Bedømmelser baseret på 806 verificerede anmeldelser

4,2 af 5
86% anbefaler dette hotel
4,5 Rengøring på værelset
4,1 Service og personale
4,5 Værelsets komfort
4,4 Hotellets tilstand
Anmeldelser verificeret af Expedia
1 ud af 5
af en verificeret rejsende

Det værste hotel til dato vi har oplevet !!!

Opslået 25. aug. 2019 på Hotels
hotellet lå i et område med meget byggeri i gang. Det var meget svært at finde, og der var ikke nogen ordentlig skiltning. Vi havde LEVEL og oplevede at alle bare kunne gå ind. Der var overfyldt med børn, der sværmede omkring slikket. Maden var utilstrækkelig, og tjeneren pillede næse for dernæst at anrette maden HVIS han da ikke lige fik massage af den massør, der var tiltænkt gæsterne. Der var meget mangeltfuld fyldt op med drikkevare og mad ved spisetid. der blev ikke gjort rent på værelset hver dag. Dog var morgenmaden i LEVEL lækker men stadig manglede der adskilleleles mellem hvem der var LEVEL og ikke. Det virkede som om alle der havde fundet stedet bare gik ind. Da vi ankom skulle vi vise kreditkort ellers blev bookingen ann og man skulle betale igen. Jeg blev opkrævet 500 € i depositum og jeg fik forhandlet det ned fra 750 da jeg påpegede at det var lige i overkanten nu da værelset var betalt på forhånd. Da vi skulle checke tidlig ud havde vi bestilt morgenmad men da en eller anden åbenbart ikke havde fået givet besked kunne vi ikke få det. Det skulle bestilles ellers var det bare ærgerligt. Der blev udvist meget dårlig service OG restauranten havde åben så man kunne have hentet en morgenmadbox til os. Vi havde desværre ikke tid til at gå derned selv, da vi skulle nå en anden forbindelse.i Det tog dem efter flere rykkere fra os at finde ud af de havde lavet en fejl omkring morgenmaden .. vi kunne heller ikke få penge retur for den manglende mad
Kommentar fra Hotelledelsen
26. aug. 2019 af Amalia Chivite, Hotelledelsen
Dear Mrs. Susane, First of all, thank you very much for choosing our hotel Melia Paris La Defense. Also, we would like to thank you for taking some time to send us your review regarding your time with us. We are deeply sorry for the bad experience you had with us during your stay and we sincerely apologize if we have not been able to meet your expectations. It is exactly the opposite of the type of service we are proud to provide to our guests. Please feel free to contact me directly, I will be more than glad to help you in anything you might need. Kindest regards, Amalia Chivite - Guest Experience Manager.
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 24. jul. 2019
Kommentar fra Hotelledelsen
27. jul. 2019 af Amalia Chivite - Guest Experience Manager., Hotelledelsen
The Hotel Melia Paris La Défense warmly thanks you for the rating shared by you on our page. Know that it was a real pleasure to welcome you among us. Best regards, Amalia Chivite - Guest Experience Manager.
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 29. okt. 2018 på Hotels
Kommentar fra Hotelledelsen
1. nov. 2018 af Jaime Marin, Hotelledelsen
Dear Mrs Prisca, Nous tenons à vous remercier d'avoir choisi l’Hôtel Melia Paris La Défense.Ce fut un réel plaisir de lire que toute les équipes de l’hôtel ont pleinement contribué à la réussite de votre séjour ! J'espère que vous aurez l'occasion de revenir très prochainement l’hôtel Melia Paris La Défense afin d’y revivre une nouvelle parenthèse enchantée. Cordialement, Jaime Marin-Guest Experience
4 ud af 5
af en verificeret rejsende

Opslået 12. okt. 2018 på Hotels
Kommentar fra Hotelledelsen
16. okt. 2018 af Jaime Marin -Guest Experience Manager, Hotelledelsen
Dear Lasse, We would like to thank you for choosing Hotel Melia Paris La Défense. Many thanks for taking time to share your experience on Expedia. We hope to see you again very soon. Best regards
5 ud af 5
af en verificeret rejsende fra Danmark

Fantastisk hotel i høj klasse

Opslået 10. apr. 2018
Dejlig beliggenhed, meget futuristisk og nærmest bilfri bydel. Metro M1 lige udenfor døren, perfekt at kunne være på Champs-Élysées på mindre end et kvarter. Gode shoppe-muligheder lige udenfor hotellet. Eks.: Quatre Temps, hvor der også er flere spisesteder.
Kommentar fra Hotelledelsen
20. maj 2018 af Guest Experience Manager, Hotelledelsen
Hôtel Melia Paris La Défense warmly thanks you for the Stars shared by you on our page. Know that it was a real pleasure to welcome you among us. Jaime Marin Guest Experience Manager
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

Flot udsigt

Opslået 6. apr. 2018 på Hotels
En meget flot hotel, en meget flot og velbesøgt Skybar med en flot udsigt ud over Paris. Dejlige værelser, hvor der er god plads - god komfort og kæmpe vinduer, hvor den flotte udsigt også kan nydes.
Kommentar fra Hotelledelsen
8. apr. 2018 af Guest Experience , Hotelledelsen
First of all, thank you very much for choosing our hotel Melia Paris La Defense. Also, we would like to sincerely thank you for taking some time to send us your review regarding your time with us. We definitely look forward to welcoming you again at the Melia Paris La Défense. Best regards, Jaime Marin - Guest Experience Manager.
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

God til forretningsrejser

Opslået 17. mar. 2018 på Hotels
Jeg rejser ofte til dette hotel i forbindelse med forretning i La Defence området. Det er et lækkert hotel med god service og gode faciliteter. Jeg nyder den gode morgenmad og fitnessfaciliteterne. Værelserne er rummelige og ofte med en dejlig udsigt til Paris og Eiffel Tårnet. Hotellet er placeret perfekt i forhold til forretningsrejser til det store kontorområde La Defence. Toget kører lige foran hotellet.
Kommentar fra Hotelledelsen
8. apr. 2018 af Guest Experience Manager., Hotelledelsen
First of all, thank you very much for choosing our hotel Melia Paris La Defense. Also, we would like to sincerely thank you for taking some time to send us your review regarding your time with us. It is our pleasure to know that you have enjoyed your stay with us at the Melia Paris La Défense. We are honoured by all your kind comments about our spacious and comfortable hotel rooms with the panoramic views to Paris, and glad to know that the hotel's privileged location has suited you well. Also we are very pleased to hear that you have enjoyed our breakfast. We definitely look forward to welcoming you again at the Melia Paris La Défense. Best regards, Jaime Marin - Guest Experience Manager.
5 ud af 5
af en verificeret rejsende fra København

Perfekt!

Opslået 23. jan. 2018
Fedt hotel med meget venligt personale. Morgenmaden og skybaren er fantastisk! Og det hele ligger 200 meter fra metroen.
Kommentar fra Hotelledelsen
24. jan. 2018 af Hotel Manager., Hotelledelsen
First of all, thank you very much for choosing our hotel Melia Paris La Defense. Also, we would like to sincerely thank you for taking some time to send us your review regarding your time with us. It is our pleasure to know that you have enjoyed your stay with us at the Melia Paris La Défense. We are delighted to know that you have taken advantage of our privileged location close to the Esplanade de la Défense metro station. Also, we are glad to know that you have enjoyed our high quality breakfast as well as our spacious and comfortable hotel rooms with panoramic views to Paris. We all hope to have the pleasure of welcoming you back very soon. Best regards, Daniel Sy - Hotel Manager.
5 ud af 5
af Mette

Perfekt

Opslået 12. dec. 2017 på Hotels
Super hotel - fantastisk beliggenhed
Kommentar fra Hotelledelsen
28. maj 2018 af Guest Experience Manager, Hotelledelsen
Thank you for choosing the Hotel Melia Paris La Défense. Hôtel Melia Paris La Défense warmly thanks you for this Comment shared by you on our page.Know that it was a real pleasure to welcome you among us. Jaime Marin Guest Experience Manager
5 ud af 5
af en verificeret rejsende

dejligt hotel

Opslået 28. maj 2017 på Hotels
dejligt hotel men lidt kedeligt område som hotellet ligger i
Kommentar fra Hotelledelsen
28. maj 2018 af Guest Experience Manager, Hotelledelsen
Thank you for choosing the Hotel Melia Paris La Défense. Hôtel Melia Paris La Défense warmly thanks you for this wonderful Stars shared by you on our page.Know that it was a real pleasure to welcome you among us. Jaime Marin Guest Experience Manager