Alle de viste anmeldelser er indsendt af rigtige gæster. Kun rejsende, som har booket et ophold hos os, kan indsende en anmeldelse. Vi verificerer anmeldelser i henhold til vores retningslinjer og offentliggør alle anmeldelser, hvad enten de er positive eller negative.Flere oplysningerÅbner i et nyt vindue
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 617 af i alt 1007 anmeldelser" "
10 - Fremragende
617
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 293 af i alt 1007 anmeldelser" "
8 - Udmærket
293
Bedømmelse på 6 − Okay. 63 af i alt 1007 anmeldelser" "
6 - Okay
63
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 18 af i alt 1007 anmeldelser" "
4 - Dårligt
18
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 16 af i alt 1007 anmeldelser" "
2 - Forfærdeligt
16
9,4/10
Rengøring
9,0/10
Service og personale
8,8/10
Faciliteter
9,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,8/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
10/10 Fremragende
Else
Rejste med familie
30. nov. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super lækker hotel.
Super god beliggenhed.
tæt på alt.
God udsigt.
lækker morgenmad.
Else
Overnattede 3 nætter i november 2023
Svar fra Ana Hernandez Guest Experience Team den 7. dec. 2023
Dear Mrs. Else, Thank you for your amazing feedback! We are sooo happy that you had a great time with us and the photos make it look even better. We wish you a very good end of the year.Until next time,
10/10 Fremragende
Heidi
Rejste med familie
6. nov. 2023
Synes godt om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Et skønt hotel med en fantastisk beliggenhed - rent og pænt - dejlig stor morgenmadsbuffet.
Heidi
Overnattede 4 nætter i november 2023
Svar fra Ana Hernandez Guest Experience Team den 7. nov. 2023
Dear Mrs. Heidi,Thank you very much for your review! We are happy to hear that you had a good time at our hotel and enjoyed your stay. Also we would like to say thank you for constructive review and forwarded your comments to the fellow departments. See you the next time you're around in Berlin! Sending best wishes,Guest Experience Team
10/10 Fremragende
Jan
16. okt. 2023
Jan
Overnattede 3 nætter i oktober 2023
Svar fra Ana Hernandez Guest Experience Team den 21. okt. 2023
Dear Mr. Jan, Thank you for your 10 Points!We are so happy to see that your stay at the hotel was just what you needed. We send you the best wishes.
10/10 Fremragende
Lone
Rejste med familie
17. jul. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Lone
Overnattede 4 nætter i juli 2023
Svar fra Arthur Leopold Leleu den 18. jul. 2023
Dear Lone, Thank you so much for your rating ! We are delighted that you enjoyed your experience at Melia Berlin and we look forward to welcoming you soon again,Best regardsArthur Leopold LeleuGuest Experience Manager
8/10 Udmærket
Charlotte
Rejste med familie
7. jul. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nice place.
Charlotte
Overnattede 4 nætter i juli 2023
Svar fra Guest Experience Team den 9. jul. 2023
Dear Ms Charlotte,Many thanks for this high rating.It is always a pleasure to receive positive feedback from our guests and we are glad that our location was ideal for you.We hope to have the occasion to welcome you back. Kind regards,Guest Experience Team
10/10 Fremragende
Peter
13. maj 2023
Peter
Overnattede 2 nætter i maj 2023
Svar fra Arthur Leopold Leleu den 16. maj 2023
Dear Peter, Thank you for your amazing rating !It is a pleasure to know that you enjoyed your experience at Melia Berlin.We look forward to welcoming you soon again,Best regards,Arthur Leopold LeleuGuest Experience Manager
8/10 Udmærket
Jon Bang
Rejste i en gruppe
2. apr. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jon Bang
Overnattede 3 nætter i marts 2023
Svar fra Arthur Leopold Leleu den 5. apr. 2023
Dear Jon Bang, On behalf of the entire Melia Berlin team, thank you for taking the time to rate us. We are delighted to know that you globally enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you soon again, Best regards,Arthur Leopold LeleuGuest Experience Manager
10/10 Fremragende
Helle
22. okt. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hverken første eller sidste ophold
Vi har overnattet her før og gør der gerne igen. Meget centralt og tæt på den offentlige transport. Rummelige, lækre værelser. Vi havde udsigt til Spree og adgang til Level, hvor vi spiste morgenmad og kunne nyde forskellige serveringer hen over sagen. Personalet er søde og servicemindede.
Helle
Overnattede 3 nætter i oktober 2022
Svar fra Arthur Leopold Leleu den 24. okt. 2022
Dear Helle, The entire Melia Berlin team is delighted and happy to know how much you enjoyed your stay.It is indeed a pleasure and a pride to know that you trust us every time you visit Berlin.We look forward to welcoming you again soon,Best regardsArthur Leopold LeleuGuest Experience Manager
6/10 Okay
Jan
12. aug. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ikke prisen værd
Mange tilkøb, som ikke kunne forventes til denne pris. Parkering 4 dage 120 Euro. Kaffe på værelset 5 Euro pr. Servering. Deres egen tapas restaurant nok den dyreste i hele området, og kvaliteten var ikke OK.
Morgenmaden var dog god.
Jan
Overnattede 4 nætter i august 2022
Svar fra MB den 17. aug. 2022
Dear Jan,
thank you very much for your review! We are happy to hear that you had a good time at our hotel and enjoyed your stay. Also we would like to say thank you for constructive review and forwarded your comments to the fellow departments. Please note that all of our Premium Rooms are equipped with a complementary Nespresso machine and kettle. Our reception staff is always there to answer any question about upgrading your stay! See you the next time you're around in Berlin! Sending best wishes,
your team of Meliá Berlin
10/10 Fremragende
Linda
Rejste med familie
28. jul. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Vi kommer helt sikkert igen!
Linda
Overnattede 3 nætter i juli 2022
Svar fra MB den 2. aug. 2022
Dear Linda,
thank you for your nice feedback and 10 points! What a pleasure to see that you had a great time with us and around Berlin. We hope to see you around again and send best wishes,
your team of Meliá Berlin
8/10 Udmærket
Dorthe
16. maj 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dorthe
Overnattede 5 nætter i maj 2022
10/10 Fremragende
Helle
15. apr. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt ophold
Rigtig fint, rummeligt og rent værelse. Vi havde Level (lounge) som var super fint.
Helle
Overnattede 3 nætter i april 2022
Svar fra nd den 19. apr. 2022
Dear Helle,
wow, what an amazing feedback you have given! Great to see that we were able to meet your expectations and will forward your words to our team. Sending best wishes from Berlin and looking forward to meeting you again,
your team of Meliá Berlin
10/10 Fremragende
Jesper
21. mar. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jesper
Overnattede 3 nætter i marts 2022
Svar fra nd den 25. mar. 2022
Dear Jesper,
thank you for your nice feedback and 10 points! What a pleasure to see that you had a great time with us and around Berlin. We hope to see you around again and send best wishes,
your team of Meliá Berlin
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
1. dec. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i november 2021
Svar fra MB den 16. dec. 2021
Sehr geehrter Gast,
vielen Dank für diese tolle Bewertung und 10 Punkten! Es ist fantastisch zu sehen, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat. Das Team sendet ganz viele Grüße aus dem schönen Berlin,
Ihr Team des Meliá Berlin
10/10 Fremragende
Dorthe
Rejste i en gruppe
29. nov. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fantastisk beliggenhed. 👍
Dejligt Hotel midt i Berlins hjerte. Nemt til shopping og seværdigheder. Hotellet er super nemt at bo på. Vi havde et standard værelse og det havde alt det vi skulle bruge. Venligt personale, lækker morgen buffet. Vi kommer helt sikkert igen.
Dorthe
Overnattede 3 nætter i november 2021
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
18. nov. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super hotel i midten af Berlin
Super værelse, god standard og fantastisk morgenmad (der var alt hvad man kunne få lyst til), Beliggenheden i midten af Berlin er perfekt. Jeg vil helt sikkert booke dette hotel næste gang jeg skal ind i midten af Berlin.
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i november 2021
Svar fra MB den 19. nov. 2021
Dear Guest,
Thank you for your nice words! It’s a pleasure to see that you enjoyed your stay with us. We’re looking forward to see you around and send best wishes from Berlin,
your team of Meliá Berlin
8/10 Udmærket
Anders
Rejste med familie
26. okt. 2021
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotel var ganske udmærket. Morgenmad god og rent og pænt.
Deres tapas restaurant var dog rent ud sagt middelmådig, og elendig betjening i restauranten.
Anders
Overnattede 3 nætter i oktober 2021
8/10 Udmærket
Hanne
Rejste i en gruppe
13. okt. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hanne
Overnattede 2 nætter i oktober 2021
8/10 Udmærket
Elsebeth Gade
5. okt. 2021
Elsebeth Gade
Overnattede 3 nætter i september 2021
8/10 Udmærket
Poul
15. sep. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Poul
Overnattede 6 nætter i september 2021
Svar fra Melia Berlin den 21. sep. 2021
Sehr geehrter Gast,
vielen Dank für Ihren Aufenthalt und Ihre hiermit verbundene Bewertung.
Wir würden uns freuen Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!
Mit besten Grüßen
Melia Berlin
8/10 Udmærket
Jens anthon
Rejste i en gruppe
13. sep. 2021
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Central beliggenhed
Jens anthon
Overnattede 3 nætter i september 2021
Svar fra Melia Berlin den 21. sep. 2021
Dear Jens,
thank you for your kind feedback.
We are looking forward to seeing you again.
Best Regards
Melia Berlin
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
22. aug. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i august 2021
Svar fra Melia Berlin den 21. sep. 2021
Dear Guest,
thank you very much for your stay and your evaluation.
We are welcoming you to see you again at Melia Berlin.
Best Regards
Melia Berlin
10/10 Fremragende
Brian Hoppe
Rejste med familie
6. aug. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Very nice hotel and room. Booked a family suite viewto river spree. Friendly staff, clean facilities, great breakfast and Ubahn 20 meter away.
Brian Hoppe
Overnattede 3 nætter i august 2021
Svar fra Melia Berlin den 12. aug. 2021
Dear brian,
thank you for your kind feedback.
We are glad to hear that your stay was so satisfactory.
We looking forward to see you next time in Melia Berlin again.
Best regards
Melia Berlin
10/10 Fremragende
Flemming
5. aug. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
God beliggenhed.
Ingen trafikstøj på hotellet
Flemming
Overnattede 2 nætter i august 2021
Svar fra Melia Berlin den 12. aug. 2021
Dear flemming,
thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and
we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.
Best regards
Melia Berlin
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med familie
5. aug. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Rigtig dejligt hotel, der ligger godt og centralt. Det var dejligt med et lille køleskab på værelset. Kunne dog godt lave brugt en lille kaffemaskine eller nemmere adgang til at kunne købe det.
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i juli 2021
Svar fra Melia Berlin den 12. aug. 2021
Dear guest,
thank you for your rating!
We are glad you enjoyed your stay!
Coffeemachine is in our higher categories included.
On request you will get an kettle too.
We look forward to welcoming you back in berlin.
Best regards
Melia Berlin
10/10 Fremragende
Kim Christian
Rejste med familie
31. jul. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Kim Christian
Overnattede 3 nætter i juli 2021
Svar fra Melia Berlin den 21. sep. 2021
Liebe Kim und Lieber Christian,
vielen Dank für Ihren Aufenthalt im Melia Berlin und die damit verbundene Bewertung.
Es freut uns zu sehen, dass scheinbar Ihr Aufenthalt bei uns zu Ihrer vollen Zufriedenheit war.
Wir würden uns freuen Sie auch beim nächsten Mal in Berlin im Melia begrüßen zu dürfen.
Mit besten Grüßen
Melia Berlin
8/10 Udmærket
Morten
Rejste med familie
21. jul. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt centralt og super ophold
Morten
Overnattede 3 nætter i juli 2021
Svar fra Melia Berlin den 23. jul. 2021
Dear Morten,
thanks for the kind feedback.
We are pleased that you were with us and that you rate us so positively.
Best regards
Melia Berlin
8/10 Udmærket
Sanne Bojer
Rejste med familie
19. okt. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fremragende hotel
Sanne Bojer
Overnattede 2 nætter i oktober 2020
Svar fra your guest review den 20. okt. 2020
Dear Sanne Bojer,
thank you very much for your stay at our hotel and your great guest review, which we will with pleasure share with the entire staff.
We hope to welcome you again very soon and send you
kind regards
Your Team Meliá Berlin
10/10 Fremragende
Steffi
8. sep. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Steffi
Overnattede 2 nætter i september 2020
Svar fra Ihre Gästebewertung den 20. okt. 2020
Liebe Steffi,
vielen Dank für Ihren Aufenthalt in unserem Haus und Ihr tolles Feedback, das wir gerne mit dem gesamten Team teilen werden.
Wir hoffen, Sie bald erneut bei uns begrüßen zu dürfen und senden Ihnen
herzliche Grüße
Ihr Team Meliá Berlin
8/10 Udmærket
Palle
Rejste med familie
1. aug. 2020
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Palle
Overnattede 2 nætter i juli 2020
Svar fra Antwort vom Hotelmanagement den 22. okt. 2020
Dear von Palle, we would like to thank you very much for taking the time to evaluate us and for your stay in our hotel. We hope you had a wonderful stay and look forward to seeing you again soon. With kind regards, your team from Melia Berlin
8/10 Udmærket
Thorkild
Rejste med familie
27. jul. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Thorkild
Overnattede 3 nætter i juli 2020
Svar fra Antwort vom Hotelmanagement den 22. okt. 2020
Dear von Thorkild, we would like to thank you very much for taking the time to evaluate us and for your stay in our hotel. We hope you had a wonderful stay and look forward to seeing you again soon. With kind regards, your team from Melia Berlin
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste i en gruppe
9. mar. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Great location, friendly staff, clean hotel, great breakfast, good beds. Nothing not to like!
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i marts 2020
Svar fra Melia Team den 12. mar. 2020
Thank you very much for your positive Feedback. We hope to welcome you back soon again.
Regards,
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
28. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super centralt, pæne værelser.
Verificeret rejsende
Overnattede 4 nætter i februar 2020
Svar fra Guest Experience Manager den 1. mar. 2020
Thank you for your review!
8/10 Udmærket
christian peter bune
Rejste i en gruppe
14. jan. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Udsøgt til prisen
Dejlig stille værelse, god sauna, gode senge, fint badeværelse. Savnede kaffe på værelset. Centralt beliggende.
christian peter bune
Overnattede 2 nætter i januar 2020
Svar fra Melia Hotel Berlin den 19. jan. 2020
Dear Christian, thank you for the nice review
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med familie
28. dec. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i december 2019
Svar fra Melia Hotel Berlin den 13. jan. 2020
Dear Anonymous,
thank you very much for the nice review. We are happy that you have had a pleasant stay with us and hope to welcome you back again soon.
Kind Regards
Your Melia Berlin Team
10/10 Fremragende
Christian
22. okt. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Christian
Overnattede 3 nætter i oktober 2019
Svar fra Melia Hotel Berlin den 16. nov. 2019
Lieber Christian,
vielen Dank für Ihre freundliche Bewertung. Wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüßen zu können.
Mit freundlichen Grüßen,
Ihr Melia Team
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste i en gruppe
13. okt. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Very nice hotel. Nice clean room, great location. The bed, pillow and covers were comfortable
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i oktober 2019
Svar fra Your Melia Team den 15. okt. 2019
Thank you very much for your positive feedback!
10/10 Fremragende
Jesper Klitgaard
Forretningsrejsende
2. okt. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jesper Klitgaard
Overnattede 2 nætter i september 2019
Svar fra Melia Hotel Berlin den 23. nov. 2019
Dear Jesper, thank you for the nice review. we hope to welcome you back again soon.
Your Melia Berlin Team
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med partner
23. sep. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Smukt, virkelig god beliggenhed tæt på mange muligheder of off. transport og gode værelser
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i september 2019
Svar fra Your Melia Team den 25. sep. 2019
Thank you very much for your kind review!
We look forward to welcoming you soon again.
Regards,
10/10 Fremragende
Kirsten lund
2. sep. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Kirsten lund
Overnattede 4 nætter i august 2019
10/10 Fremragende
René, Søborg (København)
Rejste med partner
27. aug. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Super beliggenhed - “Level” er fantastisk.
Kommer helt sikkert tilbage 👍
René
Overnattede 5 nætter i august 2019
Svar fra Guest Experience Manager den 29. aug. 2019
Thank you very much for your nice feedback! We are glad to read that you enjoyed your stay with us at The LEvel.
Hope to welcome you soon again.
Regards,
10/10 Fremragende
Susanne
25. aug. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
FEDT hotel
dejligt hotel med god service og høj standart. folk er meget venlige og hjælpsomme. vi fik dog ikke vores værelse gjort rent hver dag og vi var der i 5 dage så det kunne være ønskeligt. det er vores hotel når vi er i berlin, så kommer der igen. LEVEL er fantastisk dog kunne maden være lidt mere interessant. alt i alt et dejligt hotel inge klager over det
Susanne
Overnattede 5 nætter i august 2019
Svar fra Guest Experience Manager den 29. aug. 2019
Dear Susanne,thank you for sharing your experience with us. We are glad to read that you enjoyd not only your overall experience but our The Level. We verified your room during your entire stay, one day could not be cleaned as you hang out the do not disturb sign. Should this happen in the future again, just let us know as soon as you are ready and we will clean your room afterwards.
Looking forward to welcoming you soon again.
Regards,
10/10 Fremragende
BERNAT CARLES SERDA
24. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Really good conditions
BERNAT CARLES SERDA
Overnattede 2 nætter i maj 2024
10/10 Fremragende
Thomas
Forretningsrejsende
23. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
A very nice stay all around.
Thomas
Overnattede 3 nætter i maj 2024
10/10 Fremragende
Andrew
23. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Excellent location with a variety of restaurants within easy walking distance and you can take the train directly to or from the airport.
Andrew
Overnattede 7 nætter i maj 2024
Svar fra Guest Experience Team den 23. maj 2024
Dear Sir,Thank you very much for this kind review.We are delighted to hear that our prime location offered you the convenience of nearby gastronomic experiences and seamless train connectivity to the airport. Acknowledging your appreciation for our room cleanliness, hotel condition, and service culture fills us with pride. We regret to note your concerns regarding the room amenities. While not detailed in your review, we continuously strive to enhance our guest's room experience and value your feedback.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Guest Experience Team
10/10 Fremragende
Nadine
Rejste med familie
20. maj 2024
Perfekt für einen tollen Berlin Tripp
Vieles zu Fuß erreichbar und mit dem Bahnhof Friedrichstraße direkt vom Flughafen anzufahren
Nadine
Overnattede 3 nætter i maj 2024
Svar fra Guest Experience Team den 21. maj 2024
Sehr geehrte Dame, wir bedanken uns für Ihre Bewertung.Es freut uns sehr, dass Sie die zentrale Lage unseres Hauses schätzen und die Nähe zum Bahnhof Friedrichstraße als praktisch für Ihre Anreise vom Flughafen empfanden. Unser Ziel ist es, eine Servicekultur zu bieten, die Ihren Aufenthalt so angenehm wie möglich macht.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Guest Experience Team
8/10 Udmærket
Benjamin, Bracken Ridge
Rejste med partner
19. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hotel centrally located with close access to the Friedrichstraße stations and trams. Large room and bathroom with great buffet breakfast.
Benjamin
Overnattede 3 nætter i maj 2024
Svar fra Guest Experience Team den 21. maj 2024
Dear Sir,Thank you very much for this kind review.We're delighted to hear that you enjoyed the spaciousness of your room and our extensive buffet breakfast, with views of the Spree river that energize life and offer a delightful start to the day. Our central location, a stone's throw away from the Friedrichstraße stations, indeed facilitates exploration and access to the vibrant heart of the city. Thank you for appreciating our efforts in providing an exceptional room experience. It's heartening to see our guests savoring the comfort and amenities we strive to offer.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Guest Experience Team
10/10 Fremragende
Andrew
Rejste med familie
17. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
I would recommend it👍
Andrew
Overnattede 5 nætter i maj 2024
Svar fra Guest Experience Team den 21. maj 2024
Dear Sir,Thank you very much for this kind review.We're delighted to hear that you appreciated the hotel's condition, which reflects our commitment to excellence in service culture. It's also heartening to know that our room amenities met your expectations, adding to a comfortable room experience. Our team is pleased that you found our services to be of a high standard, as we strive to provide memorable gastronomic experiences and attentive hospitality. Should you return, you might also enjoy the exclusive offerings of The Level, or perhaps a soothing session at our YHI SPA.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Guest Experience Team
10/10 Fremragende
Daniel Paul william
15. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Great stuff and location
Daniel Paul william
Overnattede 2 nætter i maj 2024
Svar fra Ana Hernandez Guest Experience Team den 17. maj 2024
Dear Mr. Daniel, Thank youf for your amazing feedback and the 5 points. We hope to see you again with us soon. Buest wishes from Berlin,
10/10 Fremragende
Arthur
Rejste med familie
13. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Great central property although local railway station can be noisy if windows open. Cant fault the staff although breakfast at Tge Levl could be rather hotter. Room was rather hot with no cooling available for 3/4 nights. Eventually sorted.
Arthur
Overnattede 6 nætter i maj 2024
Svar fra Ana Hernandez Guest Experience Team den 17. maj 2024
Dear Mr. Arthur, Thank you for your feedback! We're delighted to hear you enjoyed our central location and found our staff commendable. We apologize for the inconvenience caused by the noise from the local railway station and the temperature in your room. Your comments about breakfast at The Level have been noted, and we'll work on ensuring it is served hotter. We're glad the room cooling issue was eventually resolved, and we appreciate your patience. We look forward to welcoming you back and providing an even better experience.