Bedømmelser baseret på 1.567 verificerede anmeldelser

4,6 af 5
4,7 Rengøring på værelset
4,5 Service og personale
4,6 Værelsets komfort
4,7 Hotellets tilstand
Anmeldelser verificeret af Expedia
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Denne rejsende har kun indsendt en generel bedømmelse Opslået 11. apr. 2024
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 17. jan. 2024 på Hotels
Kommentar fra Hotelledelsen
19. jan. 2024 af Yuliana, Hotelledelsen
Kære Søren,Tusind tak for din feedback, vi sætter virkelig pris på at du har givet dig tid til at anmelde os.Vi er glade for at du havde et godt ophold, og vi glæder os til at få fornøjelsen af at byde jer velkommen igen. De bedste hilsner,YulianaGuest Relations Manager
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 16. jan. 2024 på Hotels
Kommentar fra Hotelledelsen
19. jan. 2024 af Yuliana, Hotelledelsen
Dear Jette Borcher,We truly appreciate your feedback, and we are happy to read that our colleagues, products, and services have exceeded your expectations.It was a pleasure to have you as our guest at Admiral Hotel and we are looking forward to having you again! :)Kind Regards,YulianaGuest Relations Manager
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 15. jan. 2024 på Hotels
Opholdet var rigtigt godt. Havde lidt problemer med varme på værelset “327” enkelt værelse ikke så stort men varmt ellers var det super.
Kommentar fra Hotelledelsen
19. jan. 2024 af Yuliana, Hotelledelsen
Kære Torben,Tak for din anmeldelse. Vi beklager, at der var problemer med varmen på dit værelse. Vi vil sørge for at undersøge og løse dette problem. Vi er dog glade for at høre, at du ellers havde et super ophold. Vi håber at byde dig velkommen tilbage igen snart.De bedste hilsner,YulianaGuest Relations Manager
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 15. jan. 2024 på Hotels
Kommentar fra Hotelledelsen
19. jan. 2024 af Yuliana, Hotelledelsen
Kære Elsebeth,Tusind tak for din feedback, vi sætter virkelig pris på at du har givet dig tid til at anmelde os.Vi er glade for at du havde et godt ophold, og vi glæder os til at få fornøjelsen af at byde jer velkommen igen. De bedste hilsner,YulianaGuest Relations Manager
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 14. jan. 2024 på Hotels
Kommentar fra Hotelledelsen
15. jan. 2024 af Lidyana, Hotelledelsen
Dear Else,Thank you for choosing us as your preferred destination and for posting your review, we appreciate your honesty.We are absolutely delighted that you enjoyed your stay with us and hope to have you stay with us for many more days to come.May you have a lovely day.Warm regardsLidyanaGuest Relations
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 14. jan. 2024 på Hotels
Jeg elsker virkeligt store kraftige trækonstruktioner og da Admiral er et gammelt pakhus, har man bevaret trækonstruktionerne hvilket gør giver varme og en rar indretningsstil ;)
Kommentar fra Hotelledelsen
19. jan. 2024 af Yuliana, Hotelledelsen
Kære Michael P Kragh,Tak for din anmeldelse! Vi er glade for at høre, at du elsker vores store kraftige trækonstruktioner. På Admiral har vi bestræbt os på at bevare den autentiske charme og varme, som trækonstruktionerne tilfører vores indretning. Det er rart at vide, at vores gæster sætter pris på denne stil, da det er en vigtig del af vores unikke atmosfære. Vi håber at kunne byde dig velkommen tilbage snart.De bedste hilsner,YulianaGuest Relations Manager
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 14. jan. 2024 på Hotels
Kommentar fra Hotelledelsen
15. jan. 2024 af Lidyana, Hotelledelsen
Kære Niels,Mange tak for at have valgt at bo hos os og for at give os din anmeldelse.Vi påskønner din ærlighed og er stolte over at se vores hårde arbejde være reflekteret igennem din feedback.Vi håber at få fornøjelsen af at byde dig velkommen i den nære fremtid, men inden da, ønskes du og dine en dejlig dag.De varmeste hilsnerLidyanaGuest Relations
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Denne rejsende har kun indsendt en generel bedømmelse Opslået 14. jan. 2024 på Hotels
1 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 14. jan. 2024 på Hotels
Kommentar fra Hotelledelsen
19. jan. 2024 af Yuliana, Hotelledelsen
Kære Anders Kristian,Mange tak for at du har taget dig tiden til at give os din feedback. Det ville hjælpe os meget at få en begrundelsen for hvordan dit ophold ikke levede op til dine forventninger, så vi kan udvikle os, hvor det behøves. Du er mere end velkommen til at kontakte os gennem vores mail. Ikke desto mindre, håber vi at vi kan få lov til at byde jer velkommen igen, og godtgøre det igen.De bedste hilsner,YulianaGuest Relations Manager