Bedømmelser baseret på 3.283 verificerede anmeldelser

4,2 af 5
89% anbefaler dette hotel
4,4 Rengøring på værelset
4,3 Service og personale
4,2 Værelsets komfort
4,3 Hotellets tilstand
Anmeldelser verificeret af Expedia
5 ud af 5
af en verificeret rejsende fra København

Opslået 29. nov. 2020
Virkelig sødt personale. Vi blev opgraderet! Fantastisk lounge og værelse
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

Denne rejsende har kun indsendt en generel bedømmelse Opslået 20. nov. 2020
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 1. nov. 2020
Kunne tænke forstørrelsesspejl på badeværelset. Som ældre gæst, er det ikke rart, at stå i et badekar, når man skal i brusebad. Vandet løber langsomt ud, dvs vand/sæberester ligger i den ende af badekarret, hvor man skal stå ud af badekarret, og man glider let ( her er der nemlig ikke skridsikkert underlag)
5 ud af 5
af en verificeret rejsende fra Silkeborg

Opslået 13. okt. 2020
Stedet ligger ideelt for familien med teenagere, da det er gåafstand til centrum. Spisestedet MASH Penthouse bør man også prøve, hvis man sætter pris på en god bøf. Rigtig god oplevelse, kan anbefales😉
5 ud af 5
af en verificeret rejsende fra Billund

Opslået 11. okt. 2020
Meget lækkert værelse, forespurgte badekar og det var ikke et problem. Super sødt personale, gode rene værelser og dejlig morgenmad. 5 stjerner!!
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

Denne rejsende har kun indsendt en generel bedømmelse Opslået 4. okt. 2020
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 28. sep. 2020
Kommentar fra Hotelledelsen
29. sep. 2020 af Emilie Kirk - Senior Reservations Coordinator, Hotelledelsen
Kære Gæst, Mange tak fordi I valgte at bo hos os på Tivoli Hotel & Congress Center og for din tilbagemelding på jeres ophold. Vi ønsker en dejlig dag! Med venlig hilsen TIVOLI HOTEL&CONGRESS CENTER
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 21. sep. 2020
Vi havde et super ophold 😊 Meget servicemindet personale og lækkert værelse. Savnede mere information om hotellets muligheder. Info på tv’et var ikke brugbart.
Kommentar fra Hotelledelsen
22. sep. 2020 af Emilie Kirk - Senior Reservations Coordinator, Hotelledelsen
Kære Gæst, Mange tak for din anmeldelse af jeres ophold. Vi er glade for at I havde et super ophold, nød jeres værelse og var glade for vores dygtige personale! :) Jeg er ked af at læse at I manglede information om mulighederne på hotellet. I forbindelse med Covid-19, er hotelinformationsbogen, som vi normalt har på alle værelser, blevet erstattet med en QR kode. Via den kan man med egen mobil få adgang til information om hotellets faciliteter og anden nyttig information. Alternativt er man altid velkommen til at spørge vores personale. Vi håber at vi får mulighed for at byde jer velkommen tilbage. Med venlig hilsen TIVOLI HOTEL&CONGRESS CENTER
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 4. sep. 2020
Har boet der flere gange - let at komme til enten man er med tog, bus eller i bil
Kommentar fra Hotelledelsen
8. sep. 2020 af Emilie Kirk – Senior Reservations Coordinator, Hotelledelsen
Kære gæst, Mange tak for din positive anmeldelse af dit ophold. Dejligt at du også gør positivt opmærksom på vores beliggenhed i forhold til både offentlig og privat transport. Vi håber at få mulighed for at byde velkommen tilbage i fremtiden! Med venlig hilsen TIVOLI HOTEL&CONFERENCE CENTER
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

ejligt centralt

Opslået 31. aug. 2020 på Hotels
Dejligt centralt beliggende hotel. Gode værelser - og vi havde endda lidt udsigt til vandet
Kommentar fra Hotelledelsen
10. sep. 2020 af Emilie Kirk – Senior Reservations Coordinator, Hotelledelsen
Kære Henrik, Mange tak for din bedømmelse af Tivoli Hotel på Hotels.com. Dejligt at høre at du synes om vores beliggenhed og værelser - og nød lidt vandkig:) Vi håber at kunne byde velkommen en anden god gang. De bedste hilsner TIVOLI HOTEL&CONFERENCE CENTER