Business Ryokan Akashiya Annex
Dette hotel i Akashi ligger ikke langt fra Akashi-slottet
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Business Ryokan Akashiya Annex





Anmeldelser
7,8 ud af 10.
Godt
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 2 ud af 2 værelser
Indlæs alle billeder af Værelse til 3 personer - ikke-ryger - fælles badeværelse (Japanese)

Værelse til 3 personer - ikke-ryger - fælles badeværelse (Japanese)
Højdepunkter
Aircondition
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Separat soveværelse
Hårtørrer
Bidet
Separat badekar og bruser
Daglig rengøring
Indlæs alle billeder af Værelse til 3 personer - ryger - fælles badeværelse (Japanese)

Værelse til 3 personer - ryger - fælles badeværelse (Japanese)
Højdepunkter
Aircondition
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Separat soveværelse
Hårtørrer
Bidet
Separat badekar og bruser
Daglig rengøring
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

2-8-7 Matsunouchi, Akashi, Hyogo, 673-0016
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Smile Hotel Nishiakashi
Smile Hotel Nishiakashi
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
- Parkering tilgængelig
7.2 ud af 10, Godt, 309 anmeldelser
Prisen er 324 kr.
21. jul. - 22. jul.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for japansk morgenmad: Mellem 660 og 990 JPY pr. person (cirkapriser)
- Gebyr for selvstændig parkering: 1100 JPY pr. dag (intet gebyr for indkørsel/udkørsel)
- Gebyr for tidlig indtjekning: 1100 JPY (afhænger af tilgængelighed)
- Gebyr for sen udtjekning: 1100 JPY (afhænger af tilgængelighed)
- Gebyr for barnestol: 0 JPY pr. dag
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Minimumsalderen for indtjekning under den amerikanske Spring Break er 16 år
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm og førstehjælpskasse
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Bemærk, at nogle overnatningssteder ikke tillader, at gæster med tatoveringer anvender de offentlige badefaciliteter på stedet
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Business Ryokan Akashiya Annex
Anmeldelser
7,8
Godt
7,6/10
Rengøring
8,4/10
Service og personale
8,4/10
Faciliteter
7,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,4/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
19. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i marts 2025
6/10 Okay
Tadao
Forretningsrejsende
4. mar. 2025
Tadao
Overnattede 1 nat i marts 2025
8/10 Udmærket
Sayuri
27. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sayuri
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
れいな
Rejste med familie og småbørn
11. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
れいな
Overnattede 1 nat i februar 2025
8/10 Udmærket
やすゆき
22. dec. 2024
Synes godt om: Service og personale
やすゆき
Overnattede 1 nat i august 2024
6/10 Okay
RYOTA
21. dec. 2024
RYOTA
Overnattede 1 nat i december 2024
10/10 Fremragende
Mitsuru
Forretningsrejsende
17. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
コスパ最強
Mitsuru
Overnattede 1 nat i december 2024
10/10 Fremragende
Osamu
Rejste med familie
4. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Osamu
Overnattede 1 nat i november 2024
8/10 Udmærket
ヨシアキ
31. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
ヨシアキ
Overnattede 1 nat i oktober 2024
8/10 Udmærket
HItoshi
29. okt. 2024
HItoshi
Overnattede 1 nat i oktober 2024
8/10 Udmærket
けいすけ
Forretningsrejsende
24. jul. 2024
けいすけ
Overnattede 1 nat i juli 2024
10/10 Fremragende
SHUJI
22. maj 2024
Synes godt om: Faciliteter
SHUJI
Overnattede 1 nat i maj 2024
6/10 Okay
AKIHIKO
19. maj 2024
AKIHIKO
Overnattede 1 nat i maj 2024
6/10 Okay
??
14. apr. 2024
??
Overnattede 1 nat i april 2024
8/10 Udmærket
Toshiharu
31. mar. 2024
Toshiharu
Overnattede 1 nat i marts 2024
6/10 Okay
Shugo
17. sep. 2023
Shugo
Overnattede 1 nat i september 2023
8/10 Udmærket
Takumasa
19. aug. 2023
Takumasa
Overnattede 1 nat i august 2023
6/10 Okay
Tomoya
13. aug. 2023
Tomoya
Overnattede 1 nat i august 2023
8/10 Udmærket
むつみ
Rejste med familie, Rejste med familie og småbørn
12. aug. 2023
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
むつみ
Overnattede 1 nat i august 2023
6/10 Okay
としふみ
25. jul. 2023
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
としふみ
Overnattede 1 nat i juli 2023
6/10 Okay
Konomi
8. apr. 2023
Konomi
Overnattede 1 nat i april 2023
6/10 Okay
HATSUMI
29. nov. 2022
HATSUMI
8/10 Udmærket
Yusuke
6. jun. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yusuke
Overnattede 1 nat i juni 2022
10/10 Fremragende
??
Rejste med partner, Forretningsrejsende, Rejste i en gruppe
15. apr. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
??
Overnattede 1 nat i april 2022
10/10 Fremragende
Maruyama
Forretningsrejsende
10. nov. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Maruyama
Overnattede 1 nat i november 2021