Hotel Boutique Adaz
Hotel med gratis morgenmad og døgnåben reception i Santa Marta
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Hotel Boutique Adaz





Anmeldelser
9,0 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser
Indlæs alle billeder af Comfort-dobbeltværelse - stueetage

Comfort-dobbeltværelse - stueetage
Højdepunkter
Aircondition
Fladskærms-tv
Privat badeværelse
Minibar
Kabel-tv
Skrivebord
Daglig rengøring
Beliggende i stueetagen
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse

Dobbeltværelse
Højdepunkter
Aircondition
Fladskærms-tv
Privat badeværelse
Minibar
Kabel-tv
Daglig rengøring
Skrivebord
Indlæs alle billeder af Familieværelse

Familieværelse
Højdepunkter
Aircondition
Fladskærms-tv
Privat badeværelse
Minibar
Kabel-tv
Daglig rengøring
Skrivebord
Du vil muligvis også kunne lide

Estelar Santamar Hotel & Centro de Convenciones
Bello Horizonte
- Pool
- Spa
- Kæledyr tilladt
- Børnepool
8.6 ud af 10, Fantastisk, 520 anmeldelser
Prisen er 704 kr.
3. aug. - 4. aug.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

calle 21 # 3-93, Santa Marta, Magdalena, 470004
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Del Mar Hotel
Del Mar Hotel
- Pool
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Forretningsfaciliteter
9.0 ud af 10, Fremragende, 381 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Du skal muligvis betale moms (19%) på overnatningsstedet. Udenlandske rejsende, som betaler med et udenlandsk kort eller bankoverførsel og fremviser et gyldigt pas og turistvisum, er muligvis fritaget fra moms (19%) for reservationer af turistpakker (overnatningssted samt andre rejsetjenester).
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for lufthavnstransport: 35000 COP pr. køretøj (enkelt)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Hvis du rejser med et barn, kan dit overnatningssted kræve, at du viser følgende dokumenter: Forældre, der rejser til Colombia med et barn under 18 år, kan blive bedt om at fremvise barnets fødselsattest og billed-ID (pas for udenlandske statsborgere) ved indtjekning. Hvis barnet rejser til Colombia med en slægtning eller værge, kan denne blive bedt om at fremvise et samtykke, der er bekræftet notarielt og underskrevet af begge forældre, samt en kopi af begge forældrenes ID. Hvis barnet kun er ledsaget af én forælder på rejsen til Colombia, kan denne blive bedt om at fremvise et rejsesamtykke, der er bekræftet notarielt og underskrevet af den anden forælder. Besøgende, der planlægger at rejse med børn, bør konsultere et colombiansk konsulat inden afrejse for yderligere vejledning.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Boutique Adaz Santa Marta
Boutique Adaz Santa Marta
Boutique Adaz
Hotel Boutique Adaz Hotel
Hotel Boutique Adaz Santa Marta
Hotel Boutique Adaz Hotel Santa Marta
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Hotel Boutique Adaz
Anmeldelser
9,0
Fantastisk
9,6/10
Rengøring
9,2/10
Service og personale
8,0/10
Faciliteter
9,0/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
Rejste med familie
23. mar. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i marts 2020
10/10 Fremragende
Camilo
Forretningsrejsende
22. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Camilo
Overnattede 1 nat i februar 2020
10/10 Fremragende
ALMA SORAYA
Forretningsrejsende
3. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Muy buen hotel y muy buena atencion👍
ALMA SORAYA
Overnattede 1 nat i januar 2020
8/10 Udmærket
Paula
3. jan. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Paula
Overnattede 4 nætter i december 2019
10/10 Fremragende
JuanVillegas
Rejste med familie
24. okt. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
JuanVillegas
Overnattede 3 nætter i oktober 2019
8/10 Udmærket
Alicia
13. okt. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Habitación sin espacio para transitar y closet
Alicia
Overnattede 3 nætter i oktober 2019
10/10 Fremragende
Joanna
30. jun. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Highly recommended!
Joanna
Overnattede 1 nat i juni 2019
8/10 Udmærket
Javier
26. maj 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Javier
Overnattede 2 nætter i maj 2019
6/10 Okay
Johanna
Rejste i en gruppe
29. apr. 2019
Synes godt om: Service og personale
Johanna
Overnattede 3 nætter i april 2019
8/10 Udmærket
Ariel
2. feb. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Buen hotel
Ariel
Overnattede 3 nætter i januar 2019
8/10 Udmærket
Rafic
30. nov. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Would go back
Rafic
Overnattede 1 nat i november 2018
10/10 Fremragende
Nathalia
8. sep. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excelente
Nathalia
Overnattede 2 nætter i august 2018
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
23. aug. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i august 2018
8/10 Udmærket
James
13. aug. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotel muy lindo
James
Overnattede 2 nætter i august 2018
10/10 Fremragende
Maria A C Almeida
3. aug. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Muito bom
Maria A C Almeida
Overnattede 2 nætter i juli 2018
10/10 Fremragende
Maria, Chile
22. jul. 2018
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Maria
Overnattede 1 nat i juli 2018
8/10 Udmærket
Adriana Lucía
23. jun. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Diseño acogedor
Adriana Lucía
Overnattede 1 nat i juni 2018
Expedias nyeste trends
Hoteller
Flyrejser
Pakkerejser