Gratis kontinental morgenmad tilbydes hver dag fra kl. 06.30 til kl. 10.00
En restaurant
Oplevelser
Tv på fællesarealer
Bekvemmeligheder
Bagageopbevaring
Døgnåben reception
Gæstefaciliteter
Flersproget medarbejderstab
Rengøring (dagligt)
Renseri-/vaskeriservice
Andet
Særlige rygeområder (der opkræves bøder ved overtrædelse)
Værelsesfaciliteter
Soveværelse
Mørklægningsgardiner
Sengelinned til rådighed
Badeværelse
Brusehoved med spredningseffekt
Bruser
Håndklæder til rådighed
Privat badeværelse
Sæbe
Toiletpapir
Underholdning
32 tommers fladskærms-tv med digitale kanaler
Mad og drikke
Gratis vand på flaske
Andet
Skrivebord
Politikker
Indtjekning
Indtjekning fra kl. 15.00 til kl. 00.00
Sen indtjekning afhænger af tilgængelighed
Minimumsalder for indtjekning: 18 år
Udtjekning
Udtjekning inden: kl. 10.00
Særlige indtjekningsinstruktioner
Gæster skal kontakte overnatningsstedet på forhånd for at få indtjekningsinstruktioner. Receptionspersonalet tager imod gæster ved ankomst til overnatningsstedet
Kontakt venligst overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen forud for din ankomst for at arrangere indtjekning
Kontakt venligst overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen, hvis du planlægger at ankomme efter kl. 00.00
Adgangsmuligheder
Bemandet reception
Kæledyr
Kæledyr er ikke tilladt
Børn og ekstra senge
Børn er velkomne
Ekstrasenge er ikke tilgængelige
Vugger (barnesenge) er ikke tilgængelige
Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet
Vigtige oplysninger
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne
Det anbefales at have en bil for at komme til og fra dette overnatningssted
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Jimlizer
Jimlizer Hotel
Jimlizer Hotel Nairobi
Jimlizer Nairobi
Jimlizer Hotel Hotel
Jimlizer Hotel Nairobi
Jimlizer Hotel Hotel Nairobi
Ofte stillede spørgsmål
Er Jimlizer Hotel et kæledyrsvenligt overnatningssted?
Nej, kæledyr er ikke tilladt på dette overnatningssted.
Hvor meget koster parkering hos Jimlizer Hotel?
Der er gratis selvstændig parkering på dette overnatningssted.
Hvornår er indtjekning på Jimlizer Hotel?
Indtjekning fra kl. 15.00 til kl. 00.00. Sen indtjekning er mulig i et begrænset tidsrum.
Hvornår er udtjekning på Jimlizer Hotel?
Udtjekning er kl. 10.00.
Hvor ligger Jimlizer Hotel?
Dette hotel ligger i hjertet af Nairobi, kun 10 km fra Nairobi Bystadion, Karura Skov og Nationalarkiverne. Derudover ligger August 7th Memorial Park og Garden City Mall ca. 10 km derfra.
Anmeldelser af Jimlizer Hotel
Anmeldelser
6,0
Alle de viste anmeldelser er indsendt af rigtige gæster. Kun rejsende, som har booket et ophold hos os, kan indsende en anmeldelse. Vi verificerer anmeldelser i henhold til vores retningslinjer og offentliggør alle anmeldelser, hvad enten de er positive eller negative.Flere oplysningerÅbner i et nyt vindue
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 0 af i alt 1 anmeldelser
10 - Fremragende
0
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 0 af i alt 1 anmeldelser
8 - Udmærket
0
Bedømmelse på 6 − Okay. 1 af i alt 1 anmeldelser
6 - Okay
1
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 0 af i alt 1 anmeldelser
4 - Dårligt
0
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 0 af i alt 1 anmeldelser
2 - Forfærdeligt
0
8,0/10
Rengøring
6,0/10
Service og personale
6,0/10
Faciliteter
8,0/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
6/10
Front office coordination with marketing was lacking as booking wasn't logged in. nevertheless the front office desk apologised after making calls.