HIG Hotel
Dette hotel i centrum med forbindelse til et shoppingcenter befinder sig i Langkawi og indeholder gratis parkering
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for HIG Hotel





Anmeldelser
8,2 ud af 10.
Rigtig godt
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 317 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
22. jul. - 23. jul.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 9 ud af 9 værelser
Indlæs alle billeder af Superior Hill View

Superior Hill View
Højdepunkter
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Køleskab
LED-tv
Separat soveværelse
Bidet
Privat badeværelse
Gratis mineralvand på flaske
Indlæs alle billeder af Deluxe Suite Hill View

Deluxe Suite Hill View
Højdepunkter
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Køleskab
LED-tv
Separat soveværelse
Bidet
Privat badeværelse
Gratis mineralvand på flaske
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse - havudsigt

Deluxe-værelse - havudsigt
Højdepunkter
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Køleskab
LED-tv
Separat soveværelse
Bidet
Privat badeværelse
Gratis mineralvand på flaske
Indlæs alle billeder af Junior-suite

Junior-suite
Højdepunkter
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Køleskab
LED-tv
Separat soveværelse
Bidet
Privat badeværelse
Gratis mineralvand på flaske
Indlæs alle billeder af Deluxe Seaview

Deluxe Seaview
Indlæs alle billeder af Junior Suite Hillview

Junior Suite Hillview
Indlæs alle billeder af Superior Hillview

Superior Hillview
Indlæs alle billeder af Deluxe Suite Hillview

Deluxe Suite Hillview
Indlæs alle billeder af Executive Suite with Sea View

Executive Suite with Sea View
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Lot 1852 Jalan Penarak, Kuah, Langkawi, Kedah, 07000
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Bayview Hotel Langkawi
Bayview Hotel Langkawi
- Pool
- Spa
- Børnepool
- Parkering inkluderet
8.2 ud af 10, Alletiders, 1.000 anmeldelser
Prisen er 336 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
26. jul. - 27. jul.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Byen pålægger en skat: 3.00 MYR pr. enhed pr. nat
- Den angivne byskat kan stige under populære lokale begivenheder som Langkawi International Maritime & Aerospace (LIMA), Le Tour de Langkawi, Ironman og Oceanman Malaysia. Kontakt overnatningsstedet for at få flere oplysninger/li><
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 20 MYR for voksne og 15 MYR for børn (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Det navn, der står på det kreditkort, som bruges ved indtjekning til betaling af diverse udgifter, skal være det primære navn på værelsesreservationen
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer kuliltealarm, brandslukker, røgalarm, sikkerhedsalarm, førstehjælpskasse og vinduesikring
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Overnatningsstedet har forbundne/tilstødende værelser, som kan være til rådighed, afhængig af tilgængelighed. Gæster kan anmode om disse værelser ved at kontakte overnatningsstedet direkte via kontaktoplysningerne på reservationsbekræftelsen
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Alkohol er ikke tilladt og serveres ikke på dette overnatningssted
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
HIG Hotel
HIG Hotel Langkawi
HIG Langkawi
Hotel HIG
HIG Hotel Langkawi/Kuah
HIG Hotel Hotel
HIG Hotel Langkawi
HIG Hotel Hotel Langkawi
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af HIG Hotel
Anmeldelser
8,2
Alletiders
8,6/10
Rengøring
8,2/10
Service og personale
8,6/10
Faciliteter
8,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
7,6/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste med familie
16. feb. 2025
Synes ikke om: Service og personale
Overnattede 2 nætter i februar 2025
8/10 Udmærket
ahmad fuad
1. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
ahmad fuad
Overnattede 1 nat i november 2024
10/10 Fremragende
Munzir
2. okt. 2024
Munzir
Overnattede 1 nat i september 2024
4/10 Dårligt
Jerard, HONOLULU
31. aug. 2024
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jerard
Overnattede 4 nætter i august 2024
8/10 Udmærket
Mohd Emril
Forretningsrejsende
14. jun. 2024
Synes ikke om: Rengøring, service og personale
Mohd Emril
Overnattede 2 nætter i juni 2024
4/10 Dårligt
Ahmet
20. jan. 2024
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ahmet
Overnattede 1 nat i januar 2024
2/10 Forfærdeligt
Ahmet
19. jan. 2024
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Kötü hotel.
Ahmet
Overnattede 1 nat i januar 2024
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
5. jan. 2024
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Bats in the room
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i december 2023
8/10 Udmærket
Norliah
Rejste i en gruppe
14. feb. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Norliah
Overnattede 2 nætter i januar 2023
10/10 Fremragende
Abdul Halim
1. dec. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Abdul Halim
Overnattede 1 nat i november 2022
8/10 Udmærket
Tasrifah bte, Singapore
Rejste i en gruppe
19. nov. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tasrifah bte
Overnattede 3 nætter i september 2022
10/10 Fremragende
Abdul Halim
Rejste med familie
16. aug. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Abdul Halim
Overnattede 2 nætter i august 2022
10/10 Fremragende
Nasharuddin Bin Baba
18. maj 2022
Nasharuddin Bin Baba
Overnattede 3 nætter i maj 2022
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
31. dec. 2021
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i december 2021
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste i en gruppe
19. nov. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i november 2021
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Rejste med familie
27. okt. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i oktober 2021
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
30. apr. 2021
Synes godt om: Service og personale, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i april 2021
8/10 Udmærket
mohd
Forretningsrejsende
31. mar. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
mohd
Overnattede 2 nætter i marts 2021
8/10 Udmærket
HIROSHI
Rejste med familie
11. sep. 2020
Synes godt om: Rengøring
環境は静か、マレーのホテルは5星でも壁床薄い、音ダダ洩れ
HIROSHI
Overnattede 2 nætter i september 2020
10/10 Fremragende
RadiahIniaz
Forretningsrejsende
25. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
RadiahIniaz
Overnattede 2 nætter i februar 2020
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med familie
23. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i februar 2020
6/10 Okay
Kazu
17. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kazu
Overnattede 4 nætter i februar 2020
10/10 Fremragende
Wan
1. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotel yg selesa dan mudah
Wan
Overnattede 3 nætter i januar 2020
6/10 Okay
EM, Singapore
Rejste med partner
1. feb. 2020
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
EM
Overnattede 3 nætter i januar 2020
8/10 Udmærket
Ahmad Syahir
Rejste med familie
29. jan. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ahmad Syahir
Overnattede 2 nætter i januar 2020