Der var ikke noget særlig stort udvalg til morgenmaden, og personalet var ikke så serviceminded. Dog var rengøringen rigtig god, og poolen var okay, det var bare ikke altid at man kunne finde nogle ledige solstole så man skal være hurtige lige efter morgenmaden. Alt i alt synes jeg ikke det har været prisen værd.
Kommentar fra Hotelledelsen
13. sep. 2020 af RRPP, Hotelledelsen
Oversættelse af Google:
Kære gæst,
Tak, fordi du valgte os til dit ophold, for at du tog dig tid til at dele din oplevelse og for at have bedømt os.
I disse vanskelige tider med Covid19 er vi meget glade for at høre, at du fandt vores rengøring virkelig god. Bortset fra den obligatoriske ansigtsmaske og social distancering er der blevet sat mange andre protokoller på plads for at passe vores gæstes sikkerhed.
Med hensyn til liggestolene beder vi venligst om ikke at reservere dem, da dette fører til nøjagtigt den situation, som vi forsøger at undgå. På grund af den nuværende begrænsning af social afstand er mængden af liggestole, vi er i stand til at placere omkring poolen, ikke ubegrænset, da der skal holdes en afstand på 1,5 m mellem alle gæster, der ikke er en del af samme familie eller gruppe . Hvis du befinder dig i den situation, at du har brug for en liggestol i poolområdet og ikke kan finde en, bedes du kontakte vores venlige poolpersonale, som vil være glade for at hjælpe dig.
Vores personale beskrives normalt som venlige og hjælpsomme. Vi beklager meget, at du opfattede det anderledes. Vi er her for at hjælpe, hvor vi kan.
Vær opmærksom på, at det har været en fornøjelse at have dig hos os, og vi håber snart snart at kunne byde dig velkommen igen.
Med venlig hilsen på vegne af hele H10 Estepona Palace-holdet.