Terrasse/gårdhave

Anmeldelser af Occidental Praha

4 out of 5
Occidental Praha
Na Strzi 32, Prague

Anmeldelser

8,2

Alletiders

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 207 af i alt 555 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 229 af i alt 555 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 79 af i alt 555 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 23 af i alt 555 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 17 af i alt 555 anmeldelser" "

8,6/10

Rengøring

8,2/10

Service og personale

8,2/10

Faciliteter

8,4/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,6/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

10/10 Fremragende

Tommy Schulz

Overnattede 1 nat i oktober 2022

10/10 Fremragende

Thi thanh thao

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2022

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Due to human error we arrived at an uncleaned room, which was promptly rectified with an upgrade to an "executive" class room. (we just expected a drink or something while waiting for the maids to hurry up and clean it... But nope) Overall a very good experience in every regard.

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Svar fra General Manager den 11. okt. 2016
Dear Traveler, Thank you for your evaluation and for choosing our hotel for your stay in Prague. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel. Yours Sincerely, Alejandro Martin Alvarez General Manager

6/10 Okay

Thanh Thong, Odense

Synes ikke om: Værelsets komfort
One room was without chair and kettle and a lamp without bulb. Hard/tuff beds

8/10 Udmærket

Dorit

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Havde læst at der var så man kunne lave kaffe på værelset, men der var ikke noget,meget varmt var det dernede, aircondition var ikke god, samt vindue kunne kun åbnes en lille smule. Men alt i alt udmærket.

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter

10/10 Fremragende

Frost, Danmark

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt område uden for centrum
Ligger uden for centrum. Gode indkøbsmuligheder og billige restauranter. Tæt på metro til centrum. Lokale busser til alle bydele med conection til sporvogn. God service på hotellet. God morgenmad.

4/10 Dårligt

Ulrik, Slagelse

Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Ikke 4-stjerner værdigt
Desværre en dårlig oplevelse med dette hotel, renligheden på værelset kan vi ikke sætte en finger på, men et værelse hvor varmen banker løs pga air con fejl er ikke i orden, og slet ikke når hotellet ikke vil give os et andet værelse. Morgenmads buffet er bestemt ikke 4 stjerner værd, tørt brød, lunken mælk, juice der er vand fortyndet osv. Vi fik håndværker til at se på air con systemet, da vi kom tilbage på værelset havde han brugt vores toilet hvilket bestemt ikke var i orden når man ikke trækker ud efter sig. Vi vil næste gang finde et andet hotel.

10/10 Fremragende

Wael

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Ulla Petersen, Sakskøbing

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
God beliggenhed
Forvirring omkring overbookning gav vores ophold nogle ridser i lakken. Vi boede derfor en af de tre nætter på Barcelo Praha Five.

10/10 Fremragende

henriette, danmark

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
god service
Vi var rigtig godt tilfredse og skal helt klart bo der igen. Da vi ankom og fik vores værelse manglede der en seng da vi var 3 personer , vi fik så et andet værelse men fordi de ikke var færdig med rengøringen fik vi 3 kuponner så vi kunne sætte og ind på hotelts bar og få en tår at drkke på deres regning imens vi ventede og vi måtte selv vælge hvad vi ville have. Deres morgen er rigtig lækkert

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Rengøring

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Meget godt
Bedste hotel i hele prag

6/10 Okay

Henning Egeblad, Hillerød

Synes ikke om: Service og personale
4-stjernet på overfladen og elendig restaurant
Rimeligt hotel, men ikke med 4 stjernet kvalitet. Pænt på overfladen, men tydeligt nedslidt når men kiggede nærmere. Største skuffelse var dog restauranten og maden. Lignede en Kantine på en skole eller kaserne. Kødet var knastørt efter at have været ude og inde flere gange (buffet) . Ikke meget at vælge i mellem. Ikke muligt at få vand.

8/10 Udmærket

ivan, københavn

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Fint hotel,tæt på metro :-)
Rigtig fint fungerende hotel tæt på metro,og kun Ca 15 minutter til centrum

8/10 Udmærket

claes, skævinge

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
god beliggenhed
et godt hotel da det ligge lidt fra centrum, det gav et perfekt mix, ro om natten og en fin placering tæt på en metro station, med fin forbindelse til centrum. Hotellet havde fin service og en ok morgenmad.

10/10 Fremragende

Jacob, Copenhagen

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great hotel, nice and clean rooms, comfortable bed and a good breakfast buffet. It is placed in a somewhat boring suburb, but it takes 5 minutes to walk to the metro, and from there it takes 10 minutes to go the center of Prague. Highly recommended!

8/10 Udmærket

Junjie, Vordingborg

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
God service
Jeg er ikke så vild med deres morgenmad, men service er rigtigt god. 10 min fra metro station, den er også god nok.

8/10 Udmærket

Peter, Esbjerg

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt ophold
Hotellet var godt til et romantisk ophold i Prag. Der er god service og morgenmaden er fin. Man skal gå ca. 5-10 minutter til den nærmeste metro, hvor det tager ca. 10 min. ind til centrum. Der er nogle parkeringspladser ved hotellet og ellers ude på vejen.

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super service, meget imødekommende personale
Fin standard på værelse, der var dog et lille problem med køling den sidste nat. Morgenmad middel.

10/10 Fremragende

H.W., Helsingør

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
store behagelige senge
dejligt hotel god morgenmad. Tæt på U-Bahn 4- 5 stop til centrum kommer gerne igen

8/10 Udmærket

Kenneth

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

10/10 Fremragende

Mo, København

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
God hotel
God hotel

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
God service
God brunch og god service samt ét meget venligt personale, er det der kendetegner dette hotel i mine øjne. Det skal nævnes, at jeg én morgen spiste min brunch kl. 9.00 og gik derefter op og satte "vil ikke forstyres" skiltet på døren, da jeg ville sove lidt længere. Da klokken blev 12 gik jeg èn tur, og da jeg kom hjem igen havde rengøringen været der! :o) Besøger jeg Prag igen, bliver det på dette Hotel. Pris og den samlede service hænger fint sammen her efter min mening! :o)

8/10 Udmærket

Rune, Oslo

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Godt hotel lidt uden for byen
Alt i alt et dejligt hotel, alle pengene værd. Morgenmaden var dog temmelig trist. Selve værelset var udemærket og gode senge. Der ligger en tankstation bag hotellet som har åbent når roomservice ikke har. Vil varmt anbefale hotellet.

10/10 Fremragende

Lars, Danmark

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt hotel
Rigtig dejligt hotel, venlig betjening, dog lidt uheldigt den eneste eftermiddag jeg var på værelset ville man reparere dør til minibar (skaden ikke anmeldt af mig)

8/10 Udmærket

Birthe

Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Lidt langt fra Centrum
Personalet var super. Morgenmaden var god første dag men så begyndte der at mangle førskellige ting.Vores værelse skulle være med udsigt over byen , men vi kunne kun kigge ud på en kirkegård. ellers et pænt hotel

10/10 Fremragende

Søren, Denmark

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good hotel in Prag
Good 4 star hotel. Nothing to complain about.

10/10 Fremragende

Helle, Nordsjælland

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Barcelo Prag godt hotel nær 2 metrostationer
Pænt hotel desværre virkede vores aircondition ikke på vores værelse. Morgenbuffeten var fin med et stort udvalg. Kommer gerne igen. De viste billeder passer ikke helt til virkeligheder de er mindre.

8/10 Udmærket

Martin, Viborg

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Tæt på lufthavn og centrum
Et super hotel til prisen og god beliggenhed tæt på lufthavn og centrum.

8/10 Udmærket

Dennis, Ballerup

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotel i Prag med god service.
Efter at have været 5 dage i Prag, hvor vi har boet på hotel Barcelo Praha, kan vi kun være tilfredse. Ankomst, værelsers standart, servicen og ikke mindst maden var bare i orden. Hotellet ligger 500 m. fra en metro, så hvis man kan overkomme denne lille gåtur, er det et hyggeligt og godt hotel.

10/10 Fremragende

Mariami

Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale
Overnattede 7 nætter i april 2024

10/10 Fremragende

Christopher

Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale
Overnattede 3 nætter i april 2024
Svar fra Roberto Mateos, General Manager den 8. apr. 2024
Dear Christopher,Thank you for your review.We have taken good note of your comments and are truly sorry you did not feel our service met your expectations; our team works daily to provide the best possible service so that our guests feel genuinely cared for.We are, nevertheless, pleased that you had an enjoyable stay with us.We hope to see you again in the future. Kind regards,Roberto Mateos, General Manager

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great breakfast - Bad dinner
The staff at the hotel were amazing - friendly and helpful - both the barman and the lady at reception. We were slightly disappointed that upon arrival the room allocated to us did not have a bath (Junior Suite) as requested via email. The lady at reception changed the room for us when we asked if the room had a bath. We then went all the way up to the room to discover that it only had a shower. So back down we went and had to have the room changed again - She kindly gave us a voucher for a free drink at the bath. I feel that our email request was simply ignored. The only other negative would like to mention was dinner - my husband had the burger and I had the goulash - both big NOs - the burger comes with a black bun (we are all for trying new things, but it should be mentioned on the menu) - it did not look good and it certainly did not taste nice either. I have no idea what "meat" was used for my goulash but it tasted like plastic -the dumplings were not good at all - I left my entire plate. The deserts were stale and also not tast. On the flip side - breakfast was divine, well prepared, fresh and very yummy. Overall we would stay again - but just have dinner somewhere else :-)
Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Roberto Mateos, General Manager den 3. feb. 2024
Dear Guest,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We are truly sorry to hear about the confusion regarding your room's amenities, and the disappointment you encountered with your dining experience. It's concerning to hear that the dishes did not meet your expectations, and we apologize for any dissatisfaction caused. Your feedback is incredibly valuable to us, as it highlights areas where we can improve.We are delighted, however, to learn that you found our staff to be friendly and helpful, and that you enjoyed our breakfast selection. Our team takes great pride in providing fresh, well-prepared meals to start the day right, and it pleases us to know that we succeeded in this regard during your stay.Thank you again; we hope that you will return. Best wishes,Roberto Mateos, General Manager

8/10 Udmærket

David wyn

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good hotel
Overnattede 3 nætter i januar 2024
Svar fra Roberto Mateos, General Manager den 10. jan. 2024
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Roberto Mateos, General Manager

8/10 Udmærket

Clara

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Cumplió las expectativas
Pedimos cama doble y cuando llegamos estaban las camas separadas. Por suerte, desde la recepción no nos pusieron ninguna pega y nos cambiaron de habitación. Por otro lado, las camas estaban un poco deformadas del uso y la bañera no terminaba de tragar bien el agua. Aún y así, cumplió las expectativas. Personal super amable.
Overnattede 2 nætter i december 2023
Svar fra Roberto Mateos, General Manager den 8. jan. 2024
Apreciada Clara,Nos complace saber que nuestro personal fue excepcionalmente amable y que pudimos atender su solicitud de cambio de habitación de manera eficiente. Agradecemos sus comentarios sobre las camas y la bañera; la satisfacción de nuestros huéspedes es nuestra prioridad, y aunque no mencionamos los detalles específicos de cada habitación en nuestra información general, tomamos muy en serio su retroalimentación para mantener la calidad de nuestras instalaciones.Quedamos a la espera de su pronto regreso. Un cordial saludo,Roberto Mateos, General Manager

10/10 Fremragende

Mehemmed

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 4 nætter i december 2023

10/10 Fremragende

Abdelhakim

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Danke für alles
Overnattede 3 nætter i oktober 2023
Svar fra Roberto Mateos, General Manager den 6. nov. 2023
Sehr geehrter Abdelhakim,herzlichen Dank für Ihre Bewertung.Über Ihr positives Feedback freuen wir uns sehr! Ihre Zufriedenheit ist für uns, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Es freut uns sehr, dass Sie wieder bei uns buchen würden. Bis zum nächsten Mal!Roberto Mateos, General Manager

10/10 Fremragende

Ana

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Mis cuatro dias en Praga
Overnattede 4 nætter i oktober 2023
Svar fra Roberto Mateos, General Manager den 6. nov. 2023
Estimada Sra. Ana,Nos gustaría expresar nuestro agradecimiento por los comentarios que ha realizado sobre su reciente visita, puesto que nos ayudan a entender como nuestros huéspedes disfrutan de su estancia con nosotros.Nos alegra saber que disfrutó de la limpieza de la habitación, la comodidad y el excelente servicio que ofrecemos. Nos enorgullecemos de mantener altos estándares en todos estos aspectos para garantizar una estancia agradable para nuestros huéspedes.Gracias de nuevo por esta revisión reconfortante sobre su estancia con nosotros, esperamos su próxima visita muy pronto.Atentamente,Roberto Mateos, General Manager

8/10 Udmærket

Willem

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Very clean and very spacy
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Roberto Mateos, General Manager den 2. nov. 2023
Dear Willem, Thank you very much for your kind feedback.We are thrilled to hear that you found our hotel clean and your room spacious. Our team works hard to maintain a high standard of cleanliness and comfort for our guests, and we are glad that it met your expectations.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Roberto Mateos, General Manager

8/10 Udmærket

John

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i oktober 2023

10/10 Fremragende

Mahamat

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The parking isn’t free. You have to pay parking fees.
Overnattede 2 nætter i oktober 2023
Svar fra Roberto Mateos, General Manager den 9. okt. 2023
Dear Guest,Thank you for your review.Thank you for your feedback on our car parking rates. We understand that additional fees can be inconvenient and do everything in our power to keep this price as low as possible and in line with that of nearby hotels with this service. Please keep in mind that this area is secure and monitored by our security staff. Alternatively, free parking is available outside the hotel, however, we cannot take any responsibility for vehicles parked there. We thank you for highlighting the high standards of our installations, being fully aware that this is of primary importance for our guests.We hope that we have the opportunity to see you again soon. Kind regards,Roberto Mateos, General Manager

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i oktober 2023

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 7 nætter i august 2023

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 11 nætter i august 2023

10/10 Fremragende

marion

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ok
Overnattede 1 nat i juli 2023
Svar fra Roberto Mateos, General Manager den 7. aug. 2023
Dear Marion,Thank you for your positive feedback.We are thrilled to hear that you found our room cleanliness and hotel condition to be exceptional. Our team works diligently to maintain a high standard of cleanliness and comfort for our guests. We appreciate your kind words and are glad that it contributed to a pleasant stay.However, we noticed that you were not completely satisfied with the service provided. We apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay. Our staff is committed to providing excellent service, and we will continue to work on improving in this area to ensure all our guests have a memorable experience.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Roberto Mateos, General Manager

10/10 Fremragende

INES

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Seajou
Overnattede 1 nat i juli 2023
Svar fra Roberto Mateos, General Manager den 30. jul. 2023
Chère Ines,Nous voulons vous remercier de ce résumé si positif de votre séjour que vous nous avez fait parvenir.Nous sommes heureux de lire que vous avez apprécié votre séjour, ainsi que la chambre que nous vous avons réservée et que vous l'ayez trouvée propre et confortable à tout moment.Nous vous remercions pour votre valorisation du service. Ceci a bien sûr été partagé avec toute l'équipe. C'est toujours une grande source de motivation pour notre personnel d'apprendre que nos hôtes apprécient la qualité du service.Nous serions ravis de vous recevoir une nouvelle fois très prochainement. Bien à vous,Roberto Mateos, General Manager

8/10 Udmærket

Marie Ann-Sofie

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 5 nætter i juli 2023

10/10 Fremragende

Danilo

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Excelente
Overnattede 4 nætter i juli 2023
Svar fra Roberto Mateos, General Manager den 18. jul. 2023
Caro Danilo, agradecemos o seu simpático comentário.Ficamos encantados com o seu feedback. É em busca da plena satisfação dos nossos hóspedes que damos o nosso melhor diariamente. Esperamos ter a oportunidade de o rever brevemente.Com os melhores cumprimentos,Roberto Mateos, General Manager