Bedømmelser baseret på 978 verificerede anmeldelser

3,7 af 5
89% anbefaler dette hotel
3,7 Rengøring på værelset
4,0 Service og personale
3,6 Værelsets komfort
3,5 Hotellets tilstand
Anmeldelser verificeret af Expedia
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

Ærligt produkt

Opslået 8. mar. 2020 på Hotels
Kommentar fra Hotelledelsen
10. mar. 2020 af 271335 , Hotelledelsen
Kære gæst, Tusind tak for den flotte bedømmelse. Jeg håber, at du vil besøge hotellet igen. Med venlig Hilsen Mitzi, Front desk Manager
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 7. mar. 2020 på Hotels
Super oplevelse, kommer helt sikkert igen
Kommentar fra Hotelledelsen
8. mar. 2020 af Louise, Frontdesk shiftleader, Hotelledelsen
Kære Jan. Tusind tak for din feedback. Det er vi meget glade for. Vi sigter altid efter at give vores gæster en god gæsteoplevelse, når de bor hos os. Det glæder mig at høre at du har haft et dejligt ophold og vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage. Med venlig hilsen. Louise, Frontdesk shiftleader
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 2. mar. 2020 på Hotels
Kommentar fra Hotelledelsen
8. mar. 2020 af Louise, Frontdesk shiftleader, Hotelledelsen
Kære John. Tak for din tid og bedømmelse af hotellet. Det sætter vi stor pris på. Jeg håber snart vi kan byde dig velkommen tilbage. Med venlig hilsen. Louise, Frontdesk shiftleader
1 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 1. mar. 2020 på Hotels
Kommentar fra Hotelledelsen
5. mar. 2020 af Best regards, Robin - Shiftleeder, Hotelledelsen
Dear Lauritz Thank you for taking the time to give the hotel a review. I hope you will visit us again another time.
3 ud af 5
af en verificeret rejsende

Blandet oplevelse

Opslået 27. feb. 2020 på Hotels
Værelset havde følgende mangler: toilettet havde brune plamager i kummen. Lyset virkede dårligt på værelset - flere lamper virkede ikke og mainswitch var ustabil
Kommentar fra Hotelledelsen
8. mar. 2020 af Louise, Frontdesk shiftleader, Hotelledelsen
Kære Anonymous. Mange tak for din feedback. Det sætter jeg stor pris på. Jeg beklager værelset havde disse mangler, da du checkede-ind. Du kan altid kontakte receptionen, og vi vil gøre vores bedste for at flytte dig til et andet værelse eller kontakte vores teknikafdeling, så de kan fikse det. Jeg håber, vi får mulighed for at velkomme dig tilbage en anden gang til en bedre oplevelse. Med venlig hilsen. Louise, Frontdesk shiftleader
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Familiebesøg

Opslået 23. feb. 2020 på Hotels
Ved ankomst kommer vi op på værelset og kan se noget blåt blink nede på vejen. Da vi skulle ud og spise, gik vi til elevatoren. Den virkede ikke, så Vi måtte tage trappen fra 4 sal ned. Det viste sig at det var brandalarmen som var gået, men vi havde ikke hørt den på 4. Sal. Ikke særligt betryggende da det er 2 gang vi oplever dette. Men blev selvfølgelig beroliget, da det var falsk alarm. Dog måtte vi kontakte receptionen på dag 2, fordi vores kort ikke virkede. Vi havde bestilt 2 overnatninger, på 2 gavekort. Og det gav lidt problemer. Derfor var der heller ikke checket op på mangler F.eks. manglede vi toiletpapir og sæbe. Men det kom op da vi gav besked om det. Så alt i alt et okay ophold.
Kommentar fra Hotelledelsen
15. mar. 2020 af Robin, Frontdesk shiftleader, Hotelledelsen
Kære Jon Mange tak for din flotte bedømmelse af hotellet. Jeg håber du har haft et dejligt ophold. Det sætter vi stor pris på. Jeg håber du har lyst til at besøge os igen. Med venlig hilsen
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 23. feb. 2020
Passede fint til miniferie for 2 børn og 2 voksne. Tæt på s tog. Dejlig morgenmadsbuffet.
Kommentar fra Hotelledelsen
8. mar. 2020 af Louise, Frontdesk shiftleader, Hotelledelsen
Kære Anonymous. Tak for din tid og bedømmelse af hotellet. Det sætter vi stor pris på. Jeg håber du og din familie har haft et dejligt ophold hos os. Det glæder mig, at du synes vi er et godt hotel til en miniferie for en familie på fire. Jeg håber I har lyst til at besøge os igen. Med venlig hilsen. Louise, Frontdesk shiftleader
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 16. feb. 2020 på Hotels
Kommentar fra Hotelledelsen
18. feb. 2020 af Robin, Shiftleeder Frontoffice, Hotelledelsen
Dear Ulla, Thank you for taking the time to give the hotel a review. I hope you will visit us again another time.
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 15. feb. 2020 på Hotels
Kommentar fra Hotelledelsen
18. feb. 2020 af Robin, Shiftleeder Frontoffice, Hotelledelsen
Dear Gitte, Thank you for taking the time to give the hotel a review. I hope you will visit us again another time.
2 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 13. feb. 2020 på Hotels
This is definately not a 4 star hotel. The food and the service at the restaurant is not 4 star at all. The staff are friendly, but not 4 star. The rooms are worn down. They are outdated and show clear signs of wear.
Kommentar fra Hotelledelsen
20. feb. 2020 af Venlig hilsen, Robin Åhman - Shiftleeder, Hotelledelsen
Kære Jens, Tak for din tid og bedømmelse af hotellet. Det sætter vi stor pris på og jeg tager lige din information vidare. Jeg håber du har lyst til at besøge os igen.