Min familie og jeg havde planlagt en tur til Antalya fra d. 26 sep. til d. 6 okt. 2016. Vi søgte derfor en pakkerejse og valgte hotellet; ”Kleopatra Blue Hawaii hotel,” på baggrund af at de tilbød ”All Inklusiv” på alle værelserne for en rimelig pris. Jeg vælger derfor at ringe ind til Expedias kundeservice, for at forsikre mig at det nu er ’All Inklusive’ og dette gøre de.
Da vi ankommer til hotellet d. 26 sep. 2016 om natten, fortæller ejeren af hotellet mig, at det ikke er ’all inklusive'. Jeg ringer Expedia op den efterfølgende morgen, og forklare dem situationen. Expedia har snakket med hotellet, og fortæller mig at hotellet åbenbart har lavet en fejl i deres forklaring, og at der er sket en form for misforståelse, men at jeg skal gemme kvitteringerne for mad/drikke.
Jeg vurdere sagen til at der ikke har været all inklusive på alle værelserne, og dette står også inde på hjemmesiden, og jeg ikke kan få refunderet mine penge (for mad/drikke)
Jeg valgte at tage billeder af hvor infoen om ’all inklusive’ stod, lige efter jeg havde snakket med dem, som bevis.
Ovenikøbet har de været så frække at ændre infoen om hotellet, umiddelbart i de dage jeg har skrevet med dem; til at værelserne ikke har ’all inklusive’ men at dette skal købes med.
Jeg vil aldrig selv handle fra Expedia igen, eller anbefale NOGEN at handle via dem!! Det kan ikke passe at jeg skal igennem alt dette, for en fejl DE/hotellet har lavet!