Bedømmelser baseret på 454 verificerede anmeldelser

4,5 af 5
90% anbefaler dette hotel
4,6 Rengøring på værelset
4,5 Service og personale
4,6 Værelsets komfort
4,5 Hotellets tilstand
Anmeldelser verificeret af Expedia
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 29. jul. 2023 på Hotels
Kommentar fra Hotelledelsen
25. aug. 2023 af Thies C. Bruhn -Managing Director-, Hotelledelsen
Sehr geehrter Revi, vielen lieben Dank dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt in unserem Hause zu bewerten. Wir freuen uns, dass Sie sich in unserem Hause wohlgefühlt haben und hoffen, Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt auch vollends überzeugen zu können. Herzlichst, Thies C. Bruhn, Managing Director, Grand Hotel Heiligendamm
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

Overordnet godt

Opslået 27. jul. 2023 på Hotels
Rigtig fin oplevelse. Flot hotel, fine værelser og rigtig lækkert spa område. Dog manglede vi lidt flere informationer ved ankomst i forhold til åbningstider i spaen, så vi fik ikke det fulde ud af vores ophold og der blev ikke informeret omkring hvornår der var morgenmad. Vi ved selvfølgelig godt er små ting, men det er forventeligt af et hotel i den klasse.
Kommentar fra Hotelledelsen
25. aug. 2023 af Thies C. Bruhn -Managing Director-, Hotelledelsen
Kære Winnie,Tak fordi du tog dig tid til at fortælle os om din oplevelse på Grand Hotel Heiligendamm. Det er altid nyttigt for os at få feedback fra vores gæster, så vi løbende kan forbedre os. Vi er glade for, at du sætter pris på hotellets beliggenhed og SPA-området. Vi beklager dog meget, at du ikke har modtaget alle oplysninger om dette. Hvorfor gerne undskylde for det.Vi håber snart at kunne byde dig velkommen igen i vores hus. Med venlig hilsen Thies C. Bruhn Administrerende direktør Grand Hotel Heiligendamm
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 17. sep. 2022 på Hotels
Kommentar fra Hotelledelsen
18. sep. 2022 af Thies C. Bruhn, Geschäftsführender Direktor, Hotelledelsen
Liebe Charlotte, ganz lieben Dank für die tolle Bewertung, welche ich gerne an mein Team weitergeben werde. Schön, dass Sie sich in unserem Hause wohlgefühlt haben. Wir freuen uns schon heute auf Ihren nächsten Besuch in unserer "Weißen Stadt am Meer". Herzliche GrüßeThies C. Bruhn, Geschäftsführender Direktor
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Perfekt ophold

Opslået 11. dec. 2021 på Hotels
Igen en skøn miniferie med alt, hvad vi kunne ønske os af luxux og service
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Fantastisk hotel med super personale.

Opslået 19. nov. 2021 på Hotels
Opholdet var fantastisk, da vi var afsted på hverdage, var hotellet kun let belagt, så der var masser af plads, servicen var helt i top, Michelin restaurant var dog præg af lav aktivitet. Aftensmaden levede ikke op til forventningerne.
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

Dejligt hotel - dårlig betjening

Opslået 15. sep. 2021 på Hotels
Et dejligt hotel/resort med god mad og gode omgivelser. Det var ærgerligt at betjeningen bar præg arrogance og sløvhed…
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Wonderful place by the see

Opslået 19. sep. 2020 på Hotels
Very nice indeed. LHW hotel and living up to stadards expected. Wonderful sunny weather just added to the whole setting Good restaurant. to be recommended but book well ahead to avoid last minute prices as they are up there..
Kommentar fra Hotelledelsen
5. okt. 2020 af Thies C. Bruhn, General Manager, Hotelledelsen
Dear guest, Thank you for your review. We are pleased to read that you enjoyed your stay with us at the Grand Hotel Heiligendamm so much. Our location at the Baltic Sea with its unique view directly to the sea is one of the most beautiful along the coast of Germany. We are pleased to read that you enjoyed this. We are very happy to pass on the praise to our staff. If our guests - like you - feel unobtrusively cared for, we have fulfilled our task. We are already looking forward to your next visit with us at the Grand Hotel Heiligendamm. With kind regards Thies C. Bruhn General Director
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Denne rejsende har kun indsendt en generel bedømmelse Opslået 16. dec. 2019 på Hotels
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

å ferie i Nordtyskalnd

Opslået 27. okt. 2019 på Hotels
Hotel med høj standard. Alt er bare ok. Ophold med halvpension - god mad. Priser på drikelse en smule dyere end andre tilsvarende steder. Uovertruffen morgenmad. Værelse alt ok - kunne godt tænke mig en bedre bruser - af nyere herkomst Ikke de store muligheder ud over hotellet - nærmeste større by ca 7 km væk
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

Lækkert Hotel

Opslået 16. jul. 2019 på Hotels
Lækkert hotel med venlig service.. man føler sig forkælet..