Terrasse/gårdhave

Anmeldelser af Hôtel Martinez, in The Unbound Collection by Hyatt

5 out of 5
Hôtel Martinez, in The Unbound Collection by Hyatt
73 La Croisette, Cannes, Alpes-Maritimes

Anmeldelser

9,4

Enestående

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 389 af i alt 523 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 92 af i alt 523 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 18 af i alt 523 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 17 af i alt 523 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 7 af i alt 523 anmeldelser" "

9,6/10

Rengøring

9,2/10

Service og personale

9,2/10

Faciliteter

9,6/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

9,2/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

10/10 Fremragende

Lotte

Overnattede 3 nætter i marts 2022

10/10 Fremragende

Kåre

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 7 nætter i september 2021

8/10 Udmærket

Børge Holst

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Luksus
Fantastisk nyrenoveret hotel, samt strandbar, hvor alt kan købes - også ens bordreservation .0) Husk at reservere strandstole i god tid inden ankomst.
Overnattede 3 nætter i august 2020
Svar fra Hotel Martinez den 14. sep. 2020
Dear Guest, Thank you for sharing with us your feedback , we do hope to see you very soon ! With my best regards, The Management

8/10 Udmærket

Martin

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Beautiful hotel
Beautiful hotel in great location. The breakfast was amazing!
Overnattede 2 nætter i juli 2020

10/10 Fremragende

Henrik

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Vacation
Great Place
Overnattede 4 nætter i juli 2020
Svar fra Hotel Martinez den 30. jul. 2020
Dear Henrik, Thank you very much for sharing with us your nice hollidays, we really appreciate it . With my best regards, The Management

10/10 Fremragende

Kristian

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good Hotel
Very nice hotel / High standard for a hotel in South France.
Overnattede 1 nat i juli 2020
Svar fra Hotel Martinez den 20. jul. 2020
Dear kristian, Thank you very much for your nice feedback , we really appreciate it. Best regards, The management

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fantastisk hotel. Vi fik den bedste behandling.
Overnattede 2 nætter i juli 2020
Svar fra Hotel Martinez den 19. jul. 2020
Dear Guest, Thank you very much for your feedback , we really appreciate it ! With my best regards, The Management

10/10 Fremragende

Kasper

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super hotel og beliggenhed. Venligt personale!
Overnattede 2 nætter i juli 2020
Svar fra Hotel Martinez den 14. jul. 2020
Dear Guest, Thank you very much for sharing with us your feedback!. We really appreciate it. Best regards, The Management

10/10 Fremragende

Carsten

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i februar 2020
Svar fra Hôtel Martinez den 26. feb. 2020
Merci beaucoup Carsten pour votre retour positif!

10/10 Fremragende

Jan

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
6 stjerner
Et rigtigt 5 stjernet hotel, intet, at kommer efter. Uovertruffen morgenmad med udsøgte råvarer
Overnattede 4 nætter i december 2019
Svar fra Hotel Martinez den 16. jan. 2020
Dear Jan, Thank you very much for nice feedback on Expedia ...we are happy to learn that you enjoyed our breakfast :) We are looking foward to welcome you back . The Management

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i november 2019
Svar fra hotel Martinez den 16. jan. 2020
dear Sir or Madam, Thank you for your noice marks on Expedia . We really apreciate it ! Best regards, The Management.

10/10 Fremragende

Birgit

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i september 2019
Svar fra Hotel Martinez den 3. okt. 2019
Bonjour, Merci d'avoir donné votre avis sur la plateforme Expedia, Nous serions ravi de vous réaccueillir parmi nous prochainement ! Bien à vous, Gautier Py, Directeur d'hotel.

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i august 2018
Svar fra Hotel Martinez den 4. sep. 2018
Dear Sir or Madam, Thank you for taking the time to post a note on Expedia. We are looking forward to welcome you back. Best regards, Alessandro Cresta General Manager

10/10 Fremragende

STACEY

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i maj 2024

10/10 Fremragende

Jose, San Isidro

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Great hotel in Cannes. Beautiful well appointed rooms
Overnattede 6 nætter i maj 2024

8/10 Udmærket

Manuela

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Wir haben zehn Tage im Hotel verbracht und hatten ein Deluxe Zimmer. Da man für die gebuchte Zeit auch entsprechend viel Kleidung dabei hat, war der Kleiderschrank definitiv zu klein, es gab allerdings auch keine weiteren Aufhängmöglichkeiten wie Hacken, oder Schubladen im Schreibtisch und der Kommode im Badezimmer. Ansonsten ist das Hotel sehr schön, sehr zentral und direkt am Strand. Der Pool ist beheizt und das Fitnessstudio ist mit den allerneuesten Geräten ausgestattet. Bademantel, sowie Handtücher sind extra dick und weich, die Bettwäsche ebenfalls. Shampoo, Duschgel, Conditioner, Bodylotion reichlich vorhanden. Wer gerne frühstücken möchte sollte das bei der Buchung berücksichtigen, vor Ort wird es mit 42,- p.P. extra berechnet. Im Restaurant muss man keinen Dress Code einhalten, manche von den Hotelgästen haben sich mit unangemessener Kleidung dort aufgehalten. Das Personal ist sehr, sehr freundlich und geben ihr bestes, die Zimmer werden unglaublich schnell gereinigt und alle Annehmlichkeiten werden aufgefüllt. Alles jammern auf hohen Niveau, wenn wir das allerdings mit gleichen Häusern bewerten sollten, gibt es Platz zur Verbesserung.
Overnattede 9 nætter i april 2024

10/10 Fremragende

farid

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The hotel was super, the staff was anazing
Overnattede 3 nætter i april 2024

6/10 Okay

MSHAIL

Overnattede 5 nætter i april 2024

10/10 Fremragende

Borhan

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 4 nætter i marts 2024

10/10 Fremragende

Peter A

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hotel excellent staff excellent will be back only downside was tge pool was closed over our weekend otherwise great Many gluten free options just ask.
Overnattede 3 nætter i marts 2024
Svar fra Nadir - Guest Relations Manager den 15. mar. 2024
Dear Peter A,Thank you for your feedback! We're delighted to hear you enjoyed your stay and our excellent staff. We apologize for the inconvenience regarding the pool closure but glad you found many gluten-free options available. We look forward to welcoming you back soon!Best Regards,Nadir - Guest Relations Manager

10/10 Fremragende

C

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Usual high standard & luxury hotal
We have stayed at the Martinez several times before and, once again, it did not disappoint even though some of the public areas were under-going renovations. Our room was bright, airy and very comfortable, with a side balcony from which we could see the sea. The staff were, as usual, super friendly and most helpful. The beach terrace and restaurant is comfortable and has a wonderful view across the bay. We look forward to staying again soon.
Overnattede 4 nætter i februar 2024
Svar fra Nadir - Guest Relations Manager den 15. mar. 2024
Dear C,Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you enjoyed your stay despite the ongoing renovations. We're glad you found your room comfortable and our staff friendly and helpful. We can't wait to welcome you back soon!Best Regards,Nadir - Guest Relations Manager

8/10 Udmærket

Florian

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Très bon hôtel, emplacement pratique et suite très confortable. Personnel aimable et sympatique. Problème de Wifi dans la chambre. Manque de service pour un hôtel de « luxe ».
Overnattede 3 nætter i februar 2024
Svar fra Nadir - Guest Relations Manager den 15. mar. 2024
Cher Florian,Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et nous vous remercions pour vos commentaires positifs sur notre hôtel, notre emplacement et notre personnel. Nous sommes désolés pour les désagréments que vous avez rencontrés avec le Wifi et le niveau de service. Votre retour est important pour nous et nous prendrons des mesures pour améliorer ces aspects. Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau à l'hôtel Martinez dans un avenir proche.Cordialement,Nadir - Responsable Relations Clientèles

8/10 Udmærket

Stephan

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i januar 2024

10/10 Fremragende

Laëtitia

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hôtel fantastique la literie excellente Je déconseille Le brunch qui n’est pas un vrai brunch 3 ou 4 entrée servies à table et 1 plat chaud unique à commander avant de commencer
Overnattede 2 nætter i december 2023

10/10 Fremragende

Gérard

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i december 2023

10/10 Fremragende

Shireen

Overnattede 4 nætter i december 2023

10/10 Fremragende

Reouven

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Impeccable ! Rien à ajouter !
Overnattede 2 nætter i november 2023

4/10 Dårligt

Nüket

Overnattede 3 nætter i oktober 2023

8/10 Udmærket

abdulrahman

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
all good just have one comment to change the all towel and bedsheet because saw bad quality
Overnattede 5 nætter i oktober 2023
Svar fra Nadir - Guest Relations Manager den 3. nov. 2023
Dear Abdulrahman,Thank you for your feedback. We'll ensure the towels and bedsheets are of better quality next time.Best Regards.

10/10 Fremragende

patrick

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Nadir - Relations Clientèles den 3. nov. 2023
Cher Patrick,Nous vous remercions chaleureusement pour l'excellente notation concernant votre séjour à l'Hôtel Martinez.En espérant vous accueillir de nouveau parmi nous.Cordialement.

10/10 Fremragende

Luis E

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i oktober 2023
Svar fra Marine - Guest relations manager den 2. nov. 2023
Dear Luis,Thank you for your feedback and excellent rating. What a pleasure to see that you had a nice stay with us in Cannes! We hope to see you again very soon.Warmest regards,

10/10 Fremragende

Johan

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Marine - Guest relations manager den 2. nov. 2023
Dear Johan,Thank your for this perfect rating!It is a pleasure to see that you had a truly enjoyable time with us at Hotel Martinez and we look forward to welcoming you back for another stay in sunny Cannes. Best regards,

10/10 Fremragende

Mirja

Overnattede 2 nætter i oktober 2023

10/10 Fremragende

Angela

Overnattede 3 nætter i oktober 2023

10/10 Fremragende

david

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
The only place to stay in town
On a world tour and this place was in our top 3 out of 40 hotels. Prestige suite was amazing . Yes, just yes!!! Great people watching breakfast place right next door as well
Overnattede 4 nætter i oktober 2023
Svar fra Marine - Guest relations manager den 25. okt. 2023
Dear David,What an honor and pleasure to learn that Hotel Martinez is part of your 3 out of such a high number of beautiful properties around the world!We are delighted to learn that you loved our Prestige Suite and its incredible view over the Mediterranean sea. We look very much forward to welcoming you again for your next stay in Cannes. Best regards,

10/10 Fremragende

Francisco E

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i oktober 2023
Svar fra Marine - Guest relations manager den 25. okt. 2023
Dear Francisco,Thank you very much for this perfect 10/10 rating! We are thrilled to learn that you had an excellent stay with us.We look forward to welcoming you back at Hotel Martinez.Warm regards,

8/10 Udmærket

Miriam

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
This was one of my favorite hotels. I enjoyed the breakfast and evening tea in the restaurant, which was very comfortable and not pretentious. The rooms were light and airy. The only issue is the rug looks a bit dirty. Loved that it was across the street from the beach.
Overnattede 2 nætter i oktober 2023
Svar fra Marine - Guest relations manager den 25. okt. 2023
Dear Miriam,Thank you very much for your valuable feedback and detailed comments regarding your recent stay with us. We are glad to read that you had a pleasant experience at Hotel Martinez and will make sure to share your thoughts with our teams.Sincerely looking forward to welcoming you back for another stay in Cannes. Best regards,

10/10 Fremragende

Fiona Blanche

Overnattede 4 nætter i oktober 2023

8/10 Udmærket

Dalia

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
.
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Marine - Guest relations manager den 25. okt. 2023
Dear Dalia, Thank you very much for your feedback and nice rating further to your recent stay with us.We look forward to welcoming you back at Hotel Martinez.Warm regards,

10/10 Fremragende

Emmanuel

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Un endroit de rêve pour un séjour inoubliable
Un endroit de rêve où tout a été fait pour faire de notre séjour un vrai moment de bonheur. Un remerciement tout particulier à Laura (Guest Relation) qui a tout mis oeuvre depuis notre arrivée, avec l'équipe de réception, des femmes de chambre et du bar pour que notre séjour soit parfait. C'est un endroit magique, notre séjour fut inoubliable. Nous reviendrons très vite.
Overnattede 2 nætter i oktober 2023
Svar fra Marine - Responsable relation clientèle den 18. okt. 2023
Cher Emmanuel,Quel plaisir de lire votre retour d'expérience concernant votre récent séjour à l'Hôtel Martinez, et quel plaisir de constater votre pleine satisfaction. Nous ne manquerons pas de féliciter Laura en votre nom et sommes ravis de savoir que nos équipes se sont bien occupées de vous pour vous faire passer un excellent séjour. Soyez certain que nous ne manquerons pas de vous gratifier des mêmes attentions lors d'un futur séjour dans notre bel établissement.A très bientôt sur les bords de la Croisette ! Bien sincèrement.

10/10 Fremragende

Anahita

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Only issue was that for 2/3 nights, there was banging noises through the night so I couldn’t sleep.. other than that, I loved my stay. Thank you
Overnattede 3 nætter i oktober 2023
Svar fra Nadir - Guest Relations Manager den 17. okt. 2023
Dear Anahita,We appreciate your kind words and are pleased to know that you enjoyed your stay overall. We apologize for the inconvenience caused by the noise during a few nights of your stay. Your comfort is important to us, and we'll work to ensure a quieter experience on your next visit. Thank you for choosing Hotel Martinez.Warm regards,

10/10 Fremragende

Jason

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 5 nætter i oktober 2023
Svar fra Nadir - Guest Relations Manager den 17. okt. 2023
Dear Jason,Thank you very much for your nice review. We are thrilled to learn that you had an enjoyable time with us at Hotel Martinez!We look forward to welcoming you back soon.Best Regards,

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Topp på Croisetten
Flott hotell, ligger supert til. Nytt treningsrom, fint bassengområde i hagen. Rommet fungerer som det skal, bra bad. Nydelig frokost. Veldig fornøyde.
Overnattede 4 nætter i oktober 2023
Svar fra Nadir - Guest Relations Manager den 17. okt. 2023
Dear Guest,Thank you for your kind words and positive feedback! We're delighted to hear that you enjoyed your stay and found our facilities, including the new gym and beautiful pool area, to your satisfaction. We're thrilled that your room and the breakfast met your expectations. We look forward to welcoming you back soon.Warm regards,

10/10 Fremragende

Catherine

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotellet leverer alltid. God service og god mat. Stranden er oppgradert og er nå like bra som Carlton sin.
Overnattede 4 nætter i oktober 2023
Svar fra Nadir - Guest Relations Manager den 17. okt. 2023
Dear Catherine,Thank you for your kind words and continued support. We're delighted to hear you enjoyed our service, cuisine, and beach. We look forward to welcoming you back soon.Warm regards,

10/10 Fremragende

Alexander

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i oktober 2023
Svar fra hotel martinez den 8. okt. 2023
Dear Alexander, Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

10/10 Fremragende

Zeina

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Wonderful rooms, excellent breakfast, very good service. The hotel is the furthest one down from the main centre but beautiful rooms and excellent service. Breakfast was amazing.
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra hotel martinez den 8. okt. 2023
Dear Zeuna, Thank you very much for taking time to leave a feedback on Expedia!We are very glad to leanr your very good experience with us and we are looking forward to welcome you back soon in Cannes.Best regards, NavilaGuest Relations Manager

10/10 Fremragende

Adele

Overnattede 2 nætter i oktober 2023
Svar fra hotel martinez den 8. okt. 2023
Dear Adele,Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

10/10 Fremragende

Halina

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Visiting Cannes
From the check-in to the check -out everything was perfect. beautiful and very well kept property. The staff very attentive and polite. Great breakfast.
Overnattede 6 nætter i september 2023
Svar fra hotel martinez den 8. okt. 2023
Dear hgalina, Thank you very for taking time to leave your feedback on Expedia...We very delighted to read your nice comments and be assured that we will share it with our staff.We are looking forawzard to welcome you back soon in Cannes.With my best regards, NavilaGuest Relations Manager

10/10 Fremragende

CHAE JEONG

Overnattede 1 nat i september 2023
Svar fra hotel martinez den 8. okt. 2023
Dear Chae Jeong,Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

10/10 Fremragende

Guillermo

Overnattede 5 nætter i september 2023
Svar fra hotel martinez den 8. okt. 2023
Dear Guillermo, Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager