me to take transportation which allowed me explore the city more and socialize with people. Highly recommend this property!
Overnattede 3 nætter i december 2023
Svar fra Radouane ASFARI Directeur Général den 16. jan. 2024
Dear Tasneem, Thank you for leaving us this review of your recent stay.We're thrilled to hear that our breakfast buffet offered a tasty start to your day and appreciate your kind words about our staff members, Khaled and Loubna, who strive to provide helpful information to enhance our guests' stays. While our location is a bit removed from touristic sites, we're glad that the proximity to tram and cab services afforded you the chance to explore Casablanca and engage with the local community.We look forward to welcoming you back in the future.Best regards,Radouane ASFARI Directeur Général

10/10 Fremragende

Wassim

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i november 2023
Svar fra DG den 20. dec. 2023
Bonjour,Je tiens à vous remercier de cette note encourageante et au plaisir de vous recevoir une fois au Kenzi Sidi MaaroufSalutations

10/10 Fremragende

Nicolas

Overnattede 4 nætter i november 2023
Svar fra GM den 13. dec. 2023
Cher Monsieur Nicolas, Je tiens à vous remercier d avoir pris de temps pour partager votre commentaire, vraiment ravi que vous avez apprécié votre séjour au Kenzi Sidi Maarouf. Au plaisir de vous recevoir à nouveau parmi nous. Meilleures salutations Direction de l hôtel

10/10 Fremragende

Youssef

Overnattede 6 nætter i november 2023
Svar fra DG den 20. dec. 2023
Bonjour,Je tiens à vous remercier de votre note encourageante.Au plaisir de vous accueillir une nouvelle fois au Kenzi Sidi MaaroufSalutations

8/10 Udmærket

Mohamed

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Court Séjour
TRES COURT SEJOUR Dans L'ensemble l'hôtel était pratique pour le séjour.
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra DIRECTION den 20. nov. 2023
Bonjour Monsieur MOHAMED,Je tiens à vous remercier de votre commentaire et ravi de savoir que vous avez apprécie votre séjour au Kenzi Sidi Maarouf.Au plaisir de vous accueillir une nouvelle fois parmi nous.SalutationsDirection de l hôtel

6/10 Okay

Sofie Seime

Overnattede 3 nætter i november 2023
Svar fra DIRECTION den 20. nov. 2023
Bonjour Madame SEIME,Je tiens à vous remercier de votre commentaire et ravi de savoir que vous avez apprécie votre séjour au Kenzi Sidi Maarouf.Au plaisir de vous accueillir une nouvelle fois parmi nous.SalutationsDirection de l hôtel

10/10 Fremragende

José Antonio

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 6 nætter i oktober 2023
Svar fra DIRECTION den 20. nov. 2023
Bonjour Monsieur ANTONIO,Je tiens à vous remercier de votre commentaire et ravi de savoir que vous avez apprécie votre séjour au Kenzi Sidi Maarouf.Au plaisir de vous accueillir une nouvelle fois parmi nous.SalutationsDirection de l hôtel

10/10 Fremragende

Rada

Overnattede 2 nætter i november 2023
Svar fra DIRECTION den 20. nov. 2023
Bonjour Monsieur REDA,Je tiens à vous remercier de votre commentaire et je ravi de voir que vous avez apprécié votre séjour au Kenzi Sidi Maarouf.Au plaisir de vous accueillir parmi nous.Bien à vousDirection de l hôtel

10/10 Fremragende

Timothy

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Friendly staff, thank you.
Overnattede 2 nætter i oktober 2023
Svar fra DIRECTION den 2. nov. 2023
Dear Timothy,I would like to thank you for your comment and delighted to know that you enjoyed your stay at Kenzi Sidi Maarouf.We look forward to seeing you again with us.Greetings

10/10 Fremragende

Mario

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Great service, staff very polite, I also received a room upgrade, much appreciated.
Overnattede 2 nætter i oktober 2023
Svar fra DIRECTION den 2. nov. 2023
Dear Mario,I would like to thank you for your comment and delighted to know that you enjoyed your stay at Kenzi Sidi Maarouf.We look forward to seeing you again with us.Greetings

8/10 Udmærket

Eija

Overnattede 5 nætter i oktober 2023
Svar fra DIRECTION den 2. nov. 2023
Cher Client,Je tiens à vous remercier de votre note et j espère vous recevoir une autre fois au Kenzi Sidi Maarouf.Meilleures salutationsDirection de l hôtel

8/10 Udmærket

Abdellatif

Overnattede 2 nætter i oktober 2023
Svar fra DIRECTION den 20. nov. 2023
Bonjour Monsieur ABDELLATIF,Je tiens à vous remercier de votre commentaire et ravi de savoir que vous avez apprécie votre séjour au Kenzi Sidi Maarouf.Au plaisir de vous accueillir une nouvelle fois parmi nous.SalutationsDirection de l hôtel

10/10 Fremragende

Carol

Rejste med familie, Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
We tripped around Morocco for 4 weeks and this hotel had the best breakfast,lunch,room(with 2 balconies-Room 501),bathroom and bed out of all the hotels we stayed in! We were on a premium tour. However we did have to wait until 10 pm for our extra bed to be delivered! This is a great place to stay!
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra GM den 25. okt. 2023
Dear CAROL, I would like to thank you for your comment and I am delighted that you enjoyed your stay at Kenzi Sidi Maarouf. Looking forward to welcoming you again. Best regards Hotel management

8/10 Udmærket

Rosalie

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
This is the best hotel we have stayed in Morocco. We stayed in Fes and Chefchaouen before two night stay here. The best room layout except for the glass enclosing at toilet area. The breakfast is perfect as well as the team serving there. Reception was fine but they made a mistake in charging us the tax but later on we were refunded. When selecting the hotel it says on the pool photo that its open until 11 pm but it was only the dining area so on our first day we missed it as we arrived nearly 6pm and only learned it when we got up the roof top pool with out swimsuit on. I also had hammam and relaxing massage package. It’s good that they are open until 9pm. The Hamam was amazing! Sanaa was great in Hamam but not so good with the massage, it was very light pressure and her nails were not cut so somehow it scratches my skin not painful though. We love their bed and linen that we bought a set! Thanks to the receptionist who helped us get it done with their laundry department. On our second day we also were not able to enjoy the pool. We got in at 2 pm on a Friday but we were not aware that they will not have any service because it was prayer time. So there was no one there and we dont have any towels. There was also no day bed to use because the deck was arranged as dining not for pool use :( we were disappointed and the main reason we selected this hotel is to use the pool. It was also very hot time but their pool was so cold. Overall good hotel in good location
Overnattede 2 nætter i september 2023
Svar fra GM den 17. okt. 2023
Dear ROSALIE,I would like to thank you for your comment and I am delighted that you enjoyed your stay at the hotel.We look forward to welcoming you once again to Kenzi Sidi MaaroufGreetingsHotel Management

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra GM den 17. okt. 2023
Dear GuestI would like to thank you for your comment and I am delighted that you enjoyed the hotelI hope to welcome you again at Kenzi Sidi Maarouf Best Regards Hôtel Management

4/10 Dårligt

Marcin

Forretningsrejsende
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
This is not 4 star hotel
Location of the hotel is great, there is carefour supermarket nearly and pharmacy and tram stop so you can go easily to town centre. Breakfast very tasty and lot of option. Rooms very dirty I was on 4th floor and I found cockroaches in the toilet, my friend was on 3th floor and he have bed bugs as he has lot of tiny bites on his body. Carpets in the room appealing very dirty and they should be change 20 years ago stains all over the carpets. This is definitely not 4 star hotel.
Overnattede 12 nætter i september 2023
Svar fra DG den 17. okt. 2023
Dear M MARCIN I would like to thank you for your comment and I am delighted that you enjoyed the breakfast buffet, however for the rooms we are in the process of changing the carpets and I would like to assure you that the hotel is clean and that it has been audited recently by an international organization (CRISTAL INTERNATIONNAL) and we have the RoomCheck certificate.I hope to welcome you again at Kenzi Sidi Maarouf Best Regards Hôtel Management

8/10 Udmærket

Carol

Rejste med familie
Synes godt om: Faciliteter
The room was great although the air con was set on hot only. Had to open the windows! Breakfast was 10/10 or even better! A fabulous and very complete spread! As good as the Rex in Saigon!
Overnattede 1 nat i september 2023
Svar fra GM den 17. okt. 2023
Dear CAROL,I would like to thank you for your comment and I am delighted that you enjoyed the breakfast buffet.I hope to welcome you again at Kenzi Sidi MaaroufBest Regards Hôtel Management

8/10 Udmærket

Sachin

Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nice location, decent breakfast, clean and spacious room.
Overnattede 4 nætter i september 2023
Svar fra GM den 8. sep. 2023
Dear SACHIN, I would like to thank you for your comment and I am delighted that you enjoyed your stay at Kenzi Sidi Maarouf.Looking forward to welcoming you again among us. Best regards Hotel management

8/10 Udmærket

Giulio

Overnattede 3 nætter i august 2023
Svar fra DIRECTION den 8. sep. 2023
Cher Giulio,Je tiens à vous remercier de votre commentaire et j espère vous accueillir une nouvelle fois au Kenzi Sidi Maarouf.Meilleures salutationsDirection hôtel

10/10 Fremragende

Yousuf

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Beautiful Hotel. Fully maintained well and very clean. Exceeded expectations.
Overnattede 1 nat i august 2023
Svar fra DIRECTION den 24. aug. 2023
Dear YOUSUF, I would like to thank you for your comment and I am delighted that you enjoyed your stay at Kenzi Sidi Maarouf. Looking forward to welcoming you again among us. Best regards Hotel managemen

10/10 Fremragende

Hicham

Overnattede 1 nat i august 2023
Svar fra DIRECTION den 28. aug. 2023
Cher Monsieur HICHAM,Tout d abords, je tiens à vous remercier de votre commentaire et ravi de savoir que vous avez apprécié votre séjour au Kenzi Sidi Maarouf.Au plaisir de vous accueillir une nouvelle fois parmi nous.Meilleures salutationsDirection hôtel

6/10 Okay

Yasmina

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Room service inexistant. Fermer le matin fermer le soir à 22:30 Le rooftop qui ferme avant 00h Nous avons commander une bouteille de rosé qui n’est jamais arrivé. Nous avions demander à la réception des serviettes qui ne sont jamais arrivé non plus.
Overnattede 7 nætter i august 2023
Svar fra DIRECTION den 24. aug. 2023
Chère Madame YASMINA,Je tiens à vous remercier de votre commentaire et vraiment désolé pour les désagréments. A titre d information, le room service est disponible de 06h00 jusqu' a 23h00 et le Rooftop il ferme à 23h00.Avec mes meilleures salutationsDirection de l hôtel.

10/10 Fremragende

Hicham

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Amazing hotel
Hi it was an excellent stay that we came back two days after the first stay. I can’t recommend it enough. Very clean hotel. The receptionist was very professional, hospitable and made check in and out very smooth. Top hotel.
Overnattede 2 nætter i august 2023
Svar fra DIRECTION den 24. aug. 2023
Dear HICHAM, I would like to thank you for your comment and I am delighted that you enjoyed your stay at Kenzi Sidi Maarouf. Looking forward to welcoming you again among us. Best regards Hotel managemenT

8/10 Udmærket

Gregory

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Problème de taxe en supplément a l'arrivée sans être indiqué sur le site.
Overnattede 1 nat i august 2023
Svar fra DIRECTION den 24. aug. 2023
Bonjour GREGORY,Je tiens à vous remercier de votre commentaire et je tiens à vous confirmer que les taxes de séjour ne sont pas comprises dans le prix payé à HOTELS.COM.J espère vous recevoir une nouvelle fois au Kenzi Sidi MaaroufMeilleures salutationsDirection de l hôtel

10/10 Fremragende

Jawad

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Séjour parfait hôtel très bien Sauf la nourriture vraiment à revoir ce point
Overnattede 1 nat i august 2023
Svar fra DIRECTION den 24. aug. 2023
Cher Monsieur JAWAD,Tout d abords, je tiens à vous remercier de votre commentaire et vraiment ravi de savoir que vous avez apprécié votre séjour au Kenzi Sidi Maarouf.Au plaisir de vous recevoir parmi nous une nouvelle fois.Meilleures salutationsDirection hôtel

10/10 Fremragende

Tarik

Overnattede 1 nat i august 2023
Svar fra DIRECTION den 24. aug. 2023
Cher Monsieur TARIK,Tout d abords, je tiens à vous remercier de votre commentaire et vraiment ravi de savoir que vous avez apprécié votre séjour au Kenzi Sidi Maarouf.Au plaisir de vous recevoir parmi nous une nouvelle fois.Meilleures salutationsDirection hôtel

6/10 Okay

rachid

Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i august 2023
Svar fra DIRECTION den 8. sep. 2023
Cher Monsieur RACHID,Je vous remercie d avoir pris de votre temps pour partager votre expérience sur EXPEDIA.J espère vous accueillir une nouvelle fois au Kenzi Sidi MaaroufMeilleures salutationsDirection hôtel

10/10 Fremragende

Aimad

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Quartier calme, hôtel très calme et service impeccable
Overnattede 2 nætter i juli 2023
Svar fra DIRECTION den 24. aug. 2023
Cher Monsieur AIMAD,Tout d abords, je tiens à vous remercier de votre commentaire et vraiment ravi de savoir que vous avez apprécié votre séjour au Kenzi Sidi Maarouf.Au plaisir de vous recevoir parmi nous une nouvelle fois.Meilleures salutationsDirection hôtel

10/10 Fremragende

Erna

Overnattede 2 nætter i juli 2023
Svar fra DIRECTION den 24. aug. 2023
Chère ERNA,Tout d abords, je tiens à vous remercier de votre commentaire et vraiment ravi de savoir que vous avez apprécié votre séjour au Kenzi Sidi Maarouf.Au plaisir de vous recevoir parmi nous une nouvelle fois.Meilleures salutationsDirection hôtel

10/10 Fremragende

Omar

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hotel tres propre, personnel gentil. Petit dejeuner copieux et varié.
Overnattede 2 nætter i juli 2023
Svar fra DIRECTION den 24. aug. 2023
Cher Monsieur OMAR,Tout d abords, je tiens à vous remercier de votre commentaire et vraiment ravi de savoir que vous avez apprécié votre séjour au Kenzi Sidi Maarouf.Au plaisir de vous recevoir parmi nous une nouvelle fois.Meilleures salutationsDirection hôtel

10/10 Fremragende

Rabet

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Todo perfecto
Overnattede 3 nætter i juni 2023
Svar fra MA den 5. jul. 2023
Cher Client, C’est avec plaisir que nous avons pris connaissance de vos chaleureux compliments et nous vous en sommes particulièrement reconnaissants. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour nos équipes qui travaillent sans relâche pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, en l’expression de nos sentiments, les meilleurs. Cordialement

10/10 Fremragende

Carlos

Overnattede 3 nætter i juni 2023
Svar fra MA den 5. jul. 2023
Cher Client, C’est avec plaisir que nous avons pris connaissance de vos chaleureux compliments et nous vous en sommes particulièrement reconnaissants. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour nos équipes qui travaillent sans relâche pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, en l’expression de nos sentiments, les meilleurs. Cordialement

8/10 Udmærket

Gilles

Overnattede 2 nætter i juni 2023
Svar fra MA den 5. jul. 2023
Cher Client, C’est avec plaisir que nous avons pris connaissance de vos chaleureux compliments et nous vous en sommes particulièrement reconnaissants. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour nos équipes qui travaillent sans relâche pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, en l’expression de nos sentiments, les meilleurs. Cordialement

10/10 Fremragende

Maurice

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Accueil et personnel très agréable
Overnattede 2 nætter i juni 2023
Svar fra MA den 5. jul. 2023
Cher Client, C’est avec plaisir que nous avons pris connaissance de vos chaleureux compliments et nous vous en sommes particulièrement reconnaissants. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour nos équipes qui travaillent sans relâche pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, en l’expression de nos sentiments, les meilleurs. Cordialement

2/10 Forfærdeligt

mengqi

Overnattede 6 nætter i juni 2023
Svar fra MA den 5. jul. 2023
Cher client,Nous vous remercions du temps pris à nous poster vote avis.Au plaisir de vous recevoir très bientôt,Cordialement

10/10 Fremragende

Rogsilenia, Chicago

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i juni 2023

10/10 Fremragende

Eugenia

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Beautiful hotel, very clean and the staff was very friendly and professional
Overnattede 1 nat i juni 2023
Svar fra MA den 20. jun. 2023
Dear Sir I would like to thank you for your comment and really glad to know that you enjoyed your stay at Kenzi Sidi Maarouf. Looking forward to welcoming you again at Kenzi Sidi Maarouf Best regards