Vi havde i god tid, ca. 2 måneder, booket et værelse på 14 kvm med morgenmad.
Da vi ankommer til stedet kan værten ikke finde vores reservation, "pga nyt system". Efter et stykke tid hvor hun kiggede i mails mv. blev vores booking bekræftet, vi havde den også på mail...
Vi fik et noget mindre værelse, ca. 8-9 kvm, så havde vi trods alt et sted at sove. :-)
Dagen efter da vi vill spise morgenmad, var der ingen hverken kaffe eller mad. Vi rykkede værten for dette, men hun kunne ikke se at vi skulle have morgenmad....., vi blev enige om at vi selv kørte til bageren på vejen og hun så ville refundere os 2x65 kr for morgenmad, pengene ville gå ind på vores konto i løbet af et par dage. De er endnu ikke dukket op og der er snart gået en uge.
Værten skrev en sød besked efter vi var kørt på hotels app'en, men den kan jeg ikke finde mere.
Jeg er spændt på om vi modtager pengene og hvornår.
Om det er Hotels.com der har problemer eller ej, skal jeg ikke kunne sige, men de øvrige 3 bookninger vi lavede samtidig med denne, var der ingen problemer med.
PS. vi havde en god ferie og fik god morgenmad hos Tune bageren :-)