Alle de viste anmeldelser er indsendt af rigtige gæster. Kun rejsende, som har booket et ophold hos os, kan indsende en anmeldelse. Vi verificerer anmeldelser i henhold til vores retningslinjer og offentliggør alle anmeldelser, hvad enten de er positive eller negative.Flere oplysningerÅbner i et nyt vindue
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 39 af i alt 123 anmeldelser" "
10 - Fremragende
39
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 41 af i alt 123 anmeldelser" "
8 - Udmærket
41
Bedømmelse på 6 − Okay. 30 af i alt 123 anmeldelser" "
6 - Okay
30
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 8 af i alt 123 anmeldelser" "
4 - Dårligt
8
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 5 af i alt 123 anmeldelser" "
2 - Forfærdeligt
5
8,4/10
Rengøring
7,6/10
Service og personale
8,0/10
Faciliteter
7,6/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
18. sep. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 4 nætter i september 2023
8/10 Udmærket
Vian
19. okt. 2022
Vian
Overnattede 1 nat i oktober 2022
Svar fra adele den 26. okt. 2022
Dear Vian, thank you so much for taking the time to write this positive review. We really appreciate it! Once again thank you for taking the time to write this review and for choosing Hotel Rezidence Emmy in Prague. I hope we will see you soon again! Have a nice day :). Many greetings from Prague.Sincerely, Adela Nachtigal WurstovaSales&Marketing Manager
6/10 Okay
Alonso
Rejste i en gruppe
12. aug. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Værelsets komfort
Gennemsnitlig hotel, ingen aircondition
Lidt slidt og gammelt hotel, ingen aircondition, så vi blev nød til at åbne alle vinduer da der var 27-28 grader uden for. Personalet var flinke. Parkering må ikke ske uden foran hotellet, så vi fik en bøde. Men den blev annulleret, da man kunne holde gratis fra 06.00-06.30, så vi nåede at køre inden.
Alonso
Overnattede 1 nat i august 2022
Svar fra Adele den 16. aug. 2022
Dear Alonso,
Thank you for taking the time to provide us with your feedback following your recent visit to our Hotel Rezidence Emmy.
I am sorry you are not satisfied with our hotel.
We don't have an aircon, but it is not stated anywhere that we have one so there is no surprise. But we do have a fan in every room.
Once again thank you for taking the time to write a review and for choosing Hotel Rezidence Emmy.
Have a nice day.
Sincerely,
Adela Nachtigal Wurstova, Sales&Marketing Manager
6/10 Okay
Verificeret rejsende
11. dec. 2017
Synes ikke om: Service og personale
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i december 2017
Dear Guest,
thank you so much for your feedback about your stay in our Hotel Rezidence Emmy.
Thank you for taking the time to write this review. I hope you will be back in our Hotel Rezidence Emmy soon!
Many Greetings from Prague !
Have a nice day.
Adela Wurstova, Sales&Marketing Manager
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
19. apr. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fint billigt hotel.
Fint billigt hotel.
Verificeret rejsende
Dear Guest,
We are very happy to hear that all aspects of your stay were up to your expectations. Sounds like you enjoyed every part of staying at Hotel Rezidence Emmy and we are delighted to hear so :).
We would firstly like to thank you for taking time to write Hotel Rezidence Emmy such a nice review. We are glad to hear such a kind words about our Hotel.
Very happy to hear you liked our nice hotel for reasonable price :)
Thanks again for sending us your feedback we really appreciate it. Rezidence Emmy is awaiting your next visit with us :) ! I am looking forward to welcoming you personally on your next trip to Prague. :)
Have a nice Friday!
Many greetings from Prague.
Best Regards,
Adela W, Sales&Marketing Manager
Kære gæst,
Vi er meget glade for at høre, at alle aspekter af dit ophold var op til dine forventninger. Lyder som om du nød alle dele af at bo på Hotel Rezidence Emmy og vi er meget glade for at høre det :).
Vi vil gerne takke for at tage tid til at skrive Hotel Rezidence Emmy sådan en god anmeldelse. Vi er glade for at høre sådanne venlige ord om vores hotel.
Meget glad for at høre, du kunne lide vores nice hotel til en rimelig pris :)
Tak igen for at sende os din feedback, vi sætter pris på det. Rezidence Emmy afventer dit næste besøg hos os :)! Jeg glæder mig til at byde dig personligt på din næste tur til Prag. :)
Hav en god fredag!
Mange hilsner fra Prag.
Med venlig hilsen,
Adela W, Sales & Marketing Manager
10/10 Fremragende
michael, Danmark
24. jul. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
God hotel
Godt hotel,perfekt internet men kunne godt have brugt aircondtion i den varme! Kedeligt morgenmad feks. bacon uden æg? Eller fint hotel og nemt til Prag midt og retur
michael
10/10 Fremragende
Zoran, Aalborg
27. maj 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Et sted man vender tilbage til
Meget fin hotel, alt er til 4 stjerner.
Zoran
10/10 Fremragende
Iulian, Denmark
9. apr. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Clean and good hotel
I am tired of all the dirty, creepy hotels, especially in the western part of Europe. This was everything I needed from a hotel and nothing more. If you want special attention, this is not for you. The stuff was just polite and doing their job, without getting into your intimacy. I will definitely come back here, if I have the chance.
Iulian
6/10 Okay
o.e.thomsen
24. jul. 2012
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
lidt for langt fra centrum morgenmad svarer ikke til en 4-stjernet hotel
o.e.thomsen
8/10 Udmærket
Juan Antonio
11. jan. 2024
Juan Antonio
Overnattede 9 nætter i december 2023
Svar fra Adele den 15. jan. 2024
Dear Juan Antonio, thank you so much for taking the time to write this positive review. We appreciate it! Once again thank you for taking the time to write this review and for choosing Hotel Rezidence Emmy in Prague. I hope we will see you soon again! Many greetings from Prague.Sincerely, Adela Nachtigal W.Sales&Revenue Manager
10/10 Fremragende
Jakub
24. nov. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Always great stay 😊
Jakub
Overnattede 1 nat i november 2023
Svar fra Adele den 15. jan. 2024
Dear Jakub, thank you so much for taking the time to write this lovely review. We appreciate it! Once again thank you for taking the time to write this review and for choosing Hotel Rezidence Emmy in Prague. I hope we will see you soon again! Many greetings from Prague.Sincerely, Adela Nachtigal W.Sales&Revenue Manager
6/10 Okay
Ronald
29. okt. 2023
Ronald
Overnattede 6 nætter i oktober 2023
10/10 Fremragende
Maria
Forretningsrejsende
19. okt. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Thank you for the affordable price too for a last-minute unplanned stay. We appreciate this property and the kindness of the staff. Keep up the good work.
Maria
Overnattede 1 nat i oktober 2023
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
5. okt. 2023
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Es war ein Desaster... 4 sterne Hotel jedoch ohne jegliche komfort... Unhygenisch nicht komfortabel... Die Betten sind unbequem...Ich kann niemanden diesen Hotel empfehlen.
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i september 2023
10/10 Fremragende
derya
Rejste med partner
11. sep. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Extra super
derya
Overnattede 2 nætter i september 2023
8/10 Udmærket
Milan
Forretningsrejsende
16. aug. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Milan
Overnattede 1 nat i august 2023
Svar fra Milan den 17. aug. 2023
Vážený pane Milane, děkujeme , že jste si udělal čas a velice pozitivně ohodnotila náš hotel Rezidence Emmy. Ještě jednou děkujeme za Vaše hodnocení našeho hotelu a tešíme se na Vaši další návštěvu v hotelu Rezidence Emmy. Přeji hezký den :)S pozdravem , Ing. Adéla Nachtigal W. Sales&Marketing Manager
4/10 Dårligt
Maurizio
7. aug. 2023
Maurizio
Overnattede 1 nat i august 2023
Svar fra Adela den 14. aug. 2023
Dear Maurizio, thank you for your feedback.Kind regards, Adela Nachtigal
4/10 Dårligt
Ambrogio
Forretningsrejsende
13. jul. 2023
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Al di sotto di ogni aspettativa
Struttura molto deludente, vecchia è poco funzionale. Camera senza aria condizionata e con 30 gradi fuori era un forno.
Ambrogio
Overnattede 2 nætter i juli 2023
Svar fra Adele den 17. jul. 2023
Caro Ambrogio,Grazie per aver recensito il tuo recente soggiorno.Non abbiamo l'aria condizionata, ma abbiamo dei ventilatori in ogni stanza.Con cordiali saluti da Praga,Adela Nachtigal W.Responsabile Promozione e Vendite
6/10 Okay
Ronald
10. jun. 2023
Ronald
Overnattede 4 nætter i maj 2023
Svar fra ADELE den 12. jun. 2023
Dear Ronald, thanks for your feedback. Kind regards, Adele Nachtigal Sales & Revenue Manager
10/10 Fremragende
Martin
31. maj 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Rezidence Emmy liegt im ruhigen Prager Stadtteil Kunratice nahe dem Waldgebiet "Kunraticky les" mít vielen freilaufenden Wildtieren wie Mufflons. Mithilfe des ÖPNV ist das Hotel gut erreichbar. Das Hotel liegt in unmittelbarer Nachbarschaft zum Medizinischen Institut IKEM (so heißt auch die Haltestelle des ÖPNV) Das Frühstück ist reichlich und lecker. Leider gibt es im Hotel keine Möglichkeit der Mittags und Abend Verpflegung. Es gibt in unmittelbarer Nachbarschaft ein vietnamesisches Restaurant und am Eingang zum Kunraticky Les ebenfalls ein Lokal. Ansonsten läuft oder fährt man in den Ort Kunratice oder nach Prag wo es ausreichend Verpflegungsmöglichkeiten gibt.
Martin
Overnattede 2 nætter i maj 2023
Svar fra Adele den 12. jun. 2023
Lieber Martin, vielen herzlichen Dank für Ihre schöne Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie einen rundum gelungenen Aufenthalt bei uns verbracht haben. Bis bald im Hotel Rezidence Emmy. Herzliche Grüße, Adela Nachtigal W.Sales&Marketing Manager
8/10 Udmærket
Mario
28. maj 2023
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
War 2017 schon mal in dem Hotel,da war noch alles gut. Jetzt ganz schön herunter gekommen, farbe blättert in den zimmern ab, die Lifte geben furchtbare Geräusche von sich. Frühstück war sehr enttäuscht, da gibts in allen anderen Hotels in Prag ein wesentlich besseres Frühstück. Kein Rührei wie man es kennt von cz Hotels, brot war alt und sehr wenig Auswahl.
Mario
Overnattede 1 nat i maj 2023
Svar fra Adele den 12. jun. 2023
vielen Dank fur die Bewertung.Wir renovieren unsere Zimmer regelmassig. Das Fruhstuck fur unsere individuele Gaste gibt es im ersten Stock und dort haben wir auch Ruhrei.Viele Grusse Rezidence Emmy
8/10 Udmærket
Pietro
27. apr. 2023
Synes godt om: Service og personale, værelsets komfort
Lage ist ganz Okey man hat direkt Bus Verbindung, Größe der Zimmer waren gut, Frühstück auch akzeptabel aber es ist eine Renovierung nötig, kam mir alt vor.
Pietro
Overnattede 4 nætter i december 2022
Svar fra Adele den 10. maj 2023
Lieber Pietro, vielen herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie einen rundum gelungenen Aufenthalt bei uns verbracht haben. Bis bald im Hotel Rezidence Emmy. Herzliche Grüße, Adela Nachtigal WurstovaSales&Marketing Manager
10/10 Fremragende
Irina
10. apr. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Irina
Overnattede 2 nætter i april 2023
Svar fra Adele den 10. maj 2023
Dear Irina, thank you so much for taking the time to write this lovely review. :) We really appreciate it! :) Once again thank you for choosing Hotel Rezidence Emmy in Prague. I hope we will see you soon again! Many greetings from Prague.Sincerely, Adela Nachtigal WurstovaSales&Marketing Manager
8/10 Udmærket
Denisa
26. mar. 2023
Denisa
Overnattede 1 nat i marts 2023
Svar fra Adele den 10. maj 2023
Dear Denisa, thank you so much for taking the time to write this positive review. We really appreciate it! :) Once again thank you for choosing Hotel Rezidence Emmy in Prague. I hope we will see you soon again! Many greetings from Prague.Sincerely, Adela Nachtigal WurstovaSales&Marketing Manager
10/10 Fremragende
Jakub
12. mar. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jakub
Overnattede 1 nat i marts 2023
Svar fra Adele den 10. maj 2023
Dear Jakub, thank you so much for taking the time to write this lovely review. :) We really appreciate it! :) Once again thank you for choosing Hotel Rezidence Emmy in Prague. I hope we will see you soon again! Many greetings from Prague.Sincerely, Adela Nachtigal WurstovaSales&Marketing Manager
10/10 Fremragende
Lucie
Forretningsrejsende
17. okt. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Lucie
Overnattede 2 nætter i oktober 2022
Svar fra adele den 26. okt. 2022
Dear Lucie, thank you so much for taking the time to write this positive review. We really appreciate it! :)Once again thank you for taking the time to write this review and for choosing Hotel Rezidence Emmy in Prague. I hope we will see you soon again! Have a nice day :). Many greetings from Prague.Sincerely, Adela Nachtigal WurstovaSales&Marketing Manager
10/10 Fremragende
Radomir
4. okt. 2022
Radomir
Overnattede 1 nat i oktober 2022
Svar fra Adele den 10. okt. 2022
Vážený pane Radomíre, děkujeme , že jste si udělal čas a napsal nám krásné hodnocení našeho hotelu Rezidence Emmy. Velmi nás potěšilo, že jste byl se službami našeho hotelu spokojen ! :) Ještě jednou děkujeme za Vaše hodnocení našeho hotelu a tešíme se na Vaši další návštěvu v hotelu Rezidence Emmy. Přeji hezký den :)S pozdravem , Ing. Adéla Nachtigal Wurstová, Sales&Marketing Manager
10/10 Fremragende
Jakub
10. aug. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jakub
Overnattede 1 nat i august 2022
Svar fra Adele den 16. aug. 2022
Dear Jakub,
thank you so much for taking the time to write this nice review. We really appreciate it and take all feedback into account. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us.
Once again thank you for taking the time to write this review and for choosing Hotel Rezidence Emmy in Prague. I hope we will see you soon again!
Have a nice day :).
Many greetings from Prague.
Sincerely,
Adela Nachtigal Wurstova
Sales&Marketing Manager
8/10 Udmærket
Rafal
Rejste med familie
28. jun. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Rafal
Overnattede 2 nætter i juni 2022
Svar fra Adele den 29. jun. 2022
Dear Rafal,
thank you so much for taking the time to write this nice review. We really appreciate it and take all feedback into account.
Once again thank you for taking the time to write this review and for choosing Hotel Rezidence Emmy in Prague. I hope we will see you soon again!
Have a nice day :).
Many greetings from Prague.
Sincerely,
Adela Nachtigal Wurstova
Sales&Marketing Manager
10/10 Fremragende
Dariusz
Rejste med familie
24. jun. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dariusz
Overnattede 1 nat i juni 2022
Svar fra Adele den 29. jun. 2022
Dear Dariusz,
thank you so much for taking the time to write this nice review. We really appreciate it and take all feedback into account. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us.
Once again thank you for taking the time to write this review and for choosing Hotel Rezidence Emmy in Prague. I hope we will see you soon again!
Have a nice day :).
Many greetings from Prague.
Sincerely,
Adela Nachtigal Wurstova
Sales&Marketing Manager
6/10 Okay
Matthias
16. maj 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Bad Armaturen wackeln und müssen erneuert werden. Frühstück ohne Auswahl. Keine Marmelade.
Matthias
Overnattede 1 nat i maj 2022
Svar fra Adela den 18. maj 2022
Sehr geehrter Matthias,
Danke für diese Bewertung.
Es tut uns Leid, dass Sie nicht 100% zufrieden waren. Wir haben aber Marmelade beim Frühstück.
Mit freundlichen Grüßen
Adela Wurstova
Sales & Marketing Manager
10/10 Fremragende
ABDALLAH
15. maj 2022
ABDALLAH
Overnattede 1 nat i maj 2022
Svar fra Adele den 18. maj 2022
Dear Abdallah,
thank you very much for your amazing review!
We would be delighted to welcome you back soon!
Thanks for sending us your feedback we really appreciate it. We are looking forward to your next visit!
Many greetings from Prague.
Best Regards,
Adela W., Sales&Marketing Manager
10/10 Fremragende
Peter
12. maj 2022
Peter
Overnattede 3 nætter i maj 2022
Svar fra Adele den 18. maj 2022
Dear Peter,
thank you very much for your amazing review!
We would be delighted to welcome you back soon!
Thanks for sending us your feedback we really appreciate it. We are looking forward to your next visit!
Many greetings from Prague.
Best Regards,
Adela W., Sales&Marketing Manager
6/10 Okay
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
21. feb. 2022
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i februar 2022
Svar fra Adela den 3. mar. 2022
Thank you for taking the time to review our hotel.
Kind Regards,
Adela Wurstova
Sales & Marketing Manager
10/10 Fremragende
Jakub
26. jan. 2022
Jakub
Overnattede 1 nat i januar 2022
Svar fra Adele den 27. jan. 2022
Vážený pane Jakube,
děkujeme, že jste si udělal čas a ohodnotil pozitivně náš hotel Rezidence Emmy.
Budeme se těšit na Vaši další návštěvu.
S pozdravem,
Ing. Adéla Wurstová
친애하는 선호,
최근에 저희 Hotel Rezidence Emmy를 방문하신 후 시간을 내어 피드백을 제공해 주셔서 감사합니다.
깨끗한 객실과 주차장이 마음에 드셨다니 기쁩니다.
프라하에서 즐거운 시간을 보내셨기를 진심으로 바라며 다시 오신 것을 진심으로 환영합니다. 시간을 내어 리뷰를 작성해주시고 Hotel Rezidence Emmy를 선택해 주셔서 다시 한 번 감사드립니다.
감사합니다,
Adela W, 영업 및 마케팅 관리자
8/10 Udmærket
Lea
Rejste med familie
30. aug. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Prijemne ubytovani,moc příjemna p.recepčni, cisty a utulny pokoj,bohata snidane
Lea
Overnattede 1 nat i august 2021
Svar fra Adele den 24. nov. 2021
Vážená paní Leo,
děkujeme , že jste si udělala čas a napsala nám krásné hodnocení našeho hotelu Rezidence Emmy. Velmi nás potěšilo, že jste byla se službami našeho hotelu spokojena ! :) Moc mě těší, že jste byla s naším příjemným ubytováním, příjemným personálem, cistým a útulným pokojem a bohatou snídaní spokojena.
Ještě jednou děkujeme za Vaše hodnocení našeho hotelu a tešíme se na Vaši další návštěvu v hotelu Rezidence Emmy.
Přeji hezký den :)
S pozdravem ,
Ing. Adéla Wurstová, Sales&Marketing Manager
8/10 Udmærket
Zdenek
Rejste med familie
21. aug. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Zdenek
Overnattede 2 nætter i august 2021
Svar fra adela den 24. nov. 2021
Vážený pane Zdeňku,
děkujeme , že jste si udělal čas a ohodnotil náš hotel Rezidence Emmy. Velmi nás potěšilo, že jste byl se službami našeho hotelu spokojen.
Ještě jednou děkujeme za Vaše hodnocení našeho hotelu a tešíme se na Vaši další návštěvu v hotelu Rezidence Emmy.
Přeji hezký den :)
S pozdravem ,
Ing. Adéla Wurstová, Sales&Marketing Manager
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med familie
9. aug. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Very good hotel south from everything in a safe and quiet area. Breakfast was great and the staff was super friendly with intent of making guest to feel great about their stay.
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i august 2021
10/10 Fremragende
Jakub
25. jun. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jakub
Overnattede 1 nat i juni 2021
10/10 Fremragende
Jakub
26. nov. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jakub
Overnattede 1 nat i november 2020
6/10 Okay
Michaela
Forretningsrejsende
11. sep. 2020
Pocity z hotelu byly smisene. Pri prijezdu mila a ochotna recepcni. Pokoj cisty, koupelna uz bohuzel neco pamatovala. Pri odjezdu velmi neochotna a neznala recepcni. Snidane velmi spatna, chuda a ne prilis chutna..
Michaela
Overnattede 1 nat i september 2020
6/10 Okay
Verificeret rejsende
10. sep. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i september 2020
10/10 Fremragende
Jakub
3. sep. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great stay. Will be back
Great stay. Will be back
Jakub
Overnattede 1 nat i september 2020
6/10 Okay
Andrea
5. mar. 2020
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Hodnocení Rezidence Emmy
V televizi nebyly české programy, protože hotel zatím neřešil preladeni na DVB-T2.
Andrea
Overnattede 1 nat i marts 2020
Svar fra Adele den 9. mar. 2020
Dobrý den paní Andreo,
děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za problém s tv. Příště se můžete hned obrátit na naši recepci kde Vám hned pomůžou.
Hezký den.
Ing. Adéla W., Sales & Marketing Manager
4/10 Dårligt
Verificeret rejsende
Rejste med partner
5. maj 2019
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The receptionist was not friendly and she wanted me to pay for parking despite it was written that it's for free, the room was ok but bathroom was not 8n good stand. Breakfast was very poor.
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i maj 2019
Svar fra Adela den 6. maj 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to provide us with your feedback following your recent visit to our Hotel Rezidence Emmy.
I was sorry to learn that we did not meet your expectations on this visit, especially as it relates to the receptionists, parking and breakfast. Your comments are most concerning, but our parking is not free from january 2019. It is free only for guests booking directly on our official website, so ypu shpuld read it carefully next time...
Nevertheless, I sincerely hope you had a great time in Prague and we would be delighted to welcome you back. Once again thank you for taking the time to write a review and for choosing Hotel Rezidence Emmy.
Have a nice day
Sincerely,
Adela W, Sales&Marketing Manager
6/10 Okay
Christophe
9. mar. 2019
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, værelsets komfort
Très moyen
Ne pas utiliser le restaurant et qualité du petit déjeuner très médiocre
Mauvais rapport qualité prix pour Prague
Christophe
Overnattede 1 nat i marts 2019
Svar fra Adele den 13. mar. 2019
Cher Christophe,
Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires après votre visite récente à notre hôtel Rezidence Emmy.
J'espère sincèrement que vous avez passé un bon moment à Prague et nous serions ravis de vous accueillir à nouveau. Une fois encore, merci d’avoir pris le temps de donner votre avis et d’avoir choisi l’Hôtel Rezidence Emmy.
Cordialement,
Adela W, directrice des ventes et du marketing
2/10 Forfærdeligt
AHMED
4. jan. 2019
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ahmed
I really don't understand how they rated this hotel as 4 stars ?
No customer service at all
Room is really in bad conditions
No water or mini bar inside the room
Bath and toilet are not togather and shower tap not working.
The bed no comfy at all
So much noice from the motorway
Breakfast is really bad and not so many vagitrain options there, breakfast was full of pork.
I'm very sad and disappointed
AHMED
Overnattede 6 nætter i december 2018
Svar fra Adele den 13. jan. 2019
Dear Ahmed,
Thank you for taking the time to provide us with your feedback following your recent visit to our Hotel Rezidence Emmy.
I was sorry to learn that we did not meet your expectations on this visit, especially as it relates to the service, breakfast and rooms.
First of all, our hotel is a definitely a four star hotel with proper international certification, usually are our guests really satisfied with our rooms and our breakfast.
I can assure you that our showers are working. If you wish to have a minibar then you have to book our business rooms. Furthermore, we have many different options at breakfast not just pork, but if you have some special dietary requirements then you have to let us know in advance. Bacon and sausages at the breakfast are for sure pork which is absolutely normal, however nobody is forcing you to eat it. You can choose eggs, cheese, sweet pastry, bread and so on ... many different options..
Nevertheless, I sincerely hope you had a great time in Prague and we would be delighted to welcome you back. Once again thank you for taking the time to write a review and for choosing Hotel Rezidence Emmy.
Have a nice Thursday.
Sincerely,
Adela W, Sales&Marketing Manager
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
3. jan. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
OK fuer den Preis. Angenehm da direkt gegenueber der Klinik in der ich taetig war.
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i december 2018
Svar fra adele den 6. jan. 2019
Sehr geehrter Gast,
herzlichen Dank für diese positive Bewertung bezüglich Ihres Aufenthalts im unserem Hotel Rezidence Emmy.
Noch einmal vielen Dank, dass Sie sich Zeit genommen haben, um uns diese Bewertung zu schreiben.
Wir hoffen, Sie bald wieder einmal bei uns im Hotel Rezidence Emmy begrüßen zu dürfen und senden Ihnen herzliche Grüße aus Prag.
Erfolgreiches Neues Jahr! :)
Mit freundlichen Grüßen
Adela W., Sales & Marketing Manager
8/10 Udmærket
Alex, Freiburg
2. jan. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Gutes Hotel in Prag, ein tolles uhriges Restaurant in einer Katzensprung-Entfernung.
Sauberes und ziemlich großes Zimmer. Parkplatz.
Gutes Frühstück.
Das einzige, was zu meckern war, war der Kaffee zum Frühstück. Der könnte besser sein.
Ich gehe immer wieder in dieses Hotel und kann es empfehlen.
Alex aus Freiburg
Alex
Overnattede 3 nætter i december 2018
Svar fra Adele den 5. jan. 2019
Sehr geehrter Alex,
herzlichen Dank für diese positive Bewertung bezüglich Ihres Aufenthalts im unserem Hotel Rezidence Emmy. Toll, dass Sie unser sehr gutes Hotel, unsere saubere und große Zimmer, unser Parkplatz und gutes Frühstück loben.
Es tut mir leid zu hören, dass Sie mit unserem Kaffee zum Frühstück nicht absolut zufrieden waren. Wir versuchen es zu verbessern.
Noch einmal vielen Dank, dass Sie sich Zeit genommen haben, um uns diese Bewertung zu schreiben.
Wir hoffen, Sie bald wieder einmal bei uns im Hotel Rezidence Emmy begrüßen zu dürfen und senden Ihnen herzliche Grüße aus Prag.
Erfolgreiches Neues Jahr! :)
Mit freundlichen Grüßen
Adela W., Sales & Marketing Manager