Støjende og dyrt
Opslået 17. jun. 2022 på Hotels
Overordnet set et ok hotel. Lækker strand og faciliteter hertil.
Vi havde udfordringer med det værelse, som vi fik. Højtaleren fra badeværelset brummede og personalet lovede gang på gang at få det fixet, hvilket de ikke gjorde. Vi fik efterfølgende et nyt værelse, hvor højtaleren igen drillede morgenen efter. Her fik personalet langt om længe gjort noget ved problemet. Det var en irriterende oplevelse, da det ødelagde vores nattesøvn og til prisen er det slet ikke det værd.
Vi valgte hotellet længst væk ved palmen, da vi gerne ville have ro og slappe af. Det kunne man ikke rigtig, da der er bebyggelse lige ved siden af hotellet så fra morgen til aften kan du hører lastbiler bakke, vejarbejde og konstruktionsstøj.
Kommentar fra Hotelledelsen
22. jun. 2022 af Hind El Kadiri Guest Experience Manager , Hotelledelsen
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Sofitel Dubai The Palm. We are sorry that your experience did not meet your expectations; please allow us to express our sincerest apologies. We strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, The Guest Experience Team