HUS HOTEL MARINGA
Dette hotel med kæledyrsvenlig profil med forbindelse til et shoppingcenter befinder sig i Maringá og indeholder en bar/lounge
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for HUS HOTEL MARINGA





Anmeldelser
8,6 ud af 10.
Fremragende
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 2 ud af 2 værelser
Indlæs alle billeder af Standard-dobbeltværelse

Standard-dobbeltværelse
8,8 ud af 10
Fremragende
(17 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Tv
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Miljøvenlige toiletartikler
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Standardværelse med 2 enkeltsenge - privat badeværelse

Standardværelse med 2 enkeltsenge - privat badeværelse
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Tv
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Miljøvenlige toiletartikler
Hårtørrer
Privat badeværelse
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Av Horacio Raccanello Filho, 5105, Maringá, 87020-035
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Hotel Thomasi Maringa
Hotel Thomasi Maringa
- Kæledyr tilladt
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Motionscenter
8.6 ud af 10, Fantastisk, 561 anmeldelser
Prisen er 252 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
21. jul. - 22. jul.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 40 BRL pr. person (cirkapriser)
- Gebyr for selvstændig parkering (overdækket): 30 BRL pr. nat
- Tillægsgebyr for kæledyr: BRL 35 pr. kæledyr pr. nat
- Der opkræves ikke gebyrer for servicedyr
- Der opkræves et tillægsgebyr for sen udtjekning (afhænger af tilgængelighed)
- Der er mulighed for aircondition mod et tillægsgebyr
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort, mobilbetaling og kontanter
Følgende muligheder for mobilbetaling er tilgængelige: Google Pay, Apple Pay og Pixiv Pay
Overnatningsstedet forbeholder sig retten til at reservere et beløb på gæstens kreditkort inden ankomst.
Overnatningsstedet bruger solenergi
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer kuliltealarm, brandslukker, røgalarm, sikkerhedsalarm og vinduesikring
Dette overnatningssted har bekræftet, at det følger retningslinjerne for rengøring og desinfektion i henhold til ALLSAFE (Accor Hotels)
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Forældre eller værger, der rejser med et barn under 18 år, skal fremvise barnets fødselsattest eller billed-ID (f.eks. pas) ved indtjekning. Ved internationale rejser til Brasilien, hvor barnet kun rejser med en forælder eller værge, skal den pågældende forælder eller værge – ud over barnets fødselsattest og billed-ID - også fremvise et samtykke, der er bekræftet notarielt og underskrevet af begge forældre. I tilfælde af at den pågældende forælder eller værge ikke kan/vil give dette samtykke, er en retslig bemyndigelse påkrævet. Personer, der planlægger at rejse til Brasilien med børn, skal kontakte det brasilianske konsulat forud for rejsen for at få yderligere oplysninger.
Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne
Begrænset parkeringshøjde
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
ibis budget Maringa Hotel
Hotel Maringa
ibis budget Maringa
Ibis Budget Maringá
HUS HOTEL MARINGA Hotel
HUS HOTEL MARINGA Maringá
HUS HOTEL MARINGA Hotel Maringá
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af HUS HOTEL MARINGA
Anmeldelser
8,6
Fremragende
8,8/10
Rengøring
8,8/10
Service og personale
8,2/10
Faciliteter
8,4/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,6/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Forretningsrejsende
15. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 3 nætter i maj 2025
6/10 Okay
Daniel
6. maj 2025
Synes godt om: Service og personale
Daniel
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Ricardo
Forretningsrejsende
19. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ricardo
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Tainá
18. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Tainá
Overnattede 1 nat i april 2025
8/10 Udmærket
Vinícius
18. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Vinícius
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Bruno
18. apr. 2025
Bruno
Overnattede 3 nætter i april 2025
6/10 Okay
Caio Henrique
Forretningsrejsende
18. apr. 2025
Synes ikke om: Service og personale
Atendimento ruim
Caio Henrique
Overnattede 3 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Edlayne f
14. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ótimo hotel
Edlayne f
Overnattede 1 nat i april 2025
6/10 Okay
Leila satomi
13. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Leila satomi
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Izabeli
13. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Izabeli
Overnattede 2 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Karina
10. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotel ótimo custo benefício e pet friendly
Karina
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Alexander
Forretningsrejsende
8. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Alexander
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Giselly
8. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Giselly
Overnattede 5 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Pedro
2. apr. 2025
Pedro
Overnattede 3 nætter i marts 2025
8/10 Udmærket
LARISSA
31. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
LARISSA
Overnattede 1 nat i januar 2025
6/10 Okay
Natacha
31. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Natacha
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Marcio
Forretningsrejsende
30. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Marcio
Overnattede 1 nat i marts 2025
8/10 Udmærket
Marcos paulo
Forretningsrejsende
28. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Marcos paulo
Overnattede 2 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Elieser
Forretningsrejsende
26. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Elieser
Overnattede 2 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Julianne
25. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Julianne
Overnattede 1 nat i marts 2025
8/10 Udmærket
Rodrigo
25. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Rodrigo
Overnattede 3 nætter i marts 2025
8/10 Udmærket
Rafael
Forretningsrejsende
18. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Rafael
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Anderson
18. mar. 2025
Anderson
Overnattede 1 nat i marts 2025
6/10 Okay
MarceloAntunes
Forretningsrejsende
17. mar. 2025
Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
MarceloAntunes
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Adriana
16. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Adriana
Overnattede 1 nat i februar 2025
Expedias nyeste trends
Hoteller
Flyrejser
Udlejningsbiler
Pakkerejser