Bedømmelser baseret på 2.305 verificerede anmeldelser

4,4 af 5
84% anbefaler dette hotel
4,3 Rengøring på værelset
4,4 Service og personale
4,3 Værelsets komfort
4,2 Hotellets tilstand
Anmeldelser verificeret af Expedia
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 11-04-2019
Min kæreste og jeg elskede at der var køkken og badekar
Kommentar fra Hotelledelsen
01-05-2019 af Guest Relations Manager, Hotelledelsen
Tak for at bo hos Citadines, vi glæder os til at byde dig velkommen igen. Med venlig hilsen
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

God standard og fremragende "value for money"

Opslået 20-02-2019 på Hotels
Vi var 4, 2 voksne og 2 store børn som skulle være i Paris i 5 dage. Oplevelsen var som forventet meget god. Det store plus ved hotellet er beliggenheden, kort vej til Notre Dame, Eiffeltårn, Les Halles, Louvre - og skønt at bo ved siden af Seinen. Videre er det så tæt på latinerkvarteret, samtidigt som det ikke er støjgener. Tæt på bageri og dagligvarebutik - vi valgte at spise morgenmad på værelset de fleste dage - og med god kaffe fra de fine automater i reception. Gåafstand fra metro som kører til lufthavnen. Helt fint uden daglig rengøring på værelserne - befriende ikke at skulle tænke på at det kom folk ind i dagtimerne. Standard værelser er fint, opredning til to børn i opholdsstuen/køkkenet fungerede godt. Vi har fundet "vort" sted i Paris med dette hotel.
Kommentar fra Hotelledelsen
22-02-2019 af Laurent, Hotelledelsen
Tak for dine komplimenter om vores servicerede ophold under dit seneste ophold. Vi er glade for at høre, at du har nydt vores faciliteter og service. Vi håber du vil blive hos os igen.
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

Hotel i Latinerkvarteret: du kan gå til det meste.

Opslået 08-11-2018 på Hotels
Hot Hotellet ligger ideelt og servicen er i top. Modtageområdet/hallen er flot og brugervenligt med fri kaffe og te automat. Udsigt: Seinen eller baggårde (vi fik baggårde) Værelset virkede lidt tungt og indelukket. Rengøring ikke inkluderet (lidt dyrt i tilkøb), men underligt ikke at få skiftet håndklæder bare engang på 5 nætters ophold. Morgenmadsbuffeten er fin, og man betaler kun for den morgenmad, man spiser (god idé). Alternativt er der jo tekøkken.
Kommentar fra Hotelledelsen
10-11-2018 af Laurent, Hotelledelsen
Tak for dine komplimenter om vores servicerede ophold under dit seneste ophold. Vi er glade for at høre, at du har nydt vores faciliteter og service. Som en serviceret bolig tilbyder vi en rengøring hver uge og for korte ophold mindre end 7 overnatninger kan vores gæst tage det, de ønsker i komforthjørnet, som er frit tilgængeligt døgnet rundt i lobbyen. Vi håber du vil blive hos os igen.
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

God beliggenhed

Opslået 24-10-2018 på Hotels
Hotellet har en perfekt beliggenhed. Som VIP kunde havde jeg forventet en opgradering om det var muligt. Kunne se på hjemmesiden at der var ledige værelser !
Kommentar fra Hotelledelsen
30-10-2018 af Laurent, Hotelledelsen
Tak for dine komplimenter om vores servicerede ophold under dit seneste ophold. Vi er glade for at høre, at du har nydt vores beliggenhed i hjertet af Paris. Opgradering er en del af VIP-programmet hos Expedia og er underlagt tilgængelighed. Selvom vores hjemmeside viser tilgængelighed, vil vi gerne angive, at det var meget lavt, så vi ikke kunne tilbyde dig opgraderingen ved ankomsten. Vi håber du vil blive hos os igen.
3 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 22-10-2018
Det var mange penge for et forholdsvis lille familieværelse med plads til fire personer. Det var et 4 stjernet hotel, og der var ingen rengøring i løbet af de tre døgn vi var der. Morgenmaden var under det forventede, der manglede opfyldning af diverse morgenmadsprodukter, og der var for lang ventetid på at der kom nye forsyninger. Kopper til kaffe manglede ofte. Kun små portioner kom ind ad gangen, så fade var hurtigt tømt.
Kommentar fra Hotelledelsen
26-10-2018 af Laurent, Hotelledelsen
Tak fordi du tager dig tid til at skrive denne anmeldelse. Det er dejligt at få dig til at blive hos os. Vi beklager at lære at vi ikke var i stand til at gøre dit ophold mere behageligt på grund af hyppigheden af rengøring og dårlig morgenmad. Tillad os at angive, at det er i vores koncept apart'hotel at tilbyde rengøring en gang om ugen, alternativt kan vores gæst frit tage det, de ønsker i komforthjørnet 24/7, f.eks. Linned og shampoo. Vi har påmindet morgenmadslederen for at sikre, at produkterne straks genopfyldes, når de er tomme. Vi håber at se dig igen.
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Super hotel

Opslået 08-10-2018 på Hotels
Dejligt hotel, med god service
Kommentar fra Hotelledelsen
10-10-2018 af Laurent, Hotelledelsen
Tak for dine komplimenter om vores servicerede ophold under dit seneste ophold. Vi er glade for at høre, at du har nydt vores faciliteter og service. Vi håber du vil blive hos os igen.
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Meget central

Opslået 28-04-2018
Paris er em vidunderlig by, mange dejlige ting og studere, det er ikke sidste gang jeg kommer til byen
Kommentar fra Hotelledelsen
01-05-2018 af Guest Relation Manager, Hotelledelsen
Tak for din venlige kommentar, vi glæder os til at byde dig velkommen igen
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 17-02-2018 på Hotels
Kommentar fra Hotelledelsen
18-02-2018 af Guest relation manager, Hotelledelsen
Thank you very much for your stay, we look forward to welcoming you back.kindest regards
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

Godt beliggende standard hotel

Opslået 11-09-2017 på Hotels
Dejlig beliggenhed, men meget standard hotel. Syntes at fællesgangen ved vores værelse lugtede mærkeligt, men renligheden op værelset var ok
Kommentar fra Hotelledelsen
16-09-2017
Tak for din feedback, vi vil gerne dele, at vores ejendom vil blive renoveret næste år, vi glæder os til at byde dig velkommen. Guest Relation Manager
4 ud af 5
af Hans Christian

Opslået 01-05-2017 på Hotels
Tre overnatninger, men ingen rengøring ejheller nogle rene håndklæder☹️ Ellers er hotellet okay.
Kommentar fra Hotelledelsen
04-05-2017 af Laurent, Hotelledelsen
Tak fordi du tager dig tid til at skrive denne anmeldelse. Det er dejligt at få dig til at blive hos os. Vi værdsætter din anmeldelse og komplimenterne om vores service og faciliteter. Da vi er en service bopæl, tilbyder vi en gratis husholdning for ophold på 6 nætter og mere. For et kort ophold mindre end 6 nætter kan vores gæster tage det, de ønsker direkte i opbevaringsrummet, som er frit tilgængeligt i lobbyen. Vi håber at se dig igen