PDF

Tilgængelighed

Gennem vores tjeneste hjælper vi rejsende med at finde oplysninger om rejsetjenester og med at booke disse rejsetjenester.
For at hjælpe rejsende med at bruge vores tjeneste har vi indført forskellige forbedringer af tilgængeligheden, nye hjælpeartikler om emnet og nye funktioner. For eksempel:
  • Vi har indsat et nyt tilgængelighedslink nederst på vores hjemmeside samt i afsnittet "Konto" i vores apps, som indeholder nyttige oplysninger om, hvordan du bruger vores tjeneste med forskellige støtteteknologier, samt hvordan du ændrer indstillingerne på din enhed for at øge kontrasten, ændre tekststørrelsen, differentiere uden farve, slå undertekster til (afhængigt af din enhed) og aktivere knapbetjening, stemmestyring og navigation via tastaturet, samt hvordan du ændrer indstillingerne for reduceret bevægelse.
  • Vores tjeneste understøtter de mest almindeligt brugte skærmlæsere og andre støtteteknologier, og vores supportmedarbejdere har fået oplæring, så de kan give oplysninger om tilgængeligheden af vores tjeneste, og hvorvidt den er kompatibel med forskellige støtteteknologier.
  • Udover at rejsende kan søge, booke og administrere en reservation ved hjælp af støtteteknologier har vi opdateret tilgængeligheden i forhold til konti, sikkerhed og betalingstjenester.
  • Vi har tilføjet links til oplysninger om tilgængelighed hos nogle af de største flyselskaber, der flyver til og fra EU-medlemslande (når disse flyselskaber har stillet disse oplysninger til rådighed), samt de EU-lufthavne, de flyver til.
  • Vi har føjet yderligere filtre til overnatningsstedernes profiler på Vrbo, så rejsende kan filtrere deres søgning efter overnatningssteder, der f.eks. kun har én etage, en indgangsrampe eller handicapvenlig parkering.
Vi bestræber os på at gøre vores tjeneste tilgængelig for alle rejsende, uanset deres evner og muligheder, og vi har indarbejdet World Wide Web Consortiums (W3C) retningslinjer for tilgængeligt webindhold 2.2 AA i vores metodologi for produktdesign.
Vi bruger både manuelle og automatiserede metoder til at kontrollere tilgængeligheden af vores tjeneste, herunder:
  • Automatiserede scanninger i forskellige faser af produktudviklingen
  • Manuelle tests udført af erfarne udviklere og produktteams
  • Lejlighedsvise evalueringer udført af interne specialister på området
  • Årlige evalueringer og tests af hjemmesider og indbyggede apps
Vi monitorerer også vores aktiviteter i forbindelse med digital tilgængelighed ved at udføre regelmæssige evalueringer, herunder:
  • Monitorering af branchestandarder
  • Undersøgelse af nye teknologier
  • Monitorering af opdateringer til centrale støtteteknologier
Hvis du har brug for hjælp eller yderligere oplysninger om tilgængeligheden af vores tjeneste, kan du læse afsnittet om tilgængelighed, kontakte os via vores livechat eller sende os en e-mail på Accessibility@expediagroup.com.
Denne tilgængelighedserklæring blev opdateret den 27. juni 2025.

Få endnu mere med Expedias app

Spar penge på udvalgte hoteller, og optjen dobbelt så mange point, når du booker i appen. Vores tilbud hjælper dig med at spare penge, så du kan rejse endnu mere og administrere det hele på farten.
Scan QR-koden med din enheds kamera for at downloade vores app
QR-kode til at downloade appen