expedia

Anmeldelser

4,0 / 5Meget god
3.712 anmeldelser

Dine rejsedatoer skal ligge efter 2020-01-21. Prøv at opdatere dine rejsedatoer for at se prisen på din rejse.

    4,0
    5 - Fremragende
    1.224
    4 - God
    1.683
    3 - Okay
    559
    2 - Middelmådigt
    181
    1 - Dårligt
    65
    4,2
    Renlighed
    4,2
    Service og personale
    4,1
    Faciliteter
    3,9
    Overnatningsstedets tilstand

    4/5 God

      Denne rejsende har ikke skrevet nogen kommentarer i forbindelse med sin anmeldelse.
      Opholdte sig 1 nat i jan. 2020

      4/5 God

      • Synes godt om: Renlighed, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter

      Rigtig god beliggenhed, dejlige senge, lækker morgenmad, god pris. Ikke så imødekommende personale, badekar kunne godt være en smule større. Men alt i alt et dejligt sted hvor vi godt kunne komme igen.

      Opholdte sig 1 nat i jan. 2020

      5/5 Fremragende

      • Synes godt om: Renlighed, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

      Excellent hotel with a perfect location.

      Opholdte sig 2 nætter i jan. 2020

      5/5 Fremragende

      • Synes godt om: Renlighed, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

      Opholdte sig 1 nat i jan. 2020

      4/5 God

      • Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter

      Phoenix er over all et rigtig godt 4-stjernet hotel, og jeg vil anbefale det til alle som normalt bor på 4-stjernede hoteller. Hvis du normalt bor på 5-stjernede hoteller, så kan Phoenix også godt følge med, og det er et godt og billigere alternativt til et kort get-away i København. Deres suiter er store og flotte, og du får rigtig meget value for money. Alle faciliteter på værelset er lækre, og indretningen er lækker. Dog er suiterne på 65m2 "så store", at de kan være virke lidt tomme, da der ikke er står noget på natborde, skriveborde, badeværelse mv., men dette er også det eneste, jeg har at udsætte på faciliteterne på værelset. Boblebadet var fantastisk. Betjeningen på hotellet er god, men også lidt upersonlig. Meget professionel, men ikke så meget varme og nærvær. Personalet virkede mere optagede af, at forklare, at nu skulle jeg lægge et depositum, hvis jeg tog fra minibaren, end at byde os velkommen i deres dyreste værelse. Omvendt da jeg tjekkede ud, så blev det ikke forklaret, hvorfor regningen blev det ekstra (pga. roomservice). Der måtte jeg selv spørge for at sikre mig, at jeg havde forstået den lidt kryptiske regning, jeg blev præsenteret. Værelset var gjort flot rengjort, men der lå f.eks en øl-kapsel under minibaren, og et stykke papir på en stol. Morgenmaden var som det eneste ikke super inspirerende.

      Opholdte sig 1 nat i dec. 2019

      Fortæl os, hvordan vi kan forbedre vores hjemmeside