Tilgængeligt på alle værelser: internetforbindelse
Familievenlige faciliteter
Køleskab på værelset
Mikrobølgeovn på værelset
Bekvemmeligheder
Bagageopbevaring
Gæstefaciliteter
Flersproget medarbejderstab
Værelsesfaciliteter
Badeværelse
Gratis toiletartikler
Underholdning
Tv med kabelkanaler
Mad og drikke
Køleskab
Mikrobølgeovn
Andet
Aircondition (klimakontrolleret)
Politikker
Kæledyr
Servicedyr er tilladt, og der opkræves ikke gebyrer
Børn og ekstra senge
Børn er velkomne
Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet
Vigtige oplysninger
Godt at vide
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt overnatningsstedets afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Super 8 by Wyndham Niagara Falls ON Hotel
Super 8 by Wyndham Niagara Falls ON Niagara Falls
Super 8 by Wyndham Niagara Falls ON Hotel Niagara Falls
Ofte stillede spørgsmål
Hvor ligger Super 8 By Wyndham Niagara Falls On?
Dette hotel ligger i Lundy's Lane, kun 0,8 km fra Canada One factory outlets og ca. 5 km fra Fallsview Casino og Clifton Hill. Derudover ligger Waves Indoor Waterpark og Niagara Falls Golf Club ca. 3 km derfra.
Anmeldelser af Super 8 By Wyndham Niagara Falls On
Anmeldelser
4,4
Alle de viste anmeldelser er indsendt af rigtige gæster. Kun rejsende, som har booket et ophold hos os, kan indsende en anmeldelse. Vi verificerer anmeldelser i henhold til vores retningslinjer og offentliggør alle anmeldelser, hvad enten de er positive eller negative.Flere oplysningerÅbner i et nyt vindue
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 1 af i alt 10 anmeldelser
10 - Fremragende
1
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 1 af i alt 10 anmeldelser
8 - Udmærket
1
Bedømmelse på 6 − Okay. 1 af i alt 10 anmeldelser
6 - Okay
1
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 3 af i alt 10 anmeldelser
4 - Dårligt
3
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 4 af i alt 10 anmeldelser
2 - Forfærdeligt
4
5,0/10
Rengøring
5,4/10
Service og personale
3,0/10
Faciliteter
4,8/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
5,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
2/10 Forfærdeligt
Sarah
25. maj 2025
Sarah
Overnattede 3 nætter i maj 2025
2/10 Forfærdeligt
NANCY
Rejste med familie, Forretningsrejsende
24. maj 2025
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
I travel a fair bit and am not usually that picky, but this was by far the worst stay I've had. EVER.
First, their system was down so they refused to check me in unless I paid cash, even though I'd already prepaid through Expedia and showed them my receipt and confirmation. They told me to cancel the reservation (which I had to contact Expedia support to do since it was past the cancellation period - and put in the request - which I did and was advised it would take up to 72 hours to process the cancellation) so I paid cash again assuming I would be reimbursed once the hotel would get access to the system again.
We got to our room and the floors were dirty. The bathroom door did not have a latch nor would it close. The walls were unfinished and the baseboards were disgusting in the washroom. We also did not have any towels, face clothes, soap or anything. The office had closed by the time we'd checked in and noticed these things so there was nothing we could do until the next day. I went into the office to request towels and they gave me 2 little hand towels to use as bath towels and told me that larger towels would not be available until the next day (after I would have checked out).
Once I left I received confirmation that the request to refund the money via Expedia had been denied by the hotel. I called 5-6 times requesting a refund and to speak to the manager but was never given a call back or received my refund. I paid double for the worst stay I've ever experienced.
NANCY
Overnattede 2 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Thomas
23. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Thomas
Overnattede 2 nætter i november 2024
6/10 Okay
Veneisha
Rejste i en gruppe
30. okt. 2024
Veneisha
Overnattede 2 nætter i oktober 2024
4/10 Dårligt
Alain
Rejste med partner
5. aug. 2024
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
L’hôtel est en processus de rénovation, mais celles-ci sont defficientes et non-complètes. Le service de nettoyage des chambres est minimal et il faut réellement insister pour faire changer les draps et serviettes. Le déjeuner est très répétitif et peu garni. Notre chambre comportait un matelas fini sur un des deux lits.
Alain
Overnattede 4 nætter i august 2024
2/10 Forfærdeligt
Omobola
Rejste med familie
22. jul. 2024
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Omobola
Overnattede 1 nat i juli 2024
2/10 Forfærdeligt
Berthe
14. jul. 2024
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Breakfeast 0/10
Customer service 0/10
Bed broke 2 times
Berthe
Overnattede 4 nætter i juli 2024
4/10 Dårligt
Fernanda
21. jun. 2024
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Expensive for what it is offered.
Fernanda
Overnattede 1 nat i juni 2024
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
11. jun. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i juni 2024
4/10 Dårligt
Jhana
Rejste med familie og småbørn
3. maj 2024
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The window did not close. There was no lock on the inside of the door.
The first room we were assigned was not cleaned (coffee cups, unmade bed). The second room was also dirty but “reset”. No cold water. Sticky end tables. All in all it felt very dirty and unsafe.