Bedømmelser baseret på 490 verificerede anmeldelser

3,9 af 5
4,0 Rengøring på værelset
4,1 Service og personale
3,9 Værelsets komfort
3,8 Hotellets tilstand
Anmeldelser verificeret af Expedia
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 12. dec. 2023 på Hotels
Kommentar fra Hotelledelsen
14. dec. 2023 af Josef Mikulka, Hotelledelsen
Hi there,Thank you for taking the time to rate your stay. We're absolutely delighted that you had such a good time at our hotel and we hope to see you at the Hilton London Metropole again soon.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 7. dec. 2023
Lækker morgenmad. Slidt værelse i West Wing’en.
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 3. dec. 2023 på Hotels
Kommentar fra Hotelledelsen
14. dec. 2023 af Josef Mikulka, Hotelledelsen
Hi Vibeke,Thank you so much for rating your recent stay at our hotel. It's great to hear you enjoyed your time with us and we hope for an opportunity to welcome you back to the Hilton London Metropole again in the future.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
2 ud af 5
af en verificeret rejsende

Dårlig service

Opslået 25. jul. 2023 på Hotels
Dårlig service afløb i toilet stoppet ingen håndsæbe sur personale i lobby… ingen room service selvom de reklamere med det…
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

Dejligt hotel

Opslået 22. maj 2023 på Hotels
Flot hotel med rigtig fin rengøring. Eneste problem var alt for stort pres på elevatorerne, så man skal vente længe for at komme med.
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 6. apr. 2023 på Hotels
Kommentar fra Hotelledelsen
18. apr. 2023 af Josef Mikulka, Hotelledelsen
Hi Dennis,Thank you for taking the time to rate your stay with us. I'm really pleased you had such a great time at our hotel and I hope we'll have an opportunity to welcome you back to the Hilton London Metropole again in the near future.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 26. feb. 2023 på Hotels
Kommentar fra Hotelledelsen
2. mar. 2023 af Josef Mikulka, Hotelledelsen
Hi Brian,Thank you for taking the time to rate us a 10 out of 10. We're delighted you enjoyed your time at our hotel so much and hope we'll have an opportunity to welcome you back to the Hilton London Metropole again soon.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

Alt i alt godt

Opslået 20. feb. 2023 på Hotels
Alt i alt et godt ophold, vi fik vires værelse allerede kl 11, da vi ankom tidligt! Sengene var lidt hårde. God beliggenhed i godt kvarter med restauranter og tæt på metro.
1 ud af 5
af en verificeret rejsende

Kommer ikke igen

Opslået 20. feb. 2023 på Hotels
Beskidt og nedslidt. Elendig wifi. To af fire elevatorer kørte ikke i fire dage. Fik først et værelse med fluer og hår på badeværelset. Fik så et andet værelse, hvor den mangelfulde rengøring blot havde efterladt et pænt støvlag på mange overflader. Et “rent” lagen havde røde og sorte pletter, som kunne skrabes af. Dårligt indeklima. Har ikke oplevet et hotel, hvor der var så stor afstand mellem pris og kvalitet - på den dårlige måde. Venligt personale, men ude af stand til f.eks. at levere enkeltdyner, da “efterspørgslen er så stor, at vi ikke har nok til alle”.
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

Super placering men en del mangler…

Opslået 19. feb. 2023 på Hotels
Elevatoren skrabede på når den kørte - lød ikke betryggende. Sengen knirkede som bare pokker. Opfyldning af vand, kaffe og småkage var ikke en fast rutine ifm rengøring. Placeringen var super med adgang til 3 undergrundslinjer. Manglende forståelse ifm booking af taxa og sted til afholdelse af online møde. Opfyldning i morgenmadsbuffet var mangelfuld. Men placeringen opvejer for rigtig meget af ovennævnte.