Nahar Singh Haveli

3.5-stjernet overnatningssted
Hotel med tagterrasse og døgnåben reception i Jaipur

Vælg datoer for at se priser

Billedgalleri for Nahar Singh Haveli

Overnatningsstedets facade – aften/nat
Lobby
Terrasse/gårdhave
Deluxe-dobbeltværelse | Udsigt fra værelset
Receptionssal

Anmeldelser

5,8 ud af 10.

Populære faciliteter

  • Morgenmad tilgængelig
  • Vaskeri
  • Roomservice
  • Rengøring
  • Døgnåben reception
  • Parkering inkluderet

Værelsesmuligheder

Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser

Deluxe-dobbeltværelse

Højdepunkter

Lydisolering
Aircondition
Fladskærms-tv
Pudemenu
Loftsventilator
Egyptisk bomuldslinned
Madras af viskoelastisk skum
Premium-sengetøj
  • 17 m2
  • Plads til 3 personer
  • 1 dobbeltseng

Basic-dobbeltværelse

Højdepunkter

Lydisolering
Fladskærms-tv
Pudemenu
Loftsventilator
Egyptisk bomuldslinned
Madras af viskoelastisk skum
Premium-sengetøj
Dundyne
  • Plads til 3 personer
  • 1 dobbeltseng

Familieværelse

Højdepunkter

Lydisolering
Aircondition
Fladskærms-tv
Pudemenu
Loftsventilator
Madras af viskoelastisk skum
Premium-sengetøj
2 soveværelser
  • Plads til 4 personer
  • 1 enkeltseng og 1 dobbeltseng

Du vil muligvis også kunne lide

Mod logo
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.

Om området

Kort
46 kanti nagar, Banipark, Jaipur, Rajasthan, 302016

Hvad ligger i nærheden?

  • M.I. Road - 3 min. gang - 0.3 km
  • Ajmer Road - 8 min. gang - 0.7 km
  • Bypaladset - 3 min. kørsel - 3.6 km
  • Nahargarh Fort (Tigerfortet) - 4 min. kørsel - 3.2 km
  • Hawa Mahal - 4 min. kørsel - 3.9 km

Sådan kommer du rundt

  • Jaipur Station - 6 min. kørsel
  • Sindhi Camp Metrostation - 9 min. gang
  • Sanganer Lufthavn (JAI) - 33 min. kørsel

Restauranter

  • ‪Rawat Mishthan Bhandar - ‬6 min. gang
  • ‪Shivas Royal Bar - ‬10 min. gang
  • ‪Kanji Hotel - ‬5 min. gang
  • ‪Kanji Fast-Food - ‬5 min. gang
  • ‪Virasat - ‬13 min. gang

Om overnatningsstedet

Nahar Singh Haveli

Hotel i nærheden af Hawa Mahal
En gratis reception hver dag, en tagterrasse og renseri/vaskeservice er blot nogle af faciliteterne hos Nahar Singh Haveli. Stedets restaurant, Nahar Singh HaveliRooftop, byder på morgenmad, frokost og middag. Hold forbindelsen med gratis Wi-Fi på værelset.
Andre fordele hos dette hotel inkluderer:
  • Gratis selvstændig parkering
  • Komplet morgenmad (tillægsgebyr), gratis aviser og røgfrie områder
  • Et selskabslokale, hjælp med udflugter/billetter og concierge-tjenester
Værelsesfaciliteter
Alle værelser hos Nahar Singh Haveli har komfortable faciliteter såsom roomservice døgnet rundt og premium-sengetøj samt faciliteter som pudemenuer og gratis Wi-Fi.
Ekstra faciliteter på værelserne tæller:
  • Egyptiske bomuldslagner, senge med madrasser af viskoelastisk skum og dundyner
  • Badeværelser med brusehoveder med spredningseffekt og gratis toiletartikler
  • Fladskærms-tv med Netflix og premium-tv-kanaler
  • Loftsventilatorer og daglig rengøring

Sprog

Engelsk og hindi

Lignende overnatningssteder

Faciliteter på overnatningsstedet

Internet

  • Tilgængeligt på alle værelser: gratis Wi-Fi
  • Tilgængeligt på nogle fællesarealer: gratis Wi-Fi

Parkering og transport

  • Gratis ekstern parkering
  • Gratis selvstændig parkering på stedet
  • Begrænset parkering på stedet

Mad og drikke

  • Komplet morgenmad tilbydes dagligt fra kl. 07.00 til kl. 12.00 mod et gebyr på 300 INR for voksne og 200 INR for børn
  • En restaurant
  • Gratis reception med hotelbestyreren hver dag

Restauranter på stedet

  • Nahar Singh HaveliRooftop

Familievenlige faciliteter

  • Ekstra seng (tillægsgebyr)
  • Lydisolerede værelser
  • Vaskeri

Bekvemmeligheder

  • Bagageopbevaring
  • Døgnåben reception
  • Gratis aviser i lobbyen
  • Opbevaringsskabe
  • Pengeskab i receptionen
  • Vaskeri

Gæstefaciliteter

  • Concierge-tjenester
  • Hjælp med udflugter og billetter
  • Rengøring (dagligt)
  • Renseri-/vaskeriservice

Udendørs

  • Tagterrasse

Hjælp til personer med et handicap

  • Ingen elevator

Andet

  • Receptionssal
  • Røgfrit overnatningssted

Værelsesfaciliteter

Soveværelse

  • Dundyne
  • Egyptiske bomuldslagner
  • Ekstra seng (tillægsgebyr)
  • Madras af viskoelastisk skum
  • Pudemenu

Badeværelse

  • Brusehoved med spredningseffekt
  • Bruser
  • Gratis toiletartikler
  • Hjemmesko
  • Håndklæder til rådighed
  • Hårtørrer
  • Privat badeværelse

Underholdning

  • Fladskærms-tv med premium-kanaler
  • Netflix

Mad og drikke

  • Roomservice døgnet rundt

Andet

  • Gratis aviser dagligt
  • Loftsventilator
  • Lydisolerede værelser
  • Strygejern/strygebræt (efter anmodning)

Politikker

Indtjekning

Indtjekning starter kl. 12.00
Tidlig indtjekning afhænger af tilgængelighed
Gebyr for tidlig indtjekning: 500 INR
Sen indtjekning afhænger af tilgængelighed
Minimumsalder for indtjekning: 15 år

Udtjekning

Udtjekning inden: kl. 12.00

Særlige indtjekningsinstruktioner

Gæster skal kontakte overnatningsstedet på forhånd for at få indtjekningsinstruktioner. Receptionspersonalet tager imod gæster ved ankomst til overnatningsstedet
Kontakt venligst overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen forud for din ankomst for at arrangere indtjekning
Kontakt venligst overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen, hvis du planlægger at ankomme efter kl. 06.00

Adgangsmuligheder

Bemandet reception

Kæledyr

Kæledyr er ikke tilladt

Børn og ekstra senge

Børn er velkomne
Ekstrasenge er tilgængelige mod et gebyr på 500.0 INR pr. nat
Vugger (barnesenge) er ikke tilgængelige

Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet

Vigtige oplysninger

Valgfrie tjenester

  • Gebyr for komplet morgenmad: 300 INR for voksne og 200 INR for børn (cirkapriser)
  • Gebyr for tidlig indtjekning: 500 INR (afhænger af tilgængelighed)
  • Der er mulighed for rengøring mod et ekstra tillægsgebyr
  • Gebyr for ekstra seng: 500.0 INR pr. nat

Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.

Godt at vide

Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Vi bør nævne

Dette overnatningssted har ingen elevatorer

Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene

Nahar Singh Haveli Hotel Jaipur
Nahar Singh Haveli Hotel
Nahar Singh Haveli Jaipur
Nahar Singh Haveli Hotel
Nahar Singh Haveli Jaipur
Nahar Singh Haveli Hotel Jaipur

Ofte stillede spørgsmål

Er Nahar Singh Haveli et kæledyrsvenligt overnatningssted?

Nej, kæledyr er ikke tilladt på dette overnatningssted.

Hvor meget koster parkering hos Nahar Singh Haveli?

Der er gratis selvstændig parkering på dette overnatningssted. Parkering i nærheden er også gratis.

Hvornår er indtjekning på Nahar Singh Haveli?

Indtjekning starter kl. 12.00. Tidlig indtjekning er mulig mod et gebyr på 500 INR (afhænger af tilgængelighed). Sen indtjekning er mulig i et begrænset tidsrum.

Hvornår er udtjekning på Nahar Singh Haveli?

Udtjekning er kl. 12.00.

Hvor ligger Nahar Singh Haveli?

Dette hotel ligger i Bani Park, kun 10 minutters gang fra M.I. Road, Sansar Chandra Road og Station Road. Derudover ligger Ajmer Road og Ram Niwas Garden ca. 3 km derfra. Du kan desuden gå til Sindhi Camp Metrostation på 9 minutter og Jaipur Metro Station på 18 minutter.

Anmeldelser af Nahar Singh Haveli

Anmeldelser

5,8
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 6 af i alt 22 anmeldelser
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 4 af i alt 22 anmeldelser
Bedømmelse på 6 − Okay. 1 af i alt 22 anmeldelser
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 3 af i alt 22 anmeldelser
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 8 af i alt 22 anmeldelser

7,0/10

Rengøring

6,4/10

Service og personale

6,2/10

Faciliteter

6,8/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

5,8/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

2/10

Overnattede 1 nat i februar 2025

10/10

Good looking property with neat and clean rooms and good staff behaviour with all the basics day to day needs.
Overnattede 1 nat i december 2024

2/10

गर्म पानी बराबर नहीं आता
Overnattede 3 nætter i december 2024

2/10

They have mentioned that Air conditioner will be provided but when you make payment or you reached the hotel they said air conditioner is not working and it is disable, will be worked after 31st march. staff is also not good. No proper lighting in the room. no toiletries are not provided. bedsheet are also not properly clean. basic amenties not provided. For everything they charged extra amount.
Overnattede 3 nætter i marts 2024

4/10

Overnattede 1 nat i februar 2024

8/10

Overnattede 1 nat i februar 2024

2/10

We checked in on 23rd Night, geyser was not there in bathroom and when we asked for hot water, they told us we can only get that in morning. Owner and Staff ignored our concerns multiple times and was very rude.
Overnattede 1 nat i december 2023

6/10

Overnattede 1 nat i december 2023

10/10

Excellent stay, clean comfortable and quiet room. Lovely place with the beautiful aesthetic and collection of rajwada paintings, murals and art decor.
Overnattede 2 nætter i september 2023

2/10

Overnattede 1 nat i juli 2023

2/10

Overnattede 1 nat i februar 2023

4/10

owner was not, no good service, no timely amenities and overall looks like a place for greediness
Overnattede 7 nætter i oktober 2022

8/10

Nice clean room. Great shower. Very friendly helpful stall. Good location relatively close to subway and main railway stations.
Overnattede 3 nætter i januar 2020

2/10

Pint-sized haveli with disgusting, ill-mannered and rude staff.I had booked this hotel for 3 days for visit to Jaipur with family, on the very outset I came across Mr.Roop Singh, owner of the property, an ill-mannered and disrespectful person who asked for advance payment for 2 days, even though I had paid upfront for 1 day before check-in. He doesn't consider or respect the fact that guests are with family and children and talks in boastful and loud voice.He cancelled my booking and forced me and family to vacate hotel only after 1 day stay, causing inconvenience to my family. On contacting your customer care for the issue, you guys showed your inability to contact property and were unable to resolve the issue. To further add to the awful experience, cheap and stinky room with seepage are at offering and bad quality food sold at exorbitant price.Property is nothing like haveli, it's elongated match box structure with rude staff.
Overnattede 3 nætter i januar 2020

8/10

安い上に部屋がキレイ 温シャワーが出るなら 最高だった
Overnattede 2 nætter i september 2019

10/10

one of the best hotel in Jaipur at the price point staff, rooms and all the other things are good n owner is so humble and friendly it was my second visit to the hotel and everything was as expected. 5 stars
Overnattede 2 nætter i juli 2019

10/10

Freshly renovated, very nice ambiente. Familiar hotel with breakfast and diner served at roof top restaurant. Very friendly and supportive staff! Close to the PinkCity of Jaipur and to the station. Absolutely recommended.
Overnattede 1 nat i juni 2019

4/10

Overnattede 1 nat i marts 2019

10/10

Goed hotelletje. 3 Dagen Jaipur is ideaal. Roze stad en de forten er rond zijn de moeite waard.
Overnattede 3 nætter i december 2018

8/10

Overnattede 1 nat i december 2018

10/10

A beautifully decorated Haveli. Large clean rooms. Friendly staff. Great location for train station. Quiet street but within walking distance of busy shopping area.
Overnattede 7 nætter i november 2018

2/10

Decided to book this place after seeing the pictures of the ambience. Stayed for three nights. There is definitely room for improvement in this place. Cleanliness issues - 1) bins provided in the rooms had not been cleaned after emptying the trash 2) had to ask for replacement towels as towels provided in the room were not clean. 3) hot water is not provided 24/7. No hot water before 6 am. Even after requesting, the night staff would not start the centrally controlled hot water! Found the night staff extremely rude. Would not recommend this place unless it’s the last resort. Be very clear on your requirements with the hotel whilst booking.
Overnattede 3 nætter i oktober 2018