Bedømmelser baseret på 51 verificerede anmeldelser

4,0 af 5
86% anbefaler dette hotel
3,9 Rengøring på værelset
4,1 Service og personale
3,5 Værelsets komfort
3,7 Hotellets tilstand
Anmeldelser verificeret af Expedia
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Denne rejsende har kun indsendt en generel bedømmelse Opslået 13. nov. 2023 på Hotels
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

Denne rejsende har kun indsendt en generel bedømmelse Opslået 14. aug. 2023 på Hotels
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Denne rejsende har kun indsendt en generel bedømmelse Opslået 3. aug. 2023 på Hotels
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Denne rejsende har kun indsendt en generel bedømmelse Opslået 11. jul. 2022 på Hotels
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Denne rejsende har kun indsendt en generel bedømmelse Opslået 11. jul. 2022 på Hotels
2 ud af 5
af en verificeret rejsende

Precisa melhorar

Opslået 22. feb. 2022 på Hotels
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Excelente

Opslået 5. feb. 2022 på Hotels
Hospedagem e alimentação excelentes.
Kommentar fra Hotelledelsen
16. feb. 2022 af Adriana Aires Dept. Marketing Rede de Hotéis , Hotelledelsen
Sr. Eugenio, é uma alegria receber sua avaliação e e saber que o senhor apreciou sua estada em nosso hotel, agradecemos sua avaliação e esperamos revê-lo em breve! Att.
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

Denne rejsende har kun indsendt en generel bedømmelse Opslået 28. jan. 2022 på Hotels
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Denne rejsende har kun indsendt en generel bedømmelse Opslået 24. jan. 2022 på Hotels
3 ud af 5
af en verificeret rejsende

nao gostei muito

Opslået 9. jan. 2022 på Hotels
bom dia ja estive algns anos atras no total umas 5 vezes inclusive minha lua de mel foi la. O Peixinho esta desde aquela epoca rsss. porem achei muito fraca a alimentacao. pouca variedade, pouco capricho. por exemplo serviram dois dias seguidos carne em tirinhas super dura, incomivel. ja foi muito melhor. pelo preco cobrado tem hotel que o cafe da manha é mais cheio. volto la se for de graça. e as comodidades estao igual desde inauguracao. tem que mudar a cara o malai esta roubando clientes.
Kommentar fra Hotelledelsen
16. feb. 2022 af Adriana Aires Dept. Marketing Rede de Hotéis , Hotelledelsen
Sr. Pablo, o seu feedback será encaminhado a nossa nutricionista e gerencia para que as mesmas possam avaliar e tomar providências, esperamos ter outra oportunidade de recebê-lo! Att.