Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Hôtel Le Bon Cap





Anmeldelser
9,2 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 4 ud af 4 værelser
Indlæs alle billeder af Værelse til 4 personer

Værelse til 4 personer
Højdepunkter
Varme
Gratis vugger/barnesenge
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Hårtørrer
Digital-tv
Daglig rengøring
Indlæs alle billeder af Værelse til 3 personer

Værelse til 3 personer
Højdepunkter
Varme
Gratis vugger/barnesenge
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Hårtørrer
Digital-tv
Daglig rengøring
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse

Dobbeltværelse
Højdepunkter
Varme
Gratis vugger/barnesenge
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Hårtørrer
Digital-tv
Daglig rengøring
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse - handicapvenligt

Dobbeltværelse - handicapvenligt
Højdepunkter
Varme
Gratis vugger/barnesenge
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Hårtørrer
Digital-tv
Daglig rengøring
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

10 rue de Montangue, Plurien, 22240
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Hotel le Manoir des Portes
Hotel le Manoir des Portes
- Spa
- Kæledyr tilladt
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
8.2 ud af 10, Alletiders, 21 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Der pålægges en byskat: 0.99 EUR pr. person pr. nat. Denne skat gælder ikke for børn under 18 år.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 9.5 EUR for voksne og 5 EUR for børn (cirkapriser)
- Tillægsgebyr for kæledyr: EUR 10.00 pr. kæledyr pr. nat
- Der opkræves ikke gebyrer for servicedyr
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Gæster skal kontakte overnatningsstedet på forhånd for at reservere baby-/barnesenge
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Som følge af nationale reguleringer kan der ikke overføres mere end 1000 EUR i kontanter på dette overnatningssted. Kontakt overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen for flere oplysninger
National vurdering
Dette overnatningssted har modtaget sin officielle stjernevurdering fra ATOUT France, det franske agentur for turismeudvikling.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hôtel Bon Cap Plurien
Hôtel Bon Cap
Bon Cap Plurien
Hôtel Le Bon Cap Hotel
Hôtel Le Bon Cap Plurien
Hôtel Le Bon Cap Hotel Plurien
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Hôtel Le Bon Cap
Anmeldelser
9,2
Fantastisk
9,8/10
Rengøring
9,8/10
Service og personale
10/10
Faciliteter
9,4/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
Forretningsrejsende
2. maj 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i februar 2021
8/10 Udmærket
jerome
Forretningsrejsende
17. okt. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bien
jerome
Overnattede 1 nat i oktober 2020
10/10 Fremragende
claude
14. okt. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
claude
Overnattede 1 nat i oktober 2020
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med partner
10. jun. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i maj 2019
10/10 Fremragende
Ralph
23. apr. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ralph
Overnattede 1 nat i april 2019
8/10 Udmærket
Hervé
20. apr. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hervé
Overnattede 5 nætter i april 2019
8/10 Udmærket
Philippe
20. feb. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Philippe
Overnattede 2 nætter i februar 2019
10/10 Fremragende
bertrand
16. okt. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Séjour très agréable
bertrand
Overnattede 1 nat i oktober 2018
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
14. okt. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i oktober 2018
10/10 Fremragende
RENE
28. apr. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Un accueil comme on aimerait en trouver partout
RENE
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
10. apr. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
L'accueil avant tout
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i april 2018
10/10 Fremragende
patrick
4. apr. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
patrick
8/10 Udmærket
jean-michel
23. feb. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort