Udendørsområde

Anmeldelser af PLAZA Premium Columbus Bremen

3 out of 5
PLAZA Premium Columbus Bremen
Bahnhofsplatz 5-7, Bremen, HB

Anmeldelser

8,4

Alletiders

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 322 af i alt 959 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 486 af i alt 959 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 124 af i alt 959 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 18 af i alt 959 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 9 af i alt 959 anmeldelser" "

8,8/10

Rengøring

8,4/10

Service og personale

8,2/10

Faciliteter

8,2/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,4/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

8/10 Udmærket

Palle

Overnattede 2 nætter i november 2023
Svar fra Plaza Premium Columbus Bremen Team den 27. dec. 2023
Vielen Dank für Ihre so gute Bewertung und schön, dass Sie bei uns waren! Alles Gute für 2024 und bis bald hoffentlich wieder!

8/10 Udmærket

michael

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i november 2023
Svar fra PLAZA Premium Columbus Bremen den 20. nov. 2023
Lieber Michael,vielen Dank für Ihre Bewertung. Es freut uns das Sie sich bei uns wohl gefühlt haben. Bis zu Ihrem nächsten Aufenthalt wünschen wir Ihnen alles Gute.

8/10 Udmærket

mie

Forretningsrejsende
Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Overnattede 2 nætter i oktober 2023
Svar fra Ihr Team vom PLAZA Premium Columbus Bremen den 21. okt. 2023
Vielen Dank für Ihre Bewertung und schön, dass Sie bei uns waren!Hoffentlich können wir Sie bei nächster Gelegenheit wieder bei uns begrüßen!

10/10 Fremragende

Finn

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
God oplevelse
Rigtig godt hotel. Lidt vanskeligt at komme til i bil (ensrettede gader mm), men hotel og service var helt upåklageligt.
Overnattede 1 nat i august 2023
Svar fra PLAZA Premium Columbus Bremen den 19. aug. 2023
Mange tak for din ros, og vi er glade for, at du følte dig så godt tilpas hos os.Håber at se dig snart igen og venlig hilsen fra hele holdet

10/10 Fremragende

Lotte Dam

Overnattede 1 nat i august 2023
Svar fra PLAZA Premium Columbus den 6. aug. 2023
Vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Das PLAZA Team bedankt sich recht herzlich und freut sich schon jetzt auf Ihre nächste Reise.

8/10 Udmærket

Britta

Overnattede 1 nat i juli 2023
Svar fra PLAZA Premium den 27. jul. 2023
Liebe Britta,vielen Dank das Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Aufenthalt zu bewerten. Es freut uns das Sie sich bei uns wohl gefühlt haben.

10/10 Fremragende

Annette

Overnattede 1 nat i april 2023
Svar fra Plaza Premium Columbus Team den 2. maj 2023
Liebe Annette,vielen Dank für dieses positive Feedback. Es freut uns sehr das Sie Ihren Aufenthalt genießen konnten. Freundliche Grüße

8/10 Udmærket

Christine

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i september 2020
Svar fra Ihr STAR INN Hotel Premium Team den 24. sep. 2020
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback bezüglich Ihres letzten Aufenthalts in unserem Hotel mitzuteilen. Es ist sehr wichtig für uns, eine Rückmeldung von unseren Gästen zu erhalten um unsere Serviceleistungen fortwährend verbessern. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen.

8/10 Udmærket

Anne Kjær

Rejste med familie
Synes godt om: Værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2020
Svar fra STAR INN Hotel Premium Team den 24. jul. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Udmærket

Jan

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2020
Svar fra STAR INN Hotel Premium Team den 24. jul. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale
2 overnatninger.
Overnattede 2 nætter i januar 2020
Svar fra Star Inn Hotels den 5. feb. 2020
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

10/10 Fremragende

John

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt centralt beliggende hotel
Dejligt hotel, centralt beliggende,dejlige værelser
Overnattede 1 nat i januar 2020
Svar fra Front Office Team den 3. feb. 2020
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, your STAR INN Hotel Premium Bremen Team

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Morgenmad er ret dyr og pris svarer ikke til kvalitet.
Overnattede 2 nætter i januar 2020
Svar fra Front Office Team den 30. jan. 2020
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely, your STAR INN Hotel Premium Team

10/10 Fremragende

Ernst

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i december 2019
Svar fra Star Inn Hotel Premium Bremen Columbus, by Quality den 2. jan. 2020
Lieber Ernst, vielen Dank für Ihre großartige Bewertung! Wir freuen uns sehr, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und hoffen, Sie vielleicht bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Ihr Team vom

8/10 Udmærket

Benny

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 2 nætter i december 2019
Svar fra Star Inn Hotel Premium Bremen Columbus, by Quality den 12. dec. 2019
Lieber Benny, vielen Dank für die tolle Bewertung! Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns zu begrüßen und wünschen Ihnen eine schöne Winterzeit!

8/10 Udmærket

orla duelund

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nærrigt, når prisen er høj
Dejligt centralt og tæt på alt , men det er dyrt at spise morgenmad og parkere . Kaffemaskine med 2 brikker til 2 kopper kaffe😀 men andendagen ingen opfyldning af kaffe ? Vi spurgte i receptionen og de ville ha betaling for opfyldning på andendagen, det forstår vi ikke fordi vi er billige på andendagen 😀 ingen nye håndklæder og ingen nyt sengetøj ? Men der er ikke ny kaffe , det er bare alt for dårligt ☹️ Nok til at der kommer bi ikke igen . Mvh Orla Duelund Fredericia
Overnattede 2 nætter i november 2019
Svar fra Doris Tiews den 13. nov. 2019
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, your STAR INN Hotel Premium Team

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i oktober 2019
Svar fra Star Inn Hotel Premium Bremen Columbus, by Quality den 21. nov. 2019
Liebe Christina, vielen Dank für Ihre großartige Bewertung! Das es ihnen bei uns gefallen hat, ist uns ein großes Lob! Wir hoffen, dass wir bei Ihrem nächsten Aufenthalt wieder Ihr Gastgeber sein dürfen und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute mit herzlichsten Grüßen Ihr Team vom

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Overnattede 5 nætter i oktober 2019
Svar fra Star Inn Hotel Premium Bremen Columbus, by Quality den 4. nov. 2019
Dear guest, thank you for your feedback! Sincerely Yours

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Den maritime atmosfære Beliggenhezen var fremragende
Overnattede 3 nætter i september 2019
Svar fra Judith Kuehl den 23. okt. 2019
Dejligt at du havde et fantastisk ophold hos os! Vi ses snart, forhåbentlig

10/10 Fremragende

Bjarne

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Centrum af Bermen, gode parkerings muligheder ( 15 € /Døgn )
Overnattede 2 nætter i august 2019
Svar fra Mareike Wessels den 6. sep. 2019
Thank you so much for your good feedback! Sincerely Yours Star Inn Hotel Premium Bremen Columbus, by Quality

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Revider forhold på værelset
Man skal ikke reklamer med ting som ikke er rigtigt Mad og drikke KøleskabGratis vand på flaske Det gratis vand på flaske er en flaske og eller koster den 35kr
Overnattede 7 nætter i juli 2019
Svar fra Judith Kuehl den 2. aug. 2019
Dear guest, thank you very much for your information! Please let us know in which room you stayed so that we can check your bill! One big bottle of water during your stay is definitely free of charge! Only if you ask for a second one you have to pay. In case we charged you because of a mistake then we would likte to refund the money immediately! Very kind regards Your Star Inn Hotel Bremen Team

10/10 Fremragende

Ellen Koch

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2019
Svar fra Jennifer Valentin den 31. jul. 2019
Liebe Frau Koch, vielen Dank für diese hervorragende Bewertung! Wir freuen uns sehr, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Mit herzlichsten Grüßen Ihr Team vom Star Inn Hotel Premium Bremen Columbus, by Quality

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i juli 2019
Svar fra Jennifer Valentin den 31. jul. 2019
vielen Dank für Ihre hervorragende Bewertung. Wir freuen uns Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und wünschen einen guten Start in die neue Woche! Mit herzlichen Grüßen Ihr Team vom Star Inn Hotel Premium Bremen Columbus, by Quality

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i april 2019
Svar fra Doris Tiews den 14. apr. 2019
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, your STAR INN Hotel Premium Team

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i marts 2019
Svar fra Doris Tiews den 14. apr. 2019
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, your STAR INN Hotel Premium Team

8/10 Udmærket

Benny

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejlig hotel svær at finde parkeringsmuligheder ved stop for ind check
Overnattede 2 nætter i marts 2019
Svar fra Doris Tiews den 14. apr. 2019
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, your STAR INN Hotel Premium Team

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i december 2018
Svar fra Judith Kuehl den 14. jan. 2019
Thanks very much for your good voting! Hope to see you once again!

8/10 Udmærket

Lone

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Juletur
God beliggenhed i forhold til julemarkederne
Overnattede 2 nætter i november 2018
Svar fra Doris Tiews den 11. dec. 2018
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, die Online-Umfrage bezüglich Ihres letzten Aufenthalts in unserem Hotel auszufüllen. Es ist sehr wichtig für uns, eine Rückmeldung von unseren Gästen zu erhalten. Nur durch Ihre Meinung, Ihre Ideen und Ihre Kritik können wir unsere Serviceleistungen ständig verbessern. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Ihr STAR INN Hotel Premium Team

6/10 Okay

Jørn Hedeby

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Service og personale, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i oktober 2018

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring
Fint hotel til prisen.
Dejlig by. Hotellet ok til prisen. Meget tæt på banegården. Morgenkaffen nydes med fordel på små steder nær hotellet, på grund af prisen. Gå afstand til den gamle spændende bydel.
Overnattede 3 nætter i september 2018
Svar fra Diana Hahn den 3. nov. 2018
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, your STAR INN Hotel Premium Team

10/10 Fremragende

R.D, Denmark

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nice hotel close to the city.
Very nice hotel. The best hotel we ever been have on for a short holiday.
Overnattede 3 nætter i juli 2018
Svar fra Judith Kuehl den 9. aug. 2018
Dear guest, what a great voting! THANK you so much! We are so happy, that you really enjoyed your stay here in our house and in Bremen! Lovely comments, wonderful! So...we are looking forward to welcoming you again! Best regards from our whole team!

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring
Udmærket hotel fint med balkon med der manglede et par stole der. Manglede på alle balkoner. Men hvorfor balkon når den ikke kan bruges.
Overnattede 3 nætter i juli 2018
Svar fra Judith Kuehl den 27. jul. 2018
Dear guest, we are sorry that you obviously didn't have a room with a balcony. We have only a few balconies on the 7th floor. Please next time send me a massage, than I will have an eye on it, that you get one of these rooms. Hope to see you again! Best regards from our team of the STAR INN Hotel Premium Bremen Columbus, by Quality

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i juni 2018
Svar fra Doris Tiews den 7. jul. 2018
Thank you for your feedback. We hope to see you again soon. Sincerely, your STAR INN Hotel Premium Team

8/10 Udmærket

Gerhard Dose

Synes godt om: Rengøring
Hotel er okay
Morgenmad er vild dyrt med 16 Euro, på den anden side af vejen kan Du få morgenmad for 3 - 4 Euro! Der er mangler stemning nede i baren.
Overnattede 3 nætter i maj 2018
Svar fra Doris Tiews den 8. jun. 2018
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, your STAR INN Hotel Premium Team

8/10 Udmærket

Michael

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Svar fra Judith Kühl den 6. maj 2018
Lieber Michael, besten Dank für Ihre Bewertung! Wir freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns hatten! Herzliche Grüße Ihr Team des STAR INN Hotel Premium Bremen Columbus

8/10 Udmærket

Thorkild

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Svar fra Doris Tiews den 1. mar. 2018
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Sincerely, your STAR INN Hotel Premium Team

10/10 Fremragende

John

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Byferie
Dejligt og centralt hotel med super betjening
Overnattede 1 nat i februar 2018
Svar fra Sandra C. den 10. feb. 2018
Dear guest, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, your STAR INN Hotel Premium Team

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt stort værelse med sofa og stole i tilstødende rum. Meget centralt beliggende med gåafstand til det hyggelige torv og gågade m.m
Overnattede 3 nætter i december 2017
Svar fra Doris den 18. dec. 2017
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, your STAR INN Hotel Premium Team

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Positive: Location close to the station and public transport Nice room on 7th floor with view over the station area. Negative: Breakfast a bit expensive (15 euro. pr. person) There were only 2 coffee-capsules for the coffee machine in the room, and no refill => 2 cups for 4 days.
Overnattede 4 nætter i november 2017
Svar fra Doris den 6. dec. 2017
Dear Guest, thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We are glad that you liked your room. The coffee capsules and the bottle of water in the mini bar are a welcome gift. You can always buy more coffee capsules at the reception. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, your STAR INN Hotel Premium Team

6/10 Okay

kirsten, danmark

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Fint hotel - midt i centrum
Fint hotel midt i centrum af Bremen - man skal dog være opmærksom på en del støj fra Banegårdspladsen
Overnattede 7 nætter i september 2017
Svar fra Sarina Manott den 18. sep. 2017
Dear Kirsten, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, your STAR INN Hotel Premium Bremen Team

10/10 Fremragende

Anders

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bor der gerne igen!
Super godt hotel! God mulighed for parkering i deres eget parkeringshus til fornuftige penge! God hjælpsom service - både med tips og gode råd til hvad vi skulle se på vores ene dag.
Overnattede 1 nat i juli 2017

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Centralt beliggende
Fint og rent hotel, der ligger lige ved hovedbanegården. Gåafstand til den hyggelige gamle bydel og havnen.
Overnattede 3 nætter i juli 2017

10/10 Fremragende

Danny

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Very good! :)
We stayed one night, and overall it was really nice. It's close to the city and the rooms are big and comfortable to stay in. Hovewer the parking was difficult to find, but thanks to the lovely lady in the reception we found. Nice service, and the breakfast is nice to.
Overnattede 1 nat i juli 2017

10/10 Fremragende

Rikke

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Stort værelse - god service.
Dejlige store værelser. God beliggenhed og service.
Overnattede 1 nat i juli 2017
Svar fra Doris den 12. jul. 2017
Dear Rikke, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Star Inn Hotel Bremen

8/10 Udmærket

Kim

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Værelsets komfort
Parkering er slet ikke gratis som ellers annonceret på siden, den koster 11,-euro pr.døgn

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

6/10 Okay

Marianne, Tommerup

Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Ok
Bremen er rigtig dejlig og hotellet ganske ok. Børnene manglede dog at kunne benytte restaurantens legeområde om morgenen. Vi gjorde det, men under personalets suk og himmelvendte øjne. Kvarteret overfor banegården var præget af migranter, ikke så hyggeligt.

10/10 Fremragende

Marianne

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hundeudstilling i Bremen.
Fint og god service i receptionen.