Hotellet kører med konceptet “Rengøring efter behov”, som de skilter med flere steder på hotellet. Lad mig sige det sådan, vi har nok ikke samme opfattelse af dette behov.
Da vi lukkede os ind på værelset, blev vi mødt af et ulækkert toilet, langt sort hår på sengen og udefinerbare pletter på møblerne. Receptionisten havde heller IKKE lyst til at bo på værelset.
Herudover var værelset og møblerne meget slidte. Receptionisten oplyste, at de er igang med at renovere værelserne, men at de manglede vores etage og yderligere en. Hun syntes IKKE, at de skulle leje værelserne ud, før de var renoveret.
Vi fik et nyt værelse, som var rent, men stadig lige så slidt som det første.
I god tid før vores ophold havde vi kontaktet hotellet telefonisk og bedt om et værelse i den nyere del af hotellet, hvilket mundtligt blev bekræftet. Receptionisten oplyste, at vi havde haft et værelse i den nye del, men at vi var blevet til den gamle. Prisen for et gammelt og slidt værelse var det samme, som et nyrenoveret værelse.