Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for HOTEL R9 The Yard Kanoya





Anmeldelser
8,0 ud af 10.
Rigtig godt
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 357 kr.
27. jul. - 28. jul.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 2 ud af 2 værelser
Indlæs alle billeder af Standard-dobbeltværelse (check-in is not available after 11PM)

Standard-dobbeltværelse (check-in is not available after 11PM)
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Separat soveværelse
Bidet
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Privat badeværelse
Elkedel
Indlæs alle billeder af Standardværelse med 2 enkeltsenge (check-in is not available after 11PM)

Standardværelse med 2 enkeltsenge (check-in is not available after 11PM)
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Separat soveværelse
Bidet
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Privat badeværelse
Elkedel
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

5-chome-2-1 Kotobuki, Kanoya, Kagoshima, 893-0041
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

KOTOBUKI HOTEL
KOTOBUKI HOTEL
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Morgenmad tilgængelig
- Bar
8.6 ud af 10, Fantastisk, 95 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Tillægsgebyr for rengøring: JPY 800 pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
HOTEL R9 The Yard Kanoya Hotel
HOTEL R9 The Yard Kanoya Kanoya
HOTEL R9 The Yard Kanoya Hotel Kanoya
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af HOTEL R9 The Yard Kanoya
Anmeldelser
8,0
Alletiders
9,0/10
Rengøring
8,2/10
Service og personale
8,6/10
Faciliteter
8,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,2/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
1. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i maj 2025
6/10 Okay
かずひこ
31. maj 2025
かずひこ
Overnattede 1 nat i maj 2025
8/10 Udmærket
Mizuho
25. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mizuho
Overnattede 2 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Yoshiyuki
9. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yoshiyuki
Overnattede 2 nætter i marts 2025
6/10 Okay
MASAKO
8. apr. 2025
MASAKO
Overnattede 1 nat i april 2025
8/10 Udmærket
KOICHIRO
Rejste med familie
3. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
KOICHIRO
Overnattede 1 nat i april 2025
8/10 Udmærket
Mizuho
Rejste med partner
8. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mizuho
Overnattede 3 nætter i marts 2025
8/10 Udmærket
?
15. feb. 2025
?
Overnattede 1 nat i januar 2025
10/10 Fremragende
RYOUSUKE
11. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
RYOUSUKE
Overnattede 1 nat i oktober 2024
6/10 Okay
エイイチ
3. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter
エイイチ
Overnattede 1 nat i januar 2025
10/10 Fremragende
Maggie
16. dec. 2024
Maggie
Overnattede 1 nat i november 2024
8/10 Udmærket
Wai Keung
8. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Wai Keung
Overnattede 1 nat i november 2024
8/10 Udmærket
しげお
Rejste med partner
4. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
しげお
Overnattede 1 nat i november 2024
6/10 Okay
satoko
Rejste med familie
28. okt. 2024
Synes godt om: Service og personale
satoko
Overnattede 2 nætter i oktober 2024
8/10 Udmærket
Daisuke
20. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Daisuke
Overnattede 1 nat i oktober 2024
8/10 Udmærket
HIROSHI
Rejste med familie
28. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
HIROSHI
Overnattede 1 nat i september 2024
4/10 Dårligt
NORIKO
Rejste i en gruppe
25. aug. 2024
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
NORIKO
Overnattede 1 nat i august 2024
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
23. aug. 2024
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i august 2024
8/10 Udmærket
ようこ
11. aug. 2024
Synes godt om: Service og personale
ようこ
Overnattede 2 nætter i august 2024
10/10 Fremragende
ナオ
8. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
ナオ
Overnattede 1 nat i juli 2024
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste i en gruppe
21. jun. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i juni 2024
8/10 Udmærket
ミホ
6. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
ミホ
Overnattede 3 nætter i maj 2024
8/10 Udmærket
Yu
26. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yu
Overnattede 1 nat i februar 2024
10/10 Fremragende
しょうたろう
3. sep. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
しょうたろう
Overnattede 1 nat i september 2023
8/10 Udmærket
サトミ
Rejste med familie
15. aug. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
サトミ
Overnattede 1 nat i august 2023