Basic-lejlighed | Stue | Fladskærms-tv

Anmeldelser af Badepensionat Sandloppen Lejligheder

3 out of 5
Badepensionat Sandloppen Lejligheder
Strandvejen 101, Allinge

Anmeldelser

8,4

Alletiders

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 4 af i alt 5 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 0 af i alt 5 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 0 af i alt 5 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 0 af i alt 5 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 1 af i alt 5 anmeldelser" "

8,4/10

Rengøring

10/10

Service og personale

6,0/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

Anmeldelser

10/10 Fremragende

Jakob

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Pensionatet man ikke vil hjem fra
Et helt forrygende hyggeligt og velplaceret pensionat med en fantastisk god stemning
Overnattede 4 nætter i juli 2022

10/10 Fremragende

Michelle

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Superfin lejlighed
Superfin lejlighed, som fremstår som ny med alle moderne faciliteter, bla opvaskemadkine. Egner sig godt til et par, men fungerede også godt med to større børn, da der er sovesofa i stuen. Beliggenhed ud til vejen gør at der er lidt støj fra biler og feststemte gående om aftenen, men der er også en fin udsigt til havet og en smuk solnedgang. Der er en dejlig tagterrasse og meget kort til stranden og den populære Café Kalas Kalas. Værten er meget engageret og hjælpsom. Vi kommer meget gerne igen!
Solnedgang set fra lejlighedens vindue.
Overnattede 5 nætter i juli 2020

2/10 Forfærdeligt

Verificeret rejsende

Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Kan ikke anbefale Sandloppen
Skuffet over rengøringen, meget beskidt, ingen mulighed for at Støvsuge, vi tog det værste med vådservietter - vi måtte simpelthen afbryde vores rejse. Manglende information om opdeling af lejligheden, manglende varme helt grundlæggende manglede det helt alm. service.
Overnattede 2 nætter i februar 2019
Svar fra Sandloppen den 9. feb. 2019
Danny Leif Hare fra Frydenlund i Vejle har ikke betalt for sit ophold og har efterladt stedet beskidt. Derfor er han blevet mødt med et krav om at betale for rengøring, samt selvfølgelig betale for sit ophold inklusiv brug af varme, vand og el. Vi kan oplyse, at han ikke er taget hjem før tid, og at han kun prøver at slippe for at betale. Vi håber, at vi ved at oplyse om dette, kan sikre vores gode og glade gæster i fremtiden stadig selv kan vælge at gøre rent efter sig - og derved holde prisen nede. Det er ærgerligt hvis et broddent kar skal ødelægge det for alle jer andre.

10/10 Fremragende

Siemen

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Alt som lovet, samt hurtig og god service
Overnattede 1 nat i august 2018

10/10 Fremragende

Nery

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i august 2022